Kanschloosch.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Even Memphis terug kijken.
Heel het land weer nuchterquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef Crazy-M het volgende:
1 ding is zeker: dit was een zwaar bevochten overwinning
Heb oranje nog nooit zien winnen, dus leek me goed dat voort te zetten.quote:
LOLquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:53 schreef Kekster het volgende:
Gefeliciteerd boys, 3 punten gestolen van fucking Australië. Als dit geen doelpuntrijke achtste finales oplevert weet ik het ook niet meer
Nee, het is niet tegen Portugal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Kekster het volgende:
Verdedigers die staan te bibberen tegen de aanvallers van AustraliëMexico of Brazilië moeten er toch 6 in kunnen schieten tegen Nederland
11,5 GBquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Even Memphis terug kijken.
Tegen een fatsoenlijke tegenstander gaat NL er kansloos uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Kekster het volgende:
Verdedigers die staan te bibberen tegen de aanvallers van AustraliëMexico of Brazilië moeten er toch 6 in kunnen schieten tegen Nederland
Uhh nee. Dan heeft spanje een saldo van 0 en chili +1. NL +3 en zijn we groepswinnaar.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:53 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Commentator![]()
![]()
Spanje wint 1-0 van Chili en 3-0 van Australie. Chili wint 2-0 van NL en NL is uitgeschakeld
Ja, uiteindelijk toch gewonnen, zelfs na onterechte pingel tegen.quote:
Ahja, terecht dan wel jaquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb oranje nog nooit zien winnen, dus leek me goed dat voort te zetten.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:56 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Uhh nee. Dan heeft spanje een saldo van 0 en chili +1. NL +3 en zijn we groepswinnaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |