Waarom niet? Als ik een LM was en iemand zou voor de schade opdraaien zou ik het laten fixen toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:30 schreef qua111 het volgende:
[..]
Zoals je de schade doet klinken lijkt het me niet dat ze er iets aan gaan doen. Of is het wel een duidelijke diepe pit(/gat) ?
Je ziet hem wel gewoon zitten ja, misschien een paar millimeter diep en breed. Auto was ook vrij nieuw. Foto stom genoeg vergeten te maken.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:30 schreef qua111 het volgende:
[..]
Zoals je de schade doet klinken lijkt het me niet dat ze er iets aan gaan doen. Of is het wel een duidelijke diepe pit(/gat) ?
Het overspuiten van de bumper + het vervangen van een reflector van mijn auto kostte 530 euro toen ik een half jaar geleden van achteren werd aangetikt.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:28 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hey, ik heb de naam niet bedacht.
Heb je een foto? Zo'n plastic bumpert vervangen kost toch niet zoveel? Anyone?
Dit is zo'n plastic geval, die dingen zijn toch juist van plastic zodat je ze goedkoop en snel kunt vervangen?quote:Op maandag 23 juni 2014 15:35 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het overspuiten van de bumper + het vervangen van een reflector van mijn auto kostte 530 euro toen ik een half jaar geleden van achteren werd aangetikt.
Die van mij is ook van plastic. Autoschade is nooit goedkoop. Die schadeherstellers kunnen ook alles vragen, de verzekering betaalt toch wel.quote:Op maandag 23 juni 2014 15:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit is zo'n plastic geval, die dingen zijn toch juist van plastic zodat je ze goedkoop en snel kunt vervangen?
Lijkt mij dan.
Ligt er dus aan wat voor schade het inhoudt. Dat is hetzelfde als al die kleine krasjes en dingetjes die je niet hoeft op te schrijven, omdat ze dat niet gaan doorrekenen aan de klant omdat het amper opvalt(althans, dat is wat ik denk waarom het is).quote:Op maandag 23 juni 2014 15:34 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom niet? Als ik een LM was en iemand zou voor de schade opdraaien zou ik het laten fixen toch?
Stukje representativiteit van je wagens. Als jouw wagens helemaal onder de kleine schades zitten oogt het natuurlijk anders dan dat je even de moeite neemt om die auto een dagje in de garage te zetten om zoiets te laten fixen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:13 schreef Schaafkaas het volgende:
Als de schade niet al te groot is zal de LM het gewoon laten zitten. De verzekering is het probleem niet, die betaalt wel, maar al met al brengt het toch weer extra werk met zich mee. Als het niet nodig is, why bother?
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2014 01:00 schreef HenkvonAnnie het volgende:
[..]
Veel succes, inderdaad. Het is daar vreselijk krap..
quote:Op maandag 23 juni 2014 10:08 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Succes in Nieuwegein, ik vind dat persoonlijk de naarste locatie om te komen. Parkeerterrein is zo krap dat je een auto groter dan een hatchback nauwelijks ingeparkeerd krijgt (ik had gelukkig een Clio...). Wat voor auto moet je rijden?
Nog een tipje: ze willen dat je hem als je binnenkomt in de middelste rij auto's parkeert, maar daar was bij mij geen plek. Wel helemaal tussen de auto's doorgereden waardoor ik achteruit allerlei manoeuvres uit moest halen om terug te komen. Kijk dus eerst buiten de auto waar een plek is en rij er dan naartoe :p.
Ik had een Nissan Qashqai met 6200 km op de tellerquote:Op maandag 23 juni 2014 10:11 schreef qua111 het volgende:
[..]
Daar hadden sommige mensen toch ook moeite met die pomp, die zou lekken/spuiten ofzo? Zelf nooit last van gehad daar
Ik hoop op een middagritje eigenlijk. 's Ochtends even tentamen acen en dan 's middags hard arbeiten, maar denk niet dat ik er eentje ga krijgen.quote:Op maandag 23 juni 2014 16:48 schreef trolley het volgende:
Godver, morgen alweer naar Meerkerk, deze keer naar de feestlocatie![]()
11:00 uur ophalen in Drachten, dus gewoon aan de pils vanavond!
mwah. The good old LPG days, volle tank voor 30,-quote:
*doet een kleine krullenbollen stemmetje* :quote:Op maandag 23 juni 2014 20:22 schreef Solidberg het volgende:
Had wel prima rit vandaag, Nieuwolda naar Leiderdorp in een Jetta, die dingen zijn toch fijn, alleen heb ik geen idee waarneer ik moet schakelen met die flippers
Reed ook nog iemand voor mij die de hele tijd z'n remlichten aan had, heb hem na 20 minuten volgen eindelijk aan de kant kunnen zetten om goeie burger te spelen
Kan ook een storing zijn toch?quote:Op maandag 23 juni 2014 21:34 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
*doet een kleine krullenbollen stemmetje* :
"We hebben hem staande kunnen houden om hem te confronteren met zijn acties".
Of ging dat niet op die manier? ^^
Ik vraag me wel af hoe je dat voor mekaar krijgt, houdt diegene nou continu 1 voet op de rem en 1 voet op het gas?
Ongeveer zoquote:Op maandag 23 juni 2014 21:34 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
*doet een kleine krullenbollen stemmetje* :
"We hebben hem staande kunnen houden om hem te confronteren met zijn acties".
Of ging dat niet op die manier? ^^
Ik vraag me wel af hoe je dat voor mekaar krijgt, houdt diegene nou continu 1 voet op de rem en 1 voet op het gas?
quote:Op maandag 23 juni 2014 21:39 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ongeveer zo
Ging eerst ervoor , 3 keer lichtjes op de rem, maar toen kwam in mij op dat ik nu niet weet of het geholpen heeftBij eerst volgende P weer 3 keer lichtjes op de rem en richtingaanwijzer aan, maar de auto volgde mij niet. Dus dat was sirene aan en achtervolgen!
Toen ik eenmaal weer achter de schavuit was, wachtte ik af tot de volgende P, en ging ik de richtingaanwijzer vroeg aanzetten, en 10x met grootlicht knipperen, toen merkte hij schijnbaar dat er wel wat aan de hand was.
Staande gehouden en hem een waarschuwing gegeven ( Ff erop gewezen dat z'n remlicht heletijd aan stond), maar was schijnbaar bedradingsfout. Toen hij eenmaal weer boven de 80 ging, begon het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |