men vindt het raar dat ik er over begin denk ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
Moet wel zeggen dat dat een onderwerp is dat hier zelden wordt besproken
Zoals gewoonlijk ligt het aan jouquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:45 schreef stbabylon het volgende:
men vindt het raar dat ik er over begin denk ik
Das al vlot. Alles al klaar?quote:
Snel al! Gaan jullie groots uitpakken of valt dat wel mee?quote:
In principe wel, moeten nog wat dingen knutselen, hebben nog 2 afspraken staan en wachten nog op de ringen. Maar zitten voornamelijk nu in de wacht-modusquote:
80 gasten (hele dag), dus wat dat betreft wel groot, maar ook redelijk intiem. Alles op één locatie.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Snel al! Gaan jullie groots uitpakken of valt dat wel mee?
Wat dan?quote:
We konden niet kiezen. Dit zijn de mensen die we er persé bij willen hebben. En die eikels komen ook nog eens allemaalquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef Tally het volgende:
Wij hadden 120 gasten in de avond en overdag 35. Dat vond ik al een hoop
Over dat probleem hebben we ook nagedacht. We hebben het opgelost door een strikte grens van 5 gasten te hanteren (ouders + broertje). Heerlijk vind ik dat.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We konden niet kiezen. Dit zijn de mensen die we er persé bij willen hebben. En die eikels komen ook nog eens allemaal
Wij hadden iedereen uitgenodigd voor 's avonds en verwacht dat er een aantal niet zouden komen of na een uur weer weg zouden gaan. Om 1 uur stonden er nog 110 manquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
We konden niet kiezen. Dit zijn de mensen die we er persé bij willen hebben. En die eikels komen ook nog eens allemaal
Oh, dat lijkt me geen reet aan. Ik wil wel een feest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Over dat probleem hebben we ook nagedacht. We hebben het opgelost door een strikte grens van 5 gasten te hanteren (ouders + broertje). Heerlijk vind ik dat.
Maar een groots feest is harstikke leuk natuurlijk, ik hoop dat jullie een geweldige dag gaan hebben.
Maar dankjewelquote:Op woensdag 18 juni 2014 11:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Over dat probleem hebben we ook nagedacht. We hebben het opgelost door een strikte grens van 5 gasten te hanteren (ouders + broertje). Heerlijk vind ik dat.
Maar een groots feest is harstikke leuk natuurlijk, ik hoop dat jullie een geweldige dag gaan hebben.
Daar deden wij het voor. Want officieel was het niet nodigquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, dat lijkt me geen reet aan. Ik wil wel een feest.
Tis jullie dag, dus doe het zoals jullie willenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik niet per se. En dan is dat hele gedoe van 'wie nodig ik wel uit en wie niet' een beetje overbodig. Onze beider families kennende gaan er een aantal mensen zwaar beledigd zijn als we de helft niet uitnodigen en ook qua vrienden wordt kiezen problematisch. Dan is het dus óf iedereen uitnodigen (niet te doen qua budget) óf niemand. We hebben voor het laatste gekozen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, bij ons ook geen enkele andere reden dan dat we graag willen trouwen (en feesten)quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar deden wij het voor. Want officieel was het niet nodig
Wel gezellig!quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:00 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij hadden iedereen uitgenodigd voor 's avonds en verwacht dat er een aantal niet zouden komen of na een uur weer weg zouden gaan. Om 1 uur stonden er nog 110 man
Het maakt mij echt geen ene reet uit wie zich beledigd voelt, het is niet hun bruiloft, maar die van ons. Daar ben ik zo ontzettend makkelijk inquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik niet per se. En dan is dat hele gedoe van 'wie nodig ik wel uit en wie niet' een beetje overbodig. Onze beider families kennende gaan er een aantal mensen zwaar beledigd zijn als we de helft niet uitnodigen en ook qua vrienden wordt kiezen problematisch. Dan is het dus óf iedereen uitnodigen zijn (niet te doen qua budget) óf niemand. We hebben voor het laatste gekozen.
We gaan trouwen, maken wat foto's, gaan lekker uit eten en daarna lekker napraten. Boeken we een nachtje hotel voor iedereen, hoeft niemand zich ergens druk over te maken. En blijft er meer over voor een leuke huwelijksreis.
Wij waren eigenlijk al getrouwd. Hadden een registratie. Dan was een omzetting van contract alleen nodig. Kon in 5 minutenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, bij ons ook geen enkele andere reden dan dat we graag willen trouwen (en feesten)
Ja, en die registratie was er ws. voor het kind(eren). En die hebben wij dan weer nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Wij waren eigenlijk al getrouwd. Hadden een registratie. Dan was een omzetting van contract alleen nodig. Kon in 5 minuten
Het was onwijs gezellig. Het is inmiddels 8 jaar geleden maar we/de familie hebben het er nog vaak over.quote:
Neequote:Op woensdag 18 juni 2014 12:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, en die registratie was er ws. voor het kind(eren). En die hebben wij dan weer niet
Ik ben daar wat moeilijker in, ik wil ook het liefst iedereen uitnodigen. Maar dat is nu eenmaal niet te doen en aan de andere kant heb ik daar ook helemaal geen zin in (qua organisatie en gedoe).quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het maakt mij echt geen ene reet uit wie zich beledigd voelt, het is niet hun bruiloft, maar die van ons. Daar ben ik zo ontzettend makkelijk in
Dan is het een groot succes geweest, leuk!quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Het was onwijs gezellig. Het is inmiddels 8 jaar geleden maar we/de familie hebben het er nog vaak over.
Dit onderwerp past geloof ik nergens, in OUD gaat het toch alleen maar over kinderen enzo?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:15 schreef Cue_ het volgende:
Dat "verdere" gelul doen jullie maar in OUD
quote:
Er is toch wel ergens zo'n "ik ben getrouwd topic" .. incl foto's en all!quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:17 schreef Sinceria het volgende:
Dit onderwerp past geloof ik nergens, in OUD gaat het toch alleen maar over kinderen enzo?
LIF / Trouwen en zo #90 in LIFquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is toch wel ergens zo'n "ik ben getrouwd topic" .. incl foto's en all!
Of er een "ik ga trouwen topic" is weet ik niet
Als dat inhoud dat hier verder niks meer besproken mag worden, waar ook een apart topic voor is, vind ik het goed.quote:
Niet alles wat men hier zegt is per definitie serieusquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:32 schreef stbabylon het volgende:
Was trouwens ook helemaal geen kill, het is lunchpauze
Het is gelukkig geen OUD versie van trouwenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:35 schreef Sinceria het volgende:
Oke, wist ik niet, dat er zo'n topic was. Maar goed, ik ben er nou ook weer niet zo van bezeten dat ik daar ga meeposten.
Alles wat men hier zegt is per definitie niet serieusquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet alles wat men hier zegt is per definitie serieus.
Dat scheelt voor jou wel weer dan.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is gelukkig geen OUD versie van trouwen
Je kunt veel zeggen, maar je bent in ieder geval wel consequent in je 'anti-kinderen' standpunt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Anders was ik er ook niet blijven hangen
Oneens, soms zit er wel eens iets oprechts tussenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alles wat men hier zegt is per definitie niet serieus
Niet als ik mijn nichtje in m'n handen heb hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt veel zeggen, maar je bent in ieder geval wel consequent in je 'anti-kinderen' standpunt.
Neh, komt er niet van. En de druk is ook niet groot. Mrs. is netjes aan de pil.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:42 schreef Cue_ het volgende:
Babs.. ben je ondertussen al gesteriliseerd?
Pfff, die van mij zijn rond mijn leeftijd, maar die zou ik onder geen omstandigheid in mijn handen willen hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als ik mijn nichtje in m'n handen heb hoor
Die van mij is nog geen 1quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pfff, die van mij zijn rond mijn leeftijd, maar die zou ik onder geen omstandigheid in mijn handen willen hebben.
Rammelende zaadleiders?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know right!
Kutkinderen, mij een beetje inpakken
En ze denkt er precies hetzelfde over? Ik zou me dan als vrouw laten steriliseren denk ik. Geen gedoe meer met die anticonceptie en zooi in je lichaam stoppen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neh, komt er niet van. En de druk is ook niet groot. Mrs. is netjes aan de pil.
Hier ook. Heb er gewoon geen in mijn omgeving.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:53 schreef Cue_ het volgende:
De laatste keer dat ik een baby in m'n handen heb gehad.. uhm.. dat kan ik me niet eens meer herinneren![]()
Dat ik heb gespeeld met een klein kind.. same
Oh nee absoluut niet. Als het teveel lawaai maakt, begint te stinken, of te lang bij mij op schoot zit, moet het subiet ergens anders heen.quote:
Als ik het zeker wist zou ik er wel over nadenken, maar geen idee hoe ingrijpend zo'n ingreep is (ja je kan niet meer terug) maar ook qua complicatie s enzo mogelijk.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef Sinceria het volgende:
En ze denkt er precies hetzelfde over? Ik zou me dan als vrouw laten steriliseren denk ik. Geen gedoe meer met die anticonceptie en zooi in je lichaam stoppen.
Dat vind ik overigens wel weer schattig dan. Als mannen smelten voor kindjes.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet als ik mijn nichtje in m'n handen heb hoor
Zij denkt er nu hetzelfde over, maar is zich er van bewust dat dat nog kan veranderen over een jaar of 5, en wil de deur nog niet permanent dicht doen (ze is zich er van bewust dat die wel dicht is, als ze bij mij wil blijven)quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
En ze denkt er precies hetzelfde over? Ik zou me dan als vrouw laten steriliseren denk ik. Geen gedoe meer met die anticonceptie en zooi in je lichaam stoppen.
Voor zover ik weet is die ingreep bij de vrouw ook niet zo ingrijpend als je alleen je eileiders laat afbinden en niet je hele baarmoeder eruit laat trekken enzo.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik het zeker wist zou ik er wel over nadenken, maar geen idee hoe ingrijpend zo'n ingreep is (ja je kan niet meer terug) maar ook qua complicatie s enzo mogelijk.
Kan ik me iets bij voorstellen, maar ze moet er al vrij zeker van zijn toch? Aangezien jullie gaan trouwen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zij denkt er nu hetzelfde over, maar is zich er van bewust dat dat nog kan veranderen over een jaar of 5, en wil de deur nog niet permanent dicht doen (ze is zich er van bewust dat die wel dicht is, als ze bij mij wil blijven)
Ze is nu 100% zeker. Maar ze weet ook dat het kan veranderenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is die ingreep bij de vrouw ook niet zo ingrijpend als je alleen je eileiders laat afbinden en niet je hele baarmoeder eruit laat trekken enzo.
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen, maar ze moet er al vrij zeker van zijn toch? Aangezien jullie gaan trouwen.
Kan altijd natuurlijk. Ligt ook een beetje aan de leeftijd denk ik. Als je als vrouw rond de dertig bent denk ik dat de mening die je op dat moment hebt niet zo snel meer zal veranderen. Maar goed, dat is mijn persoonlijke opvatting. Heb ook geen idee hoe oud je aanstaande is.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze is nu 100% zeker. Maar ze weet ook dat het kan veranderen
30quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Kan altijd natuurlijk. Ligt ook een beetje aan de leeftijd denk ik. Als je als vrouw rond de dertig bent denk ik dat de mening die je op dat moment hebt niet zo snel meer zal veranderen. Maar goed, dat is mijn persoonlijke opvatting. Heb ook geen idee hoe oud je aanstaande is.
Nee joh, en jullie gaan trouwen! Ik zie dat wel goed komen. Hebben ze problemen dan, met hun kindje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
30
We gaan er ook niet vanuit dat het verandert. Zeker niet nu we ook de zorgen zien bij mijn schoonzus en zwager.
Pffquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:14 schreef Sinceria het volgende:
Kreeg net een boeiend artikel van iemand doorgestuurd:
http://www.parool.nl/paro(...)l-hulpverlener.dhtml
Pfff, ik zou het niet kunnen.
Niet meer dan andere oudersquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee joh, en jullie gaan trouwen! Ik zie dat wel goed komen. Hebben ze problemen dan, met hun kindje?
Hee gefeliciteerd! Dat is wel superfijn zeg!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
Nou en toen was ik dus afgestudeerd
Voor een van mijn studies dus helaas nog niet helemaal klaar. Maar het is toch best tof
Gratzquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
Nou en toen was ik dus afgestudeerd
Voor een van mijn studies dus helaas nog niet helemaal klaar. Maar het is toch best tof
Het was maar 1 studie, maar wel grappig om te lezen dat dat idd de conclusie wasquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet meer dan andere ouders
En dat is voldoende. Kinderen maken niet gelukkiger, sterker nog...
tnx!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hee gefeliciteerd! Dat is wel superfijn zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet 27 juni presenteren/verdedigen. Ondanks dat mijn scriptie nog niet af is.
hopelijk over 2 weken ook klaar met de anderequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gratz
Maar je moet dus nog verder met die andere? We zijn nog niet er vanaf?![]()
Heb er al meerdere gezien. Ook die het tegendeel aantoonden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het was maar 1 studie, maar wel grappig om te lezen dat dat idd de conclusie was.
Dat liefde is ook nog maar de vraag, probleemkoters zat en dat komt een huwelijk ook niet echt ten goedequote:Op woensdag 18 juni 2014 13:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb er al meerdere gezien. Ook die het tegendeel aantoonden.
Maar als ik zelf de math doe...
Je hebt minder tijd
Je hebt minder geld
Je hebt meer liefde
Je hebt meer zorgen +
==================
Minder geluk
Ja, of als het er eentje is met psychopatische moordneigingen ofzo...quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Pff
Maar dat ze zegt " ze hoeft niet te weten wat iemand heeft"nouja misschien niet vooraf. Wel handig dat ze weet wat er moet gebeuren als iemand een aanval krijgt ofzo
Best case scenarioquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat liefde is ook nog maar de vraag, probleemkoters zat en dat komt een huwelijk ook niet echt ten goede.
En ze vraagt er niet eens zoveel voor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Zij mag het dan anders noemen, ze heeft seks voor geld, ergo, hoer.
ergo: vrouw.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
Alle vrouwen zijn hoeren!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
OPA!quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Q. het volgende:
Zo, vanmiddag vrij genomen, kan ik nog wat slapen voor de wedstrijd.
Wat? Je baas vond het goed dat je geen 18 uur per dag werkt? Hij laat je wel een beetje de kantjes ervan af lopen hoor....quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Q. het volgende:
Hij moet eigenlijk naar een nog aan te maken subforum; GERquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
En dan zeuren dat je 12 dagen achter elkaar moet werken.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Q. het volgende:
ik lag net ook te tukkenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:45 schreef Q. het volgende:
Net 5 minuten gedaan, en toen begon jij weer?quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:57 schreef HeatWave het volgende:
Ga toch eens werken stelletje klaplopers gvd.
.
Nieuw kaartje.. klinkt leukquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Ik moet een nieuw kaartje oppakken, maar geen zin
Jij niet, al die mensen die slapen, "studeren" en aanverwante luizendingenquote:Op woensdag 18 juni 2014 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Net 5 minuten gedaan, en toen begon jij weer?
Agile/KanBan. Ladingen kaartjes met incidenten en wijzigingen op de backlog, die dan in de volgende kolom moeten (analyse, bouw, test, acc test, done)quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nieuw kaartje.. klinkt leuk
Ik heb enkel werk als ik mail heb. Geen mail = geen werk
Best erg eigenlijk
Oh ja goed punt. Van die gebruikersquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij niet, al die mensen die slapen, "studeren" en aanverwante luizendingen.
Ah op die toer. Altijd gezelligquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Agile/KanBan. Ladingen kaartjes met incidenten en wijzigingen op de backlog, die dan in de volgende kolom moeten (analyse, bouw, test, acc test, done)
"studeren". Ik mis hetquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij niet, al die mensen die slapen, "studeren" en aanverwante luizendingen.
Ja, wie niet, echt een heerlijke tijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"studeren". Ik mis hetVooral de aanhalingstekens
Punt is, we zitten in een dikke freeze, dus ik heb ladingen kaartjes op test klaar staan, en de leuke kaartjes in de backlog raken op. Alleen maar kutkaartjesquote:
En het ergste is.. die kutkaartjes moeten een keer opgepakt worden en dat doet niet altijd een collegaquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:04 schreef stbabylon het volgende:
Punt is, we zitten in een dikke freeze, dus ik heb ladingen kaartjes op test klaar staan, en de leuke kaartjes in de backlog raken op. Alleen maar kutkaartjes
En toen gingen we werken ende serieus doen, "verder" zijn en zulks.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wie niet, echt een heerlijke tijd.
Volwassen worden is echt de grootste hoax/leugen/devils deal ooitquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En toen gingen we werken ende serieus doen, "verder" zijn en zulks.Stom volwassen gedoe.
Goed punt, maar we zijn met z'n tweeën dus de kans is redelijk hier.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En het ergste is.. die kutkaartjes moeten een keer opgepakt worden en dat doet niet altijd een collegaZo irritant
Ik zal nooit volwassen zijn, ik kan al jaren prima mij volwassen gedragen, mits nodig.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Volwassen worden is echt de grootste hoax/leugen/devils deal ooit.
Ja, ik ook uiteraard, maar ik vind er niets aanquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal nooit volwassen zijn, ik kan al jaren prima mij volwassen gedragen, mits nodig.
Precies, en daarom is het onzinquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ook uiteraard, maar ik vind er niets aan.
Beetje haten op studenten. Jaloezie is het!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Beetje haten op studenten. Jaloezie is het!
Ach ja, dat hele "I may grow old but will never grow up"-idee. Erg leuk, maar ik vraag me af op wie het nu echt van toepassing isquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30 en studeer nog, kom ik in aanmerking?quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach ja, dat hele "I may grow old but will never grow up"-idee. Erg leuk, maar ik vraag me af op wie het nu echt van toepassing is
Klinkt een beetje als een soort spelletje.quote:
Jij bent sowieso een geval apartquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30 en studeer nog, kom ik in aanmerking?
Niet, STFU.quote:
Niet willen opgroeien en dan Mario overrated noemenquote:
Het is uit mijn jeugd, maar ik heb het nooit leuk gevonden. Sowieso de hele Nintendo feel is me altijd een beetje te vrolijk, te kinderachtig geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Niet willen opgroeien en dan Mario overrated noemen
Geen idee, ik ken je nietquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ben bijna 30 en studeer nog, kom ik in aanmerking?
Galaxy ken ik niet.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is uit mijn jeugd, maar ik heb het nooit leuk gevonden. Sowieso de hele Nintendo feel is me altijd een beetje te vrolijk, te kinderachtig geweest.
Super Mario Galaxy heb ik echt na 10 min weer uitgezet, achter een wit konijn aanrennen, seriously?.
Maar ik snap de liefde van anderen wel hoor, maar ik deel hem niet.
Nou ja, platformers heb ik nooit iets aangevonden, dus ook Mario niet. galaxy is min of meer hetzelfde bleek, alleen in 3Dquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Galaxy ken ik niet.
Ik ken alleen mario 1 en 3, die waren best leuk
Maar het leukste van NES vind ik nog steeds zelda
Mijn theorie: de mid-life crisis bestaat niet, het is een oeroverblijfsel uit de tijd dat je heel blij mocht zin als je de 30-35 haalde.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij is trouwens mijn kinder/pubertijd ergens tussen mijn 25e en 35e geruisloos overgegaan in mijn midlife-crisis![]()
Dat klinkt nog erger dan een midlife-crisisquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mijn theorie: de mid-life crisis bestaat niet, het is een oeroverblijfsel uit de tijd dat je heel blij mocht zin als je de 30-35 haalde.
Dus het is meer een bucket-list gevoel, nog even snel "jonge" dingen doen voor je de pijp uit bent.
Eigenlijk is het dus de end-of-life-crisis.
Dat is het ookquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt nog erger dan een midlife-crisis
Met minimaal 15 kinderen waarvan de helft dood voor hun 5e levensjaar. Nee, dank je. Doe me dan maar de motor en de 15 jaar jongere vriendinquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Het is dat we tegenwoordig zo oud worden, anders was je nu met je laatste dagen bezig.
Ja, niets mis mee verder hoorquote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met minimaal 15 kinderen waarvan de helft dood voor hun 5e levensjaar. Nee, dank je. Doe me dan maar de motor en de 15 jaar jongere vriendin
Jij ninja editor!quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met minimaal 15 kinderen waarvan de helft dood voor hun 5e levensjaar. Nee, dank je. Doe me dan maar de motor en de 15 jaar jongere vriendin
Hij was best grappigquote:
quarterlife criris.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:34 schreef Barbusse het volgende:
Volgens mij is trouwens mijn kinder/pubertijd ergens tussen mijn 25e en 35e geruisloos overgegaan in mijn midlife-crisis![]()
quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met minimaal 15 kinderen waarvan de helft dood voor hun 5e levensjaar. Nee, dank je. Doe me dan maar de motor in de 15 jaar jongere vriendin
Barb gaat voor een pleasure botquote:
Wat nu?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:08 schreef HeatWave het volgende:
Belgen, wat zijn het toch rare mensen.
ja, lame voetbaltopic, maar de rancune, de pure haat jegens Nederland, het is aandoenlijk. Vooral op een nederlands forumquote:
Ik moet wel zeggen dat ik moet lachen hoe ze "praten" in het topicquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, lame voetbaltopic, maar de rancune, de pure haat jegens Nederland, het is aandoenlijk. Vooral op een nederlands forum.
Heulniequote:
Echt, ze zijn gewoon echt heel erg dom die gastenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat ik moet lachen hoe ze "praten" in het topic
Ze zei laatst dat ze heel gelukkig was met me hoorquote:
Ahhh ik zal je pleasure bot vragen of ze je eenquote:
Nou ja, ze zijn gewoon blij dat ze er weer eens bij horen na 12 jaar. Dus helder nadenken is even de deur uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt, ze zijn gewoon echt heel erg dom die gasten.
Ze heeft nachtdienst, dus ik zie haar niet vandaag, vannacht en morgenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:21 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ahhh ik zal je pleasure bot vragen of ze je eengeeft.
[..]
Nou ja, ze zijn gewoon blij dat ze er weer eens bij horen na 12 jaar. Dus helder nadenken is even de deur uit.
Ok ok, neem dan maar een flink glas whisky.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze heeft nachtdienst, dus ik zie haar niet vandaag, vannacht en morgen
Oh god.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:24 schreef stbabylon het volgende:
T minus 2 hours 36 minutes and counting
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Wooohooo, Hardstyle Uitjediptip op 3FM
Komt wel weer op mijn bruiloft (samen met Hardstylequote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]tyfusherrie. Ik wil Happy Hardcore.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:30 schreef stbabylon het volgende:
Wooohooo, Hardstyle Uitjediptip op 3FM
Alle house/hardcore is crapquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]tyfusherrie. Ik wil Happy Hardcore.
*Nederlandersquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
HW, je hebt het over de underdog in het WK gedeelte maar hollanders zijn ook dol op het aanvallen van de mensen die denken dat ze gods wonder zijn
Nederlanders pesten nou eenmaal graag, maakt niet uit wie of wat ze zijn.
Ja, zoiets leg ik verderop nog uit geloof ikquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:32 schreef Belsezar het volgende:
HW, je hebt het over de underdog in het WK gedeelte maar hollanders zijn ook dol op het aanvallen van de mensen die denken dat ze gods wonder zijn
Nederlanders pesten nou eenmaal graag, maakt niet uit wie of wat ze zijn.
Hippie is ook crapquote:
Ik zal in dat topic maar niks zeggen over Brazilie en onze 5 bekers en aanwezigheid op alle 20 WK's die gehouden zijnquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zoiets leg ik verderop nog uit geloof ik.
Maar ja, Belgen zijn echt van die watjes die overal meteen beledigd over zijn omdat ze de humor niet snappen.
Wat is een denspetje?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:37 schreef HeatWave het volgende:
Beter een hippie dan een doorgesnoven denspetje.
Een Dance-liefhebber en die hebben altijd een petje opquote:
Te heet voor whisky, dus ik denk dat het vanavond een Long Beach Ice Tea gaat wordenquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok ok, neem dan maar een flink glas whisky.
Ah okquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een Dance-liefhebber en die hebben altijd een petje op.
quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Te heet voor whisky, dus ik denk dat het vanavond een Long Beach Ice Tea gaat worden
Tot ze gaar zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe lang moet je gehaktballetjes (formaat grote soepbal) bakken?
Worden toch gewoon meegekookt en dan gaar lijkt me?quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:42 schreef rhubarbje het volgende:
Hoe lang moet je gehaktballetjes (formaat grote soepbal) bakken?
dat was precies wat mijn vriend zeiquote:
Eerst even zachtjes bakken in de knoflookboter en dan afblussen met de bouillion voor de soepquote:Op woensdag 18 juni 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Worden toch gewoon meegekookt en dan gaar lijkt me?
Ja, 30+ dan smaakt dergelijke drank me echt niet meer hoorquote:
Google is je vriend.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Nee ze gaan niet in de soep, het zijn gewoon kleine balletjes voor bij het voetbal
Ik had wat gehakt over van een ander gerecht
Een wijs man.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was precies wat mijn vriend zei
Mosterd en mayo dr bij!quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik dacht, dat is leuk. Prikker er in en zo. Cute. Vlaggetje.
oh dat heb ik wel!quote:
Nou ja zeg, geef ik eens een keer adviesquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
Die van mij zijn niet in saus
Moet dat?
Nou zeg. Ik doe ook eens leuk met vlees
Keep dreaming.quote:
Daar ben ik hard mee bezig.quote:
Voetbal he?quote:
Ik hoorde het aan de buren.quote:
Ik kijk niet, heel schiphol staat te juichen. Ik denk: ff naar een scherm lopen om de herhaling te zien, scoort kangoeroeland.quote:
Ik heb het idee dat dat komt omdat het Australische team altijd bestaat uit kerels die net niet de selectie hebben gehaald van het nationale rugbyteamquote:Op woensdag 18 juni 2014 18:34 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb niet veel verstand van voetbal, maar ik krijg een beetje het idee naar een vechtpartij/worstelwedstrijd te kijken.
Of misschien hebben ze het doel niet begrepen en denken ze dat de partij met de meeste kaartjes de wedstrijd wint.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat komt omdat het Australische team altijd bestaat uit kerels die net niet de selectie hebben gehaald van het nationale rugbyteam
Een wijs man, die vriend van jequote:Op woensdag 18 juni 2014 18:42 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Of misschien hebben ze het doel niet begrepen en denken ze dat de partij met de meeste kaartjes de wedstrijd wint.
Maar wat jij zegt zei mijn vriend ook al.
Ja, dat vindt 'ie zelf ook.quote:
Ze lijken niet zo afgestemd te zijn op die vechtmentaliteit van die Australiërs krijg ik het idee.quote:
Het lijkt een beetje op wat Oranje vrijdag bij Spanje deed. Agressie tonen als je denkt slechter te kunnen voetballen dan je tegenstander.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat vindt 'ie zelf ook.![]()
[..]
Ze lijken niet zo afgestemd te zijn op die vechtmentaliteit van die Australiërs krijg ik het idee.
Wtf is dat.quote:
Ja, nu je het zegt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het lijkt een beetje op wat Oranje vrijdag bij Spanje deed. Agressie tonen als je denkt slechter te kunnen voetballen dan je tegenstander.
Nou, je kunt opgelucht ademhalen hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:45 schreef CherryLips het volgende:
Echt he, ik loop de kamer uit: Nederland scoort. Ik kom terug, australie scoort. Ik durf niet meer te kijken
Ook in de supermarkt. best wel lekker, wanneer moeten ze weer, dan ga ik ook weer eens het huis uit.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:47 schreef tijnbrein het volgende:
Oh vandaar dat het zo stil is op straat Nederland voetbalt
Onvoorsteldbaar, je verbranden in de winter in porto alegre, zo'n beetje de koudste stad van Braziliequote:Op woensdag 18 juni 2014 19:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nou, je kunt opgelucht ademhalen hoor.Hier steken de buren vuurwerk af (
)
Hoop verbrande Nederlanders ook in het publiek zeg, jeutje. Die proberen de kleur van hun huid met hun kleding te matchen geloof ik.
Goede tip maandag moet Nederland toch weer?quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ook in de supermarkt. best wel lekker, wanneer moeten ze weer, dan ga ik ook weer eens het huis uit.
En dat is dan nog minstens 10 graden warmer dan Nederland in de zomerquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onvoorsteldbaar, je verbranden in de winter in porto alegre, zo'n beetje de koudste stad van Brazilie
Niet zo moeilijk hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onvoorsteldbaar, je verbranden in de winter in porto alegre, zo'n beetje de koudste stad van Brazilie
Waar halen ze het vandaan hé!quote:
Doe mij toch maar een ticket hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah, oke. Thanks!quote:
Wie komt er mee naar de supermarkt om die tijdquote:
Nee, gezellig Tijn.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie komt er mee naar de supermarkt om die tijd
Ik vind geen bal aan voetbalquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, gezellig Tijn.Hadden ze geen radio ofzo aan in de supermarkt? Ik weet nog dat ik in de zaak stond tijdens een vorig WK en toen hadden we een tv'tje opgesnord en op de balie gezet om het toch te kunnen volgen.
Nee, jij misschien niet, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die aan het werk waren daar anders over denken.quote:
Met NL elftal gaat het ook niet om het voetbal maar om de samenhorigheid. Broederschap. Het één zijn voor en met Oranje!quote:
En dingen slopen!quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Tally het volgende:
[..]
Met NL elftal gaat het ook niet om het voetbal maar om de samenhorigheid. Broederschap. Het één zijn voor en met Oranje!
Dat doen alleen de nepperds!quote:
Ik heb vorige wedstrijd wel gezien, maar dat was omdat ik die met iemand samen heb gezienquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, jij misschien niet, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die aan het werk waren daar anders over denken.
Ik geef doorgaans ook geen bal om voetbal, ik heb van de eerste wedstrijd de helft gezien en van deze een kwart gemist maar van het WK word ik ook wel enthousiast. Tenzij we verliezen.
Ik zal het mijn buren zeggen.quote:
Als het 3-2 was geworden dan had mijn buurman weer jankend aan de deur gestaanquote:
Serieus, heeft 'ie dat al eens gedaan dan?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het 3-2 was geworden dan had mijn buurman weer jankend aan de deur gestaan
Ja vorige wk. Zag hij het niet meer zittenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Serieus, heeft 'ie dat al eens gedaan dan?
Jezus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vorige wk. Zag hij het niet meer zitten![]()
![]()
Dacht dattie anders ruzie ging maken met zijn vriendin of iets stuk ging maken. Daar was hij wel voor in de stemming
Nou nee, in de winter is het daar tussen de 12 en 18 graden. Dus niks warm.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede tip maandag moet Nederland toch weer?
[..]
En dat is dan nog minstens 10 graden warmer dan Nederland in de zomer
Warmer dan bij ons in de winterquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nou nee, in de winter is het daar tussen de 12 en 18 graden. Dus niks warm.
Leuke buurt.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:18 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja vorige wk. Zag hij het niet meer zitten![]()
![]()
Dacht dattie anders ruzie ging maken met zijn vriendin of iets stuk ging maken. Daar was hij wel voor in de stemming
Jij had het over warmer dan de zomer hier, niet de winter.quote:
Idem!quote:
Bijna dood!quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:47 schreef stbabylon het volgende:
Geen vertraging
Tetten kijken in de trein(orange is the new black)
Laatste dag op het werk deze week
Vanavond mijn Demonhunter verder levellen
Irritant is dat hè? Bij mij fietste er iemand voor me. BOEM. 5 seconden vertraging. Vast een homo.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:45 schreef Godtje het volgende:
Ik had ook vertraging. Stoplicht stond op rood!
Gewoon verder slapen en een fles wijn er bij.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:49 schreef Cue_ het volgende:
Ik ga gewoon weer naar huis. schijt aan de vertragingen
Haha ja i wish. Al vind ik t voor die fles wijn veeels te vroeg!quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon verder slapen en een fles wijn er bij.
Mijn stoplicht was dik 10 seconde! De tweede was gelukkig groen en toen was ik er.quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:49 schreef Q. het volgende:
[..]
Irritant is dat hè? Bij mij fietste er iemand voor me. BOEM. 5 seconden vertraging. Vast een homo.
WE hebben gewonnen! Als we verliezen hebben ZE verloren. Leer het nou eens!quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee man, ik ga nog vet lang leven. Het leven is goed!
Gisteren hebben ze gewonnen
Nooit te vroeg!quote:Op donderdag 19 juni 2014 08:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha ja i wish. Al vind ik t voor die fles wijn veeels te vroeg!
Oh ja kut, sorry, kreeg gisteren ook al op m'n falie dat ik veel te veel de nuance opzocht, dat kan niet bij voetbal.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
WE hebben gewonnen! Als we verliezen hebben ZE verloren. Leer het nou eens!
Dat kan prima hoor, ligt aan het publiekquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh ja kut, sorry, kreeg gisteren ook al op m'n falie dat ik veel te veel de nuance opzocht, dat kan niet bij voetbal.
Zeg je nou dat ik een wijf ben?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor, ligt aan het publiek.
Toch wel leuk hoor al die vrouwen bij het voetbal met zo'n WK, erg gezellig weer gisteren.
Gekeken in het nieuwe TivoliVredenburg, toch best leuk. En fatsoenlijk scherm, 8x5. Eerste wedstrijd kon ik helemaal niets zien, waardeloos scherm. Mag hier in de stad nergens een buitenscherm worden opgehangen. Achterlijk dorp.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor, ligt aan het publiek.
Toch wel leuk hoor al die vrouwen bij het voetbal met zo'n WK, erg gezellig weer gisteren.
Klinkt wel ok dat nieuwe Tivoli iig.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Gekeken in het nieuwe TivoliVredenburg, toch best leuk. En fatsoenlijk scherm, 8x5. Eerste wedstrijd kon ik helemaal niets zien, waardeloos scherm. Mag hier in de stad nergens een buitenscherm worden opgehangen. Achterlijk dorp.
Amsterdam!quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Gekeken in het nieuwe TivoliVredenburg, toch best leuk. En fatsoenlijk scherm, 8x5. Eerste wedstrijd kon ik helemaal niets zien, waardeloos scherm. Mag hier in de stad nergens een buitenscherm worden opgehangen. Achterlijk dorp.
Vorige WK mocht het hier ook allemaal niet buiten hoor, was echt belachelijk. Toen opeens alleen met wedstrijden van NL en nu opeens weer gewoon altijd, wanneer je er zin in hebt als cafe.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Amsterdam!![]()
Elke kroeg buiten op het terras meerdere schermen. Binnen ook nog een paar en grote schermen o.a. op museumplein.
Maar het is nu niet het vorige wk en nu mag alles. 2010 was Job Cohenquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorige WK mocht het hier ook allemaal niet buiten hoor, was echt belachelijk. Toen opeens alleen met wedstrijden van NL en nu opeens weer gewoon altijd, wanneer je er zin in hebt als cafe.
PVDAquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar het is nu niet het vorige wk en nu mag alles. 2010 was Job Cohen
He ho, nou niet de nuance opzoeken hequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
van de Laan is ook pvda. Dat weet je?
true, maar een soort light-variant lijkt het wel, die man lijkt af en toe nog wel eens iets zinnigs te kunnen zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
van de Laan is ook pvda. Dat weet je?
"begrip krijgen voor Hitler." Dudequote:Op donderdag 19 juni 2014 09:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, maar een soort light-variant lijkt het wel, die man lijkt af en toe nog wel eens iets zinnigs te kunnen zeggen.
Job Cohen is echt de reden waarom mensen begrip krijgen voor Hitler.
Lichtjes overtrokken uiteraardquote:Op donderdag 19 juni 2014 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"begrip krijgen voor Hitler." Dude
Veuls te genuanceerd voor stbabsquote:
Gaan we dan straks alle Marokkanen op een trein naar Polen zetten?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:38 schreef stbabylon het volgende:
Als we dan toch partijen gaan bashen... PVV gaat samenwerken met een Poolse partij
Nee, Marokkanen klagen al dat die vieze Polen hun "banen" inppikken.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan we dan straks alle Marokkanen op een trein naar Polen zetten?
Dat doen blanca's ook.quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, Marokkanen klagen al dat die vieze Polen hun "banen" inppikken.
Terug naar Turkije toch?quote:Op donderdag 19 juni 2014 09:53 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Gaan we dan straks alle Marokkanen op een trein naar Polen zetten?
Zit Mark weer op de live-omgeving te devven?quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:16 schreef Q. het volgende:
Facebook is kapot! Zo kan ik toch niet werken?
Zoveel FB gebruik ik ook niet op een dag verder, ik kijk af en toe eens.quote:Op donderdag 19 juni 2014 10:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat heb ik dus niet eens door, zo erg is het.
Same here. Meestal niet zo boeiendquote:Op donderdag 19 juni 2014 11:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zoveel FB gebruik ik ook niet op een dag verder, ik kijk af en toe eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |