quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
Maar wordt niks vast verder, wil ik niet!
Shock!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Als ik denk wat je bedoelt: Ja het is nog steeds erg gezelligMaar wordt niks vast verder, wil ik niet!
Jij wil lekker gezellig samen taarten blijven bakken?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]![]()
Als ik denk wat je bedoelt: Ja het is nog steeds erg gezelligMaar wordt niks vast verder, wil ik niet!
Ik hoef momenteel echt geen relatie. Heb 4 jaar gehad.. ben nu even op mijn zelfquote:
Zij hetzelfde alhoewel zij het niet erg zou vinden om een relatie te hebben. Ons motto: Als het leuk is is het leuk. 'We zien wel'.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:05 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Shock!echt? Ahhh... zonde, maar hé als je het leuk hebt is er ook niets mis mee natuurlijk. Hoe staat de dame er zelf in?
Hm oké, dat kan natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik hoef momenteel echt geen relatie. Heb 4 jaar gehad.. ben nu even op mijn zelf
Ms had ie genoeg aan appeltaart ;squote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wil lekker gezellig samen taarten blijven bakken?
quote:
Dat snap ik zeker, even lekker genietenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik hoef momenteel echt geen relatie. Heb 4 jaar gehad.. ben nu even op mijn zelf
Oh ja, dat was best leuk. Eergister hebben we sushi gemaaktquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij wil lekker gezellig samen taarten blijven bakken?
Oei. Oke nou ik hoop dat ze 100% eerlijk is daar in en het aankan! Zal wel, maar ik ben zelf een meisje dus ik weet dat dit soort shit in een fractie van een seconde zomaar 360 graden omgedraaid kan zijnquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Zij hetzelfde alhoewel zij het niet erg zou vinden om een relatie te hebben. Ons motto: Als het leuk is is het leuk. 'We zien wel'.
Ja dat bedoel ik. Beetje koken, beetje neuken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ja, dat was best leuk. Eergister hebben we sushi gemaaktEn daarna heb ik haar gevingerd hahaahah ;D
Heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:07 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Oei. Oke nou ik hoop dat ze 100% eerlijk is daar in en het aankan! Zal wel, maar ik ben zelf een meisje dus ik weet dat dit soort shit in een fractie van een seconde zomaar 360 graden omgedraaid kan zijn
Hahahahahahaaa eckte baasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh ja, dat was best leuk. Eergister hebben we sushi gemaaktEn daarna heb ik haar gevingerd hahaahah ;D
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heel erg goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb je gelijk in!Thx! Hoe is het bij jou avontuurtjes?
Hihihhihihihiquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:09 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
Heel erg goedwe doen nog rustig aan maar hij heeft al wel meerdere keren verteld en laten merken dat hij mij heel erg leuk vindt (en ik hem ook, maar durf het nog niet hardop te zeggen :x)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |