Precies dit. Volgensmij zullen ze eerder bang zijn voor ons dan wij voor henquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:32 schreef tjoptjop het volgende:
Volgens mij probeert Brazilie juist Nederland te ontlopen. 2010 nog vers in het geheugen en dan ook nog eens in de eerste wedstrijd de wereldkampioen met 5-1 onderuit schoffelen.
Laranja Mecânica
Punt is dat het tegen Brasil niet alleen om voetbal gaat, dat zag je gisteren ook weer, ze hadden de scheids toch echt weer mee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:14 schreef xzaz het volgende:
Wat eerder is gezegd, Brazilië kijkt eerder naar Nederland. Nederland moet niet zo bang doen om welke tegenstander ze krijgen. We moeten toch gewoon winnen.
We zien het allemaal wel. Misschien pakt Neymar de volgende wedstrijd wel een gele kaart. Maar als ik zou mogen kiezen dan ontloop ik liever Brazilië in de achtste finale.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt is dat het tegen Brasil niet alleen om voetbal gaat, dat zag je gisteren ook weer, ze hadden de scheids toch echt weer mee.
Viel wel mee naar mijn idee.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Punt is dat het tegen Brasil niet alleen om voetbal gaat, dat zag je gisteren ook weer, ze hadden de scheids toch echt weer mee.
Thiago had rood moeten hebben i.p.v. geel, Marcelo wellicht geel. Verder viel het reuze mee inderdaad. Niet zoals tegen de Kroaten.quote:
Inderdaad, viel heel erg mee. Gewoon goed gefloten, alleen had Silva donkerrood moeten hebben.quote:
Of je vliegt eruit tegen het land waar je zo graag tegen wilde spelen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:52 schreef wolfrolf het volgende:
Dat gelul over ontlopen
Dan kom je dat sterke land later alsnog tegen!!!
Liever in de halve finale verliezen dan in de 8e he?quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:52 schreef wolfrolf het volgende:
Dat gelul over ontlopen
Dan kom je dat sterke land later alsnog tegen!!!
4-0quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ja, geel, goed beoordeeld. Jullie zijn echt bang voor Brazilië
Het viel me alleszins mee dat Brazilië geen penalty kreeg nadat Marcelo een mooie schwalbe maakte.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Thiago had rood moeten hebben i.p.v. geel, Marcelo wellicht geel. Verder viel het reuze mee inderdaad. Niet zoals tegen de Kroaten.
Het is makkelijk lullen als je de poulefase niet eens overleefd. Hoef je ook niet bang te zijn voor de eventuele volgende tegenstander.quote:
Marcelo had daar geel voor kunnen krijgen en voor een andere overtreding ook. Dan was het rood geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het viel me alleszins mee dat Brazilië geen penalty kreeg nadat Marcelo een mooie schwalbe maakte.
Het meeten met Brazilië is dubbel. Aan de ene kant zullen ze ons vrezen, aan de andere kant zullen ze (net als wij bij Spanje hadden) gemotiveerd zijn, en je ziet waar revanche toe kan leiden. Aan de andere kant, wil je wereldkampioen worden moet je van ze winnen, en dan kan je ze misschien nog beter nu treffen dan in de finale.
Ik denk dat van Gaal de jongens daar ook op hamert. Het zullen met name wij zijn die blijven rekenenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Marcelo had daar geel voor kunnen krijgen en voor een andere overtreding ook. Dan was het rood geweest.
Je kunt altijd pas achteraf zeggen wat wijsheid was geweest en zelfs dan eigenlijk nog niet eens. Verlies je van ploeg A, dan had je beter tegen B gespeeld en zo ... Tegen een ploeg als Mexico of Kroatië kan het ook fout aflopen.
Maar gewoon blijven voetballen i.p.v. rekenen. Dat is het beste denk ik
0-4 Australië speelt thuis.quote:
Dit dus.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:32 schreef tjoptjop het volgende:
Volgens mij probeert Brazilie juist Nederland te ontlopen. 2010 nog vers in het geheugen en dan ook nog eens in de eerste wedstrijd de wereldkampioen met 5-1 onderuit schoffelen.
Laranja Mecânica
Er zijn nog steeds een handjevol brazilianen die het Nederland gunnen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 03:07 schreef MakkieR het volgende:
Heeft Brazilië niet nog een appeltje te schillen met ons, zoals wij een appeltje hadden te schillen met Spanje? Die lui zijn tot op het bot gemotiveerd om ons te degraderen tot kneusje van het toernooi voor wat wij hun hebben geflikt in Zuid Afrika. Die lui zijn dat echt nog niet vergeten.
Cakir floot goedquote:Op woensdag 18 juni 2014 08:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
We vliegen er pas uit na de finale. En dan met trots. Als kampioenen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 13:57 schreef Jason22 het volgende:
Als we eruit vliegen, dan liever door Brazilië dan door Kroatië.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |