quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:20 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik maak wel eckte foto's van je, geen probleem.
[ afbeelding ]
Zoiets?
Hoe oud ben je zelf eigenlijk? Dat heb ik nooit gevraagd volgens mij, of ben ik inmiddels zo 'oud' dat ik dingen vergeet?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Leeftijd lijkt me prima zo, had em eerst vanaf 21 staan maar zelfs die van 22 hebben de helft van de tijd nog zo'n babyface. Ouder heb ik ook geen behoefte aan.
Qua range heb je wel gelijk, zet em af en toe wel breder als ie niemand nieuws meer in de buurt kan vinden, maar zie daar het nut niet zo van in zolang ik hier nog dingen te liken heb..
Lol, hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf eigenlijk? Dat heb ik nooit gevraagd volgens mij, of ben ik inmiddels zo 'oud' dat ik dingen vergeet?
Hierna vraagt hij haar gewicht.quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
De leeftijd aan een dame vragen! Vlerk!
450 kg. Echt geweldig!quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hierna vraagt hij haar gewicht.
quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hierna vraagt hij haar gewicht.
Wat is er mis met 25-29quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:26 schreef SiIk het volgende:
[..]
Leeftijd lijkt me prima zo, had em eerst vanaf 21 staan maar zelfs die van 22 hebben de helft van de tijd nog zo'n babyface. Ouder heb ik ook geen behoefte aan.
Qua range heb je wel gelijk, zet em af en toe wel breder als ie niemand nieuws meer in de buurt kan vinden, maar zie daar het nut niet zo van in zolang ik hier nog dingen te liken heb..
Dan beginnen ze kaal te wordenquote:
dat komt eerder door jouw eisenpakket dan de mannen zelf!quote:
Het voelt gewoon niet goed op dit moment. Ik wil me meer focussen op mijn eigen leven en ik merk aan mezelf dat ik er geen energie van krijg. Ik heb eerder het gevoel dat ik het allemaal wel gezien heb en dat het weinig toevoegt. Misschien dat het gevoel nog terugkomt, maar ik denk dat ik gewoon überhaupt single blijf. Ik heb er geen zin meer in.quote:
Ben gewoon efebofielquote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:17 schreef kanovinnie het volgende:
Arabieren denken dat Cue_ en mortax pedo's zijn
Hoe oud moet ik ze dan hebben?quote:Op vrijdag 20 juni 2014 08:17 schreef kanovinnie het volgende:
Arabieren denken dat Cue_ en mortax pedo's zijn
25quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |