Klopt. Maar dat maakt het nog idioter natuurlijk in principequote:Op donderdag 19 juni 2014 10:25 schreef alors het volgende:
[..]
Ja vind ik eigenlijk ook, maar hij zal zich nu wel koest houden want itt tot Bert zal Louis hem zonder pardon naar huis sturen in het geval van zulke grappen.
Wat is er zo idioot aan dan? Huntelaar moet zich schikken in zijn rol. Kuyt loopt toch ook niet te zaniken?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat maakt het nog idioter natuurlijk in principeEen speler meenemen die je niet van plan bent (veel) te gebruiken, en die je zonder pardon naar huis schopt als hij gaat piepen
Zoals al eerder gezegd hier, neem dan een L. de Jong of weet ik wie mee, die gaan in ieder geval niet piepen, en je zal het verschil in kwaliteit niet merken aangezien ze wellicht 10 minuutjes mogen invallen een keertje
Ook om iets te forceren vind ik hem niet echt geschikt. Hij is nou niet iemand die de beuk erin gooit en een grote targetman a la Van Hooijdonk.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:25 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Huntelaar is prima om in te brengen als er iets geforceerd moet worden. Verder heb je er natuurlijk niets aan, hij heeft geen snelheid, geen techniek en hij is waardeloos in de combinatie.
Frank Demouge? Die weet de weg in Brazilië.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:35 schreef Bonkers. het volgende:
[..]
Ook om iets te forceren vind ik hem niet echt geschikt. Hij is nou niet iemand die de beuk erin gooit en een grote targetman a la Van Hooijdonk.
Overigens is er geen enkele Nederlandse spits van enig niveau nu te vinden die zo'n rol kan invullen.
Dat je iemand meeneemt die dus bekend staat als piepert wanneer hij niet speelt. En de rol waarin je hem meeneemt is er eentje waarin hij waarschijnlijk amper speelt. Je kan er dus op rekenen dat hij dan wellicht gaat piepen, en dan zal Louis waarschijnlijk wel ingrijpen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:34 schreef het_grobbekuiken het volgende:
[..]
Wat is er zo idioot aan dan? Huntelaar moet zich schikken in zijn rol. Kuyt loopt toch ook niet te zaniken?
Goed verwoord. Ik sluit mij hier helemaal bij aan.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:38 schreef kalinhos het volgende:
Spits die er maar 34 maakt in 62 wedstrijden in Oranje is natuurlijk een waardeloze spits.
Ik denk ook niet dat KjH gaat spelen, meer omdat Lens en Depay gewoon meer dreiging hebben in dit systeem, maar laten we niet doen alsof KjH er niks van kan. Topscoorder Bundesliga, 6e op de all-time topscoorderslijst van Oranje en gewoon een nuttige spits.
Dat hij 2 jaar geleden wat boos was was op dat moment volledig terecht. Ben je topscoorder van de Bundesliga, zie je dat diegene op jouw positie (RvP) er op dat moment geen hout van bakt (en in 2010 ook niet) en nog kom je amper aan spelen toe. Dan mag je daar best boos en gefrustreerd over zijn natuurlijk, kom op. Dit WK heeft hij, en dat weet hij zelf ook, geen recht van spreken zolang RvP ze er uit alle hoeken in schiet.
Ja, net zoals Nederland zou worden ingemaakt door Spanjequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:39 schreef Kekster het volgende:
Sowieso gaat Nederland compleet ingemaakt worden door Chili.
Maar wat is echt een alternatief voor de Guzman? Eigenlijk alleen Blind, en dan moet je een van Aanholt LB zetten ofzo. Ik denk dat hij een Wijnaldum wat te aanvallend vindt voor de Guzman z'n plek tegen een ploeg als Chili.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:48 schreef hhh38 het volgende:
Van Gaal zal wel weer 5-3-2 gaan spelen, dan hoop ik op Depay en Robben voorin. Ik ben ook wel benieuwd wat ie met De Guzman gaat doen, die al twee wedstrijden de zwakste schakel bij Oranje is. Huntelaar kan beter naar huis gaan, die krijgt nooit een kans van Louis
Hier ben ik het wel mee eens ja.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat je iemand meeneemt die dus bekend staat als piepert wanneer hij niet speelt. En de rol waarin je hem meeneemt is er eentje waarin hij waarschijnlijk amper speelt. Je kan er dus op rekenen dat hij dan wellicht gaat piepen, en dan zal Louis waarschijnlijk wel ingrijpen.
Lijkt mij een aardig risico'tje, dus dan zou ik eerder gaan voor een andere speler die zich makkelijker naar zn rol schikt.
Leuk als je een grote mond hebt, maar als je zelf in anderhalve wedstrijd ook geen pepernoot raakt dan sta je toch een beetje voor lul.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:38 schreef kalinhos het volgende:
Spits die er maar 34 maakt in 62 wedstrijden in Oranje is natuurlijk een waardeloze spits.
Ik denk ook niet dat KjH gaat spelen, meer omdat Lens en Depay gewoon meer dreiging hebben in dit systeem, maar laten we niet doen alsof KjH er niks van kan. Topscoorder Bundesliga, 6e op de all-time topscoorderslijst van Oranje en gewoon een nuttige spits.
Dat hij 2 jaar geleden wat boos was was op dat moment volledig terecht. Ben je topscoorder van de Bundesliga, zie je dat diegene op jouw positie (RvP) er op dat moment geen hout van bakt (en in 2010 ook niet) en nog kom je amper aan spelen toe. Dan mag je daar best boos en gefrustreerd over zijn natuurlijk, kom op. Dit WK heeft hij, en dat weet hij zelf ook, geen recht van spreken zolang RvP ze er uit alle hoeken in schiet.
Disagree, Van Persie is toch van een ander niveau dan Huntelaar. Misschien toch maar Depay een kans geven. Een jonge speler die net gescoord heeft, leeft op een wolkje en gaat dat in z'n spel uitstralen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:33 schreef erik013 het volgende:
Best lekker als je als je eerste spits uitvalt, je een spits als Huntelaar in kan brengen
Clasie zou kunnen en Fer hebben ze natuurlijk ook nog meequote:Op donderdag 19 juni 2014 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is echt een alternatief voor de Guzman? Eigenlijk alleen Blind, en dan moet je een van Aanholt LB zetten ofzo. Ik denk dat hij een Wijnaldum wat te aanvallend vindt voor de Guzman z'n plek tegen een ploeg als Chili.
RvP had in de 8,5 wedstrijd daarvoor ook niks geraakt. Hell, Huntelaar was zelfs nog topscoorder van de EK-kwalificatie.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:10 schreef alors het volgende:
[..]
Leuk als je een grote mond hebt, maar als je zelf in anderhalve wedstrijd ook geen pepernoot raakt dan sta je toch een beetje voor lul.
Hij is tegen Portugal als basisspeler begonnen en tegen Duitsland kwam hij er in de rust in. En tegen Denemarken kreeg hij 20 minuten.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:15 schreef kalinhos het volgende:
[..]
RvP had in de 8,5 wedstrijd daarvoor ook niks geraakt. Hell, Huntelaar was zelfs nog topscoorder van de EK-kwalificatie.
Uiteindelijk heeft hij een half wedstrijdje tegen Denemarken en een potje tegen Portugal waarin niemand presteerde gespeeld. Toen hij wel in viel tegen Kameroen 4jaar terug was het wel direct dreigend (volgens mij scoorde hij ook). Ik had toen in 2012 het wel terecht gevonden als hij tegen zowel Duitsland als tegen Portugal gewoon als basisspeler was begonnen.
Ja klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:19 schreef Caland het volgende:
Scoorde Van Persie niet als enige nog een best aardige kool tegen een veel sterker Duitsland twee jaar terug?
Verwacht Lens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:33 schreef DeTolk het volgende:
Huntelaar speelt niet, zal wel Kuyt of een middenvelder worden.
Als ik Huntelaar was had ik allang mn koffer gepakt en Von Gaal de middelvinger gegeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |