Ik heb Lotte ook al gehadquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lotte <3 die had ik de vorige keer ook
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lotte <3 die had ik de vorige keer ook
quote:
Heel dit topic heeft een persoonlijke relatie met Lotte van PostNL. De postbode kwam vandaag hier even schuilen tegen de regen, omdat ie weet dat dat geen probleem isquote:
Tussen het gewone gepeupelquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef shiznuts het volgende:
![]()
* shiznuts zich buitengesloten voelt.
En m'n matties bij het ophaalpunt zijn ook niet meer.Nu moet ik bij de gewone desks in de rij gaan staan tussen de plebs die spul willen versturen en postzegels willen kopen.
Dat ik het gelijk bij het magazijnpersoneel kon afhalen was altijd perfect.
quote:
Hoezo kan dat niet meer?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef shiznuts het volgende:
![]()
* shiznuts zich buitengesloten voelt.
En m'n matties bij het ophaalpunt zijn ook niet meer.Nu moet ik bij de gewone desks in de rij gaan staan tussen de plebs die spul willen versturen en postzegels willen kopen.
Dat ik het gelijk bij het magazijnpersoneel kon afhalen was altijd perfect.
dat eerste tasje heb ik net een review zo goed als van klaar, via dx gekregen voor een reviewquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Dasjonny het volgende:
Nieuwe Earson voor een maatje van mij binnen, is een andere versie dan die ik had. ES-151A ipv ER151, met een beter aansluitend klepje zo te zien.
Ook nog wat kleine fietstasjes binnen, allemaal binnen de 10 dagen die BG beloofde met NL direct mail, ze zijn goed bezig daar:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Hoe krijg je zoiets voor mekaar?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat eerste tasje heb ik net een review zo goed als van klaar, via dx gekregen voor een review
Eh. Hij is FOK!manager reviews als je z'n tagje bekijkt, hè.quote:
gewoon namens FOK! contact met ze hebbenquote:
Dagje hooguit.quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
Hoelang duurt t adres koppelen van PostNL?
Niet altijd, zolang het bij de douane ligt is het nog niet aan je adres gekoppeld, als het door de douane is wordt het gekoppeld. Ik heb het wel eens een paar dagen moeten wachten.quote:
quote:
Dan ben ik bang dat ik mijn pakje niet voor zaterdag hebquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:12 schreef rene90 het volgende:
[..]
Niet altijd, zolang het bij de douane ligt is het nog niet aan je adres gekoppeld, als het door de douane is wordt het gekoppeld. Ik heb het wel eens een paar dagen moeten wachten.
Ja je weet maar nooit wat je krijgtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:41 schreef NX het volgende:
[..]
Wat je ook besteld, het duurt altijd te langVorige keer kwam het binnen twee weken binnen
[..]Waarom bestel je het als je niet weet of je een echte krijgt, vreemde redenatie.
![]()
ChinaBuye levert originelen, heb er zelf 2 van, 2 grote en heb nu ook een kleine besteld om weg te geven.
http://www.banggood.com/U(...)hlight-p-914581.htmlquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:36 schreef julius123 het volgende:
bij banggood is de UltraFire C8 CREE XM-L2 T6 als deal voor 0.00 euro, ik kan em alleen niet voor 0.00 euro bestellen
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html - coupon GBSMR: $0,39 voor Pressy kloonquote:Op donderdag 19 juni 2014 17:20 schreef l0lownkill het volgende:
Gearbest deals zijn vandaag begonnen
Even nagevraagd, is de Integral class 10. Enkel via filialen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 11:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
S&F 16GB voor ¤7,95 class 10. (aanbieding)
Had al bij Tinydeal zon klicky ding besteld, maar voor 0,39$ kan ik hem hier niet laten liggenquote:Op donderdag 19 juni 2014 18:05 schreef remcosw het volgende:
[..]
http://www.gearbest.com/cables-adapter/pp_58618.html - coupon GBSMR: $0,39 voor Pressy kloon
Twijfel zelf nog over deze:
http://www.gearbest.com/survival-emergency-gear/pp_44291.html - coupon DRYBAG: $2,49
Ik ook maar even besteld.quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
Had al bij Tinydeal zon klicky ding besteld, maar voor 0,39$ kan ik hem hier niet laten liggen
gelijk even gearbest testen, nog nooit van gehoord of wat besteld ook
Bij mij was een keer het adres koppelen nog niet gelukt maar konden ze wel alvast vertellen dat hij morgen kwamquote:Op donderdag 19 juni 2014 16:08 schreef bobbernaut het volgende:
Hoelang duurt t adres koppelen van PostNL?
zeg zulke dingen nou niet tegen bobje..quote:Op donderdag 19 juni 2014 19:17 schreef igi0n het volgende:
[..]
Bij mij was een keer het adres koppelen nog niet gelukt maar konden ze wel alvast vertellen dat hij morgen kwam, en dat bleek ook zo te zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |