Ik heb er nog meer als je wil, maar daar leek het net alsof Jessica gefeliciteerd werd, terwijl het om jou gaat deze mooie dag.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:28 schreef GGMM het volgende:
Wat tof dat je een plaatje van Jessica kon vinden met die tekst er in.
Bedankt.
Wat een leuke verrassing.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:28 schreef Tito_Otis het volgende:
Gefeliciteerd, u deelt uw verjaardag met onder anderen Henny Huisman.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:29 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat je nog lang gezond noch gelukkig blijft!
Oh ik was te vroeg dusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
GGMM zei dat ik niet hoefde te wachten op middernacht.
Nou dat blijkt maar weer terecht, hij is ook bijna 30quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:46 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik dacht dat hij al in de 30/40 was
Desalniettemin gefeliciteerd
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:10 schreef Tha_Duck het volgende:
Mag ik posten dat ik hoop dat hij er niet veel meer op Fok! viert?
Die heeft enkel foto's van mij en hem vastgebonden in zijn sm kelder hoor. Deze komt niet uit die serie.quote:
Hopelijk een keer naar zijn leeftijd.quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:02 schreef Smoofie het volgende:
Moge je wat minder infantiel gedragen nu.
Gefeliciteerd.
Impotent, luier dragend?quote:Op woensdag 18 juni 2014 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hopelijk een keer naar zijn leeftijd.
Doe jij altijd met mijn dwarfismquote:Op woensdag 18 juni 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat staat los van mijn leeftijd alleen. Flauw om iemand voor lul te zetten om zijn aandoening
Dan had je mij maar moeten opvangen in je gespierde armenquote:
René van GGMM.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:44 schreef Pascalus het volgende:
Ik wens je nog vele maanden in goede gezondheid.
op naar het verjaardagstopic van Johannes, die gaan we nog dagenlang actief makenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |