Ik heb gehoord dat iemand identiteitsfraude pleegt, gaat het?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is dat zwarte rechtsonder eigenlijk, in je UI?
Waarom zou ze tijdens relatie niet mogen dansen en zuipen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!!Dat kan niet meer he als je aan de man zit
Ja hou maar op, mijn vrijheid vind ik heel belangrijk. Gelukkig vindt hij het helemaal niet erg dat ik onbeperkt opstap ga, ik ben ook niet het type om er zomaar met een ander vandoor te gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:19 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!!Dat kan niet meer he als je aan de man zit
Kan het nauwelijks hendelen allemaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat iemand identiteitsfraude pleegt, gaat het?
Oh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat vraag ik me tot op de dag van vandaag nog steeds af.
Neem een biertje, rook een sigaretje.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het nauwelijks hendelen allemaal.
Nee bedoelde meer de gevolgen daar van.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zou ze tijdens relatie niet mogen dansen en zuipen?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is dat zwarte rechtsonder eigenlijk, in je UI?
Het ziet er uit als een microfoon ofzoquote:
Dat klinkt als een uitstekend plan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:21 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Neem een biertje, rook een sigaretje.
Terechtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:21 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ja hou maar op, mijn vrijheid vind ik heel belangrijk. Gelukkig vindt hij het helemaal niet erg dat ik onbeperkt opstap ga, ik ben ook niet het type om er zomaar met een ander vandoor te gaan.
Ja of de loop van een pistool ofzo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
[..]
Het ziet er uit als een microfoon ofzo
Neuhh, dan moet het wel heel raar lopen allemaal.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
TerechtKlinkt goed! Als je maar niet vreedgaat
Als je relatie maar goed zit en vertrouwen zou er niets mis moeten gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:22 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee bedoelde meer de gevolgen daar van.
Mij tegenkomen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:23 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Neuhh, dan moet het wel heel raar lopen allemaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Zeker waar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je relatie maar goed zit en vertrouwen zou er niets mis moeten gaan.
Is al oranje tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom veranderd 2NutZ zijn UI ook niet even naar iets oranjes?
hwehahhaahahahahahahah ;p ;D
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:23 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mij tegenkomen bijvoorbeeld.HahahahaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
Samen beetje festivals bezoeken en zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
Of gewoon samen met je vriend/vriendin uitgaan. Maar dat vinden veel mensen dan weer raar ofzo.
Of recalcitrant blauwquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom veranderd 2NutZ zijn UI ook niet even naar iets oranjes?
hwehahhaahahahahahahah ;p ;D
KAN vervelend zijn.. maar ook heel chill. Ligt eraan wat voor chick je hebt. Jaloers of niet etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
Of gewoon samen met je vriend/vriendin uitgaan. Maar dat vinden veel mensen dan weer raar ofzo.
Precies.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Samen beetje festivals bezoeken en zo.
wat als je partner niet van uitgaan houdt??quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KAN vervelend zijn.. maar ook heel chill. Ligt eraan wat voor chick je hebt. Jaloers of niet etc.
Mijn ex werd altijd een beetje pissig als ik dan een te verre afstand nam, alsof ik haar moet vermakenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
wat als je partner niet van uitgaan houdt??
Had dit niet verwacht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn ex werd altijd een beetje pissig als ik dan een te verre afstand nam, alsof ik haar moet vermaken
Daarom je exquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn ex werd altijd een beetje pissig als ik dan een te verre afstand nam, alsof ik haar moet vermaken
Die CYquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had jij ook swag voor 2009?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lol nee een veel verder verleden
Maar wel scherp.
Wie zegt dat ik dat heb?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |