ziggyziggyziggy, mag je de schuld geven van vertraging in het Noorden. Dr_Flash, Grootste AnsaldoBredaFanBoy van de Lage Landen. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. (Brabant ). DriekOplopers, zet zich in om dingen voor de reiziger te verbeteren. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal SLT's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner en liefhebber van kleine spoorlanden. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en is sindsdien van de partij in deze reeks! b2py, Alcoholist, onheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, die het wel weet. (Brabant ). Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt Mr_Klaasje, voor alle juiste antwoorden JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant. (Brabant ).
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen en gaarne een fraaie anaalplaat in de sluitpost.
je zou denken dat de prijs van een enkele reis met korting lager is als je een korter traject hebt.... ben weleens benieuwd hoe de berekening van zo'n prijs tot stand komt.
quote:
Castricum - Rotterdam Centraal: 9,10 euro Uitgeest - Rotterdam Centraal: 8,70 euro Krommenie-Assendelft - Rotterdam Centraal: 9,10 euro Wormerveer - Rotterdam Centraal: 9,30 euro Koog-Zaandijk - Rotterdam Centraal: 9,10 euro
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
Nieuwe kaart is binnen, ziet er piekfijn uit en doet het prima. Ik heb er nooit een cent voor hoeven te betalen, dus ik neem maar aan dat NS dat al heeft gedaan.
En ohja, je poststuk is binnen.
Is ie heel aangekomen? ik zei topch dat het een flut ding was?
Wanneer gaat iemand nou eens de link leggen tussen al dit soort terminaalfaal en het wollige gelul over "reiziger op 1,2 en 3?" Want dat gezeik mag ook weleens een keer kappen wezen. Was het in 2009 nog, na jarenlang blaadjesgezeik, al volstrekt ongeloofwaardig om te komen met "Wie op tijd wil zijn, vertrouwt op de trein", plots viel er een maand later een vlok sneeuw of 4 en ach jee, overmacht Zelfs al voordat die sneeuw viel had iedereen met enig gezond verstand hier grote bedenkingen bij, en een paar weken later begon de eerste van 4 winters op rij waarvan de "voorbereiding" telkens bestond uit "vorig jaar ging het kut, dit jaar zal het dus wel meevallen".
En nu weer dat 1,2,3 gelul, terwijl je dagelijks tientallen voorbeelden kunt vinden waarvan je zegt "KIJK DAN. HIER had je de reiziger op 1,2 of 3 kunnen plaatsen. Maar nee hoor, weer rijdt er een standaardaansluiting voor honderden neuzen weg omdat de aankomende trein 1 minuut te laat is"
En dan krijg je te horen "dat zoiets tijd kost". Rot nou maar eens hard op. Ja dat kost tijd. Dat kost 1 minuut, die je voor Hilversum alweer dichtrijdt. We zitten nu al jarenlang tegen dit gezeik aan te kijken, en het ENIGE wat eruit spreekt is "Hoi Wij komen net van de academie van bloemetjes en eenhoorns, en wij gaan het allemaal fantastisch maken!"
Het is volstrekt ongeloofwaardig. Alles. Van de NS-top, van de Prorail-top. Van de nationale overheid. En het flagrante is nog, dat ze kennelijk allemaal in de heilige veronderstelling zijn dat ZIJ de wijsheid in pacht hebben en WIJ een stel achterlijke mongolen zijn.
En zelfs al zou ik me aan hetzelfde schuldig maken door het omgekeerde te claimen: WIJ betalen ervoor, ZIJ worden betaald. Het moet eens hard oprotten wezen met al die falers. Bloemetjesbaas Huges incluis. Want een plan is er nog steeds niet. EN ondertussen kan de reiziger lekker dag in dag uit de tering krijgen.
Staatssecretaris van Infrastructuur Wilma Mansveld (PvdA) verdedigt de plannen voor de invoering van een spitstarief voor de NS. Dat bleek dinsdagavond tijdens een debat in de Tweede Kamer over het spoor. Wel gaat de bewindsvrouw nog eens goed kijken naar de percentages waarmee de tarieven mogelijk worden verhoogd.
In de nieuwe vervoersafspraken die de NS met Mansveld heeft gemaakt staat dat het spoorbedrijf onderzoekt wat de effecten van een spitstarief zijn. Treinreizigers zouden daardoor straks in de spits tot tien procent meer voor hun kaartje betalen.
In de daluren moeten de kaartjes juist twaalf procent goedkoper worden. De zogenoemde tariefdifferentiatie moet zorgen dat de treinen in de spits vaak minder overvol zijn.
Dan gaat het hele voordeeluren/daluren systeem op de schop of zo?
Enneh, ze zal het toch wel niet willen horen, dus ik ga er ook niet om schreeuwen. Maar dit gaat niet werken. Het maximum wat je aan reizigersdrukspreiding KUNT bereiken door tarieven te differentiëren, is in de jaren '70 van de vorige eeuw al bereikt met de Rail-Aktief-Kaart en diens rechtsopvolgers. Je bent gewoon een incapabele mongool als je dit als een serieus voorstel lanceert Wilma.
NIEMAND reist nog voor zijn lol in de spits, al 40 jaar lang niet meer. IEDEREEN die nu in de spits reist, MOET in de spits reizen.
Er moet capaciteit bij. Punt.
En niet zoetsappig gewauwel over proefballonnetjes met stuurgroepen en werkgroepen en praatgroepen en zengroepen en duurdere kaartjes want dat haalt geen ene kut uit. MEER EN LANGERE TREINEN MOETEN ER RIJDEN. NU. Jezus. Gans dat je bent.
En ja, natuurlijk moet je daarvoor eerst het hele net viersporig maken en de zijlijnen verdubbelen en electrificeren. Maar ga dat dan doen. Dit kost alleen maar tijd, en nog meer geld.
Prima betoog! Jammer dat je het hier staat te verkondigen en dat je die mogelijkheid niet in de 2e kamer hebt.
Één dingetje waar ik het niet mee eens ben is je mening over Huges. Ik denk juist dat die man heel goed snapt wat er speelt en wat hij wil veranderen (reiziger op 1, 2 en 3) maar dat hij flinke tegenwerking krijgt uit zowel het eigen bedrijf als de politiek.
Binnen het eigen bedrijf kan hij dat nog wel enigszins opvangen (door mensen te ontslaan) maar zolang politiek Den Haag voornamelijk interesse heeft in kostenbesparing (vermindering bijdrage ProRail, taakstellingen, enz.), schadebeperking (Fyra) en prestigeprojecten (ERTMS, PHS) kan hij weinig anders doen dan roeien met de riemen die hij krijgt toegeworpen.
Opstappen is natuurlijk altijd een keuze (dat deed een beoogd NMBS-CEO nog voor hij aan z'n loopbaan begon), maar laat geen goede indruk achter over Huges als persoon en de reiziger schiet er ook weinig mee op.
Dan gaat het hele voordeeluren/daluren systeem op de schop of zo?
Enneh, ze zal het toch wel niet willen horen, dus ik ga er ook niet om schreeuwen. Maar dit gaat niet werken. Het maximum wat je aan reizigersdrukspreiding KUNT bereiken door tarieven te differentiëren, is in de jaren '70 van de vorige eeuw al bereikt met de Rail-Aktief-Kaart en diens rechtsopvolgers. Je bent gewoon een incapabele mongool als je dit als een serieus voorstel lanceert Wilma.
NIEMAND reist nog voor zijn lol in de spits, al 40 jaar lang niet meer. IEDEREEN die nu in de spits reist, MOET in de spits reizen.
Er moet capaciteit bij. Punt.
En niet zoetsappig gewauwel over proefballonnetjes met stuurgroepen en werkgroepen en praatgroepen en zengroepen en duurdere kaartjes want dat haalt geen ene kut uit. MEER EN LANGERE TREINEN MOETEN ER RIJDEN. NU. Jezus. Gans dat je bent.
Ja komop, voor 1 euro per week heb je korting in de daluren. En als je met korting het abonnement koopt kost het een halve euro per week. De gemiddelde hulporganisatie voor arme kindjes in Afrika vraagt meer per week.
Tariefdifferentiatie ook. Kijk maar naar het verschil tussen Dal Vrij en Altijd Vrij in prijs. Het enige verschil zijn die paar spitsuren waar je met Altijd Vrij ook vrij mag reizen en met Dal Vrij niet. Altijd Vrij is echter wel ruim 3x duurder.
Ik denk niet dat het nog verder vergroten van dit prijsverschil direct een effect heeft. Het aanpassen van de voorwaarden van een Studentenreisproduct zal een groter effect bewerkstelligen gok ik.
Nostalgie vanochtend: de conducteur van de extra stoppende IC Roosendaal-Zwolle riep "Tilburg West" om.
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Op woensdag 18 juni 2014 07:43 schreef boriq het volgende: Flash, zit jij nu in de IC naar Amersfoort? Ik zit namelijk te twijfelen of ik nu wel of niet tegen jouw achterhoofd aankijk.
is mijn achterhoofd zo beroemd ja? Maar op dat moment waren we idd net vertrokken vanaf Apeldoorn richting AMersfoort. Maar ik lag te slapen
Ik denk niet dat het nog verder vergroten van dit prijsverschil direct een effect heeft.
Nee ik ook niet. Zeker niet omdat iedereen die nu nog in de spits reist, toch reiskostenvergoeding van de baas krijgt. Whatever het kost. Maakt gewoon niks meer uit.
Op woensdag 18 juni 2014 09:43 schreef Ajaxfan het volgende: Ik word een beetje misselijk van conducteurs die het volgende omroepen: 'Wij zijn exact volgens dienstregeling zoals gepland op tijd'. $#^$#^$@
Ja dat is iets nieuws tegenwoordig. Alsof dat zo geweldig is
Maar om het dan vier keer hetzelfde achter elkaar opnieuw her weder te herhalen terwijl je het al eerder gezegd hebt, dat gaat wel wat ver ja
Ja dat is iets nieuws tegenwoordig. Alsof dat zo geweldig is
Maar om het dan vier keer hetzelfde achter elkaar opnieuw her weder te herhalen terwijl je het al eerder gezegd hebt, dat gaat wel wat ver ja
Naja het melden van een vertraging bij grote stations is wel handig voor mensen die een krappe overstap hebben en eventueel nog de plannen moeten wijzigen. Om nou te melden dat je datgene gedaan hebt wat gewoon bij je werk hoort.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
Op woensdag 18 juni 2014 09:43 schreef Ajaxfan het volgende: Ik word een beetje misselijk van conducteurs die het volgende omroepen: 'Wij zijn exact volgens dienstregeling zoals gepland op tijd'. $#^$#^$@
Ik heb het zelfs wel een keer gehoord terwijl we stilstaan vlak voor station Enschede, en uiteindelijk (zonder verder commentaar) alsnog 5 minuten te laat binnen komen... Corrigeer je uitspraak dan prutsers...
Nee ik ook niet. Zeker niet omdat iedereen die nu nog in de spits reist, toch reiskostenvergoeding van de baas krijgt. Whatever het kost. Maakt gewoon niks meer uit.
Yup.
Niet alles wat geen nut heeft heeft geen zin. Stijn De Paepe
Een reservering is niet verplicht (want je reist internationaal), maar het is wel echt aan te raden. In dit geval zou ik zorgen dat je een half uur voor vertrek(!) al instapt in Budapest zodat je voor dat stuk een zitplek hebt (loop zover mogelijk naar voren overigens, daar is het minste gereserveerd vaak). Op het stuk Bratislava-Praha zou ik dan wel reserveren, want die trein komt al stampvol uit Budapest binnen & het perron van Bratislava zal ook stampesvol staan met mensen die er ook nog in mee willen.
Hm, de Tsjechische wagons van voren zien er wel een stuk oncomfortabeler uit dan die van de MÁV. . iig bedankt, ik zorg er gewoon voor er op tijd te zijn.
Op woensdag 18 juni 2014 08:42 schreef JDude het volgende: Nostalgie vanochtend: de conducteur van de extra stoppende IC Roosendaal-Zwolle riep "Tilburg West" om.
Op woensdag 18 juni 2014 08:42 schreef JDude het volgende: Nostalgie vanochtend: de conducteur van de extra stoppende IC Roosendaal-Zwolle riep "Tilburg West" om.
Tijdens mijn tijd bij NS, riep ik bij Amsterdam zuid, altijd Amsterdam zuid WTC om, totdat mijn mentor zei dat het WTC er niet meer bijhoorde, dus gelijk weer de hoorn erbij "Herstel dames en heren, het volgende station is Amsterdam Zuid, zonder WTC. Was ook niet de bedoeling volgens mijn mentor.
Net zoals het omroepen in Borne. "het volgende station is Borne, hier kunt u overstappen op Buurtbus 592 naar Weerselo" Was iets teveel info..... het is ook nooit goed.
Tijdens mijn tijd bij NS, riep ik bij Amsterdam zuid, altijd Amsterdam zuid WTC om, totdat mijn mentor zei dat het WTC er niet meer bijhoorde, dus gelijk weer de hoorn erbij "Herstel dames en heren, het volgende station is Amsterdam Zuid, zonder WTC. Was ook niet de bedoeling volgens mijn mentor.
Net zoals het omroepen in Borne. "het volgende station is Borne, hier kunt u overstappen op Buurtbus 592 naar Weerselo" Was iets teveel info..... het is ook nooit goed.
3h55m wachten op een debielenbusje is natuurlijk ook geen overstap
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
Nou is toch een mooie overstap. Buurtbus komt om .18 aan. Trein naar Enschede en trein naar Zwolle komen om .21 aan en om .22 (maar busje wacht altijd) gaat deze weer naar Weerselo, keurige overstap eigenlijk.
Gisteren in Emmerich gezeten langs het spoor, mooie plek gevonden met een maat. Kwamen een ex-collega tegen van een goederenvervoerder en mee zitten te ouweren. Komen er opeens 2 gekoppelde plan-v stellen met reizigers langs Bijzonder om die in Emmerich tegen te komen.
Net zoals het omroepen in Borne. "het volgende station is Borne, hier kunt u overstappen op Buurtbus 592 naar Weerselo" Was iets teveel info..... het is ook nooit goed.
Tja, zo zijn er ook maar weinig chauffeurs in Twente die het even vertellen als er een omleiding is (kortdurend). Zelf roep ik dat meestal wel even om, wel zo klantvriendelijk vind ik.
PM mij! Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
Op woensdag 18 juni 2014 15:38 schreef Monopoly het volgende: Gisteren in Emmerich gezeten langs het spoor, mooie plek gevonden met een maat. Kwamen een ex-collega tegen van een goederenvervoerder en mee zitten te ouweren. Komen er opeens 2 gekoppelde plan-v stellen met reizigers langs Bijzonder om die in Emmerich tegen te komen.
Op woensdag 18 juni 2014 09:43 schreef Ajaxfan het volgende: Ik word een beetje misselijk van conducteurs die het volgende omroepen: 'Wij zijn exact volgens dienstregeling zoals gepland op tijd'. $#^$#^$@
De nieuwe regels van NS dit na aanleiding van het klantenonderzoek en metingen. De klant heeft er schijnbaar behoefte aan om te weten of de trein op tijd rijd of vertraging heeft.
De nieuwe regels van NS dit na aanleiding van het klantenonderzoek en metingen. De klant heeft er schijnbaar behoefte aan om te weten of de trein op tijd rijd of vertraging heeft.
Nu ik het hier lees valt me het inderdaad op dat we sinds kort overal 'op tijd arriveren'
ja die heb ik ook eens gehad, jaar of 5 geleden. Geen rubber maar plastic trouwens. Kreng deed het niet dus weggeflikkerd. Misschien dat dit een beter model is
zo'n ding heb je voor de heb okee en hij moet het wel echt doen. Maar gebruiken ho maar. Bitlord gebruikt hem ook niet, was alleen even een jaloersmakertje bij dat bier op de foto
Op woensdag 18 juni 2014 17:06 schreef ReisT het volgende: "Na Utrecht rijden we graag voor u verder naar s Hertogenbosch" hoor ik zojuist. Geen woord over het feit dat we hier op tijd aankomen.
Ho! Niet te voorbarig. Misschien ligt er wegens extreem weer onderweg nog wel een stofje op de rails.
Dat "Infrabel-wifi" gaat eindelijk eens werken in België. Heeft lang geduurd ... Men wordt naar de open website " www.infrabelwifi.be " gestuurd, die men thuis ook gewoon kan bezoeken. Vrijwel alles is geblokkeerd, men kan er beperkte dingen mee wat met de reis te maken heeft. Snel is het ook niet. Met 2G heb je sneller een reis opgezocht dan via dat WiFi
Treintjes staan op een veel lager pitje hier. De interesse is er nog wel, maar dat is het dan ook. Spotten doe ik nog amper, sinds alle leuke dingen toch zo goed als verdwenen zijn...
(En sinds kort een huisje gekocht dus we moeten wat beginnen sparen).
Ondanks de financiële risico's gaat de provinciale politiek toch groen licht te geven voor de elektrificatie van de spoorlijn Zwolle-Wierden. Dat bleek woensdag tijdens een commissievergadering op het provinciehuis in Zwolle.
De elektrificatie kost 47 miljoen euro. Daarnaast wordt ruim 27 miljoen euro geïnvesteerd om treinen sneller te kunnen laten rijden. De provincie gaat er vanuit dat het Rijk ook een flinke bijdrage levert aan de elektrificatie, maar over de hoogte zijn nog geen toezeggingen gedaan.
Goedkoper en beter voor het milieu Toch wil de provincie de elektrificatie doorzetten omdat de exploitatie goedkoper is dan rijden met dieseltreinen zoals nu gebeurt. Daarnaast zijn elektrische treinen beter voor het milieu. De provincie wil ook dat er tijdens de spits meer treinen op het traject gaan rijden, maar het is nog maar de vraag of dit binnen de huidige dienstregeling past.
De elektrificatie moet over vier jaar klaar zijn. In Zwolle moet er een extra perron komen zodat de aansluitingen in Zwolle verbeteren. Voor het project wordt 15 miljoen euro gebruikt dat eerst bestemd was voor de opknapbeurt van de provinciale wegen N340 en N377.
Wauw. Sinds 1990 is er helemaal niets veranderd qua electrificatie van diesellijnen (en misschien nog wel wat langer), en nu ineens van alles tegelijk Zwolle - Wierden, Maaslijn, Landgraaf - Herzogenrath ook geloof ik...
Op woensdag 18 juni 2014 20:17 schreef Dr_Flash het volgende: Wauw. Sinds 1990 is er helemaal niets veranderd qua electrificatie van diesellijnen (en misschien nog wel wat langer), en nu ineens van alles tegelijk Zwolle - Wierden, Maaslijn, Landgraaf - Herzogenrath ook geloof ik...
Kamperlijntje
En er zit nog meer in de pijplijn op dat gebied, zoals we over enkele jaren zullen gaan horen
http://malignel.transilie(...)onnement-de-juillet/ beetje gaar syteem weer, wie volgende maand zn maandnavigo koopt krijg 33 procent korting vanwege de staking deze maand. Moet je m wel bij de SNCF kopen.
Ik krijg 75 procent van het standaard tarief terug van mn werkgever, en dus 33 procent korting als ik m eventjes ga halen op Bijvoorbeeld station Meaux (Met de bus er heen ) ipv Marne la Vallee, do the Math
t is even afwachten wat mn werkgever doet maar los daarvan.... iedereen gaat toch even naar een SNCF station/loket/automaat nu zn dinges halen, zeker in Parijs waar t lekker allemaal naast elkaar en door elkaar loopt qua automaten verwacht ik lange rijen en of boze reizigers die achterafzien dat ze genaaid zijn als ze een deur verder hadden gelopen...
Op woensdag 18 juni 2014 21:13 schreef Yreal het volgende: En nu zit ze in de tweede klas. Zal ik haar even vertellen dat ns personeel 1ste klas mag reizen?
Op woensdag 18 juni 2014 21:07 schreef Yreal het volgende: Gaat de conductrice verdomme alle stations van Leeuwarden tot Roosendaal opnoemen, en dan vergeten ze er ook nog 3
"We zijn zojuist op tijd vertrokken uit Leeuwarden. Wij zullen voor u nog stoppen te Grou-Jirnsum, Akkrum, Heerenveen, Wolvega, Steenwijk, Meppel, Zwolle, Kampen-Zuid, Dronten, Lelystad Centrum, Almere Oostvaarders, Almere Buiten, Almere Parkwijk, Almere Centrum, Almere Muziekwijk, Weesp, Diemen, Amsterdam Science Park, Amsterdam Muiderpoort, Amsterdam Centraal, Amsterdam Sloterdijk, Amsterdam Lelylaan, Schiphol, Hoofddorp, Nieuw Vennep, Sassenheim, Leiden Centraal, De Vink, Voorschoten, Den Haag Mariahoeve, Den Haag Laan van NOI, Den Haag Holland Spoor, Den Haag Moerwijk, Rijswijk, Delft, Delft Zuid, Schiedam Centrum, Rotterdam Centraal, Rotterdam Blaak, Rotterdam Zuid, Rotterdam Lombardijen, Barendrecht, Zwijndrecht, Dordrecht, Dordrecht Zuid, Lage Zwaluwe, Zevenbergen, Oudenbosch en als eindbestemming station Roosendaal."
Op woensdag 18 juni 2014 21:21 schreef Yreal het volgende: Sowieso, wat voor pannekoek ben je nou helemaal als je in Leeuwarden wel oudenbosch omroept maar niet akkrum
wees blij dat je niet een eerder had die gaat nog naar Vlissingen