Zilveren bal tegen Spartaquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:36 schreef Dekatria het volgende:
Alsof ik naar Feyenoord Excelsior in 2010 zit te kijken.
Eens. Sneijder nog meer dan Blind b.t.w.quote:
Nee man, als je geen bal goed kunt passen en/of aannemen, dan is dat het probleem.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Andere tegenstander.
Als je gewend bent aan ontactisch fysiek spel dan gaat het wel, maar dat zijn de Nederlandse boys niet.
Niet heel gek met dit middenveld. Middenveld wordt compleet overlopen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef Buitendam het volgende:
3 CV's tegen Australie. Wat een treurnis.
En daardoor winnen we straks nog dik ook en is iedereen hier in euforie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef silverhill het volgende:
Australië lijkt echt 2 man meer op het veld te hebben. Als Nederland balbezit heeft staat iedereen gedekt terwijl er met drie man op het centrale trio wordt gejaagd. Als Australië aanvalt vinden ze altijd 1 of 2 vrije mensen
quote:
Wat ziet zij er oud uitquote:
België had tenminste nog de bal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef kingmob het volgende:
Het is een beetje als bij Belgie, totaal geen dreiging aan de bal
Ga in de mediamarkt kijkenquote:
Janmaatquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Halcon het volgende:
Blind eruit, De Vrij eruit en Janmaat eruit.
Fer, Depay en Veltman erin.
Ik las tot een half uur geleden dat de topclubs stonden te dringen voor deze kneuzen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
#CillessenExit
#BlindExit
#JanmaatExit
#DeVrijExit
#BMIExit
Het systeem werkt gewoon niet. 4-3-3 en Lens-Persie-Robben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet heel gek met dit middenveld. Middenveld wordt compleet overlopen.
Clasie erin alsjeblieft.
Je kunt het hebben over de verdediging maar dat je überhaupt moet verdedigen zegt wel iets over de kwaliteit van je middenveld ook.quote:
CahillExit lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
#CillessenExit
#BlindExit
#JanmaatExit
#DeVrijExit
#BMIExit
Middenveld verstopt zich. Raar he, dat de verdediging zwalkt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Dekatria het volgende:
Nederland wordt wel even wereldkampioen hoor
bij je eikelquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Janmaat
Ben je goed bij je eikel?
Guzman, Sneijder zijn het probleem, aapje.
Janmaat speelt slecht. Sneijder moet je altijd laten staan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Janmaat
Ben je goed bij je eikel?
Guzman, Sneijder zijn het probleem, aapje.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Laat de commentator even z'n mond houden. Ja het is erg slecht, maar geen reden voor paniek. Ik verwacht dat Van Gaal met een omzetting het tij wel kan keren.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Elan het volgende:
Heb 5 euro op Australië gezet gewoon omdat het kan, 10x je inzet als het uitkomt
#CillessenExitquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
#CillessenExit
#BlindExit
#JanmaatExit
#DeVrijExit
#BMIExit
Mja. geen idee waar Sneijder mee bezig is, maar die raakt echt geen pepernoot vanavond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Middenveld verstopt zich. Raar he, dat de verdediging zwalkt.
Jij ging toch naar de wcquote:
dan mist hij de rustquote:
haha die laatste zag ik ;@@quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
#CillessenExit
#BlindExit
#JanmaatExit
#DeVrijExit
#BMIExit
#PiemolExit
Nee. Piek in waterverbruik alles.quote:
Nee hoor, die wonnen ook tegen Chili de conditieslagquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Janmaat speelt slecht. Sneijder moet je altijd laten staan.
Dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mja. geen idee waar Sneijder mee bezig is, maar die raakt echt geen pepernoot vanavond.
dat is allemaal leuk en aardig, maar het probleem zit niet in de aanval. Het middenveld is het grootste probleem. Sneijder en Guzman weg zou helpen....maar er is niemand die hun kan vervangenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het systeem werkt gewoon niet. 4-3-3 en Lens-Persie-Robben.
Ah je bent er nog.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit mij het wat of ik nu of over 5 minuten naar de wc ga.
Australië dat zijn allemaal halve rugbypaarden man. Die kunnen desnoods nog een derde helft draven.quote:
Probleem = middenveld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
Nederland wordt vastgezet door een paar Australiaantjes.
ditquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
Probleem is dat middenveld niet goed staat / functioneert. Krijg je van die lange hengsten omdat Vrij denkt dat Pelle voorin rondloopt.
Blind moet die bal gaan ophalen. Veltman zou nog niet zo'n heel slecht idee zijn, sinds hij wat kan met de bal (meer dan De Vrij).
Z.s.m. Guzman eruit. NU.
neequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef kingmob het volgende:
Voetbal heeft echt korte tijdstraffen nodig voor dat soort overtredingen als wat die Aussie deed bij de vrije trap
alleen had belgië tegen algerije wel 70% balbezit en had algerije op de hele wedstrijd slechts 1 schot op doel, na een oerdomme fout van vertonghen dan nogquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef kingmob het volgende:
Het is een beetje als bij Belgie, totaal geen dreiging aan de bal
Het was niet eens een vrije trap, korfballer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef kingmob het volgende:
Voetbal heeft echt korte tijdstraffen nodig voor dat soort overtredingen als wat die Aussie deed bij de vrije trap
Komt onze Alberto kenner ff om de hoek kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Studiotje het volgende:
Ik zie alleen de nl'ers op de zelfde plekjes staan. Waar is die teamwork?
Veronicaquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo op RTL7 weer WK met lingeriemeisjes?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Muto het volgende:
Ik word moe van de commentator. En de scheids. En het spel.
Je wordt er niet blij van maar verdrietigquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Muto het volgende:
NEE NEE NEE!!!quote:
Kunnen de bal niet kwijt. Met 4-3-3 wordt het veld véél breder en moet Australie achter NL aan ipv andersom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
dat is allemaal leuk en aardig, maar het probleem zit niet in de aanval. Het middenveld is het grootste probleem. Sneijder en Guzman weg zou helpen....maar er is niemand die hun kan vervangenClasie
Oké Wimquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Muto het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Komt onze Alberto kenner ff om de hoek kijken
Clowns die kijken naar de waan van de dagquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Halcon het volgende:
Ik las tot een half uur geleden dat de topclubs stonden te dringen voor deze kneuzen.
Dit is juist een uitgelezen pot voor Clasie. Is een balvaste speler die zich snel opendraait en binnen een tiende van een seconde weet waar hij de bal naartoe gaat leggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
dat is allemaal leuk en aardig, maar het probleem zit niet in de aanval. Het middenveld is het grootste probleem. Sneijder en Guzman weg zou helpen....maar er is niemand die hun kan vervangenClasie
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de WC al veel boeiendere dingen meegemaakt dan deze wedstrijd.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ken ik niet
zal vast een kneusje zijn
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt tarrels geteld?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus Cillesenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef badschaap het volgende:
waarom wisselt van gaal gewoon niet de eerstvolgende persoon die onnodig de bal terugspeelt
Vertelquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Of je lost het probleem op het middenveld op, is natuurlijk veel logischer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef TAV74 het volgende:
Middenveld is drama en de verdedigers lossen dat niet op. Ik zou Veltman serieus overwegen omdat die wellicht het lef heeft om eens een keer in te dribbelen.
tegen Wales ging het toen idd wel beter. Ik denk ook dat van Gaal na de rust wel weer op dat systeem zal overstappen. Dit systeem was meer voor het circulatiespel van Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kunnen de bal niet kwijt. Met 4-3-3 wordt het veld véél breder en moet Australie achter NL aan ipv andersom.
Ben meer benieuwd naar de Nederlanders. Die gekken hier op FOK die zo lyrisch waren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef MakkieR het volgende:
Ben benieuwd of de wereld nog steeds zo lyrisch is over dit oranje
'Station overslaan' hadden ze het toch over tegen Spanje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan de bal nergens kwijt Blind idem.
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Australië heeft geen spel komende maandag.
Guzman had na zijn waardeloze pot tegen Spanje al een basisplek moeten verliezen. En ook Sneijder is geen kut meer waard.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Of je lost het probleem op het middenveld op, is natuurlijk veel logischer.
ExitGuzman, go-Clasie.
Dat probeert men nu met lange ballen. Clasie moet ertussen als spelverdeler.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
'Station overslaan' hadden ze het toch over tegen Spanje?
Zodat Chili tegen Brazilië mag vanwege een slechter doelsaldo? Dacht het niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef Muto het volgende:
Als NL gelijk speelt en Spanje ook, dan voel ik een salonremise aankomen in de laatste wedstrijd.
Eens en Eens.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:44 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Guzman had na zijn waardeloze pot tegen Spanje al een basisplek moeten verliezen. En ook Sneijder is geen kut meer waard.
Waar is BMI?quote:
Kan niet, Australische spelers zijn gemiddeld 15 cm langer dan de Spanjaarden. Je wint niets in de lucht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:43 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
'Station overslaan' hadden ze het toch over tegen Spanje?
Oranje is toch zo gigantisch goed en zou wel ff alles winnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Shreyas het volgende:
Het grote verschil is dat je tegen Spanje bijna alle luchtduels won, tegen Australië win je niets. Dom om de lange bal te hanteren dan.
Klopt, dus Clasie erin i.p.v. Guzman om het via het middenveld te winnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Kan niet, Australische spelers zijn gemiddeld 15 cm langer dan de Spanjaarden. Je wint niets in de lucht.
Vlaar staat bij hem loopt weg en heft buitenspel op.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:44 schreef silverhill het volgende:
Mooi ook dat bij die goal van Cahill twee man aan de verkeerde kant staan te dekken. En dat is dan de spits van ... van wat eigenlijk?
Mits ze de juiste tactiek hanteren. Met de lange bal red je het niet. Je moet de slag op het middenveld winnen en met buitenspelers spelen. Dan kunnen die backs van Australië het nooit meer belopen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:44 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Oranje is toch zo gigantisch goed en zou wel ff alles winnen
Jammer dat hij Fredsj niet uit het toernooi kan schoppen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:44 schreef lisselotte88 het volgende:
Die Cahill maakt voortdurend overtredingen....hopelijk nog rood vandaag!
Dat welquote:
Wauw...wel heel snel reporten he...quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Doe even normaal.
zag er niet zo uit..quote:
quote:
French Corner.quote:
Ahzoquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Niet slim van Cahill, nu gaat Nederland 4-3-3 spelen en word je weggespeeld.
Ik zei het nog. Je ziet nu wat ervan komt.quote:
Clasie moet erin.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:47 schreef Happel het volgende:
Och jezus, het heilige 4-3-3. Nu gaan ze nog harder falen.
Clasie zeker?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:47 schreef Helpmefok het volgende:
Depay is geen oplossing.
Probleem zit nog steeds op het middenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |