Lol, jij bent gewoon anti-Belgiëquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Algerije was al moe en zijn nu zelfs het geloof kwijt. Dat is geen verdienste van Belgie.
hoezo een kutshow?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga denk ik geen VI Oranje kijken. Is echt een kutshow geworden
Ik denk wel dat je kans maakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Karina vindt hem ook een leuke krullenbol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Ligt aan je defintie van goed voetbalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ook zonder goed te voetballen kun je een eind komen op een WK. Nederland in 2010 is een goed bewijs.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Waarom vraag je aan een banaan een vraag?
leuk manquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Waarom vraag je aan een banaan een vraag?
Knap om dat uit mijn post te halen. Enkel daarom laat ik je ongenuanceerde stelling staan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Lol, jij bent gewoon anti-België
Dat jij Algerije goed vindt spelenAlgerije is nog minder waard dan België man, en dat wilt wat zeggen in deze wedstrijd. Gaan kansloos met 0 punten onderuit in deze poule.
Geldt dat voor het eerste getal of voor allemaal?quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je kans maakt.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej wil je een note op je kop!
Ik zit wel aan de wijn trouwens
Verbaast me niks.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej wil je een note op je kop!
Ik zit wel aan de wijn trouwens
allemaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geldt dat voor het eerste getal of voor allemaal?
quote:
quote:
Allesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geldt dat voor het eerste getal of voor allemaal?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |