men vindt het raar dat ik er over begin denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel zeggen dat dat een onderwerp is dat hier zelden wordt besproken
Zoals gewoonlijk ligt het aan jouquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef stbabylon het volgende:
men vindt het raar dat ik er over begin denk ik
Das al vlot. Alles al klaar?quote:
Snel al! Gaan jullie groots uitpakken of valt dat wel mee?quote:
In principe wel, moeten nog wat dingen knutselen, hebben nog 2 afspraken staan en wachten nog op de ringen. Maar zitten voornamelijk nu in de wacht-modusquote:
80 gasten (hele dag), dus wat dat betreft wel groot, maar ook redelijk intiem. Alles op één locatie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Snel al! Gaan jullie groots uitpakken of valt dat wel mee?
Wat dan?quote:
We konden niet kiezen. Dit zijn de mensen die we er persé bij willen hebben. En die eikels komen ook nog eens allemaalquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef Tally het volgende:
Wij hadden 120 gasten in de avond en overdag 35. Dat vond ik al een hoop
Over dat probleem hebben we ook nagedacht. We hebben het opgelost door een strikte grens van 5 gasten te hanteren (ouders + broertje). Heerlijk vind ik dat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We konden niet kiezen. Dit zijn de mensen die we er persé bij willen hebben. En die eikels komen ook nog eens allemaal
Wij hadden iedereen uitgenodigd voor 's avonds en verwacht dat er een aantal niet zouden komen of na een uur weer weg zouden gaan. Om 1 uur stonden er nog 110 manquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We konden niet kiezen. Dit zijn de mensen die we er persé bij willen hebben. En die eikels komen ook nog eens allemaal
Oh, dat lijkt me geen reet aan. Ik wil wel een feest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Over dat probleem hebben we ook nagedacht. We hebben het opgelost door een strikte grens van 5 gasten te hanteren (ouders + broertje). Heerlijk vind ik dat.
Maar een groots feest is harstikke leuk natuurlijk, ik hoop dat jullie een geweldige dag gaan hebben.
Maar dankjewelquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Over dat probleem hebben we ook nagedacht. We hebben het opgelost door een strikte grens van 5 gasten te hanteren (ouders + broertje). Heerlijk vind ik dat.
Maar een groots feest is harstikke leuk natuurlijk, ik hoop dat jullie een geweldige dag gaan hebben.
Daar deden wij het voor. Want officieel was het niet nodigquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me geen reet aan. Ik wil wel een feest.
Tis jullie dag, dus doe het zoals jullie willenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me geen reet aan. Ik wil wel een feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |