echt?!!!quote:
Mannen met krullenquote:
Absoluut. Zo veel stelt dat elftal ook niet voor. Overdreven optimisme van tevoren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
Op zich wel een terechte uitslag. Maar wat zijn de Belgen matig zeg.
Ze moesten er wel inkomen jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:43 schreef Lothiriel het volgende:
Ze komen nu wel een beetje los. Is nu gewoon oké naar mijn idee. Maar wtf die eerste 70 minuten
Dit verdiende 0-0 en wat rode kaarten voor spelbederf (voor de kijker)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef Jane het volgende:
Het zou ook werkelijk volledig onterecht zijn als Algerije zou winnen. België was ook niet goed, maar die Algerijnen hebben echt helemaal niet gevoetbald.
Had de potientele wereldkampioen wel wat beter verwacht jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:41 schreef Fir3fly het volgende:
Op zich wel een terechte uitslag. Maar wat zijn de Belgen matig zeg.
Nerd.quote:
Fellaini is toch niet lekkerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:42 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Fellani en Witzel. Lekker die halfbloedjes met afro's
Puma is datquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Anonymousz het volgende:
2 verschillende schoenen is dat mode ofzo
Ja en dat is gewoon gay. net als die balletschoenkicksenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Anonymousz het volgende:
Hij woont in Brabant.quote:
TRquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
VI Oranje is geen kut aan man.
België - Algerije ook nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Ook zonder goed te voetballen kun je een eind komen op een WK. Nederland in 2010 is een goed bewijs.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:43 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Had de potientele wereldkampioen wel wat beter verwacht ja
Banquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Algerije was al moe en zijn nu zelfs het geloof kwijt. Dat is geen verdienste van Belgie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:43 schreef Lothiriel het volgende:
Ze komen nu wel een beetje los. Is nu gewoon oké naar mijn idee. Maar wtf die eerste 70 minuten
Eensch.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Karina vindt hem ook een leuke krullenbol.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Fellaini is toch niet lekkerWitsel is alleen bijzonder omdat hij blauwe ogen heeft.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Anonymousz het volgende:
gaat niet gebeuren omdat fifaquote:
Leg uit.quote:
Klopt. 2 linkerschoenen aan doen werkt ook matig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef NLGooner het volgende:
[..]dat hebben veel voetballers op het wk
Toen had ze zeker teveel wijn op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Karina vindt hem ook een leuke krullenbol.
Met nadruk op de krullen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:45 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf wel. Karina vindt hem ook een leuke krullenbol.
Dan kunnen ze links en rechts onderscheidenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Anonymousz het volgende:
*oss mamquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij woont in Brabant.
Hij zegt waarschijnlijk ook 'ons mam'.
Meer een raar soort statussymbool. De één laat zich onderkalken met tattoos, de ander koopt twee paar schoenen...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja en dat is gewoon gay. net als die balletschoenkicksen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |