SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
ik zie Nederland liever tegen Brazilie in de volgende ronde dan tegen kroatiequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:38 schreef Fargo het volgende:
Robben sparen? Ervan uitgaande dat de Brazilianen groepswinnaar worden, word ik toch liever zelf ook eerste in de poule.
laten we het hopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:43 schreef erik013 het volgende:
Denk overigens dat ie met Lens gaat spelen voorin.
Maar als Kroatië - Mexico gelijk wordt, zie ik NL liever tegen Mexico.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie Nederland liever tegen Brazilie in de volgende ronde dan tegen kroatie
Brazilie speelt als een natte krant momenteel
daar heb je een puntquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar als Kroatië - Mexico gelijk wordt, zie ik NL liever tegen Mexico.
Brazilië krijgt namelijk alle twijfelgevallen mee.
Wat maakt het uit?Uiteindelijk zul je toch tegen Brazilie komen als je ver komtquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar als Kroatië - Mexico gelijk wordt, zie ik NL liever tegen Mexico.
Brazilië krijgt namelijk alle twijfelgevallen mee.
Maakt het dan geen verschil of je in de 1/8e finale wordt uitgeschakeld of in de finale?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?Uiteindelijk zul je toch tegen Brazilie komen als je ver komt
Zal wel aan het systeem liggen. Bij 5-3-2 (3-5-2) zal hij voor Lens kiezen denk ik, maar bij 4-3-3 voor Huntelaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie Louis er voor aan om Lens of zelfs Kuyt op te stellen in plaats van Huntelaar.
Lens, denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:33 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar speelt niet, zal wel Kuyt of een middenvelder worden.
Als ik Huntelaar was had ik allang mn koffer gepakt en Von Gaal de middelvinger gegeven.
Liever 1/8 dan. Nog een verloren finale trek ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maakt het dan geen verschil of je in de 1/8e finale wordt uitgeschakeld of in de finale?
Terwijl Hunter wel als 1e spits begon bij dit tijdperk Van Gaalquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Gisteren kwam ook Lens er nog bij en ging Depay spits spelen. Lijkt me vrij duidelijk dat de hunter niet bovenaan van Gaal's lijstje staat. Sowieso als er 5-3-2 gespeeld wordt kan hij het shaken, als diepe spits past hij niet in dat systeem. En bij 4-3-3 zou het me niks verbazen als het Lens-Depay-Robben wordt.
Faka met C ronaldo dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:39 schreef Kekster het volgende:
Als ik Hunterlaar was zou ik lekker op de bank blijven zitten. Sowieso gaat Nederland compleet ingemaakt worden door Chili. Hij zal misschien een paar lange ballen krijgen waar je niks mee kan en achteraf loopt iedereen dan te kankeren dat hij er niks van kan.
Van Gaal kwam er al vrij snel achter dat het een hele beperkte spits is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Terwijl Hunter wel als 1e spits begon bij dit tijdperk Van Gaal
en terechtquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie Louis er voor aan om Lens of zelfs Kuyt op te stellen in plaats van Huntelaar.
Van Persie ook een paar jaar geleden. Toen was Huntelaar nog de betere spits.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal kwam er al vrij snel achter dat het een hele beperkte spits is.
Mwau, Huntelaar is niet echt een voetballende spits. Maar hij is wel een goaltjes prikker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal kwam er al vrij snel achter dat het een hele beperkte spits is.
Dat had wel eerlijker geweest naar Huntelaar toe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:09 schreef ShaoliN het volgende:
Was Huntelaar niet 1 van die ventjes die de sfeer had verkloot op het afgelopen EK? Had gewoon thuis moeten blijven.
Is wel het verhaal ja, er schijnen wel wat serieuze dingen voorgevallen te zijn daar, maar wát dat wil tot op de dag van vandaag niemand zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:09 schreef ShaoliN het volgende:
Was Huntelaar niet 1 van die ventjes die de sfeer had verkloot op het afgelopen EK? Had gewoon thuis moeten blijven.
Haha, juist.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Van Persie ook een paar jaar geleden. Toen was Huntelaar nog de betere spits.
Hij had beter Locadia meegenomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:08 schreef Bonkers. het volgende:
Huntelaar is voor niets opgeroepen joh. Past niet in het systeem van 5-3-2 en een stormram is het ook niet.
Over twintig jaar in Andere Tijden Sport, tot die tijd: http://www.nrc.nl/sport/2(...)mogelijk-tijdens-ek/quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is wel het verhaal ja, er schijnen wel wat serieuze dingen voorgevallen te zijn daar, maar wát dat wil tot op de dag van vandaag niemand zeggen
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Over twintig jaar in Andere Tijden Sport, tot die tijd: http://www.nrc.nl/sport/2(...)mogelijk-tijdens-ek/
Gelukkig heeft hij het echt waar gemaakt die wedstrijd dat hij in de basis stond
Ja vind ik eigenlijk ook, maar hij zal zich nu wel koest houden want itt tot Bert zal Louis hem zonder pardon naar huis sturen in het geval van zulke grappen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jamaar wel opmerkelijk dat van Gaal hem dan toch meeneemt, zeker als hij zelfs geen tweede keus is voor de spitspositie blijkbaar...
Klopt. Maar dat maakt het nog idioter natuurlijk in principequote:Op donderdag 19 juni 2014 10:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk ook, maar hij zal zich nu wel koest houden want itt tot Bert zal Louis hem zonder pardon naar huis sturen in het geval van zulke grappen.
Wat is er zo idioot aan dan? Huntelaar moet zich schikken in zijn rol. Kuyt loopt toch ook niet te zaniken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt het nog idioter natuurlijk in principeEen speler meenemen die je niet van plan bent (veel) te gebruiken, en die je zonder pardon naar huis schopt als hij gaat piepen
Zoals al eerder gezegd hier, neem dan een L. de Jong of weet ik wie mee, die gaan in ieder geval niet piepen, en je zal het verschil in kwaliteit niet merken aangezien ze wellicht 10 minuutjes mogen invallen een keertje
Ook om iets te forceren vind ik hem niet echt geschikt. Hij is nou niet iemand die de beuk erin gooit en een grote targetman a la Van Hooijdonk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:25 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Huntelaar is prima om in te brengen als er iets geforceerd moet worden. Verder heb je er natuurlijk niets aan, hij heeft geen snelheid, geen techniek en hij is waardeloos in de combinatie.
Frank Demouge? Die weet de weg in Brazilië.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:35 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ook om iets te forceren vind ik hem niet echt geschikt. Hij is nou niet iemand die de beuk erin gooit en een grote targetman a la Van Hooijdonk.
Overigens is er geen enkele Nederlandse spits van enig niveau nu te vinden die zo'n rol kan invullen.
Dat je iemand meeneemt die dus bekend staat als piepert wanneer hij niet speelt. En de rol waarin je hem meeneemt is er eentje waarin hij waarschijnlijk amper speelt. Je kan er dus op rekenen dat hij dan wellicht gaat piepen, en dan zal Louis waarschijnlijk wel ingrijpen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:34 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Wat is er zo idioot aan dan? Huntelaar moet zich schikken in zijn rol. Kuyt loopt toch ook niet te zaniken?
Goed verwoord. Ik sluit mij hier helemaal bij aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:38 schreef kalinhos het volgende:
Spits die er maar 34 maakt in 62 wedstrijden in Oranje is natuurlijk een waardeloze spits.
Ik denk ook niet dat KjH gaat spelen, meer omdat Lens en Depay gewoon meer dreiging hebben in dit systeem, maar laten we niet doen alsof KjH er niks van kan. Topscoorder Bundesliga, 6e op de all-time topscoorderslijst van Oranje en gewoon een nuttige spits.
Dat hij 2 jaar geleden wat boos was was op dat moment volledig terecht. Ben je topscoorder van de Bundesliga, zie je dat diegene op jouw positie (RvP) er op dat moment geen hout van bakt (en in 2010 ook niet) en nog kom je amper aan spelen toe. Dan mag je daar best boos en gefrustreerd over zijn natuurlijk, kom op. Dit WK heeft hij, en dat weet hij zelf ook, geen recht van spreken zolang RvP ze er uit alle hoeken in schiet.
Ja, net zoals Nederland zou worden ingemaakt door Spanjequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:39 schreef Kekster het volgende:
Sowieso gaat Nederland compleet ingemaakt worden door Chili.
Maar wat is echt een alternatief voor de Guzman? Eigenlijk alleen Blind, en dan moet je een van Aanholt LB zetten ofzo. Ik denk dat hij een Wijnaldum wat te aanvallend vindt voor de Guzman z'n plek tegen een ploeg als Chili.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:48 schreef hhh38 het volgende:
Van Gaal zal wel weer 5-3-2 gaan spelen, dan hoop ik op Depay en Robben voorin. Ik ben ook wel benieuwd wat ie met De Guzman gaat doen, die al twee wedstrijden de zwakste schakel bij Oranje is. Huntelaar kan beter naar huis gaan, die krijgt nooit een kans van Louis
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je iemand meeneemt die dus bekend staat als piepert wanneer hij niet speelt. En de rol waarin je hem meeneemt is er eentje waarin hij waarschijnlijk amper speelt. Je kan er dus op rekenen dat hij dan wellicht gaat piepen, en dan zal Louis waarschijnlijk wel ingrijpen.
Lijkt mij een aardig risico'tje, dus dan zou ik eerder gaan voor een andere speler die zich makkelijker naar zn rol schikt.
Leuk als je een grote mond hebt, maar als je zelf in anderhalve wedstrijd ook geen pepernoot raakt dan sta je toch een beetje voor lul.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:38 schreef kalinhos het volgende:
Spits die er maar 34 maakt in 62 wedstrijden in Oranje is natuurlijk een waardeloze spits.
Ik denk ook niet dat KjH gaat spelen, meer omdat Lens en Depay gewoon meer dreiging hebben in dit systeem, maar laten we niet doen alsof KjH er niks van kan. Topscoorder Bundesliga, 6e op de all-time topscoorderslijst van Oranje en gewoon een nuttige spits.
Dat hij 2 jaar geleden wat boos was was op dat moment volledig terecht. Ben je topscoorder van de Bundesliga, zie je dat diegene op jouw positie (RvP) er op dat moment geen hout van bakt (en in 2010 ook niet) en nog kom je amper aan spelen toe. Dan mag je daar best boos en gefrustreerd over zijn natuurlijk, kom op. Dit WK heeft hij, en dat weet hij zelf ook, geen recht van spreken zolang RvP ze er uit alle hoeken in schiet.
Disagree, Van Persie is toch van een ander niveau dan Huntelaar. Misschien toch maar Depay een kans geven. Een jonge speler die net gescoord heeft, leeft op een wolkje en gaat dat in z'n spel uitstralen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:33 schreef erik013 het volgende:
Best lekker als je als je eerste spits uitvalt, je een spits als Huntelaar in kan brengen
Clasie zou kunnen en Fer hebben ze natuurlijk ook nog meequote:Op donderdag 19 juni 2014 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is echt een alternatief voor de Guzman? Eigenlijk alleen Blind, en dan moet je een van Aanholt LB zetten ofzo. Ik denk dat hij een Wijnaldum wat te aanvallend vindt voor de Guzman z'n plek tegen een ploeg als Chili.
RvP had in de 8,5 wedstrijd daarvoor ook niks geraakt. Hell, Huntelaar was zelfs nog topscoorder van de EK-kwalificatie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:10 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk als je een grote mond hebt, maar als je zelf in anderhalve wedstrijd ook geen pepernoot raakt dan sta je toch een beetje voor lul.
Hij is tegen Portugal als basisspeler begonnen en tegen Duitsland kwam hij er in de rust in. En tegen Denemarken kreeg hij 20 minuten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:15 schreef kalinhos het volgende:
[..]
RvP had in de 8,5 wedstrijd daarvoor ook niks geraakt. Hell, Huntelaar was zelfs nog topscoorder van de EK-kwalificatie.
Uiteindelijk heeft hij een half wedstrijdje tegen Denemarken en een potje tegen Portugal waarin niemand presteerde gespeeld. Toen hij wel in viel tegen Kameroen 4jaar terug was het wel direct dreigend (volgens mij scoorde hij ook). Ik had toen in 2012 het wel terecht gevonden als hij tegen zowel Duitsland als tegen Portugal gewoon als basisspeler was begonnen.
Ja klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:19 schreef Caland het volgende:
Scoorde Van Persie niet als enige nog een best aardige kool tegen een veel sterker Duitsland twee jaar terug?
Verwacht Lens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:33 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar speelt niet, zal wel Kuyt of een middenvelder worden.
Als ik Huntelaar was had ik allang mn koffer gepakt en Von Gaal de middelvinger gegeven.
Omdat hij tegen de Liechtensteins van deze wereld veel wist te scoren. Nou, wooptidoo. Hij kan er ook niet niks van, maar hij is gewoon een klasse of 5 minder dan Van Persie. Heb ook nooit zo begrepen dat dit ooit een discussiepunt is geweest in Nederland. Gelukkig dat deze en de vorige bondscoach daar nooit enige twijfel over lieten bestaan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:25 schreef kalinhos het volgende:
Klopt ja, was niks mis mee.
Het is ook niet dat RvP er niks van kan, maar de trend die hier is van "Die Huntelaar kan er niks van en is niks meer dan een gefrustreerd overschat ventje" vind ik overdreven. Ik heb hierboven aangegeven waarom.
Van Persie heeft, tot vorige week vrijdag, ook praktisch alleen tegen die Liechtenstens gescoord. Topscoorder van Oranje en hoeveel goals op eindrondes...2006? 1? 2008? 1 of 2? 2010? 1. 2012. 1quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat hij tegen de Liechtensteins van deze wereld veel wist te scoren. Nou, wooptidoo. Hij kan er ook niet niks van, maar hij is gewoon een klasse of 5 minder dan Van Persie. Heb ook nooit zo begrepen dat dit ooit een discussiepunt is geweest in Nederland. Gelukkig dat deze en de vorige bondscoach daar nooit enige twijfel over lieten bestaan.
Hij heeft ook niet alle toernooien als spits gespeeld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:30 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Van Persie heeft, tot vorige week vrijdag, ook praktisch alleen tegen die Liechtenstens gescoord. Topscoorder van Oranje en hoeveel goals op eindrondes...2006? 1? 2008? 1 of 2? 2010? 1. 2012. 1
4 of 5 goals in 4 toernooien is niet bijzonderals spits
Momenteel iste in een wereldvorm natuurijk
Er kunnen er 2 spelen want BMI valt ook af, ik zou met Huntelaar en Depay beginnen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:39 schreef hhh38 het volgende:
Waarom draait dit nu weer uit op een Huntelaar - Van Persie discussie? RVP speelt niet, dus moet je een afweging maken tussen Huntelaar en Lens/Depay
Het toernooi valt of staat met het worden van groepswinnaar. Onder normale omstandigheden zal de FIFA willen dat Brazilië eerste wordt in de poule, tenzij ze zelf graag Chili willen ontlopen, zoals ze al hebben aangegeven. Maar het is moeilijk voor Brazilië te mikken op een gelijkspel, want dat brengt risico's met zich mee. Als het gefrustreerde Kameroen in de 93e minuut de winnende maakt kan Brazilië er gewoon uit liggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:27 schreef J03llV het volgende:
Tegen Chili zie ik het nog wel misgaan, we zijn hoe dan ook door, maar groepswinnaar is altijd leuk! Wordt geen makkelijke pot, net zoals iedereen dat dacht tegen Australie.
van Aanholt is niet mee, Kongolo mot je dan hebben.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is echt een alternatief voor de Guzman? Eigenlijk alleen Blind, en dan moet je een van Aanholt LB zetten ofzo. Ik denk dat hij een Wijnaldum wat te aanvallend vindt voor de Guzman z'n plek tegen een ploeg als Chili.
Ah ja, ik zat te twijfelen wie nou mee wasquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
van Aanholt is niet mee, Kongolo mot je dan hebben.
Inderdaad, hoewel ik Nederland onder gelijke omstandigheden gelijkwaardig acht, is het toch beter Brazilië te vermijden. Liever het toernooi verlaten tegen een betere tegenstander dan door een arbitrale dwaling.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:47 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het toernooi valt of staat met het worden van groepswinnaar. Onder normale omstandigheden zal de FIFA willen dat Brazilië eerste wordt in de poule, tenzij ze zelf graag Chili willen ontlopen, zoals ze al hebben aangegeven. Maar het is moeilijk voor Brazilië te mikken op een gelijkspel, want dat brengt risico's met zich mee. Als het gefrustreerde Kameroen in de 93e minuut de winnende maakt kan Brazilië er gewoon uit liggen.
Hoe dan ook, in de achtste finale ben je volstrekt kansloos tegen Brazilië, want de FIFA zal het niet laten gebeuren dat ze er dan al uit worden geknikkerd.
Hij heeft ook wel erg weinig kansen gehad om het te laten zien op een eindronde.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en terecht
Bij zijn club een prima spits, binnen Oranje nog nooit iets wezenlijks gepresteerd.
Dat maakt ook niet uit. Jij gaf zelf aan dat KJH zijn goals vooral maakt tegen de San Marino's en Liechtenstein's. Ik counter dat door te zeggen dat dat gegeven voor RvP, topscoorder van oranje, miscshien nog wel meer op gaat. Huntelaar heeft nooit echt grote wedstrijden kunnen spelen, 1,5 pot op het EK uitgezonderd.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet alle toernooien als spits gespeeld.
met 5-3-2 zal ik depay en robben voorin doen, huntelaar alleen gebruiken bij 433quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:42 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, tegen Chili kun je beter 1-5-3-2 spelen, want met een gelijkspel ben je eerste in de poule.
Gewoon de boel dichtgooien, hopen op de counter. Bovendien speelt De Guzman zo slecht dat je tegen Chili wel kan proberen te spelen met Clasie. Veel lengte heb je toch niet nodig tegen de Chilenen op het middenveld.
[ afbeelding ]
De discussie was terecht, de manier waarop KJH het probeerde af te dwingen niet, aangezien dit de groep dusdanig verdeelde en onrust opleverde dat het team al ten dode was opgeschreven, of hij nou een beter rendement zou hebben dan RvP of niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit. Jij gaf zelf aan dat KJH zijn goals vooral maakt tegen de San Marino's en Liechtenstein's. Ik counter dat door te zeggen dat dat gegeven voor RvP, topscoorder van oranje, miscshien nog wel meer op gaat. Huntelaar heeft nooit echt grote wedstrijden kunnen spelen, 1,5 pot op het EK uitgezonderd.
Ik heb er vrede mee als KJH niet speelt hoor maandag, op dit moment zijn er dreigendere spelers, maar ik heb de discussie in 2012 wel een terechte gevonden.
Dat is nou eenmaal het lot van een selectiespeler die iemand voor zich heeft die vele malen beter is. Of gaan we het ook opeens onterecht vinden dan een Hasselbaink maar zo weinig kansen heeft gekregen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:09 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit. Jij gaf zelf aan dat KJH zijn goals vooral maakt tegen de San Marino's en Liechtenstein's. Ik counter dat door te zeggen dat dat gegeven voor RvP, topscoorder van oranje, miscshien nog wel meer op gaat. Huntelaar heeft nooit echt grote wedstrijden kunnen spelen, 1,5 pot op het EK uitgezonderd.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
met 5-3-2 zal ik depay en robben voorin doen, huntelaar alleen gebruiken bij 433
Mjah het lijkt mij redelijk logisch dat Huntelaar nooit aan spelen toekomt in 5-3-2, simpelweg omdat hij een diepe spits is, en die positie niet bestaat in dat systeem.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:13 schreef Tyron het volgende:
[..]
een open deur is het niet want ik heb in dit topic andere dingen gelezen
leuk plaatje wel
preciesquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah het lijkt mij redelijk logisch dat Huntelaar nooit aan spelen toekomt in 5-3-2, simpelweg omdat hij een diepe spits is, en die positie niet bestaat in dat systeem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |