Thuisvoordeel, theaterkoning Neymar... tja. Laat Brazilië in de kwartfinale of halve finale maar een misstap maken tegen Duitsland of Argentinië of zo.quote:
Brazilië eruit door Argentinië lijkt me wel wat, anders 'gewoon' door Nederland.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:03 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Thuisvoordeel, theaterkoning Neymar... tja. Laat Brazilië in de kwartfinale of halve finale maar een misstap maken tegen Duitsland of Argentinië of zo.
Aan de andere kant, stel dat ze groeien in het toernooi, kun je ze maar beter direct in de achtste finales pakken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:04 schreef karton2 het volgende:
[..]
Brazilië eruit door Argentinië lijkt me wel wat, anders 'gewoon' door Nederland.
Urh, durr, ik zag weer een rode kaart deze wedstrijd, na Neymar in de 1e wedstrijd, nu Silva.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:16 schreef Strani het volgende:
Het is naief om te denken dat Brazilië er in de achtste finales uit zouden vliegen omdat ze nú slecht spelen. Die overleven dat echt wel en ze worden beter.
En zo niet, dan krijgen ze gewoon een penalty of de tegenstander een rode kaart. Vandaag had FIFA de luxe dat ze niet in hoefden te grijpen.
Mensen die denken dat Brazilië bevoordeeld wordt door de fifa. Een eventuele nederlaag wordt al ingedekt zie ik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:16 schreef Strani het volgende:
Het is naief om te denken dat Brazilië er in de achtste finales uit zouden vliegen omdat ze nú slecht spelen. Die overleven dat echt wel en ze worden beter.
En zo niet, dan krijgen ze gewoon een penalty of de tegenstander een rode kaart. Vandaag had FIFA de luxe dat ze niet in hoefden te grijpen.
Moet je minuutje 79 nog maar eens nakijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Kekster het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Brazilië bevoordeeld wordt door de fifa. Een eventuele nederlaag wordt al ingedekt zie ik.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:18 schreef Kekster het volgende:
[..]
Mensen die denken dat Brazilië bevoordeeld wordt door de fifa. Een eventuele nederlaag wordt al ingedekt zie ik.
Ja, geel, goed beoordeeld. Jullie zijn echt bang voor Braziliëquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:19 schreef Perox het volgende:
[..]
Moet je minuutje 79 nog maar eens nakijken.
En terecht. We zijn realistisch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja, geel, goed beoordeeld. Jullie zijn echt bang voor Brazilië
Gast, ken mij het schelen tegen wie we moeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja, geel, goed beoordeeld. Jullie zijn echt bang voor Brazilië
Blijkbaar liever niet tegen Brazilië. Want het angstzweet breekt hier al uit bij de gedachte dat Sepp Blatter zelf de wedstrijd gaat scheidsen en 5 penalty's aan Brazilië toekent en 4 Nederlanders met rood van het veld stuurt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Gast, ken mij het schelen tegen wie we moeten.
Ik denk inderdaad ook dat Brazilië het betere doelsaldo wel in stand houdt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:24 schreef TLC het volgende:
Kroatie gaat zich sowieso niet plaatsen voor de volgende ronde![]()
Brazilie wint gewoon van Kameroen en daarmee de groep en Mexico gaat echt niet verliezen van de Kroaten.
Ja ja, ga jij maar fijn Duitse doelpunten tellenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:24 schreef Kekster het volgende:
[..]
Blijkbaar liever niet tegen Brazilië. Want het angstzweet breekt hier al uit bij de gedachte dat Sepp Blatter zelf de wedstrijd gaat scheidsen en 5 penalty's aan Brazilië toekent en 4 Nederlanders met rood van het veld stuurt.
Klopt, en anders zorgt de fifa er wel voor dat Brazilië en Spanje eerste in de poule worden zodat ze mekaar ontlopen als ik de reacties hier mag geloven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:24 schreef TLC het volgende:
Kroatie gaat zich sowieso niet plaatsen voor de volgende ronde![]()
Brazilie wint gewoon van Kameroen en daarmee de groep en Mexico gaat echt niet verliezen van de Kroaten.
Ik raakte de tel kwijt tussen 40 en 45.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ja, ga jij maar fijn Duitse doelpunten tellen
Die winnen dik van Kameroen. Kameroen is dan al klaar en ze zijn elkaar dan alweer meer dan beu.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad ook dat Brazilië het betere doelsaldo wel in stand houdt.
Precies dit. Volgensmij zullen ze eerder bang zijn voor ons dan wij voor henquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:32 schreef tjoptjop het volgende:
Volgens mij probeert Brazilie juist Nederland te ontlopen. 2010 nog vers in het geheugen en dan ook nog eens in de eerste wedstrijd de wereldkampioen met 5-1 onderuit schoffelen.
Laranja Mecânica
Punt is dat het tegen Brasil niet alleen om voetbal gaat, dat zag je gisteren ook weer, ze hadden de scheids toch echt weer mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:14 schreef xzaz het volgende:
Wat eerder is gezegd, Brazilië kijkt eerder naar Nederland. Nederland moet niet zo bang doen om welke tegenstander ze krijgen. We moeten toch gewoon winnen.
We zien het allemaal wel. Misschien pakt Neymar de volgende wedstrijd wel een gele kaart. Maar als ik zou mogen kiezen dan ontloop ik liever Brazilië in de achtste finale.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt is dat het tegen Brasil niet alleen om voetbal gaat, dat zag je gisteren ook weer, ze hadden de scheids toch echt weer mee.
Viel wel mee naar mijn idee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt is dat het tegen Brasil niet alleen om voetbal gaat, dat zag je gisteren ook weer, ze hadden de scheids toch echt weer mee.
Thiago had rood moeten hebben i.p.v. geel, Marcelo wellicht geel. Verder viel het reuze mee inderdaad. Niet zoals tegen de Kroaten.quote:
Inderdaad, viel heel erg mee. Gewoon goed gefloten, alleen had Silva donkerrood moeten hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |