Wij zouden een goed team zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Beetje koken, beetje neuken.
Ik durf het niet eens goed te typen maar ik denk.....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hihihhihihihi![]()
Klaar voor een relatie wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:10 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Ik durf het niet eens goed te typen maar ik denk.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leukkk! Go for it!!!
En altijd het laatste woord.
Haha absoluut, ik heb nu al heel veel materiaal om over na te denken. Maar het meeste is heel positief haha, alleen ik ben altijd een zwartkijker hequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Dan kan ik over een paar maandjes genieten van nieuwe topics in R&P
Waarom is jouw tijger niet oranjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef BlauweTijger het volgende:
Dan kan ik over een paar maandjes genieten van nieuwe topics in R&P
Goed tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Haha absoluut, ik heb nu al heel veel materiaal om over na te denken. Maar het meeste is heel positief haha, alleen ik ben altijd een zwartkijker he
http://www.penny.nl/forum/quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:09 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Heel erg goedwe doen nog rustig aan maar hij heeft al wel meerdere keren verteld en laten merken dat hij mij heel erg leuk vindt (en ik hem ook, maar durf het nog niet hardop te zeggen
)
Is goed!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:12 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Goed tochBen benieuwd! Hou me maar op de hoogte
quote:
Hahaha.. nee hoor, gewoon zijn gangetjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:14 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Is goed!
En nog steeds aan het hosselen elk weekend of dat niet?
quote:
Haha wel lekker blijven stappen toch. Beetje dansen, beetje zuipen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha.. nee hoor, gewoon zijn gangetjeIk hoef niet altijd te jagen he
Jij begrijpt het!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:19 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Haha wel lekker blijven stappen toch. Beetje dansen, beetje zuipen.
Wat is dat zwarte rechtsonder eigenlijk, in je UI?quote:
Dat vraag ik me tot op de dag van vandaag nog steeds af.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat is dat zwarte rechtsonder eigenlijk, in je UI?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |