Of recalcitrant blauwquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef BlauweTijger het volgende:
Waarom veranderd 2NutZ zijn UI ook niet even naar iets oranjes?
hwehahhaahahahahahahah ;p ;D
KAN vervelend zijn.. maar ook heel chill. Ligt eraan wat voor chick je hebt. Jaloers of niet etc.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
Of gewoon samen met je vriend/vriendin uitgaan. Maar dat vinden veel mensen dan weer raar ofzo.
Precies.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Samen beetje festivals bezoeken en zo.
wat als je partner niet van uitgaan houdt??quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:24 schreef deadprez het volgende:
Of gewoon samen met je vriend/vriendin uitgaan. Maar dat vinden veel mensen dan weer raar ofzo.
Ja, dat is ook wel zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KAN vervelend zijn.. maar ook heel chill. Ligt eraan wat voor chick je hebt. Jaloers of niet etc.
Mijn ex werd altijd een beetje pissig als ik dan een te verre afstand nam, alsof ik haar moet vermakenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:25 schreef Chocovloek het volgende:
[..]
wat als je partner niet van uitgaan houdt??
Had dit niet verwacht.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn ex werd altijd een beetje pissig als ik dan een te verre afstand nam, alsof ik haar moet vermaken
Daarom je exquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Mijn ex werd altijd een beetje pissig als ik dan een te verre afstand nam, alsof ik haar moet vermaken
Die CYquote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Had jij ook swag voor 2009?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:28 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Lol nee een veel verder verleden
Maar wel scherp.
Wie zegt dat ik dat heb?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |