quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Komt onze Alberto kenner ff om de hoek kijken
Clowns die kijken naar de waan van de dagquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:38 schreef Halcon het volgende:
Ik las tot een half uur geleden dat de topclubs stonden te dringen voor deze kneuzen.
Dit is juist een uitgelezen pot voor Clasie. Is een balvaste speler die zich snel opendraait en binnen een tiende van een seconde weet waar hij de bal naartoe gaat leggen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef lisselotte88 het volgende:
[..]
dat is allemaal leuk en aardig, maar het probleem zit niet in de aanval. Het middenveld is het grootste probleem. Sneijder en Guzman weg zou helpen....maar er is niemand die hun kan vervangenClasie
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Op de WC al veel boeiendere dingen meegemaakt dan deze wedstrijd.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ken ik niet
zal vast een kneusje zijn
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Je hebt tarrels geteld?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus Cillesenquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef badschaap het volgende:
waarom wisselt van gaal gewoon niet de eerstvolgende persoon die onnodig de bal terugspeelt
Vertelquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Of je lost het probleem op het middenveld op, is natuurlijk veel logischer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef TAV74 het volgende:
Middenveld is drama en de verdedigers lossen dat niet op. Ik zou Veltman serieus overwegen omdat die wellicht het lef heeft om eens een keer in te dribbelen.
tegen Wales ging het toen idd wel beter. Ik denk ook dat van Gaal na de rust wel weer op dat systeem zal overstappen. Dit systeem was meer voor het circulatiespel van Spanje.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kunnen de bal niet kwijt. Met 4-3-3 wordt het veld véél breder en moet Australie achter NL aan ipv andersom.
Ben meer benieuwd naar de Nederlanders. Die gekken hier op FOK die zo lyrisch waren.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:39 schreef MakkieR het volgende:
Ben benieuwd of de wereld nog steeds zo lyrisch is over dit oranje
'Station overslaan' hadden ze het toch over tegen Spanje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan de bal nergens kwijt Blind idem.
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Australië heeft geen spel komende maandag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |