Eh, ik snap je post wel, maar ik was nu niet de enige met een vermoeden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:39 schreef Spirit82 het volgende:
Het spijt me heel erg, maar ik wil dit toch even kwijt. XM, allereerst ben ik superblij dat noor alleen een virusje heeft, maar meid, echt, doe dit soort dingen jezelf en Noor niet aan. Je bent iedere keer dat ze ziek is volledig in paniek, maar het is een kindje en ze zal vaker ziek worden, blauwe plekken en bloedneuzen krijgen, haar hoofd stoten etc. Probeer niet steeds van het ergste uit te gaan en volledig in paniek te rakenVoor jezelf en voor noor
pfoe! Maar dit virus heb je maar weer gehad. Waar ik me telkens weer over verbaas is hoe ze dagen als een dood vogeltje kunnen liggen en dan zo *poef* weer beter zijn. Hopelijk is dat bij Noor ook weer gauw.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, dit is een lelijkerd. Ze is al ziek vanaf dinsdag en nu nog steeds in de 39 koorts.
Je hoeft je niet te verdedigen, het was niet als aanval bedoelt. Ik vond het heel goed dat je je gevoel volgt, ik zou alleen wensen, voor jullie, dat je niet altijd zo bang bent dat haar iets ergs mankeert.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, ik snap je post wel, maar ik was nu niet de enige met een vermoeden.
Waarom voel je je dan onzeker, Omen?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:17 schreef Omentielvo het volgende:
Ik ben het ook met Spirit eens. Hopelijk knapt je meisje gauw op![]()
Hier een meisje dat maar een uurtje wilde slapen over de hele dag. Deed haar humeur niet erg goed![]()
Ik voel me op die momenten best wel onzeker
Ik zou doen exact wat jij doet. Sterker nog, bij onze oudste pakken we het zo nog steeds aan: ruimte laten voor de emotie (want hoe futiel het ook mag lijken in onze ogen, voor een kind is die emotie de enige waarheid op dat moment) en veiligheid/troost bieden. Ik denk echt dat je het geweldig doetquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Als het dan even niet gaat zoals Riley wil wordt ze boos en gaat ze op de grond liggen huilen. En dan laat ik haar even boos zijn en ga dan op de grond zitten bij haar, zodat ze troost kan vinden bij me
En ik ben dan onzeker of ik het wel goed doe. En hoe je nou met die buien moet omgaan.
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Als het dan even niet gaat zoals Riley wil wordt ze boos en gaat ze op de grond liggen huilen. En dan laat ik haar even boos zijn en ga dan op de grond zitten bij haar, zodat ze troost kan vinden bij me
En ik ben dan onzeker of ik het wel goed doe. En hoe je nou met die buien moet omgaan.
Hier ook zoquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Klinkt als een geweldige manier om met dat soort buien om te gaanquote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Kyara het volgende:
eerste losse stapjes!![]()
![]()
J deed 2 stapjes en daarna moest D er overheen door 3 stapjes los te doen.
Wat TOF!quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Kyara het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 19:38 schreef Kyara het volgende:
![]()
Pffff wat een opluchting!! Dikke knuffel voor julliequote:Op vrijdag 20 juni 2014 15:16 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bloed goed. Wel twee kleine afwijkingen in het bloed, maar die duiden op een virale infectie. Had overlegd met de kinderarts. Geen enkele aanwijzing op leukemie.
Godsamme, 10 jaar ouder. Huisarts was ook opgelucht.
Ik zie dat ze zelf al komen aanlopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 21:13 schreef Kyara het volgende:
[..]
weet je wat dat kost joh, die verzendkosten zijn huge!
Haha, we zijn meestal wel vroeg op. In de zomer was het soms 4:30.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:19 schreef LadyBlack het volgende:
Oei Gulara, eerst een bak koffie hoop ik?Ik heb ook regelmatig een vroeg vogeltje, maar tot mijn grote opluchting ligt die nog steeds bijna een uur rustig tussen ons in
Ik kijk niet zo uit naar het moment dat we om 6:00 beneden zitten
Hard he ? Ja misschien wel ! Maar wat mij betreft in het belang van Noor. Weet je waarom ? Als mijn meisje "doodziek" zou zijn ( hoop het nooit mee te maken) dan post ik liever niet op fok, maar zit stilletjes op de HAP, te appen met een vriendin of te huilen bij mn vriend.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:26 schreef klavertje-4 het volgende:
Wauw wat zijn sommige van jullie hard voor XM. Ik lees al langer mee dus weet heus dat zij wat 'loslaatissues' heeft maar ik denk toch dat iedere moeder een paniekgevoel zou ervaren als je huisarts serieuze verdenkingen op leukemie heeft en je nog een paar uur moet wachten op de bloeduitslag.
Nou ja, ik hoor hier ook niet maar dit moest me toch even van het hart.
Hoi. Dit. Sorry.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:14 schreef Moppert het volgende:
Juist als je weet dat XM best wel een beetje fragiel kan zijn en eigenlijk best onzeker is moet je het dan op deze manier neerkwakken? Dat kan toch ook heel anders.
Dat klopt. En dat is een fucking zwaar en lang traject met veel impact. Ik vecht om een andere moeder te worden. Voor noor. Want die is die moeite driedubbeldwars waard. Maar soms lukt dat niet. En als je huisarts je vermoeden van zoiets ernstigs met je deelt, dan is dat zo'n moment. Zo'n traject is niet iets met een stijgende lijn naar de top vd berg. Dat is er een met hobbels en bobbels en soms hele diepe kuilen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef L-E het volgende:
Lieve mensen, ik snap de ergernis wel een beetje maar XM doet volgens mij hartstikke haar best in therapie om hierin wat steviger te raken. We zijn niet allemaal hetzelfde. Leven met angst kan heel overheersend zijn, onderschat dat niet..
Ik heb in het verleden meerdere malen hier aangegeven dat als je Noor van Eds verdenkt (mogelijkheid is tenslotte aanwezig), dat het dan niets te maken heeft met alleen de huid in de gaten houden.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 22:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb na vandaag geen puf me te verdedigen. Als je me zo volgt, weet je ook dat ik wel degelijk serieus werk om mijn eigen verleden aan te pakken. Juist om Noor.
En Books, ik kan echt geen touw vastknopen aan je stukje over de EDS? Kop in zand? Huh? Ik houd er serieus rekening mee dat ze het heeft. Lijkt er qua huid ook op, maar motorische ontwikkeling gaat best goed.
Klopt ! Daarom 10 jaar de pil geslikt om wat evenwichtiger aan een kind te beginnen ! Ook een optie ?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:24 schreef L-E het volgende:
Lieve mensen, ik snap de ergernis wel een beetje maar XM doet volgens mij hartstikke haar best in therapie om hierin wat steviger te raken. We zijn niet allemaal hetzelfde. Leven met angst kan heel overheersend zijn, onderschat dat niet..
Keuze ?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:50 schreef L-E het volgende:
XM, dat is een zwaar traject inderdaad. Ik vind het knap dat je je eigen tekortkomingen daarin durft te zien en er iets mee doet. Ik denk soms ook dat je jezelf iets te veel verliest in je angsten en gepieker, dat is denk ik wat men je mee wil geven nu, maar ik weet ook zo goed hoe dat niet altijd een keuze is. Hopelijk kun je uit alles wat er nu wordt gezegd iets halen waar je iets mee kan.
Het is niet aan ons om zoiets te beoordelen, bovendien loopt het leven soms anders dan je hoopt. Ik begon heel stabiel aan een tweede kind, ik zit er nu heel anders bij. Je hebt niet alles in de hand helaas.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Klopt ! Daarom 10 jaar de pil geslikt om wat evenwichtiger aan een kind te beginnen ! Ook een optie ?
Ik denk dat dit het wel goed verwoord inderdaad.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:50 schreef L-E het volgende:
XM, dat is een zwaar traject inderdaad. Ik vind het knap dat je je eigen tekortkomingen daarin durft te zien en er iets mee doet. Ik denk soms ook dat je jezelf iets te veel verliest in je angsten en gepieker, dat is denk ik wat men je mee wil geven nu, maar ik weet ook zo goed hoe dat niet altijd een keuze is. Hopelijk kun je uit alles wat er nu wordt gezegd iets halen waar je iets mee kan.
+1. Ik vind je formuleringen serieus vals, kz. Mijn hemel, we zijn ook gewoon ménsen hoor, achter die beeldschermen. Over voorleven: een lesje respect zou op zijn plaats zijn (want ook als je het pertinent oneens bent met iemand kun je nog respectvol blijven). Bah. Ik ben er plaatsvervangend naar van.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:55 schreef Olf het volgende:
Serieus KZ, ik snap oprecht je punt maar je brengt het op dit moment niet heel constructief, vooral niet om zaken als überhaupt het hebben gekregen van een kind en de eventuele juistheid van de beslissing daarvoor hierbij te betrekken.
mag deze dan nog even in de herhaling. ....quote:Op vrijdag 20 juni 2014 11:02 schreef kaatjejannie het volgende:
Ik had luuk eerder moeten dreigen met een logopedist. Gisteren hadden we een pyjama dag en hadden we veel tv aan. Bumba is eeb favoriet van luuk. Begint ie ineens mba te zeggen als bumba op tv is. En au-o als ie met een auto speelt.
+2quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
+1. Ik vind je formuleringen serieus vals, kz. Mijn hemel, we zijn ook gewoon ménsen hoor, achter die beeldschermen. Over voorleven: een lesje respect zou op zijn plaats zijn (want ook als je het pertinent oneens bent met iemand kun je nog respectvol blijven). Bah. Ik ben er plaatsvervangend naar van.
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:07 schreef Moppert het volgende:
Imho ben je ook een topmoeder als je al je eigen valkuilen kent en er hard aan werkt
+3 jeetje wat heb je er aan om iemand zo respectloos te benaderen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
+1. Ik vind je formuleringen serieus vals, kz. Mijn hemel, we zijn ook gewoon ménsen hoor, achter die beeldschermen. Over voorleven: een lesje respect zou op zijn plaats zijn (want ook als je het pertinent oneens bent met iemand kun je nog respectvol blijven). Bah. Ik ben er plaatsvervangend naar van.
Jemig.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Asl XM nu door een FOK poster er nog meer door heen zit is er werkelijk reden om de therapie sessies te verhogen. Sjemig ! Zo belangrijk ben ik niet.
Nee, maar het is nog al wat wat je gezegd hebt. Ook al ben je maar een onbelangrijk persoon, je hebt geen idee wat zoiets los maakt. Kennelijk in ieder geval genoeg, want er komen hier ineens nog al wat posters bij die echt vinden dat je te ver gegaan bent.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:08 schreef kleinzusje het volgende:
Asl XM nu door een FOK poster er nog meer door heen zit is er werkelijk reden om de therapie sessies te verhogen. Sjemig ! Zo belangrijk ben ik niet.
Lafhartig te kakken ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:09 schreef becky27 het volgende:
[..]
+3 jeetje wat heb je er aan om iemand zo respectloos te benaderen.
Mensen maken hun eigen keuzes. De een om op de ene manier moeder (zoals xm die werkt om een betere mama te worden maar ik vind dat ze dat ook al is) te worden de ander pas op het allerlaatste moment (40+dus) om redenen. Om te zeggen dat je je kinderwens dan maar had moeten uitstellen. Belachelijk. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen keuzes en ik vind het soms ook goed dat het forum een van je aftypmedium is.
Ik las al niet veel mee maar de manier waarop KZ zo lafhartig iemand te kakken zet vind ik echt erg.
ik ?quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:23 schreef Books1 het volgende:
Ik bedoelde meer dat ze haar handen vol heeft om een dag door te komen op een normale manier en dat ze het ergens kwijt moet als ze het niet meer trekt.
Slaap lekker.
dan ben ik bij de peutersquote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:10 schreef Kimpossible het volgende:
Anders ga je gewoon nog even door kz![]()
Goed bezig!
Ik ben weer weg hier want ik heb hier de komende 8 maanden nog weinig te zoeken.
Ok ! Was me van geen kwaad bewust, maar even wat onvrede spuien over iemand die al weken het topic kaapt met paniek............... is net iets te veel voor de hormonale meelezers. Zal me gedragen !quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:26 schreef De_Taartjesfee het volgende:
kleinzusje of je op zou willen houden?
Uiteindelijk heb ik eerst nog even een was aangezet en zijn we pas na 9en gegaan. We hebben ons weer prima vermaakt. Het is zo'n heerlijke struinmarkt met van-alles-en-nog-veel-meer. Pi kijkt altijd z'n ogen uit en geniet er ook zo van: wil bij elke fruitkraam een fruitsample proeven, bewondert mooie dingetjes met mij, danst mee op de live muziek en wijst naar alle rondlopende honden en kindjes.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 00:14 schreef L-E het volgende:
Gulara wat heerlijk, zo vroeg naar de markt! 'Dan heb je tenminste nog wat aan je dag'![]()
Ja dat sponsje was om de potloodresten weg te krijgen. Vandaag at hij het doosje waar de diepvrieserwten in zaten. De kassamevrouw deed maar een zakje om het doosje ernaHelpen met boodschappen doen, hij kan het niet!
Ik doe het precies zo! En ik denk dat je moet doen wat goed voelt.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:23 schreef Omentielvo het volgende:
Beetje late reactiequote:Op donderdag 19 juni 2014 21:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat is herkenbaar ?
Mijnes is vandaag 23 (23 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) maanden en ik moet opeens weer zo aan haar wennen. Heel raar. Wennen is raar omdat ik haar door en door ken. Opeens zo verbaasd sta te kijken naar mn meisje. Ik zie haar groeien en groot worden en veranderen.
Deze had ik gemist. Wat goedquote:Op vrijdag 20 juni 2014 23:58 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
mag deze dan nog even in de herhaling. ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |