Was misschien wat geweest voor Casillas, makkelijker tegen te houden en zulksquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Speelgoedvoetbal, laten we daarmee verder gaan.
Ik denk aan de Culinaire zomer a la Johannes & friends.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:07 schreef Grifte het volgende:
Heb je al ideeën voor een nieuwe topicreeks in CUL Johannes? Aangezien de zomer aanstaande is, moeten we toch weer even een klassiek gerecht op verschillende wijzen preparen, zodat alle mensen die lui in hun vakantie op FOK! kijken, geboeid het topic lezen en gaan koken.
Ach, ik snap dat niet..quote:
Ik acht de kans groter dat die bal Iker omver duwt dan dat Iker die tegenhoudt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Was misschien wat geweest voor Casillas, makkelijker tegen te houden en zulks
Geld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:48 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Waarom je hoopt dat colombia wint
Dat is inderdaad precies het hele idee van afkomst ja. Vind je je ouders ook raar want als je ergens anders geboren was had je andere ouders?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach, ik snap dat niet..
Ik vind het fijn om in Nederland geboren te zijn, maar om nou echt trots te voelen.. nee.
Sowieso is dat maar raar want als ik ergens anders geboren werd dan 'hield ik van dat land'.
Mag ook, zolang het maar lekker en zomers is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga voor empanadilla's, Johannes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |