Ja en? we zijn niet bezig met de eredivisie. WK is 2 stappen hoger.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman is BAAS, meeste 1 vs. 1 gewonnen in de eredivsie. Dus Veltman > de vrij, bmi.
Lens staat altijd buitenspel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Waarom eigenlijk Depay en niet Lens? Lens scoort makkelijker
echt he...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Groby het volgende:
ik kan die irritante commentator van kia wel doodslaan
Idd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Vrij staat te kutten, Veltman gaat het niet beter doen
Je mag maar 3 keer wisselen, Guzman moet er nog uit.
1 Wissel moet je altijd bewaren>
Ergo, Vrij blijft staan.
Ik ook!quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ga het volkslied van Spanje meezingen
xd
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Bosbeetle het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op woensdag 18-06-2014 om 18:51:47Nederlands Elftal overweegt na rust met een systeem te spelen #ausned reageer retweet
Correct.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
Exact. Verdedigen doe je als team en de laatste linie wordt onnodig in de problemen gebracht.
Wat voetbal achterin en power op het middenveld. Geen Clasie dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
De Vrij staat te kutten, Veltman gaat het niet beter doen
Je mag maar 3 keer wisselen, Guzman moet er nog uit.
1 Wissel moet je altijd bewaren>
Ergo, Vrij blijft staan.
Als dat zo is, dan heeft die tactiek ook gefaald .quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nee, ho ho, dat staat los van superslecht voetballen, want het was tenenkrommend om te zien.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je bij een team als Australie, ze lekker ff moe laat lopen.
Veel mensen hier waren sceptischquote:
Alles ging over links, maar Blind is uiterst ongelukkig vandaagquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:59 schreef Buitendam het volgende:
Nu maar hopen dat ze het op de vleugelspelers gaan gooien. Krijgen de backs lucht om te lopen, want Blind en Janmaat lopen er nu voor lul bij.
Ja.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:59 schreef Arfalas het volgende:
Mannen, doet de NOS stream het bij jullie?
Ja want als je niet van Australie kan winnen wordt het koekie eitje tegen Chiliequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:59 schreef Muto het volgende:
Gelijkspel is toch ook niet slecht? Twee keer gelijk en je bent door.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat voetbal achterin en power op het middenveld. Geen Clasie dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |