Ah oke, ja ik vroeg dat van dat accuklepje.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:03 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Mijn kaartje was al ExFat inderdaad, misschien ligt 't daaraan ja.
Vroeg jij ook van dat accuklepje? Ik wist in 't begin ook niet hoe 't werkte, paar keer echt zitten kloten maar nu druk ik dat knopje in en dan de camera gewoon rechthouden, dan komt 't klepje iets naar beneden en kun je er wat makkelijker je nagel achter zetten. Dat knopje is bij mij inmiddels wel al wat uitgelubberd. Niet teveel van batterij wisselen lijkt me
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:08 schreef Downstar het volgende:
Dat klepje is toch makkelijk te verwijderen?
gewoon dat schuifje naar achter trekken met je nagel (dus richiting usb/hdmi poort) en het klepje schiet zelf al lost door het veertje, kan je hem er zo uit pakken.
Precies, ik denk dat die nieuwe versie dus geen veertje heeftquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:19 schreef Miniem het volgende:
[..]
Bij mij was dat niet het geval, je kon naar achter trekken wat je wil maar er schoot niks uit.
Heb maar een scherp mespuntje gebruikt en toen kreeg ik hem wel open. Echt een kutsysteem.
Ik weet dat je bij CssBuy met paypal kan betalen, maar cssbuy is erg achteruit gegaan schijnt.. Dan heb je nog mallaid maar ik weet niet zeker of je daar met paypal kan betalenquote:Op zaterdag 21 juni 2014 21:26 schreef TjeerdSJ het volgende:
Probeer weer eens sinds lange tijd weer wat te bestellen uit china, alleen zijn blijkbaar mistertao en zarmark gestopt met het ontvangen van paypal betalingen. Wat is nu de beste optie om te betalen waarbij ik geen creditcard hoef te nemen? (student)
quote:
Antwoord van Tmart.quote:Dear Customer,
Sorry for all the inconvenience caused by us and all need your understanding.
We have checked that we have shipped your order# xxxxxxxxx from Hong Kong warehouse on 2014-05-29.
With a tracking number RCxxxxxxxxxxxMY.Check in http://www.pos.com.my................
2014-06-05 11:10, Dispatch Pre-Alert 01/06/2014, In Transit
Might be 2-3 weeks more of the shipment and if any delay,please understand.
Your item is on the way and your cooperation and patiently waiting will be highly appreciated.
If any questions, you can also use the link below to contact us.
http://www.tmart.com/HelpCenter/Contact_Us.html
Best wishes,
Sandy
Tmart Service Team
Alleen kaartjes van 16 gb? Of ook van 32 gb?quote:Op zondag 22 juni 2014 13:42 schreef Miniem het volgende:
Voor de liefhebbers, geheugenkaartjes bij de Action van Sandisk.
7,95
[ afbeelding ]
7,95
[ afbeelding ]
Ah ik zie t staan op de site, weet je misschien welke class t is? Anders is het alsnog beter om van Dataio (ofzo) te kopenquote:Op zondag 22 juni 2014 13:42 schreef Miniem het volgende:
Voor de liefhebbers, geheugenkaartjes bij de Action van Sandisk.
7,95
[ afbeelding ]
7,95
[ afbeelding ]
Staat bij nieuwe producten. Verder geen idee.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Alleen kaartjes van 16 gb? Of ook van 32 gb?
Bij die onderste staat class 4, die andere kan ik het niet lezen op het plaatje.quote:Op zondag 22 juni 2014 13:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah ik zie t staan op de site, weet je misschien welke class t is? Anders is het alsnog beter om van Dataio (ofzo) te kopen
Zal wel ene hele rare 'upgrade' zijn omdat door het veertje juist het klepje gemakkelijker opengaatquote:Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ah oke, ja ik vroeg dat van dat accuklepje.
Hmm dat uitlubberen is wel wat minder.. Ik heb niet bepaald dikke vingers, maar het lukte me echt niet om het knopje in te drukken en dan het klepje uit te halen..
[..]
[..]
Precies, ik denk dat die nieuwe versie dus geen veertje heeft
[..]
Ik weet dat je bij CssBuy met paypal kan betalen, maar cssbuy is erg achteruit gegaan schijnt.. Dan heb je nog mallaid maar ik weet niet zeker of je daar met paypal kan betalen
Kan je kijken wat jouw versie is?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:31 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zal wel ene hele rare 'upgrade' zijn omdat door het veertje juist het klepje gemakkelijker opengaat..
Ik hoop niet dat ik dit plaatje moet gebruiken..quote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, als je iets hebt besteld, en de tracking zegt dat ie bezorgd is, maar het is niet zo, wat dan?
Want de tracking zegt bezorgd..
En hoe werken die touwtjes van de Sj4000? Die zwarte met clipjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om hem om je pols te doen,. zoals bij een fotocamera?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:36 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb t niet over dat.. Ik heb t over die stoffen touwtjes
stoffen touwtjes...quote:Op zondag 22 juni 2014 14:36 schreef bobbernaut het volgende:
Ik heb t niet over dat.. Ik heb t over die stoffen touwtjes
weet al wat je bedoeldquote:
Ja die! Ja ik wilde dus het einde van het ene touwtje door het andere gespje doen, maar ik kreeg m niet dicht.. Of moet ik nog harder drukken? Ik ben bang dat ie dan kapot gaatquote:Op zondag 22 juni 2014 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
weet al wat je bedoeld..
ik was even bang dat je niet wist hoe tie-wraps moesten worden gebruikt xD..
kun je gebruiken op de manier zoals ik hem nu gebruik..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
op deze manier kun je met beide bandjes bijvoorbeeld een headmount maken zoals ik heb gedaan..
echte headmount is natuurlijk wel mooier, maar het kan op deze manier met meegeleverde mounts/banden
koste wel wat kracht ja op hem hem op die andere te klikken.quote:Op zondag 22 juni 2014 14:45 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja die! Ja ik wilde dus het einde van het ene touwtje door het andere gespje doen, maar ik kreeg m niet dicht.. Of moet ik nog harder drukken? Ik ben bang dat ie dan kapot gaat
En waarvoor zijn die klittebandjes eigk?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
koste wel wat kracht ja op hem hem op die andere te klikken.
maar zit daarna wel goed vast, gewoon zelf inschatten of het niet te veel kracht kost..
maar normaal moet hij gewoon met enige kracht makkelijk op de andere band vastklikken
Zucht..bobje doe dit soort vraagjes even via de DM/PM ofzo..quote:Op zondag 22 juni 2014 14:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En waarvoor zijn die klittebandjes eigk?
Oke oke, maar als we dan toch ontopic gaan;quote:Op zondag 22 juni 2014 15:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zucht..bobje doe dit soort vraagjes even via de DM/PM ofzo..
dit topic wordt nu volgespamt met vragen en informatie over de SJ4000..
Het mag dan wel om een chinees product gaan, maar niet iedereen zal er geïnteresseerd in zijn..
Klittenbandjes kun je ergens opvast maken enzodoende de SJ4000 ook op dingen bevestigen doormiddel van aan de SJ4000 ook een klittenband te maken...
Ontopic nu weer..!
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, als je iets hebt besteld, en de tracking zegt dat ie bezorgd is, maar het is niet zo, wat dan?
Want de tracking zegt bezorgd..
PostNL even bellen/twitteren met je china tracking code, vragen waar ie is. Misschien bij de buren afgegeven?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oke oke, maar als we dan toch ontopic gaan;
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |