Best wel ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:51 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dus als je een opmerking op iets plaatst boeit het je automatisch? Logische redenering
Het boeide je dus wat -supergirl- doet met haar vliegenmepper? Mijn opmerking naar jou boeide jou dus? 2Nutz boeit je dus? Je hebt dus gewoon zo een lange tenen dat je gefrustreerd aan het terug typen bent nu?quote:
Gewoon 1 kilo extra suiker erbij en het komt goedquote:Op maandag 16 juni 2014 09:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer mijn ouders iemand kunnen vinden die me nog wil hebben
Laat dat duidelijk zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 09:54 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Het boeide je dus wat -supergirl- doet met haar vliegenmepper?
Ja, ik ging er toch op in?quote:Mijn opmerking naar jou boeide jou dus?
2NutZ is een speciale jongen man met een uiterst kritische blik op de wereld, ik probeer mijzelf altijd zo veel mogelijk open te stellen voor zijn constructieve en begrijpende gedachtes.quote:2Nutz boeit je dus?
Ik heb schoenmaat 44, jij?quote:Je hebt dus gewoon zo een lange tenen dat je gefrustreerd aan het terug typen bent nu?
46. Verder geen problemen mee. Ik sta altijd op andermans voeten. Moeilijk moet je het hebben als je je zoveel aantrekt van een internetforum. Je bent nog erger dan ik al dachtquote:Op maandag 16 juni 2014 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat dat duidelijk zijn![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, ik ging er toch op in?
[..]
[..]
[..]
Ik heb schoenmaat 44, jij?
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Laat dat duidelijk zijn![]()
![]()
![]()
[..]
Ja, ik ging er toch op in?
[..]
2NutZ is een speciale jongen man met een uiterst kritische blik op de wereld, ik probeer mijzelf altijd zo veel mogelijk open te stellen voor zijn constructieve en begrijpende gedachtes.
[..]
Ik heb schoenmaat 44, jij?
quote:
http://mens-en-gezondheid(...)n-over-de-penis.htmlquote:Mannen met lange vingers hebben een lange penis?
Dit is natuurlijk niet waar, het is een fabeltje. Dit zelfde geld voor mannen met grote handen of voeten.
Wel is het zo, dat hoe groter de man is, hoe meer kans hij ook heeft op een wat grotere penis dan iemand die klein is. En grotere mannen, hebben nu eenmaal ook grotere handen. Het zou raar zijn als een kleine man, enorme handen heeft en je daaraan ook zou kunnen zien hoe groot zijn penis is.
Lolchaiquote:Op maandag 16 juni 2014 10:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb schoenmaat 42 en ik heb inderdaad een forse clitoris, dus ik denk het wel.
Ben jij soms nieuw op het internet?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:29 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Nee, maar als een elektrische vliegenmepper je op dit soort gedachtes brengen ben je gewoon ver heen
Zit waarschijnlijk al langer op het internet dan jijquote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ben jij soms nieuw op het internet?
Wat is niet open aan die vraag?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:55 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Leer anders eerst even wat een open vraag is.
Dan zou je toch wel wat meer gewend moeten zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:57 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zit waarschijnlijk al langer op het internet dan jij
🍒quote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef geluksuil het volgende:
Jij wilt liever wat anders in je mond als je slaapt he?
Dit heeft niks met gewenning te maken maar met een constateringquote:Op maandag 16 juni 2014 10:58 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dan zou je toch wel wat meer gewend moeten zijn.
Jawel hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:00 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dit heeft niks met gewenning te maken maar met een constatering
Je zou eventueel kunnen stellen dat het een gerichte vraag is. Maar het is perfect mogelijk een open antwoord te gevenquote:
Houd maar op.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Je zou eventueel kunnen stellen dat het een gerichte vraag is. Maar het is perfect mogelijk een open antwoord te geven
Bedankt dat je zo lief bent om me te willen beschermenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Houd maar op.Zet jezelf toch niet zo voor gek.
Zo ben ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Bedankt dat je zo lief bent om me te willen beschermen![]()
Wat is 'met mensen rekening nemen'?quote:Op maandag 16 juni 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]dat is wel aardig, met mensen rekening nemen. Helemaal op een onlineforum
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |