En waarvoor zijn die klittebandjes eigk?quote:Op zondag 22 juni 2014 14:46 schreef Downstar het volgende:
[..]
koste wel wat kracht ja op hem hem op die andere te klikken.
maar zit daarna wel goed vast, gewoon zelf inschatten of het niet te veel kracht kost..
maar normaal moet hij gewoon met enige kracht makkelijk op de andere band vastklikken
Zucht..bobje doe dit soort vraagjes even via de DM/PM ofzo..quote:Op zondag 22 juni 2014 14:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
En waarvoor zijn die klittebandjes eigk?
Oke oke, maar als we dan toch ontopic gaan;quote:Op zondag 22 juni 2014 15:04 schreef Downstar het volgende:
[..]
Zucht..bobje doe dit soort vraagjes even via de DM/PM ofzo..
dit topic wordt nu volgespamt met vragen en informatie over de SJ4000..
Het mag dan wel om een chinees product gaan, maar niet iedereen zal er geïnteresseerd in zijn..
Klittenbandjes kun je ergens opvast maken enzodoende de SJ4000 ook op dingen bevestigen doormiddel van aan de SJ4000 ook een klittenband te maken...
Ontopic nu weer..!
quote:Op zondag 22 juni 2014 13:27 schreef bobbernaut het volgende:
Trouwens, als je iets hebt besteld, en de tracking zegt dat ie bezorgd is, maar het is niet zo, wat dan?
Want de tracking zegt bezorgd..
PostNL even bellen/twitteren met je china tracking code, vragen waar ie is. Misschien bij de buren afgegeven?quote:Op zondag 22 juni 2014 15:07 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Oke oke, maar als we dan toch ontopic gaan;
[..]
Gewoon googlen op iphone 4 repair kit, kom je genoeg tegen wat je kan kopen en wat binnen een paar dagen in huis is.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef zerokil het volgende:
Ben opzoek naar een Iphone 4 repair kit (schroevendraaier etc.)
Iemand een idee?
Heb geen zin om 30 dagen te wachten..
Dan moet je dat spul lekker in NL halen..quote:Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand een idee?
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand een idee?
Je stelt dan toch teveel voorwaarden voor wat je betalen wil, laatst besteld bij puretech.nl, daar heb je binnen 1 dag je setje al in huis....quote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef zerokil het volgende:
5 euro vind ik al te veel.
Dus dan kom ik toch uit bij China..
en dan een setje voor 3 euro uit china willen halen en geen 30 dagen willen wachtenquote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef zerokil het volgende:
Dit.quote:Op zondag 22 juni 2014 18:07 schreef TjeerdSJ het volgende:
[..]
Je stelt dan toch teveel voorwaarden voor wat je betalen wil, laatst besteld bij puretech.nl, daar heb je binnen 1 dag je setje al in huis....
Ik heb trouwens als taobao agent de site www.taobaofocus.com gebruikt, zal laten weten wat de ervaringen zijn.
Misschien kun je liftend naar China, dan ben je binnen 'n week of 2 wel weer terug als je geluk hebt.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef zerokil het volgende:
Waar ik ze tot nu toe voor had kunnen gebruiken zijn: afdichtingen in auto, leidingen, luchtslangen. In zaklampen en diverse. Fietspomp. Etc. etc.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:09 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Waar heb je zoiets voor nodig? ik ben nieuwsgierig...
quote:Op zondag 22 juni 2014 17:31 schreef badschaap het volgende:
[..]
BML S50.
Was met kortingscode maar iets van 46 euro ofzo
watquote:Op zondag 22 juni 2014 19:10 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]![]()
DIG / Chinese Smartphones #36 - Met een verfriste OP
Was 'vroeger' een van de grote shops maar is een beetje weggezakt naar mijn gevoel. Qua populairiteit dan.. qua service/shipping etc zullen ze wel op het zelfde 'normale' niveau gebleven zijn.quote:Op zondag 22 juni 2014 20:23 schreef funky_fart het volgende:
Ik overweeg een ¤100< aankoop te doen bij Dinodirect. Hebben jullie daar ervaringen mee? Vanwege de voorbijgaande flashdeal heb ik geen tijd eerst eens een proefbestelling te doen, dus input is welkom...
Gaat belachelijk moeilijk. Dat schuifje schuif je zover mogelijk naar het einde van behuizing toe en met je nagel oid trek je het 'klepje' open.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 12:33 schreef bobbernaut het volgende:
Hoe krijg je het batterijklepje van de sj4000 open?
Order al geplaatst, durfde het wel aan. Nogmaals dank aan de reageerdersquote:Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef funky_fart het volgende:
Dank voor de Dino reacties Tokko1 en Monkeybrain, nuttig!
Tot slot, nog iemand met recente ervaring?
En dan kom je dus ook uit bij een verzending wat lang duurt, of je selecteert dhl alleen dan betaal je weer meer.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:50 schreef zerokil het volgende:
Jammergenoeg gaat hij zónder het mooie veertje wat jij hebt een stuk lastiger open.quote:Op maandag 23 juni 2014 00:31 schreef Downstar het volgende:
Hier bitchess... hoe moeilijk kan het zijn?
met 1 hand krijg ik hem gewoon nog open
een speciale handleiding voor bobbernaut en consorten...![]()
![]()
lijkt me heel sterk dat er in jullie model geen veertje zit..quote:Op maandag 23 juni 2014 00:35 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jammergenoeg gaat hij zónder het mooie veertje wat jij hebt een stuk lastiger open.
(oa in mijn model) Als je geen veertje hebt, en het klepje dus niet open springt kan je met een object het schuifje naar de zijkant duwen en met een ander puntig object het klepje open proberen te krijgen.
Je bouwt volgens mij per x dollar y tegoed op. Inwisselbaar bij een volgende aankoop,dus niet direct al. Anders zou die cam natuurlijk meteen wel met een overeenkomstig bedrag zijn afgeprijsd.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:26 schreef remcosw het volgende:
Alie heeft soms seller promotions met $x korting per $xx, maar wordt hier aangeslagen als $x korting vanaf $xx.
Voorbeeld: http://www.aliexpress.com(...)mber/1838691368.html
Krijg er bij Alie en sellers geen redelijk antwoord op, iemand enig idee hoe dit zit?
Nee, althans eerder niet.quote:Op maandag 23 juni 2014 09:39 schreef funky_fart het volgende:
[..]
Je bouwt volgens mij per x dollar y tegoed op. Inwisselbaar bij een volgende aankoop,dus niet direct al. Anders zou die cam natuurlijk meteen wel met een overeenkomstig bedrag zijn afgeprijsd.
Volgens mij werkt het zo...
quote:3x 8% korting bij BIC met: BICALL8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |