Is ook heel normaal hoor, hier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:41 schreef Fascination het volgende:
Ik: wat zeg jij: de vaatwasser inpakken of inruimen?
Moeraskat: Inruimen!!!1
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik trek mn jas aan, klaar om op pad te gaan. Loop mijn slaapkamer in om nog iets te pakken, zie ik het shirtje dat ik aan wilde trekken op bed liggen.
Ging ik toch bijna in mn BH naar Eddie toe
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Dus ik trek mn jas aan, klaar om op pad te gaan. Loop mijn slaapkamer in om nog iets te pakken, zie ik het shirtje dat ik aan wilde trekken op bed liggen.
Ging ik toch bijna in mn BH naar Eddie toe
Ligt aan de zenuwenquote:
quote:
Nee, ik zit te ver wegquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Die bh gaat straks toch wel uit om die richting het podium te gooien?
Gewoon proberen en dan schaapachtig kijken naar je tinderdate van "Hoe worden mijn tetten nu ondersteund?"quote:
Ik ga niet met Tinderslet op pad.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:57 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon proberen en dan schaapachtig kijken naar je tinderdate van "Hoe worden mijn tetten nu ondersteund?"
Jawel, heb jij wel. Alleen moet die nog een beetje groeienquote:
ik wel. Maar die staat al 6 jaar onaangesloten op z'n plekje.quote:
Tegen die tijd denk ik dat zij mij inpakt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, heb jij wel. Alleen moet die nog een beetje groeien
Knetter is toch al best lang.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel, heb jij wel. Alleen moet die nog een beetje groeien
quote:
Ziggodomequote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga richting het station.
Fijne dag/avond bitches
Uhuh en ik kan ook nog even een paar foto's van de ArenA maken voor mn Tindersletquote:
Veel plezier.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne dag/avond bitches
Veel plezier!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:04 schreef Huppelmuts het volgende:
Fijne dag/avond bitches
Een vaatwasser?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:12 schreef JJH het volgende:
Zo maar eens de stad in voor een cadeau voor mijn zus.
quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:00 schreef Fascination het volgende:
ONZ / Vaatwasser inpakken of inruimen?
lekker hoorquote:
What's up?quote:
Vort, onder de douche.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
lekker hoor
Ik moet gaan douchen en richting mams... maar nog geen zin
Jaaaa zoquote:
Oh, dan doe ik even met je mee.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaaaa zoEerst nog even een peukie en mijn bakkie leeg drinken
Gezelligquote:
Als je dan toch gaat, ik lust er ook nog wel eentjequote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:25 schreef JJH het volgende:
Hmm, koffie, maar dan moet ik helemaal nieuwe zetten...
Dan een afwasborstel en een fles Dreft.quote:
Jij ging douchen verdomme!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Als je dan toch gaat, ik lust er ook nog wel eentje
Varken weigert te plassen, dus ik kan niet naar de dierenarts.. En zo lang ik niet bij de dierenarts ben geweest vandaag, kan ik ook niet naar mn ouders toe, zodat ik eerder nieuws krijg over oma die vanmiddag met de ambulance is opgehaald om in het ziekenhuis te gaan logeren..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |