Wil je mijn sd kaart overkopen bobber?quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
hehe lekker wiet verbouwen?
Eniewees, Wed 18.06.2014 22:35 Arrival at border point of destination country NLAMSA :D
Krijg ik m vandaag al? Gelukkig is ie al in Nederland dus heb ik m hopelijk voor zaterdag!
En dan besef ik dat ik nog geen SD kaartje heb
Bij de action hadden ze class 10 toch?
Ja, hier in België EUR 9.95 voor een Platinum 16GB class 10. Het aanbod is gelijk dus ik veronderstel dat het in NL ook zo zal zijn. Let wel, hier hingen ze niet bij alle kassa's. Even vragen dus.quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
[...]
En dan besef ik dat ik nog geen SD kaartje heb
Bij de action hadden ze class 10 toch?
S&F 16GB voor ¤7,95 class 10. (aanbieding)quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:25 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja, hier in België EUR 9.95 voor een Platinum 16GB class 10. Het aanbod is gelijk dus ik veronderstel dat het in NL ook zo zal zijn. Let wel, hier hingen ze niet bij alle kassa's. Even vragen dus.
Also dataio altijd +1! Snellere verzending krijg je niet!quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:05 schreef RobertNL het volgende:
![]()
Voor nog geen 2 euro meer heb je een merkkaartje met hogere snelheden en waarschijnlijk een betere kwaliteit geheugen / garantie.
16GB Samsung (¤9.40), 16GB Samsung Evo (¤10.50) of een Sandisk voor ¤11
Sandisk niet goed genoeg?quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:05 schreef RobertNL het volgende:
![]()
Voor nog geen 2 euro meer heb je een merkkaartje met hogere snelheden en waarschijnlijk een betere kwaliteit geheugen / garantie.
Doelde meer op die Platinumquote:
hehe tuinkruidenquote:Op donderdag 19 juni 2014 07:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Verwachtte reaktie.![]()
Nee, ze zijn maar 6 Watt. Het is voor een experiment met tuinkruiden.
Voor wiet zijn hogedruklampen nog steeds het beste qua lichtopbrengst, maar het zal niet lang meer duren dat LED-technologie hogedruk-technologie gaat inhalen.
Ja was in store. Stond zo'n wapperding buitenquote:Op donderdag 19 juni 2014 12:31 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Doelde meer op die Platinum.
Sandisk is altijd goed(niet in de folder zien staan hier dacht ik
, alleen in store aanbieding of iets?)
Inc ship enzo is dat ding uiteindelijk duurder dan in de winkelquote:Op donderdag 19 juni 2014 08:02 schreef Miniem het volgende:
[..]
Wil je mijn sd kaart overkopen bobber?
Is Platinum goed?quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:25 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Ja, hier in België EUR 9.95 voor een Platinum 16GB class 10. Het aanbod is gelijk dus ik veronderstel dat het in NL ook zo zal zijn. Let wel, hier hingen ze niet bij alle kassa's. Even vragen dus.
Hmm, mét gratis verzending!quote:Op donderdag 19 juni 2014 12:05 schreef RobertNL het volgende:
![]()
Als ik hem nu terugstuur krijg ik er 16,90 voor.quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Inc ship enzo is dat ding uiteindelijk duurder dan in de winkel
[..]
Is Platinum goed?
[..]
Hmm, mét gratis verzending!
OH Mijn SJ4000 is OOK met Swiss post verzondenVandaar dat het zo lang duurt
Nah, hierboven is ook een link met gratis verzendingquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Als ik hem nu terugstuur krijg ik er 16,90 voor.
Dus -15% van de nieuwprijs. Als je hem daarvoor wil, zeg het maar.
Ik heb Lotte ook al gehadquote:Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lotte <3 die had ik de vorige keer ook
quote:Op donderdag 19 juni 2014 13:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lotte <3 die had ik de vorige keer ook
quote:
Heel dit topic heeft een persoonlijke relatie met Lotte van PostNL. De postbode kwam vandaag hier even schuilen tegen de regen, omdat ie weet dat dat geen probleem isquote:
Tussen het gewone gepeupelquote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef shiznuts het volgende:
![]()
* shiznuts zich buitengesloten voelt.
En m'n matties bij het ophaalpunt zijn ook niet meer.Nu moet ik bij de gewone desks in de rij gaan staan tussen de plebs die spul willen versturen en postzegels willen kopen.
Dat ik het gelijk bij het magazijnpersoneel kon afhalen was altijd perfect.
quote:
Hoezo kan dat niet meer?quote:Op donderdag 19 juni 2014 14:34 schreef shiznuts het volgende:
![]()
* shiznuts zich buitengesloten voelt.
En m'n matties bij het ophaalpunt zijn ook niet meer.Nu moet ik bij de gewone desks in de rij gaan staan tussen de plebs die spul willen versturen en postzegels willen kopen.
Dat ik het gelijk bij het magazijnpersoneel kon afhalen was altijd perfect.
dat eerste tasje heb ik net een review zo goed als van klaar, via dx gekregen voor een reviewquote:Op donderdag 19 juni 2014 15:03 schreef Dasjonny het volgende:
Nieuwe Earson voor een maatje van mij binnen, is een andere versie dan die ik had. ES-151A ipv ER151, met een beter aansluitend klepje zo te zien.
Ook nog wat kleine fietstasjes binnen, allemaal binnen de 10 dagen die BG beloofde met NL direct mail, ze zijn goed bezig daar:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Hoe krijg je zoiets voor mekaar?quote:Op donderdag 19 juni 2014 15:17 schreef Magneet het volgende:
[..]
dat eerste tasje heb ik net een review zo goed als van klaar, via dx gekregen voor een review
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |