had ik alquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:38 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je hormoonbehandeling? Heb je baardgroei?
Wanneer word je penis aangezet?quote:
Kan ze beter een deel van haar klapperende schaamlippen geven.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Chai schijnt een stuk van haar clitoris te doneren
quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:45 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Chai schijnt een stuk van haar clitoris te doneren
>_>quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kan ze beter een deel van haar klapperende schaamlippen geven.
Nee, Chai heeft een gigantische clitquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Kan ze beter een deel van haar klapperende schaamlippen geven.
NEEquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:46 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, Chai heeft een gigantische clit
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb schoenmaat 42 en ik heb inderdaad een forse clitoris, dus ik denk het wel.
39 is een beetje de standaard wat ik heb gehad aan vrouwen. 41 volgens mij het grootste. Dus valt wel mee. Maar ik ben zelf dan ook best lang en hou niet zo van dwergjes.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou ze echt maat 42 hebben? Dat is absurd.
Nee hoor, kan dat in een gewone winkel kopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:49 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zou ze echt maat 42 hebben? Dat is absurd.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, kan dat in een gewone winkel kopen.
Echt? Ik vond het al best sneu voor je omdat de meeste winkels tot 41 gaan naar mijn weten. Maar wel chill dat ze dat verkopen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, kan dat in een gewone winkel kopen.
Ja kan niet naar elke winkel, maar hoef het niet aan te laten meten of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Echt? Ik vond het al best sneu voor je omdat de meeste winkels tot 41 gaan naar mijn weten. Maar wel chill dat ze dat verkopen.
Gewoon mannenschoenen toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja kan niet naar elke winkel, maar hoef het niet aan te laten meten of zo.
Nou tragisch inderdaad.quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef -Buttercup het volgende:
Is dit nou serieus een topic geworden over schoenmaten?
Wat verwacht je dan van zo een pruttopic?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:55 schreef -Buttercup het volgende:
Is dit nou serieus een topic geworden over schoenmaten?
40. Ook best groot trouwens, merk ik als in in het buitenland probeer te winkelenquote:
Nooit geweten dat mannenschoenen breder zijnquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, maar ze lijken iig wel veel breder.
Ik 44,5quote:
Jij bent toch een stuk langer dan ikquote:
Ik heb maat 35...quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:51 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
39 is een beetje de standaard wat ik heb gehad aan vrouwen. 41 volgens mij het grootste. Dus valt wel mee. Maar ik ben zelf dan ook best lang en hou niet zo van dwergjes.
Als het richting 44 gaat wordt het awkward
Pet zeker?quote:
Jij wel....quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:03 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Krijg anders wel tientallen DM's binnen van hitsige dames.
Vleespet.quote:
Is leuk, moet je doen ! chick vind het minder maar je gaat voldaan slapen daarnaquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:22 schreef very het volgende:
mannen krijgen nou eenmaal last van blauwe ballen als ze niet klaarkomen. Daarbij zou ik het niet erg vinden om het zelf af te maken en over een slapende chick te ejaculeren
Dan mogen ze het lekker zelf afmaken ipv mij wakker maken, boos aanstaren en beschuldigen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:22 schreef very het volgende:
mannen krijgen nou eenmaal last van blauwe ballen als ze niet klaarkomen. Daarbij zou ik het niet erg vinden om het zelf af te maken en over een slapende chick te ejaculeren
Moet ze maar niet in slaap vallenquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:23 schreef Systeembeheerder het volgende:
[..]
Is leuk, moet je doen ! chick vind het minder maar je gaat voldaan slapen daarna
Oh, jij spreekt namens alle vrouwen ja?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:24 schreef Sweetylicious het volgende:
[..]
Klopt ja, maar aan het einde wilt de gemiddelde man toch echt klaarkomen. Voor een vrouw is dit niet noodzakelijk.
Ik eens toen ik mijn ex aan het aftrekken was. Werd weer wakker toen hij het zelf overnam en ging toen er weer mee door.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:36 schreef very het volgende:
[..]
Moet ze maar niet in slaap vallen![]()
Ik ben trouwens wel eens in slaap gevallen terwijl ik gepijpt werd. Dat vond die chick toen ook niet echt leuk haha![]()
Maar volgens mij hebben vrouwen niet zo'n heel erg onafgemaakt gevoel als ze niet klaar zouden komen tijdens seks. Dat hebben mannen wel.quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:03 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oh, jij spreekt namens alle vrouwen ja?
Genoeg vrouwen die ook gewoon willen klaarkomen tijdens de seks hoor
Inderdaad. Dat hebben wij heel erg hahaquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben vrouwen niet zo'n heel erg onafgemaakt gevoel als ze niet klaar zouden komen tijdens seks. Dat hebben mannen wel.
Soms wel hoorquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:07 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Maar volgens mij hebben vrouwen niet zo'n heel erg onafgemaakt gevoel als ze niet klaar zouden komen tijdens seks. Dat hebben mannen wel.
Heb jij een hele kleine penis?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:49 schreef corehype het volgende:
TS moet haar bek houden, stomme dikzak
Genoeg lieve boys die je genot voor hen laten gaan
Maar die wil je weer niet, je wilt die tatooneger uit de hood
Bek houden, dikzak
Ik krijg het gevoel dat je ergens gefrustreerd door bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:49 schreef corehype het volgende:
TS moet haar bek houden, stomme dikzak
Genoeg lieve boys die je genot voor hen laten gaan
Maar die wil je weer niet, je wilt die tatooneger uit de hood
Bek houden, dikzak
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb jij een hele kleine penis?
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:55 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik krijg het gevoel dat je ergens gefrustreerd door bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |