Zilveren bal tegen Spartaquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:36 schreef Dekatria het volgende:
Alsof ik naar Feyenoord Excelsior in 2010 zit te kijken.
Eens. Sneijder nog meer dan Blind b.t.w.quote:
Nee man, als je geen bal goed kunt passen en/of aannemen, dan is dat het probleem.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Andere tegenstander.
Als je gewend bent aan ontactisch fysiek spel dan gaat het wel, maar dat zijn de Nederlandse boys niet.
Niet heel gek met dit middenveld. Middenveld wordt compleet overlopen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef Buitendam het volgende:
3 CV's tegen Australie. Wat een treurnis.
En daardoor winnen we straks nog dik ook en is iedereen hier in euforie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef silverhill het volgende:
Australië lijkt echt 2 man meer op het veld te hebben. Als Nederland balbezit heeft staat iedereen gedekt terwijl er met drie man op het centrale trio wordt gejaagd. Als Australië aanvalt vinden ze altijd 1 of 2 vrije mensen
quote:
Wat ziet zij er oud uitquote:
België had tenminste nog de bal.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef kingmob het volgende:
Het is een beetje als bij Belgie, totaal geen dreiging aan de bal
Ga in de mediamarkt kijkenquote:
Janmaatquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Halcon het volgende:
Blind eruit, De Vrij eruit en Janmaat eruit.
Fer, Depay en Veltman erin.
Ik las tot een half uur geleden dat de topclubs stonden te dringen voor deze kneuzen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
#CillessenExit
#BlindExit
#JanmaatExit
#DeVrijExit
#BMIExit
Het systeem werkt gewoon niet. 4-3-3 en Lens-Persie-Robben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Niet heel gek met dit middenveld. Middenveld wordt compleet overlopen.
Clasie erin alsjeblieft.
Je kunt het hebben over de verdediging maar dat je überhaupt moet verdedigen zegt wel iets over de kwaliteit van je middenveld ook.quote:
CahillExit lijkt me ook wel wat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
#CillessenExit
#BlindExit
#JanmaatExit
#DeVrijExit
#BMIExit
Middenveld verstopt zich. Raar he, dat de verdediging zwalkt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Dekatria het volgende:
Nederland wordt wel even wereldkampioen hoor
bij je eikelquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Janmaat
Ben je goed bij je eikel?
Guzman, Sneijder zijn het probleem, aapje.
Janmaat speelt slecht. Sneijder moet je altijd laten staan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Janmaat
Ben je goed bij je eikel?
Guzman, Sneijder zijn het probleem, aapje.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Laat de commentator even z'n mond houden. Ja het is erg slecht, maar geen reden voor paniek. Ik verwacht dat Van Gaal met een omzetting het tij wel kan keren.
Zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Elan het volgende:
Heb 5 euro op Australië gezet gewoon omdat het kan, 10x je inzet als het uitkomt
#CillessenExitquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef bianconeri het volgende:
[..]
#CillessenExit
#BlindExit
#JanmaatExit
#DeVrijExit
#BMIExit
Mja. geen idee waar Sneijder mee bezig is, maar die raakt echt geen pepernoot vanavond.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Middenveld verstopt zich. Raar he, dat de verdediging zwalkt.
Jij ging toch naar de wcquote:
dan mist hij de rustquote:
haha die laatste zag ik ;@@quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef donald_dick het volgende:
[..]
#CillessenExit
#BlindExit
#JanmaatExit
#DeVrijExit
#BMIExit
#PiemolExit
Nee. Piek in waterverbruik alles.quote:
Nee hoor, die wonnen ook tegen Chili de conditieslagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |