men vindt het raar dat ik er over begin denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel zeggen dat dat een onderwerp is dat hier zelden wordt besproken
Zoals gewoonlijk ligt het aan jouquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef stbabylon het volgende:
men vindt het raar dat ik er over begin denk ik
Das al vlot. Alles al klaar?quote:
Snel al! Gaan jullie groots uitpakken of valt dat wel mee?quote:
In principe wel, moeten nog wat dingen knutselen, hebben nog 2 afspraken staan en wachten nog op de ringen. Maar zitten voornamelijk nu in de wacht-modusquote:
80 gasten (hele dag), dus wat dat betreft wel groot, maar ook redelijk intiem. Alles op één locatie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Snel al! Gaan jullie groots uitpakken of valt dat wel mee?
Wat dan?quote:
We konden niet kiezen. Dit zijn de mensen die we er persé bij willen hebben. En die eikels komen ook nog eens allemaalquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef Tally het volgende:
Wij hadden 120 gasten in de avond en overdag 35. Dat vond ik al een hoop
Over dat probleem hebben we ook nagedacht. We hebben het opgelost door een strikte grens van 5 gasten te hanteren (ouders + broertje). Heerlijk vind ik dat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We konden niet kiezen. Dit zijn de mensen die we er persé bij willen hebben. En die eikels komen ook nog eens allemaal
Wij hadden iedereen uitgenodigd voor 's avonds en verwacht dat er een aantal niet zouden komen of na een uur weer weg zouden gaan. Om 1 uur stonden er nog 110 manquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We konden niet kiezen. Dit zijn de mensen die we er persé bij willen hebben. En die eikels komen ook nog eens allemaal
Oh, dat lijkt me geen reet aan. Ik wil wel een feest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Over dat probleem hebben we ook nagedacht. We hebben het opgelost door een strikte grens van 5 gasten te hanteren (ouders + broertje). Heerlijk vind ik dat.
Maar een groots feest is harstikke leuk natuurlijk, ik hoop dat jullie een geweldige dag gaan hebben.
Maar dankjewelquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Over dat probleem hebben we ook nagedacht. We hebben het opgelost door een strikte grens van 5 gasten te hanteren (ouders + broertje). Heerlijk vind ik dat.
Maar een groots feest is harstikke leuk natuurlijk, ik hoop dat jullie een geweldige dag gaan hebben.
Daar deden wij het voor. Want officieel was het niet nodigquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me geen reet aan. Ik wil wel een feest.
Tis jullie dag, dus doe het zoals jullie willenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet per se. En dan is dat hele gedoe van 'wie nodig ik wel uit en wie niet' een beetje overbodig. Onze beider families kennende gaan er een aantal mensen zwaar beledigd zijn als we de helft niet uitnodigen en ook qua vrienden wordt kiezen problematisch. Dan is het dus óf iedereen uitnodigen (niet te doen qua budget) óf niemand. We hebben voor het laatste gekozen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, bij ons ook geen enkele andere reden dan dat we graag willen trouwen (en feesten)quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar deden wij het voor. Want officieel was het niet nodig
Wel gezellig!quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hadden iedereen uitgenodigd voor 's avonds en verwacht dat er een aantal niet zouden komen of na een uur weer weg zouden gaan. Om 1 uur stonden er nog 110 man
Het maakt mij echt geen ene reet uit wie zich beledigd voelt, het is niet hun bruiloft, maar die van ons. Daar ben ik zo ontzettend makkelijk inquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik niet per se. En dan is dat hele gedoe van 'wie nodig ik wel uit en wie niet' een beetje overbodig. Onze beider families kennende gaan er een aantal mensen zwaar beledigd zijn als we de helft niet uitnodigen en ook qua vrienden wordt kiezen problematisch. Dan is het dus óf iedereen uitnodigen zijn (niet te doen qua budget) óf niemand. We hebben voor het laatste gekozen.
We gaan trouwen, maken wat foto's, gaan lekker uit eten en daarna lekker napraten. Boeken we een nachtje hotel voor iedereen, hoeft niemand zich ergens druk over te maken. En blijft er meer over voor een leuke huwelijksreis.
Wij waren eigenlijk al getrouwd. Hadden een registratie. Dan was een omzetting van contract alleen nodig. Kon in 5 minutenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, bij ons ook geen enkele andere reden dan dat we graag willen trouwen (en feesten)
Ja, en die registratie was er ws. voor het kind(eren). En die hebben wij dan weer nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij waren eigenlijk al getrouwd. Hadden een registratie. Dan was een omzetting van contract alleen nodig. Kon in 5 minuten
Het was onwijs gezellig. Het is inmiddels 8 jaar geleden maar we/de familie hebben het er nog vaak over.quote:
Neequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en die registratie was er ws. voor het kind(eren). En die hebben wij dan weer niet
Ik ben daar wat moeilijker in, ik wil ook het liefst iedereen uitnodigen. Maar dat is nu eenmaal niet te doen en aan de andere kant heb ik daar ook helemaal geen zin in (qua organisatie en gedoe).quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het maakt mij echt geen ene reet uit wie zich beledigd voelt, het is niet hun bruiloft, maar die van ons. Daar ben ik zo ontzettend makkelijk in
Dan is het een groot succes geweest, leuk!quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Het was onwijs gezellig. Het is inmiddels 8 jaar geleden maar we/de familie hebben het er nog vaak over.
Dit onderwerp past geloof ik nergens, in OUD gaat het toch alleen maar over kinderen enzo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat "verdere" gelul doen jullie maar in OUD
quote:
Er is toch wel ergens zo'n "ik ben getrouwd topic" .. incl foto's en all!quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:17 schreef Sinceria het volgende:
Dit onderwerp past geloof ik nergens, in OUD gaat het toch alleen maar over kinderen enzo?
LIF / Trouwen en zo #90 in LIFquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is toch wel ergens zo'n "ik ben getrouwd topic" .. incl foto's en all!
Of er een "ik ga trouwen topic" is weet ik niet
Als dat inhoud dat hier verder niks meer besproken mag worden, waar ook een apart topic voor is, vind ik het goed.quote:
Niet alles wat men hier zegt is per definitie serieusquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
Was trouwens ook helemaal geen kill, het is lunchpauze
Het is gelukkig geen OUD versie van trouwenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Oke, wist ik niet, dat er zo'n topic was. Maar goed, ik ben er nou ook weer niet zo van bezeten dat ik daar ga meeposten.
Alles wat men hier zegt is per definitie niet serieusquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alles wat men hier zegt is per definitie serieus.
Dat scheelt voor jou wel weer dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen OUD versie van trouwen
Je kunt veel zeggen, maar je bent in ieder geval wel consequent in je 'anti-kinderen' standpunt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anders was ik er ook niet blijven hangen
Oneens, soms zit er wel eens iets oprechts tussenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles wat men hier zegt is per definitie niet serieus
Niet als ik mijn nichtje in m'n handen heb hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar je bent in ieder geval wel consequent in je 'anti-kinderen' standpunt.
Neh, komt er niet van. En de druk is ook niet groot. Mrs. is netjes aan de pil.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Babs.. ben je ondertussen al gesteriliseerd?
Pfff, die van mij zijn rond mijn leeftijd, maar die zou ik onder geen omstandigheid in mijn handen willen hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als ik mijn nichtje in m'n handen heb hoor
Die van mij is nog geen 1quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, die van mij zijn rond mijn leeftijd, maar die zou ik onder geen omstandigheid in mijn handen willen hebben.
Rammelende zaadleiders?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know right!
Kutkinderen, mij een beetje inpakken
En ze denkt er precies hetzelfde over? Ik zou me dan als vrouw laten steriliseren denk ik. Geen gedoe meer met die anticonceptie en zooi in je lichaam stoppen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, komt er niet van. En de druk is ook niet groot. Mrs. is netjes aan de pil.
Hier ook. Heb er gewoon geen in mijn omgeving.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:
De laatste keer dat ik een baby in m'n handen heb gehad.. uhm.. dat kan ik me niet eens meer herinneren![]()
Dat ik heb gespeeld met een klein kind.. same
Oh nee absoluut niet. Als het teveel lawaai maakt, begint te stinken, of te lang bij mij op schoot zit, moet het subiet ergens anders heen.quote:
Als ik het zeker wist zou ik er wel over nadenken, maar geen idee hoe ingrijpend zo'n ingreep is (ja je kan niet meer terug) maar ook qua complicatie s enzo mogelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef Sinceria het volgende:
En ze denkt er precies hetzelfde over? Ik zou me dan als vrouw laten steriliseren denk ik. Geen gedoe meer met die anticonceptie en zooi in je lichaam stoppen.
Dat vind ik overigens wel weer schattig dan. Als mannen smelten voor kindjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als ik mijn nichtje in m'n handen heb hoor
Zij denkt er nu hetzelfde over, maar is zich er van bewust dat dat nog kan veranderen over een jaar of 5, en wil de deur nog niet permanent dicht doen (ze is zich er van bewust dat die wel dicht is, als ze bij mij wil blijven)quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En ze denkt er precies hetzelfde over? Ik zou me dan als vrouw laten steriliseren denk ik. Geen gedoe meer met die anticonceptie en zooi in je lichaam stoppen.
Voor zover ik weet is die ingreep bij de vrouw ook niet zo ingrijpend als je alleen je eileiders laat afbinden en niet je hele baarmoeder eruit laat trekken enzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik het zeker wist zou ik er wel over nadenken, maar geen idee hoe ingrijpend zo'n ingreep is (ja je kan niet meer terug) maar ook qua complicatie s enzo mogelijk.
Kan ik me iets bij voorstellen, maar ze moet er al vrij zeker van zijn toch? Aangezien jullie gaan trouwen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij denkt er nu hetzelfde over, maar is zich er van bewust dat dat nog kan veranderen over een jaar of 5, en wil de deur nog niet permanent dicht doen (ze is zich er van bewust dat die wel dicht is, als ze bij mij wil blijven)
Ze is nu 100% zeker. Maar ze weet ook dat het kan veranderenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die ingreep bij de vrouw ook niet zo ingrijpend als je alleen je eileiders laat afbinden en niet je hele baarmoeder eruit laat trekken enzo.
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, maar ze moet er al vrij zeker van zijn toch? Aangezien jullie gaan trouwen.
Kan altijd natuurlijk. Ligt ook een beetje aan de leeftijd denk ik. Als je als vrouw rond de dertig bent denk ik dat de mening die je op dat moment hebt niet zo snel meer zal veranderen. Maar goed, dat is mijn persoonlijke opvatting. Heb ook geen idee hoe oud je aanstaande is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is nu 100% zeker. Maar ze weet ook dat het kan veranderen
30quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan altijd natuurlijk. Ligt ook een beetje aan de leeftijd denk ik. Als je als vrouw rond de dertig bent denk ik dat de mening die je op dat moment hebt niet zo snel meer zal veranderen. Maar goed, dat is mijn persoonlijke opvatting. Heb ook geen idee hoe oud je aanstaande is.
Nee joh, en jullie gaan trouwen! Ik zie dat wel goed komen. Hebben ze problemen dan, met hun kindje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
30
We gaan er ook niet vanuit dat het verandert. Zeker niet nu we ook de zorgen zien bij mijn schoonzus en zwager.
Pffquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:14 schreef Sinceria het volgende:
Kreeg net een boeiend artikel van iemand doorgestuurd:
http://www.parool.nl/paro(...)l-hulpverlener.dhtml
Pfff, ik zou het niet kunnen.
Niet meer dan andere oudersquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee joh, en jullie gaan trouwen! Ik zie dat wel goed komen. Hebben ze problemen dan, met hun kindje?
Hee gefeliciteerd! Dat is wel superfijn zeg!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
Nou en toen was ik dus afgestudeerd
Voor een van mijn studies dus helaas nog niet helemaal klaar. Maar het is toch best tof
Gratzquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
Nou en toen was ik dus afgestudeerd
Voor een van mijn studies dus helaas nog niet helemaal klaar. Maar het is toch best tof
Het was maar 1 studie, maar wel grappig om te lezen dat dat idd de conclusie wasquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet meer dan andere ouders
En dat is voldoende. Kinderen maken niet gelukkiger, sterker nog...
tnx!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee gefeliciteerd! Dat is wel superfijn zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet 27 juni presenteren/verdedigen. Ondanks dat mijn scriptie nog niet af is.
hopelijk over 2 weken ook klaar met de anderequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gratz
Maar je moet dus nog verder met die andere? We zijn nog niet er vanaf?![]()
Heb er al meerdere gezien. Ook die het tegendeel aantoonden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was maar 1 studie, maar wel grappig om te lezen dat dat idd de conclusie was.
Dat liefde is ook nog maar de vraag, probleemkoters zat en dat komt een huwelijk ook niet echt ten goedequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb er al meerdere gezien. Ook die het tegendeel aantoonden.
Maar als ik zelf de math doe...
Je hebt minder tijd
Je hebt minder geld
Je hebt meer liefde
Je hebt meer zorgen +
==================
Minder geluk
Ja, of als het er eentje is met psychopatische moordneigingen ofzo...quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff
Maar dat ze zegt " ze hoeft niet te weten wat iemand heeft"nouja misschien niet vooraf. Wel handig dat ze weet wat er moet gebeuren als iemand een aanval krijgt ofzo
Best case scenarioquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat liefde is ook nog maar de vraag, probleemkoters zat en dat komt een huwelijk ook niet echt ten goede.
En ze vraagt er niet eens zoveel voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Zij mag het dan anders noemen, ze heeft seks voor geld, ergo, hoer.
ergo: vrouw.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
OPA!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Q. het volgende:
Zo, vanmiddag vrij genomen, kan ik nog wat slapen voor de wedstrijd.
Wat? Je baas vond het goed dat je geen 18 uur per dag werkt? Hij laat je wel een beetje de kantjes ervan af lopen hoor....quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Q. het volgende:
Hij moet eigenlijk naar een nog aan te maken subforum; GERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
En dan zeuren dat je 12 dagen achter elkaar moet werken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Q. het volgende:
ik lag net ook te tukkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Q. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |