SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
ik zie Nederland liever tegen Brazilie in de volgende ronde dan tegen kroatiequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:38 schreef Fargo het volgende:
Robben sparen? Ervan uitgaande dat de Brazilianen groepswinnaar worden, word ik toch liever zelf ook eerste in de poule.
laten we het hopenquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:43 schreef erik013 het volgende:
Denk overigens dat ie met Lens gaat spelen voorin.
Maar als Kroatië - Mexico gelijk wordt, zie ik NL liever tegen Mexico.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik zie Nederland liever tegen Brazilie in de volgende ronde dan tegen kroatie
Brazilie speelt als een natte krant momenteel
daar heb je een puntquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar als Kroatië - Mexico gelijk wordt, zie ik NL liever tegen Mexico.
Brazilië krijgt namelijk alle twijfelgevallen mee.
Wat maakt het uit?Uiteindelijk zul je toch tegen Brazilie komen als je ver komtquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maar als Kroatië - Mexico gelijk wordt, zie ik NL liever tegen Mexico.
Brazilië krijgt namelijk alle twijfelgevallen mee.
Maakt het dan geen verschil of je in de 1/8e finale wordt uitgeschakeld of in de finale?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:51 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit?Uiteindelijk zul je toch tegen Brazilie komen als je ver komt
Zal wel aan het systeem liggen. Bij 5-3-2 (3-5-2) zal hij voor Lens kiezen denk ik, maar bij 4-3-3 voor Huntelaar.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie Louis er voor aan om Lens of zelfs Kuyt op te stellen in plaats van Huntelaar.
Lens, denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:33 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar speelt niet, zal wel Kuyt of een middenvelder worden.
Als ik Huntelaar was had ik allang mn koffer gepakt en Von Gaal de middelvinger gegeven.
Liever 1/8 dan. Nog een verloren finale trek ik niet.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:56 schreef H.FR het volgende:
[..]
Maakt het dan geen verschil of je in de 1/8e finale wordt uitgeschakeld of in de finale?
Terwijl Hunter wel als 1e spits begon bij dit tijdperk Van Gaalquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:53 schreef Loveless85 het volgende:
Gisteren kwam ook Lens er nog bij en ging Depay spits spelen. Lijkt me vrij duidelijk dat de hunter niet bovenaan van Gaal's lijstje staat. Sowieso als er 5-3-2 gespeeld wordt kan hij het shaken, als diepe spits past hij niet in dat systeem. En bij 4-3-3 zou het me niks verbazen als het Lens-Depay-Robben wordt.
Faka met C ronaldo dan?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:39 schreef Kekster het volgende:
Als ik Hunterlaar was zou ik lekker op de bank blijven zitten. Sowieso gaat Nederland compleet ingemaakt worden door Chili. Hij zal misschien een paar lange ballen krijgen waar je niks mee kan en achteraf loopt iedereen dan te kankeren dat hij er niks van kan.
Van Gaal kwam er al vrij snel achter dat het een hele beperkte spits is.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:06 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Terwijl Hunter wel als 1e spits begon bij dit tijdperk Van Gaal
en terechtquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:53 schreef Pascalus het volgende:
Ik zie Louis er voor aan om Lens of zelfs Kuyt op te stellen in plaats van Huntelaar.
Van Persie ook een paar jaar geleden. Toen was Huntelaar nog de betere spits.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal kwam er al vrij snel achter dat het een hele beperkte spits is.
Mwau, Huntelaar is niet echt een voetballende spits. Maar hij is wel een goaltjes prikker.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Gaal kwam er al vrij snel achter dat het een hele beperkte spits is.
Dat had wel eerlijker geweest naar Huntelaar toe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:09 schreef ShaoliN het volgende:
Was Huntelaar niet 1 van die ventjes die de sfeer had verkloot op het afgelopen EK? Had gewoon thuis moeten blijven.
Is wel het verhaal ja, er schijnen wel wat serieuze dingen voorgevallen te zijn daar, maar wát dat wil tot op de dag van vandaag niemand zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:09 schreef ShaoliN het volgende:
Was Huntelaar niet 1 van die ventjes die de sfeer had verkloot op het afgelopen EK? Had gewoon thuis moeten blijven.
Haha, juist.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:08 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Van Persie ook een paar jaar geleden. Toen was Huntelaar nog de betere spits.
Hij had beter Locadia meegenomen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:08 schreef Bonkers. het volgende:
Huntelaar is voor niets opgeroepen joh. Past niet in het systeem van 5-3-2 en een stormram is het ook niet.
Over twintig jaar in Andere Tijden Sport, tot die tijd: http://www.nrc.nl/sport/2(...)mogelijk-tijdens-ek/quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Is wel het verhaal ja, er schijnen wel wat serieuze dingen voorgevallen te zijn daar, maar wát dat wil tot op de dag van vandaag niemand zeggen
Jaquote:Op donderdag 19 juni 2014 10:22 schreef alors het volgende:
[..]
Over twintig jaar in Andere Tijden Sport, tot die tijd: http://www.nrc.nl/sport/2(...)mogelijk-tijdens-ek/
Gelukkig heeft hij het echt waar gemaakt die wedstrijd dat hij in de basis stond
Ja vind ik eigenlijk ook, maar hij zal zich nu wel koest houden want itt tot Bert zal Louis hem zonder pardon naar huis sturen in het geval van zulke grappen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jamaar wel opmerkelijk dat van Gaal hem dan toch meeneemt, zeker als hij zelfs geen tweede keus is voor de spitspositie blijkbaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |