Omdat Depay de actie kan maken en meer energie heeft om achter de back aan te kunnen. Op zich wel slim, zeker omdat Depay het maar 1 helft hoeft te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom eigenlijk Depay en niet Lens? Lens scoort makkelijker
Voetbal achterin maar niet op het middenveld?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat voetbal achterin en power op het middenveld.
Uhh okequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:59 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ja want als je niet van Australie kan winnen wordt het koekie eitje tegen Chilie
Jij hebt als Portugees per definitie geen recht van spreken.quote:
Die speelt tegen Manchester City en Chelsea.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:57 schreef Jordony het volgende:
Vraag me nog steeds af wat de Guzman doet in deze selectie.
Wow, wat een hoop onzin. Moet nog veel leren, maar is gewoon een talentvolle speler.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:57 schreef Cavaliers het volgende:
Veltman is echt een van de allerslechtste spelers die ik ooit heb gezien.
en er 1tje meer scoren dan de aussiesquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:00 schreef Lothiriel het volgende:
Zolang Nederland niet verliest is er niets aan de hand
Je zal veel meer moeten voetballen in plaats van diep gaan en de lange bal spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Verbaas me over Depay, nu heb je drie spelers die de bal in de voet willen. Met Lens heb je meer variatie in diepgaan en in de bal komen.
Correct.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:59 schreef Muto het volgende:
[..]
Alles ging over links, maar Blind is uiterst ongelukkig vandaag
Datquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal achterin maar niet op het middenveld?
hij wordt verzorgt door een troep hamsters.quote:
Maar is al wel redelijk oud hèquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:00 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wow, wat een hoop onzin. Moet nog veel leren, maar is gewoon een talentvolle speler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |