Is ook heel normaal hoor, hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
Ik: wat zeg jij: de vaatwasser inpakken of inruimen?
Moeraskat: Inruimen!!!1
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik trek mn jas aan, klaar om op pad te gaan. Loop mijn slaapkamer in om nog iets te pakken, zie ik het shirtje dat ik aan wilde trekken op bed liggen.
Ging ik toch bijna in mn BH naar Eddie toe
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik trek mn jas aan, klaar om op pad te gaan. Loop mijn slaapkamer in om nog iets te pakken, zie ik het shirtje dat ik aan wilde trekken op bed liggen.
Ging ik toch bijna in mn BH naar Eddie toe
Ligt aan de zenuwenquote:
quote:
Nee, ik zit te ver wegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Die bh gaat straks toch wel uit om die richting het podium te gooien?
Gewoon proberen en dan schaapachtig kijken naar je tinderdate van "Hoe worden mijn tetten nu ondersteund?"quote:
Ik ga niet met Tinderslet op pad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon proberen en dan schaapachtig kijken naar je tinderdate van "Hoe worden mijn tetten nu ondersteund?"
Jawel, heb jij wel. Alleen moet die nog een beetje groeienquote:
ik wel. Maar die staat al 6 jaar onaangesloten op z'n plekje.quote:
Tegen die tijd denk ik dat zij mij inpakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, heb jij wel. Alleen moet die nog een beetje groeien
Knetter is toch al best lang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, heb jij wel. Alleen moet die nog een beetje groeien
quote:
Ziggodomequote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga richting het station.
Fijne dag/avond bitches
Uhuh en ik kan ook nog even een paar foto's van de ArenA maken voor mn Tindersletquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne dag/avond bitches
Veel plezier!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne dag/avond bitches
Een vaatwasser?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef JJH het volgende:
Zo maar eens de stad in voor een cadeau voor mijn zus.
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef Fascination het volgende:
ONZ / Vaatwasser inpakken of inruimen?
lekker hoorquote:
What's up?quote:
Vort, onder de douche.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
lekker hoor
Ik moet gaan douchen en richting mams... maar nog geen zin
Jaaaa zoquote:
Oh, dan doe ik even met je mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaa zoEerst nog even een peukie en mijn bakkie leeg drinken
Gezelligquote:
Als je dan toch gaat, ik lust er ook nog wel eentjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:25 schreef JJH het volgende:
Hmm, koffie, maar dan moet ik helemaal nieuwe zetten...
Dan een afwasborstel en een fles Dreft.quote:
Jij ging douchen verdomme!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat, ik lust er ook nog wel eentje
Varken weigert te plassen, dus ik kan niet naar de dierenarts.. En zo lang ik niet bij de dierenarts ben geweest vandaag, kan ik ook niet naar mn ouders toe, zodat ik eerder nieuws krijg over oma die vanmiddag met de ambulance is opgehaald om in het ziekenhuis te gaan logeren..quote:
Zij heeft met een paar weken een heel nieuwe keuken met een Miele vaatwassert, dus nee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan een afwasborstel en een fles Dreft.
Ik heb geen zin nogquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Jij ging douchen verdomme!
ja ook hallo allen..!
Ik lig nog.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat, ik lust er ook nog wel eentje
Kut!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken weigert te plassen, dus ik kan niet naar de dierenarts.. En zo lang ik niet bij de dierenarts ben geweest vandaag, kan ik ook niet naar mn ouders toe, zodat ik eerder nieuws krijg over oma die vanmiddag met de ambulance is opgehaald om in het ziekenhuis te gaan logeren..
Ik ook nogquote:
Nja, het is gelukkig niet "ernstig", COPD, dus waarschijnlijk weer een longontsteking.. Maar t is wel de enige die ik nog heb.quote:
Ja het is toch altijd schrikken, en een logeerpartijtje in het ziekenhuis is niet voor de funquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het is gelukkig niet "ernstig", COPD, dus waarschijnlijk weer een longontsteking.. Maar t is wel de enige die ik nog heb.
Ziekenhuizen zijn niet tof...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, het is gelukkig niet "ernstig", COPD, dus waarschijnlijk weer een longontsteking.. Maar t is wel de enige die ik nog heb.
Was je er anders lekker bij komen liggenquote:
Balen zegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken weigert te plassen, dus ik kan niet naar de dierenarts.. En zo lang ik niet bij de dierenarts ben geweest vandaag, kan ik ook niet naar mn ouders toe, zodat ik eerder nieuws krijg over oma die vanmiddag met de ambulance is opgehaald om in het ziekenhuis te gaan logeren..
Sowieso.. Werd wakker gebeld door mn moeder, oma had om de huisarts gevraagd die haar al zo'n 15 jaar niet meer behandeld...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja het is toch altijd schrikken, en een logeerpartijtje in het ziekenhuis is niet voor de fun
Aawwquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sowieso.. Werd wakker gebeld door mn moeder, oma had om de huisarts gevraagd die haar al zo'n 15 jaar niet meer behandeld...
Als het betekend dat ze weer sneller op de been is, heb ik graag dat ze daar logeert.. Vooral omdat ze net zo stronteigenwijs is als dr liefste kleindochterquote:
Uhuh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Was je er anders lekker bij komen liggendan had ik een lekker bakkie voor je gezet
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Als het betekend dat ze weer sneller op de been is, heb ik graag dat ze daar logeert.. Vooral omdat ze net zo stronteigenwijs is als dr liefste kleindochter
Hoop alleen dat ze niet weer in het longziekenhuis komt te liggen. Laatste keer dat ze daar lag is opa een verdieping boven haar overleden..quote:
Dat snap ik wel dat ze daar niet heen wilt, brr wat een narigheid allemaalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hoop alleen dat ze niet weer in het longziekenhuis komt te liggen. Laatste keer dat ze daar lag is opa een verdieping boven haar overleden..
Dus stiekem wil ik daar niet heen..![]()
Mja, afwachten.. Iets waar ik niet zo goed in ben. Oma is me heilig, dus nu helemaal ongeduldig..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:42 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel dat ze daar niet heen wilt, brr wat een narigheid allemaal
Komt vast goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Mja, afwachten.. Iets waar ik niet zo goed in ben. Oma is me heilig, dus nu helemaal ongeduldig..
kreeg net een telefoontje, ze moet 5 dagen blijven, aan een antibiotica infuusquote:
Hmm, in ieder geval iets..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kreeg net een telefoontje, ze moet 5 dagen blijven, aan een antibiotica infuus
katsjingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jeetjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ben best opgelucht, ze hoeft niet naar dat andere kutziekenhuis en de komende 5 dagen wordt ze lekker in de gaten gehouden.. En aangezien ze het ziekenhuisvoer lekker vind, zal ze zelf ook niet klagen
dank jequote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga er ook vandoor
GvsE succes en sterkte met Oma. En gelijk heb je dat je opgelucht bent, ze zorgen goed voor haar daar![]()
inpakkenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef Fascination het volgende:
ONZ / Vaatwasser inpakken of inruimen?
Je moeder is fout.quote:
lekker niet waarquote:
Zo oud zal ze toch niet zijn?quote:
Gezellig, 90 jarige moederquote:
totaal njet interessant idd.quote:
Ach, 99% van het nieuws is volslagen oninteressant. Waarom is dit anders?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
totaal njet interessant idd.
Ze hadden de foto geplaatst omdat ze het belangrijk nieuws vonden oid
Vooral dit: 'Van der G., die in vergelijking met twaalf jaar geleden enigszins lijkt te zijn aangekomen'
WTF
vind je t heel erg als ik hier niet op in ga?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, 99% van het nieuws is volslagen oninteressant. Waarom is dit anders?
Het zal me aan mijn reet roesten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
vind je t heel erg als ik hier niet op in ga?
Als jij het al niet weet?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand enig idee wie er in het voorprogramma van pearl jam staat?
Ik werd uitgenodigd, ik weet niets.quote:
*stopt leuter weg en trekt mankini aan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb zin in olieworstelen met een vrouw. Wie maakt me los. *marktkraam kooplui stem op zet*
Gast, ik had een heel fijne MI...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
*stopt leuter weg en trekt mankini aan.
Ik wil wel!
Kom maar.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb zin in olieworstelen met een vrouw. Wie maakt me los. *marktkraam kooplui stem op zet*
C4 in mankini vind je niet opwindend?quote:
quote:
Maar dan niet komen klagen over verzwikte enkels.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik doe morgen mijn oranje schoentjes aan naar t werk![]()
Dat ik er niet op kan lopen, maakt niet uit ^^
nee hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan niet komen klagen over verzwikte enkels.
Euh, ik heb C4 gemeet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
C4 in mankini vind je niet opwindend?
Die 2 dames aan tafel, en die agente, waren echt wel leuker.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die 2 dames aan tafel, en die agente, waren echt wel leuker.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die 2 dames aan tafel, en die agente, waren echt wel leuker.
quote:
Ga je nu zeggen dat ik ongelijk heb?quote:
Hahahahahahhaha. Jij bent geen vrouw!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
*stopt leuter weg en trekt mankini aan.
Ik wil wel!
Okay. Nu nog het badje en de olie. Ik heb wel olie maar niet zoveelquote:
Discriminatie!!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahahhaha. Jij bent geen vrouw!
Ik doe liever andere dingen met jou.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik doe liever andere dingen met jou.
quote:
Gaat je grof geld kosten.quote:
Wat wil je met mij doen dan?quote:
Omdat ik hou van mensen die niet voorspelbaar zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:09 schreef S95Sedan het volgende:
Waarom stel je een vraag waarop het antwoord vrij voor de hand liggend is?
x2
quote:
Toon eens initiatief dan. Waar hou je wel van.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat ik hou van mensen die niet voorspelbaar zijn.
Nou ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:13 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Toon eens initiatief dan. Waar hou je wel van.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ja.
Waarom moet ik initiatief tonen?
En op welk gebied dan?
Want ik kan wel zeggen dat ik van koffie houd maar daar doel je zeker niet op.
Vrouwmensch wees duidelijk.
Dat weet je helemaal niet!quote:
Je weet dat ik niet naar echte koffie refereerde he?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ja.
En op welk gebied dan?
Ik wil olieworstelen, jij houdt niet zo van worstelen. War dan wel? Ik nam aan dat je zelf ook begreep dat olieworstelen wel iets van seksuele lading had :$quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou ja.
En op welk gebied dan?
Nu wel?quote:
Dat is nou juist het probleem van voorspelbaarheid. Dan weet je het wel. Daarom heet het voorspelbaarheidquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet!
[..]
Je weet dat ik niet naar echte koffie refereerde he?
Tam en Lola samen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil olieworstelen, jij houdt niet zo van worstelen. War dan wel? Ik nam aan dat je zelf ook begreep dat olieworstelen wel iets van seksuele lading had :$
Nou dan een erotische massage. Als we toch met olie bezig zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik wil olieworstelen, jij houdt niet zo van worstelen. War dan wel? Ik nam aan dat je zelf ook begreep dat olieworstelen wel iets van seksuele lading had :$
oliequote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
o, dat heb ik ook liever.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan een erotische massage. Als we toch met olie bezig zijn.
Saai he.
Onzin, ik ben onvoorspelbaarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is nou juist het probleem van voorspelbaarheid. Dan weet je het wel. Daarom heet het voorspelbaarheid
Oke dat wil ik wel eens proberen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nou dan een erotische massage. Als we toch met olie bezig zijn.
Saai he.
En het bakt goedquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb wel wok olie, ga je meteen lekker van ruiken
Bakt ook mooi bruin.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
naar knoflook?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
Je denkt dat ik het bij een man nog nooit gedaan heb? Ik vraag natuurlijk niet voor niets om een vrouw.quote:
Zit er volgens mij niet in.quote:
Wat is het verschil, behalve dan +tetten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je denkt dat ik het bij een man nog nooit gedaan heb? Ik vraag natuurlijk niet voor niets om een vrouw.
Oh maar daar heb je dqodje toch voor?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Je denkt dat ik het bij een man nog nooit gedaan heb? Ik vraag natuurlijk niet voor niets om een vrouw.
-piemel?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit er volgens mij niet in.
[..]
Wat is het verschil, behalve dan +tetten.
Dat is al laaaang verleden tijd. En ook al was dat zo, ik ben meer van de hoe meer hoe beter ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar daar heb je dqodje toch voor?
Jeej!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
laptop eindelijk eindelijk eindelijk aan de praat
Wat zegt 'ie?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
En dat jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
-piemel?
(Vrouwen voelen een stuk zachter)
Ja? Eindelijk de aan knop gevonden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef LovelyLady het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Srs? Vrouwen zijn sowieso heel anders, voor mij is een vrouw een totaal ander gebied dan een man. Ten eerste heb je dezelfde vormen en zachtheid en ten tweede dezelfde problemen en emotionele labielstabielheidquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zit er volgens mij niet in.
[..]
Wat is het verschil, behalve dan +tetten.
ik doe het weerquote:
Oh dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is al laaaang verleden tijd. En ook al was dat zo, ik ben meer van de hoe meer hoe beter ofzo
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
goedemorgen.
Wat inhoudt dat er nog wel wat mis mee is.
Vrouwen zijn niet probleemgericht. Sterker nog, vrouwen zijn geneigd hun problemen te formuleren in een oplossing en worden vervolgens boos als je vraagt welk probleem ze daarmee verwachten aan te pakken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:34 schreef Tamashii het volgende:
Srs? Vrouwen zijn sowieso heel anders, voor mij is een vrouw een totaal ander gebied dan een man. Ten eerste heb je dezelfde vormen en zachtheid en ten tweede dezelfde problemen en emotionele labielstabielheidten derde is een vrouw qua gedachte toch net iets anders vaak. Vrouwen zijn meer probleemgericht en mannen oplossingsgericht.
Ja, want het is avond nu. Kutding.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
goedemorgen.
Wat inhoudt dat er nog wel wat mis mee is.
wut?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet probleemgericht. Sterker nog, vrouwen zijn geneigd hun problemen te formuleren in een oplossing en worden vervolgens boos als je vraagt welk probleem ze daarmee verwachten aan te pakken.
Stommerd.quote:
Klinkt alleen al vermoeiendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Srs? Vrouwen zijn sowieso heel anders, voor mij is een vrouw een totaal ander gebied dan een man. Ten eerste heb je dezelfde vormen en zachtheid en ten tweede dezelfde problemen en emotionele labielstabielheidten derde is een vrouw qua gedachte toch net iets anders vaak. Vrouwen zijn meer probleemgericht en mannen oplossingsgericht.
No problem, het is ook niet echt in de sex sc te komen staan dus kan jij niks aan doen. Heb ook een tijd alles moeten verwerken, mijn relatie als stabiele basis gemaakt en er zijn genoeg andere dingen gebeurd maar dat neemt niet weg dat ik een soort van hippie ben die wel in een heul groot huis zou willen leven met allemaal lieve mensen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik doe het weer![]()
[..]
Oh dat wist ik niet.![]()
spijtig om te horen
Kop koffie van te voren drinken. Of twee als je er aan gewend bent.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand nog tips voor een telefonische sollicitatie?
Wat schattigquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
No problem, het is ook niet echt in de sex sc te komen staan dus kan jij niks aan doen. Heb ook een tijd alles moeten verwerken, mijn relatie als stabiele basis gemaakt en er zijn genoeg andere dingen gebeurd maar dat neemt niet weg dat ik een soort van hippie ben die wel in een heul groot huis zou willen leven met allemaal lieve mensen.
de eerste 5 sec luisteren mensen nog niet echt aan de telefoon, dus zeg eerst goedemorgen oid en daarna pas je naam. Langzaam.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, veel succes gewenst.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Dat sowieso..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:40 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kop koffie van te voren drinken. Of twee als je er aan gewend bent.
Niet stotteren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:39 schreef LovelyLady het volgende:
Heb nog een vraag toegevoegd.quote:
Hai meneerquote:
Ja kei naief waarschijnlijk, maar ben dan ook nog zo een jong bloempje. Neemt niet weg dat ik met proberen bedoelde dat ik jóú een erotische massage wil geven.quote:
Niet dat ik weet.quote:
En waarom moet dat openbaar op fok komen te staan ?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja kei naief waarschijnlijk, maar ben dan ook nog zo een jong bloempje. Neemt niet weg dat ik met proberen bedoelde dat ik jóú een erotische massage wil geven.
Cheers dame!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hai meneer![]()
Ik heb nu ook een koude in mijn hand dus proost
Beetje jammer ditquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waarom moet dat openbaar op fok komen te staan ?
Want ik neem verder NIKS meer serieus hier
Hai Lolaquote:
Hoezo neem je niks meer serieus hier?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En waarom moet dat openbaar op fok komen te staan ?
Want ik neem verder NIKS meer serieus hier
Mee eensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, ik zei dus: de eerste 5 sec luisteren mensen aan de telefoon niet echt, dus niet te snel praten en eerst goedemorgen ofzo zeggen, daarna pas je naam.
En niet teveel euh pauzes nemen.
Want je las t net niet, of vond het waardeloos advies,maar was te aardig om dat te zeggen ofzo
Wat?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hoezo neem je niks meer serieus hier?ik ben niet op de hoogte geloof ik. Ik doe altijd serieus hier.
Oh dat kan ik welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de eerste 5 sec luisteren mensen nog niet echt aan de telefoon, dus zeg eerst goedemorgen oid en daarna pas je naam. Langzaam.
En niet teveel eeh zeggen.
Ik las het wel hoor, langere posts neem ik even meer de moeite voor om het te begrijpen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maar goed, ik zei dus: de eerste 5 sec luisteren mensen aan de telefoon niet echt, dus niet te snel praten en eerst goedemorgen ofzo zeggen, daarna pas je naam.
En niet teveel euh pauzes nemen.
Want je las t net niet, of vond het waardeloos advies,maar was te aardig om dat te zeggen ofzo
Slainte Mhathquote:
*Hoopt dat je dan Whisky op hebt.quote:
Ik moet bij t bedrijf waar ik werk altijd de telefoon opnemen, praat altijd heel langzaam en begin altijd met: goedemorgen, bedrijf waar ik werk, met Janies Brownie.quote:
dacht miss omdat t op de vorige pagina stond dat je t net gemist had, dat heb ik weleensquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat kan ik wel
[..]
Ik las het wel hoor, langere posts neem ik even meer de moeite voor om het te begrijpen.
Ja dat had ik ook altijdquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet bij t bedrijf waar ik werk altijd de telefoon opnemen, praat altijd heel langzaam en begin altijd met: goedemorgen, bedrijf waar ik werk, met Janies Brownie.
En dan nog weten ze vaak mijn naam niet. Maar ik versta het ook lang niet altijd. Sommige mensen zéggen hun naam niet eens, of ze praten achterlijk snel
Ja.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
PI's
Ik vroeg me af of dat serieus was of niet.
Ik wil jou bellen en dat je dan daadwerkelijk opneemt met Janies Brownie. Benieuwd hoe dat klinkt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet bij t bedrijf waar ik werk altijd de telefoon opnemen, praat altijd heel langzaam en begin altijd met: goedemorgen, bedrijf waar ik werk, met Janies Brownie.
En dan nog weten ze vaak mijn naam niet. Maar ik versta het ook lang niet altijd. Sommige mensen zéggen hun naam niet eens, of ze praten achterlijk snel
Gekkie.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dacht miss omdat t op de vorige pagina stond dat je t net gemist had, dat heb ik weleens![]()
Excuses.
Wat boer je dan in mijn gezicht?quote:
Exact zo inderdaad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben nogal chaotisch soms in reageren en haal nog wel eens posts door elkaar..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dacht miss omdat t op de vorige pagina stond dat je t net gemist had, dat heb ik weleens![]()
Excuses.
dat zou nog best een naam kunnen zijn!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou bellen en dat je dan daadwerkelijk opneemt met Janies Brownie. Benieuwd hoe dat klinkt.
ik had laatst iemand aan de lijn en ik verstond zijn naam niet, dus ik vroeg het nog ene keer en toen zei hij: mijn naam is kiwi! En hing opquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook altijdeven een kleine pauze voor het zeggen van je naam kan nog wel eens helpen.
En wat je zegt sommige praten zo ontzettend snel dat je het gewoon echt niet kan volgen
Geen probleem mee.quote:
He ja, laten we een hotelkamer boeken met onze FOK!nicks en via die alterego's de nacht van ons leven beleven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat zou nog best een naam kunnen zijn!
Net als Airwin.
Nee schat. Natuurlijk niet altijd.quote:
Serieusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik had laatst iemand aan de lijn en ik verstond zijn naam niet, dus ik vroeg het nog ene keer en toen zei hij: mijn naam is kiwi! En hing op
Al eens gedaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
He ja, laten we een hotelkamer boeken met onze FOK!nicks en via die alterego's de nacht van ons leven beleven.
Klinkt als een slechte filmquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
He ja, laten we een hotelkamer boeken met onze FOK!nicks en via die alterego's de nacht van ons leven beleven.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee schat. Natuurlijk niet altijd.
Maar tegen lola wel.
wat was je naam ook alweerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
Mensen die je naam nodig hebben vragen die wel nogmaals als ze hem niet verstaan hebben
dat klopt, maar het staat minder dom als je het niet drie keer hoeft te vragen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:53 schreef S95Sedan het volgende:
Mensen die je naam nodig hebben vragen die wel nogmaals als ze hem niet verstaan hebben
Met JB en ik in de hoofdrol? No way dat dat een slechte film wordt. Zeker niet als Tamashi binnenkomt met d'r fles olie en JB een full body erotische massage geeft.quote:
ik geloof dat JB niet zo heel anders is dan ikzelf, dusdat kan niet, zou niet goed voelen tov Ado.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je hetzelfde als wat wij hadden?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, kut motor
Wie kookt er even voor mij?
Oh ik flans wel wat voor je in elkaar hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, kut motor
hij belde later nog wel terug en toen verstond ik het welquote:
Steek die kut motor in een pan met ingredienten op het vuur en alles komt goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
Godverdomme, kut motor
Ja maar...quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik geloof dat JB niet zo heel anders is dan ikzelf, dusdat kan niet, zou niet goed voelen tov Ado.
Dat ligt eraan wat je hadquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh ik flans wel wat voor je in elkaar hoor
Nou, dat zou ik op het moment wel kunnen doen jaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Steek die kut motor in een pan met ingredienten op het vuur en alles komt goed.
Gvd zo hard moeten lachen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Steek die kut motor in een pan met ingredienten op het vuur en alles komt goed.
Dan is het sowieso anders ja maar als ik voor een probleem naar een bedrijf bel is dat belangrijker dan bijvoorbeeld een naam onthouden, of ik moet er niet uitkomen of teruggebeld/bellen naar diegene dan vraag ik het dan nogmaals.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klopt, maar het staat minder dom als je het niet drie keer hoeft te vragen.
Ik houd daar zelf niet van, dus geef ik mensen de kans om het gewoon meteen te verstaan.
Bovendien gaat het in lolas geval om een telefonische sollicitatie, dan wil je gewoon ook graag dat ze je meteen verstaan lijkt me.
Dat kan netterquote:
Niet meedoen is niet zozeer een goed iets tochquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met JB en ik in de hoofdrol? No way dat dat een slechte film wordt. Zeker niet als Tamashi binnenkomt met d'r fles olie en JB een full body erotische massage geeft.
Met stokbrood met kruidenboter?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:59 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Gvd zo hard moeten lachen.
Sorry vinniiee. Heb nog
Wel een beetje soep over? :$
Ja dat snap ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
hij belde later nog wel terug en toen verstond ik het wel![]()
Maar ja, serieus, collega lag helemaal in een deuk
thuisbezorgd.nl.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat je had
[..]
[..]
Nou, dat zou ik op het moment wel kunnen doen ja
Ik moet mensen meestal doorverbinden met collega's, dan is het wel handig als ik kan zeggen wie er voor hen aan de lijn isquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan is het sowieso anders ja maar als ik voor een probleem naar een bedrijf bel is dat belangrijker dan bijvoorbeeld een naam onthouden, of ik moet er niet uitkomen of teruggebeld/bellen naar diegene dan vraag ik het dan nogmaals.
[..]
Jammer ditquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb enkel een zak sla en een fles dressing over
Niet supervoedzaam
Euh neeh, wel met droge crackers.quote:
Van die magnetrondingen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb wel een pak pannenkoeken over voor je vin.
Ja maar dan ben je niet een half uur aan de lijn met ze, dat red ik ook nog welquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet mensen meestal doorverbinden met collega's, dan is het wel handig als ik kan zeggen wie er voor hen aan de lijn is![]()
'Hee, Henk, ik heb iemand aan de lijn, geen idee wie, of van welk bedrijf, maar hij wil jou spreken'![]()
Doe ik alleen met Aziaten soms
Jongen, wat denk je wel nietquote:
Heb ik ook nogquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:01 schreef S95Sedan het volgende:
Ik heb wel een pak pannenkoeken over voor je vin.
Ik flikker wel ff wat in de pan en ga wel de 2e helft van Brazilië - Mexico kijken met een fles drank ernaastquote:
Jammer ditquote:
Deze zijn met water, makkelijker en smaken hetzelfdequote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb ik ook nogmaar ik heb geen melk genoeg daarvoor en geen eieren
Precies. Maar wat voor een pak heb je anders?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je niet een half uur aan de lijn met ze, dat red ik ook nog wel
[..]
Jongen, wat denk je wel niet
Die dingen zijn niet te vreten.
dat zijn de leuke telefoontjesquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:00 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja dat snap ik![]()
Ik heb ook wel eens een oude mevrouw aan de lijn gehad, die was op zoek naar haar kleindochter want haar kat was ontsnaptdus ik proberen uit te leggen dat ze niet het juiste nummer had en dat ik weer verder moest met mijn werk (omdat heel druk). Mensje helemaal over de zeik en boos dat haar kleindochter niks om haar gaf en dat alles altijd al teveel was, ze ging echt tekeer en hing heel boos op...
Wat is er stuk dan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik flikker wel ff wat in de pan en ga wel de 2e helft van Brazilië - Mexico kijken met een fles drank ernaast
[..]
Jammer dit
Ja en voor die kleindochter wanneer ze de volgende keer op bezoek komtquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zijn de leuke telefoontjeswel sneu voor die vrouw
Sommige mensen kunnen wel door blijven lullen, maar daar heb ik helemaal geen tijd voorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:03 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja maar dan ben je niet een half uur aan de lijn met ze, dat red ik ook nog wel
haha, misschien heeft ze daarna nog wel het goede nummer gebeld!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja en voor die kleindochter wanneer ze de volgende keer op bezoek komt
"Zet markering RT op het vliegwiel gelijk met markering in het blok". Check.quote:
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
haha, misschien heeft ze daarna nog wel het goede nummer gebeld!
Alles kan weer los dus....quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
"Zet markering RT op het vliegwiel gelijk met markering in het blok". Check.
"Monteer nokkenastandwielen zo dat markeringen parallel staan met de cilinderkop". Check.
Alles weer terug gebouwd, starten.. loopt voor geen meter
Die gele ja. 1000% zeker dat ie nu goed stond, maar blijkbaar toch nietquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jesus vin
is het die gele of die andere
Die SV?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die gele ja. 1000% zeker dat ie nu goed stond, maar blijkbaar toch niet
Pannenkoeken mix, zoals het hoort!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Precies. Maar wat voor een pak heb je anders?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen wel door blijven lullen, maar daar heb ik helemaal geen tijd voordus ik wimpel ze zo snel en beleefd mogelijk af
En als je het samen met iemand doet ? Ik zeg ook maar wat hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die gele ja. 1000% zeker dat ie nu goed stond, maar blijkbaar toch niet
Oh, zo'n flacon?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pannenkoeken mix, zoals het hoort!
[..]
Mensen die geen vrienden hebben kunnen dat niet doenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En als je het samen met iemand doet ? Ik zeg ook maar wat hoor
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, zo'n flacon?Die heb ik ook wel eens gehaald ja
Oh, dat kan ookquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
----
Er is toch een gezegde;
'If it ain't broken, don't fix it'
Kan Peu je niet helpen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mensen die geen vrienden hebben kunnen dat niet doen
Ook geen geld om het door de motorzaak te laten doen, want dat kost minimaal 500 euroAfzetters
Jawelquote:
Die heb ik dus gevolgd. Kut dingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 22:22 schreef S95Sedan het volgende:
Zou beginnen met een werkplaatshandboek van internet te plukken, staat alles in als het goed is. Zo spannend kan dat niet zijn. Helms of Haynes oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |