quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Janmaat speelt slecht. Sneijder moet je altijd laten staan.
Dit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mja. geen idee waar Sneijder mee bezig is, maar die raakt echt geen pepernoot vanavond.
dat is allemaal leuk en aardig, maar het probleem zit niet in de aanval. Het middenveld is het grootste probleem. Sneijder en Guzman weg zou helpen....maar er is niemand die hun kan vervangenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het systeem werkt gewoon niet. 4-3-3 en Lens-Persie-Robben.
Ah je bent er nog.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeit mij het wat of ik nu of over 5 minuten naar de wc ga.
Australië dat zijn allemaal halve rugbypaarden man. Die kunnen desnoods nog een derde helft draven.quote:
Probleem = middenveld.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef Cavaliers het volgende:
Nederland wordt vastgezet door een paar Australiaantjes.
ditquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
Probleem is dat middenveld niet goed staat / functioneert. Krijg je van die lange hengsten omdat Vrij denkt dat Pelle voorin rondloopt.
Blind moet die bal gaan ophalen. Veltman zou nog niet zo'n heel slecht idee zijn, sinds hij wat kan met de bal (meer dan De Vrij).
Z.s.m. Guzman eruit. NU.
neequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef kingmob het volgende:
Voetbal heeft echt korte tijdstraffen nodig voor dat soort overtredingen als wat die Aussie deed bij de vrije trap
alleen had belgië tegen algerije wel 70% balbezit en had algerije op de hele wedstrijd slechts 1 schot op doel, na een oerdomme fout van vertonghen dan nogquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:37 schreef kingmob het volgende:
Het is een beetje als bij Belgie, totaal geen dreiging aan de bal
Het was niet eens een vrije trap, korfballer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef kingmob het volgende:
Voetbal heeft echt korte tijdstraffen nodig voor dat soort overtredingen als wat die Aussie deed bij de vrije trap
Komt onze Alberto kenner ff om de hoek kijkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Studiotje het volgende:
Ik zie alleen de nl'ers op de zelfde plekjes staan. Waar is die teamwork?
Veronicaquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef SecretStoryWous het volgende:
Zo op RTL7 weer WK met lingeriemeisjes?
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Muto het volgende:
Ik word moe van de commentator. En de scheids. En het spel.
Je wordt er niet blij van maar verdrietigquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Muto het volgende:
NEE NEE NEE!!!quote:
Kunnen de bal niet kwijt. Met 4-3-3 wordt het veld véél breder en moet Australie achter NL aan ipv andersom.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
dat is allemaal leuk en aardig, maar het probleem zit niet in de aanval. Het middenveld is het grootste probleem. Sneijder en Guzman weg zou helpen....maar er is niemand die hun kan vervangenClasie
Oké Wimquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef Muto het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |