Wielrennen is denk ik qua aandacht/kosten verhouding een van de beste opties voor sportsponsoring .quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:26 schreef poiuytr het volgende:
Hoop echt dat er een grote Nederlandse sponsor gevonden gaat worden al gaat dat wel bijzonder lastig zijn als je ziet hoe moeilijk bijvoorbeeld de schaatsers het al hebben.
Ik denk dat het lastiger wordt dan de laatste keer. Toen had je langer de tijd dan nu. Al die rijders met een aflopend contract zullen echt niet te lang willen wachten op een nieuwe sponsor. Als er een andere ploeg langskomt, acht ik de kans groot dat ze weggaan. En als de smaakmakers van Belkin ergens anders tekenen, is het lastiger om een goede sponsor te vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:26 schreef poiuytr het volgende:
Hoop echt dat er een grote Nederlandse sponsor gevonden gaat worden al gaat dat wel bijzonder lastig zijn als je ziet hoe moeilijk bijvoorbeeld de schaatsers het al hebben.
Denk dat dat "gewoon" het doel is geweest voor Belkin. Voor vrij weinig geld enorm veel publiciteit halen en als ze alles zelf op moeten hoesten, stop je ermee. Ze hebben blijkbaar toch niet zoveel liefde voor het wielrennen als ze zelf altijd hebben gezegd, maar zakelijk gezien hadden ze het niet beter kunnen doen..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef Dos37 het volgende:
Nu alweer stoppen, klinkt niet echt als gezonde bedrijfsvoering. Zeker na goede reclame van de resultaten van vorig jaar.
Moeten ze dan echt weer gaan rijden op een bruine boterham met pindakaasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef Momo... het volgende:
Bijvoorbeeld Albert Heijn wou toch uitbreiden naar België? Waarom zouden die niet instappen bij zoiets?
Eerst het bordje van Rabo leegeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat dat "gewoon" het doel is geweest voor Belkin. Voor vrij weinig geld enorm veel publiciteit halen en als ze alles zelf op moeten hoesten, stop je ermee. Ze hebben blijkbaar toch niet zoveel liefde voor het wielrennen als ze zelf altijd hebben gezegd, maar zakelijk gezien hadden ze het niet beter kunnen doen..
Kunnen ze beter AH to Go voor gebruiken danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef Momo... het volgende:
Bijvoorbeeld Albert Heijn wou toch uitbreiden naar België? Waarom zouden die niet instappen bij zoiets?
Daar ben ik het wel mee eens maar laatste maanden/ jaren hebben wel uitgewezen dat het niet zo makkelijk meer is om aan een sponsor te komen. Daarbij spelen al die doping verhalen ook nog steeds een beetje bij de buitenwereld wat betreft wielrennen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wielrennen is denk ik qua aandacht/kosten verhouding een van de beste opties voor sportsponsoring .
Zulk soort dingen worden meestal toch echt wel vermeld hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De kleine lettertjes worden niet altijd in een persbericht verwerkt.
Alonso met een team vol Nederlanders.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:58 schreef Guard het volgende:
Zou Alonso al met een schuin oog naar de licentie van de ploeg kijken?
Las vorge week dat Albert Heijn de markt al aan het veroveren is in België. Ze boeken al betere resultaten dan de traditionele Belgische supermarktketens. Die hebben dat denk ik niet meer nodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef Momo... het volgende:
Sterker nog. Er gaan nu Delhaizes dicht omdat de AH het goed doet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las vorge week dat Albert Heijn de markt al aan het veroveren is in België. Ze boeken al betere resultaten dan de traditionele Belgische supermarktketens. Die hebben dat denk ik niet meer nodig.
twitter:sepvanmarcke twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 10:48:45Unexpected email this morning. Sponsor will quit. We hope there will be a new sponsor for this great team! reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 11:09:47Sad to hear about the end of @TeamBelkin after 2014 but this team should stay together! #RideTheFuture reageer retweet
twitter:W1lcokelderman twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 10:49:43Sad news today that Belkin will stop sponsoring by the end of 2014, c'mon sponsors help the TEAM to #ridethefuture .... reageer retweet
Sinds wanneer maak jij je druk om spelling van namen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef tong80 het volgende:
Ik las het borisz. Maar durfde het niet te posten omdat ik niet wist hoe je Delhaize moet spellen.
Het blijft toch een individuele sport wat dat betreft. Je moet er alleen voor zorgen dat je genoeg 'gekken' om je heen kan verzamelen die zich kapot voor je willen rijden zodat ze zelf ook wat eer kunnen vergaren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja Bauke, jij komt heus wel aan de bak.
quote:'Het was natuurlijk even slikken, maar er zat een clausule in het contract dat ze de samenwerking konden beëindigen en daar heeft het bedrijf gebruik van gemaakt', legt Plugge uit. 'We zijn er inmiddels wel aan gewend dat het zo kan gaan in de wielersport. Ik heb alles geprobeerd om de stap van Belkin tegen te houden, omdat ik denk dat de wielersport het bedrijf ook wereldwijd meer aanzien kan geven, maar zij zien dat helaas toch anders.'
http://www.volkskrant.nl/(...)-veel-goodwill.dhtml
Daar sta ik dan weer totaal niet van te kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Momo... het volgende:
Alleen jammer dat Chet Pipkin eerst zo enthousiast was als een klein kind met snoep in de hand en dat dat toch allemaal op zijn Amerikaans geacteerd is in plaats van dat hij het ook echt leuk vond.
Amstel Radler 0,000000005%quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, een TEAM. En dan moet dat 0,0 % er ook nog bij, dat zal Contador aanspreken de overstap te wagen.
9th place for Lars Boom, great performance in the ZLM Tour!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar sta ik dan weer totaal niet van te kijken.
Als je al uit je plaat gaat omdat Jos van Emden de Münsterland Giro wint, weet je dat je met een acteur te maken hebt.
Nou nou...tikkeltje minder kan ook wel. Je doet alsof dit de moeder van alle teams is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ho Johannes. TEAM he.
Niet zomaar een team. Een TEAM.
als Wilco TEAM schrijft, dan is het TEAM en geen team, begrepen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou nou...tikkeltje minder kan ook wel. Je doet alsof dit de moeder van alle teams is.
quote:Geen NK voor Bauke Mollema
GRONINGEN - Bauke Mollema laat het Nederlands kampioenschap wielrennen dit jaar links liggen. Het NK past volgens de Belkin-kopman uit Groningen niet in de voorbereiding op de Ronde van Frankrijk.
,,Ik denk dat het overslaan van het NK een betere voorbereiding is'', aldus Mollema vanuit de Ronde van Zwitserland, waar hij zijn laatste koers voor de Tour rijdt.
Het NK wielrennen wordt een week voor de Tourstart in Ootmarsum gehouden.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...).U6A-viuv6Bw.twitter
Paniaguaquote:Op Dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef Nu.nl het volgende:
'Wielrenner Santambrogio geeft dopinggebruik toe'
Wielrenner Mauro Santambrogio heeft ruim een jaar na zijn positieve dopingtest in de Ronde van Italië schuld erkend.
'Wielrenner Santambrogio geeft dopinggebruik toe'
De Italiaan bekende zijn dopinggebruik tegenover de recent opgerichte onafhankelijke hervormingscommissie van de internationale wielerunie UCI, zo meldt Gazzetta dello Sport.
Voor zover bekend is Santambrogio de eerste wielrenner die dopinggebruik toegeeft tegenover de commissie die is opgericht naar aanleiding van de dopingperikelen rondom Lance Armstrong.
Santambrogio testte vorig jaar in mei positief op epo tijdens de laatste week van de Giro, waarin hij een rit won. Enkele dagen eerder werd zijn ploeggenoot Danilo Di Luca al betrapt.
Volgens de Gazzetta krijgt de 29-jarige Santambrogio, die lang volhield onschuldig te zijn, met terugwerkende kracht een schorsing van 18 maanden. In november zou de Italiaan weer kunnen koersen.
In oktober zorgde de oud-renner van Vini Fantini nog voor paniek bij zijn vrienden en volgers op Twitter door "Addio Mondo" (vaarwel wereld) te posten. Het leek op een afscheidstweet, maar vele bemoedigende reacties brachten hem op andere gedachten.
Momenteel werkt Santambrogio deeltijds als bakker en zoekt hij naar een ploeg die hem kan helpen bij zijn comeback.
Belkin is natuurlijk ook wel een sneu merk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:57 schreef Ereinion het volgende:
Jammer, maar de sponsor zal wel gemerkt hebben dat het niet het specifieke rendement had dat ze wilden terugzien.
Bucklerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:38 schreef Guard het volgende:
Och alsof Superconfex geen sneu merk was, of Buckler, of Wordperfect, of Novell.
Wat dat betreft heeft de ploeg wel een traditie van sneue merken als sponsor
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef tong80 het volgende:
Ik las het borisz. Maar durfde het niet te posten omdat ik niet wist hoe je Delhaize moet spellen.
Is dit het begin van een nieuwe traditie?quote:
Team Bietensapquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wordt het tijd voor het Amstel Radler Pro Cycling Team, Ten Dam lust er in elk geval wel pap van.
Wielerflitsquote:Gisteren liet Belkin weten zijn sponsoring van de gelijknamige wielerploeg te beëindigden aan het eind van het huidige seizoen. Chet Pipkin, CEO en oprichter van het bedrijf, reageerde vandaag voor het eerst en liet weten erg tevreden te zijn geweest met de prestaties van de ploeg het afgelopen jaar.
Vorig jaar tekende Pipkin een contract van tweeënhalf jaar met de wielerformatie. "In die overeenkomst staat voor beide partijen een clausule om het contract voortijdig te beëindigen." Hier maakte het bedrijf dus gebruik van ondanks een goede positieve uitwerking in Europa. "Wereldwijd gezien liggen er voor ons echter meer mogelijkheden om te groeien in werelddelen waar we met de sponsoring van de wielerploeg geen impact hebben", zegt de CEO tegen De Telegraaf.
Met de prestaties van de renners en de ploeg was de Amerikaan wel tevreden. "Laat ik voorop stellen: de wielerploeg heeft fantastische prestaties neergezet en we hebben op een goede en fijne manier samengewerkt met de ploeg. We kijken vol spanning uit naar de komende Tour de France."
Is nu niet het punt dat rabobank stopt met meebetalen aan de ploeg?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wielerflits
Blijft een raar verhaal. Zo'n bedrijf besluit (vermoedelijk na rijp beraad) om een wielerploeg te gaan sponsoren, om er dan na anderhalf jaar achter te komen dat wielrennen niet zoveel aandacht krijgt in gebieden buiten Europa waar ze willen groeien. Tenzij ze als bedrijf recentelijk hun focus hebben verschoven naar Azië ofzo, is dat vreemd. Je weet van te voren dat je met een wielerploeg weinig exposure krijgt in China...
Kan ie beter een turn of tafeltennisploeg gaan sponsorenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wielerflits
Blijft een raar verhaal. Zo'n bedrijf besluit (vermoedelijk na rijp beraad) om een wielerploeg te gaan sponsoren, om er dan na anderhalf jaar achter te komen dat wielrennen niet zoveel aandacht krijgt in gebieden buiten Europa waar ze willen groeien. Tenzij ze als bedrijf recentelijk hun focus hebben verschoven naar Azië ofzo, is dat vreemd. Je weet van te voren dat je met een wielerploeg weinig exposure krijgt in China...
Gewoon nooit van plan geweest om langer te sponsoren en optimaal te profiteren van het geld van de Rabobank.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wielerflits
Of ze voeren de druk op voor Belkin om de gele trui binnen te slepenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wielerflits
Is daar ergens beeld van?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag start in Eigen land ook de Ster ZLM Toer.
Vanmiddag om 14:30u vertrekt de eerste renner in de proloog rondom Bladel.
Twee keer, eerst door een brand en nu net weer na een incident vlak na start.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Koers schijnt stil gelegd te zijn door een brand, zeggen ze net bij Sporza.
Belgische renner, weet even niet meer wie, die tegen een overstekende toeschouwer aanreed. Is naar het ziekenhuis gebracht (dejavuquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:13 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Twee keer, eerst door een brand en nu net weer na een incident vlak na start.
Kenneth Vanbilsen. Niets ergs trouwens. Vanbilsen heeft een wond aan zijn hoofd en de overstekende jongen heeft niets.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:00 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Belgische renner, weet even niet meer wie, die tegen een overstekende toeschouwer aanreed. Is naar het ziekenhuis gebracht (dejavu). Althans, dat wisten ze te melden op Sporza.
Ook elke dag samenvatting op Omroep Brabant.,Al weet ik niet hoelaat.quote:
Dat laatste is dan weer jammer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kenneth Vanbilsen. Niets ergs trouwens. Vanbilsen heeft een wond aan zijn hoofd en de overstekende jongen heeft niets.
Ik zie dranghekken, 2 agenten en een verkeersregelaar. Is normaal gesproken toch voldoende.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:24 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
lijkt me ook niet echt duidelijk afgezet.
quote:This year's Clásica San Sebastián will feature a 15-kilometre finishing loop around the city, according to Basque newspaper Diario Vasco.
Race organisers, Organizaciones Ciclistas Euskadi have added the ride through the streets to give the city more air-time on television and bring in tourists, but say that it will only come if the race is exciting.
"If a race is boring by many city you want to sell do not sell anything. You have to get it colorful, attractive and spectacular. From there I can sell and I can focus on the sights of San Sebastian," said local broadcaster Fernando Lopetegi.
The route will follow the same path as last year, bringing the riders out to the west of San Sebastián. They will loop around and return to San Sebastián from the east. However, instead of finishing almost immediately afterwards, the riders will be taken on a tour of the city’s sights.
This new finishing loop with bring the riders down the sea-front and, as they leave the beach, they will be taken up towards the Hotel San Sebastián. After the wider roads along the promenade, it will be a tight squeeze up here making it easier for a small group of riders to maintain a gap on the main peloton.
The climb along the Paseo del Faro starts of gently enough, but there are four hairpin bends to negotiate before the tackle the almost 20 percent gradients at the top. There will be little time to admire the view over the bay as they come back off the headland and back into the city. There are still some tight turns to catch out the riders before they finish on the east side of the beach as before.
Traditionally, the final selection has been on the Jaizkibel, just under 40 kilometres from the finish. However, the addition of this climb so close to the finish could change the complexion of the race.
ik stond zelf ook op die plek een paar minuutjes eerder, heb ongeluk net niet gezien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ik zie dranghekken, 2 agenten en een verkeersregelaar. Is normaal gesproken toch voldoende.
quote:Oleg Tinkov: ‘Mollema is me al aangeboden’
Op dezelfde dag dat Belkin bekend maakte aan het einde van dit jaar de sponsoring te stoppen, is Bauke Mollema al aangeboden bij Oleg Tinkov. De 46-jarige eigenaar van Tinkoff-Saxo liet aan Telesport weten dat Mollema’s zaakwaarnemer (SEG Cycling) direct contact heeft opgenomen.
„Ik ben diezelfde dag nog gebeld of ik interesse heb in Mollema. Het is een goede renner absoluut, maar de bedragen die worden gevraagd zijn veel te hoog. Als er een fatsoenlijk voorstel komt, wil ik daar best op ingaan. Dat geldt overigens ook voor Wilco Kelderman. Een groot talent dat ik best in de ploeg zou willen hebben. Maar de meeste zaakwaarnemers die me met voorstellen bellen, denken dat ik toch maar een domme Rus ben, die elk bedrag op tafel legt. Maar ik ben niet zo dom hoor, anders zou ik niet zoveel geld hebben”, aldus Tinkov, wiens vermogen op de Forbes-lijst op zo’n 765 miljoen dollar wordt geschat.Bron: Telegraaf
Beetje gek inderdaad, het is ook helemaal niet duidelijk wat je er voor terugkrijgt. Van het geld wat ze hiermee ophalen kunnen ze nog niet eens het maandsalaris van Mollema betalen...quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:09 schreef Waaghals het volgende:
Belkin begint nu zelfs met een tientjesactie.
![]()
http://www.teambelkin.com(...)with-just-euros-3240
Merkwaardig genoeg hebben ze het na deze tweet niet meer over Theo gehad.quote:
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 19-06-2014 om 16:24:31#SterZLMToer - @TeamBelkin leads the pack. 2km to go. reageer retweet
Heeft 'ie zichzelf weer eens te pletter gereden?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lol. Sta ik net bij de AH, staat er in man in wielerkleding achter me bij de kassa.
Hele hoofd kapot, bloeduitstortingen, pleisters op diversen plaatsen.
Ik kijk nog eens, bleek het Gert Jan Theunisse
Die mag toch niet meer aan sport doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lol. Sta ik net bij de AH, staat er in man in wielerkleding achter me bij de kassa.
Hele hoofd kapot, bloeduitstortingen, pleisters op diversen plaatsen.
Ik kijk nog eens, bleek het Gert Jan Theunisse
http://www.omroepbrabant.(...)el+moeilijk+mee.aspxquote:Gert-Jan Theunisse mag nooit meer intensief sporten: 'Daar heb ik het heel moeilijk mee'
Publicatie: woensdag 26 maart 2014 - 18:14 | Auteur: Joost van Erp
Gert-Jan Theunisse mag nooit meer intensief sporten (Foto: ANP) Gert-Jan Theunisse mag nooit meer intensief sporten (Foto: ANP) Vergroot foto
BERGHEM - Gert-Jan Theunisse uit Berghem mag nooit meer intensief sporten. De 51-jarige oud-wielrenner overleefde tientallen hartaanvallen en leeft met een pacemaker.
"Zonder dat apparaat was ik dood geweest", vertelt Theunisse woensdag aan Omroep Brabant. De oud-wielrenner had langere tijd last van pijn op de borst en viel regelmatig flauw. "Het werd steeds erger. Eerst gebeurde het een keer per maand, toen drie keer in de week en op een bepaald moment iedere dag. Toen het tien keer per dag mis ging, heb ik medische hulp gezocht."
Intensive care
Theunisse kwam op de intensive care te liggen. "Het was kantje boord." Dankzij de pacemaker leeft de Brabander nog. Maar hij mag dus nooit meer sporten. En sport is zijn lust en zijn leven. "Ik heb het daar emotioneel heel moeilijk mee. Ik heb met sport mijn brood verdiend en dat kan nu niet meer. Laat ik het zo zeggen: deze situatie valt voor mij niet mee."
De oud-coureur houdt zich er aan, want anders is het voor hem afgelopen. Van de doktoren hoorde hij dat zijn hart veel te lang en hard is doorgegroeid. "Dat komt door mijn topsportcarrière." Daar betaalt Theunisse dus nu de tol van.
Winst op Alpe d'Huez
De wielrenner won in 1989 in de Tour de France de befaamde rit naar Alpe d'Huez. Hij veroverde in hetzelfde jaar ook de bolletjestrui.
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die mag toch niet meer aan sport doen?
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)el+moeilijk+mee.aspx
Maar ook al mag hij niet meer, ik kan me moeilijk voorstellen dat hij helemaal niet meer sport. Hij is echt een sportaholic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken
Maarja, vond het stom om zoiets te vragen in een volle AH.
Tsjah, ik ken zijdelings iemand die in die tijd op hoog niveau wielrende. Mag nu ook niet meer intensief sporten, maar fietst en loopt wel weer. Verhaal gaat dat ie toendertijd wel aan de amfetamines zat en last van z'n rikketik kreegquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die mag toch niet meer aan sport doen?
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)el+moeilijk+mee.aspx
Gesink bedoel je?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef Marcoss het volgende:
Bol ook geblesseerd en mist het NK. Belkin schakelt zichzelf wel aardig zo, missen al Markus, Goos, Bol, Hofland en Mollema..
Ik denk dat hij Mollema bedoelt. Mollema slaat NK overquote:
Bakelants vroeg dus 800.000 euro salarisquote:Ploegleider Hilaire Van der Schueren: ‘Wie gaat er jongeren nog een kans geven?’
‘Zolang er geen grote multinationals komen, zal de wielersport het moeilijk blijven hebben. En managers die denken dat ze een jaarloon van 800.000 euro kunnen vragen omdat hun renner een Tourrit heeft gewonnen en enkele dagen in het geel heeft gereden, zullen hun verwachtingen moeten bijstellen. Ik zie ook het voordeel niet om het aantal renners per ploeg te beperken tot 22. Wie gaat dan nog jonge renners de kans geven? Als de plaatsen beperkt zijn, zullen de ploegen voor zekerheid kiezen.’
Bizar sterke prestatie ja. Check die uitslagquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:10 schreef Mykonos het volgende:
En Bouhanni wordt 3e in een (semi-)bergrit in de Route du Sud
Maar dat zal bij Theunisse geen rol spelen....quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah, ik ken zijdelings iemand die in die tijd op hoog niveau wielrende. Mag nu ook niet meer intensief sporten, maar fietst en loopt wel weer. Verhaal gaat dat ie toendertijd wel aan de amfetamines zat en last van z'n rikketik kreeg
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bakelants vroeg dus 800.000 euro salaris
Wel sprint van een groep van 30 man.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 18:11 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bizar sterke prestatie ja. Check die uitslag
http://www.procyclingstat(...)age_1_Payolle_Campan
quote:Op zaterdag 21 juni 2014 03:25 schreef Mani89 het volgende:
Iraniërs zijn weer op de brommer
[ afbeelding ]
http://nos.nl/artikel/664(...)teek-veldrijden.htmlquote:De beste vijftig veldrijders van de ranglijst van de internationale wielerunie UCI zijn komend seizoen automatisch geplaatst voor de wedstrijden in de wereldbeker. Afgelopen jaar mochten er maar maximaal acht coureurs per land meedoen, die door de bondscoaches werden geselecteerd.
Volgens bondscoach Johan Lammerts zal door de nieuwe regel de Belgische overheersing in het veldrijden alleen maar toenemen. "België heeft heel veel renners in de top-50 en die mogen straks allemaal starten. Ik ben hier absoluut niet blij mee en vind het een slechte ontwikkeling. Dit zou wel eens de doodsteek voor het veldrijden kunnen betekenen. Je draait hiermee de internationalisering de nek om.
Ik ga niet beweren dat ik het een goede beslissing vind, maar in praktijk zullen het waarschijnlijk "maar" een stuk of 14 Belgen zijn.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/664(...)teek-veldrijden.html
Goed bezig, 20 a 25 Belgen aan de start maakt de sport wel beter.
Men zou beter over gaan naar een systeem zoals in het wegwielrennen waarin men ploegen gaat uitnodigen ipv renners.quote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
uitgebreid: SPT / Veldrijden #15: Zomerstopquote:Op zaterdag 21 juni 2014 20:00 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://cyclingtips.com.au(...)s-some-explanations/quote:Op zaterdag 21 juni 2014 03:25 schreef Mani89 het volgende:
Iraniërs zijn weer op de brommer
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
Ik zie hem liever bij Wanty.quote:Hoogerland aan het sollicitere bij de Rijke?
Greipel toch wel met redelijke overmacht:quote:Op zondag 22 juni 2014 15:15 schreef Mykonos het volgende:
Hmm, 2k voor het einde een valpartij in de ZLM Toer volgens de Belkin-twitter, maar Farrar wordt vervolgens wel tweede achter Greipel...
Die kans lijkt me ook groot dat Hilare hem zal redden.quote:
Zou goed kunnen dat er flink wat betere renners beschikbaar komen voor Hilaire, die wat meer budget zou krijgen volgend seizoen.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Die kans lijkt me ook groot dat Hilare hem zal redden.
Hummelte naar De Rijke dan maar.
Stond je daar vorig jaar ook niet?quote:Op zondag 22 juni 2014 16:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Greipel toch wel met redelijke overmacht:
[ afbeelding ]
Ja, ik denk dat ze bij Wanty een soort IAM willen worden. Geen World Tour, maar wel één van de eerste standaard keuzes voor wild cards.quote:Op zondag 22 juni 2014 17:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou goed kunnen dat er flink wat betere renners beschikbaar komen voor Hilaire, die wat meer budget zou krijgen volgend seizoen.
Kloptquote:Op zondag 22 juni 2014 21:25 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Stond je daar vorig jaar ook niet?
Iemand op dit forum stond daar vorig jaar ook.
quote:Richard Plugge: "Heel serieuze bedrijven hebben zich gemeld"
Ploegmanager Richard Plugge is in gesprek met wat hij zelf noemt "serieuze bedrijven" om volgend seizoen naamgever en sponsor te worden van zijn ploeg. Vorige week werd bekend dat de huidige sponsor Belkin aan het einde van het jaar stopt.
Na de aankondiging van het slechte nieuws afgelopen dinsdag stroomde de mailbox van Plugge vol met nieuwe berichten van meer en minder serieuze partijen. "Maar daar zaten zeker een paar heel serieuze bij", zei de ploegmanager op Radio1. "Ook zijn we weer in gesprek met bedrijven die we vorig jaar hebben gesproken toen we nog Blanco waren. Die contacten hebben we warm gehouden en nu weer aangehaald.”
In theorie moet Plugge voor het einde van het jaar een nieuwe geldschieter presenteren. "Maar beter elk moment eerder en liefst zo dicht mogelijk na de Tour", zegt hij. Bijna alle Belkin-renners zijn einde contract. Met name tijdens de Tour de France treden renners in gesprek met ploegen over een contract. "Bijna alle renners hebben gezegd: ‘we geven je de tijd. We willen bij je ploeg blijven.’ Zij hebben gezegd te wachten met hun besluit tot na de tour", bevestigt de oud-hoofdredacteur van NuSport-magazine.
Wanneer hij potentiële nieuwe sponsors kan openbaren is nog onbekend. "Ik hoop snel", klinkt het veelbelovend.
quote:Nieuwe wielerploeg voor jongeren in Nederland
Managementbureau Sports Entertainment Group start vanaf volgend jaar met een eigen wielerploeg. Dat hebben wielermanagers Eelco en Martijn Berkhout dinsdag in de Nederlandse krant Algemeen Dagblad (AD) gezegd. De formatie, die zal rijden onder de naam SEG Cycling, komt uit op continentaal niveau en zal zich volledig richten op het opleiden van jonge renners.
SEG Cycling, dat mede gefinancierd zal worden door materiaalsponsors als Koga en Shimano en enkele ploegen uit de WorldTour, begint direct met het aanleggen van een bloedpaspoort. 'Op die manier weet je wat voor vlees je in de kuip hebt', aldus Martijn Berkhout tegen de krant.
Geen opvolger Belkin
Sports Entertainment Group verdedigt de belangen van heel wat wielrenners, onder wie Sep Vanmarcke en Niki Terpstra. Daarnaast zijn ze ook in de voetbalwereld en de muziekindustrie actief. Een mogelijke opvolger van Belkin, waar de hoodsponsor afhaakt, is het op korte termijn echter niet, aangezien het zich richt op jongeren en enkel aantreedt in continentale koersen.
En in Polen is het Lollerkopter die z'n titel prolongeert.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:30 schreef Mykonos het volgende:
Bij het NK tijdrijden in Zwitserland wordt de 20-jarige Stefan Küng 2e achter Cancellara. Klinkt wel als een talent.
Bij ons NK U23 wint Steven Lammertink: 0.43 voor Mike Teunissen, 1.43 voor Tim Rodenburg.
Geen prolongatie, werd vorig jaar tweede achter Bodnar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:53 schreef flyguy het volgende:
[..]
En in Polen is het Lollerkopter die z'n titel prolongeert.
Bron: NOSquote:Van Vleuten klopt Van Dijk op NK
Annemiek van Vleuten heeft tijdens de NK tijdrijden verrassend goud behaald bij de vrouwen. De 31-jarige renster was in Zaltbommel wereldkampioene Ellen van Dijk net te snel af. Marianne Vos legde beslag op het brons.
Het verschil tussen de eerste twee was miniem. Van Vleuten legde het parcours van 23,8 kilometer af in 30.22,63. Van Dijk deed er slechts 0,26 langer over. Vorig jaar veroverde Van Dijk de derde titel uit haar loopbaan met een voorsprong van 46 seconden op Loes Gunnewijk.
Van Vleuten moest vorig jaar genoegen nemen met de derde plaats. In 2012 pakte ze zilver. In dat jaar veroverde ze wel de nationale titel in de wegwedstrijd.
Liesslagader
"Stiekem had ik hier op gehoopt", reageerde de winnares. "Ik heb deze winter een operatie gehad aan een beknelde liesslagader en heb net een goede hoogtestage achter de rug. Deze week trapte ik op training wattages weg die ik nog nooit heb weten te realiseren."
Van Dijk was uiteraard teleurgesteld. "Als wereldkampioene had ik natuurlijk moeten winnen, maar dit jaar draait het even niet zoals het moet. Onlangs werd ik ook al verslagen door de Duitse Lisa Brennauer. Misschien kost het tijd om na het realiseren van mijn doel - de regenboogtrui op dit onderdeel in Florence - de focus weer helemaal terug te krijgen. Er is werk aan de winkel, dat is duidelijk."
Je hebt gelijk, my bad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen prolongatie, werd vorig jaar tweede achter Bodnar.
twitter:Gustav_Larsson_ twitterde op woensdag 25-06-2014 om 16:48:25Sad to say it.. No SWE champs for me this year..
reageer retweet
Dumoulin ook nog gevallen onderweg volgens L1:quote:
quote:Dumoulin Nederlands kampioen tijdrijden Tom Dumoulin is Nederlands kampioen tijdrijden geworden in. De Maastrichtenaar was vooraf favoriet voor de titel en die rol maakte hij meer dan waar.
De nummer drie van vorig jaar wist in Zaltbommel dit keer Sebastian Langeveld (tweede) en Jos van Emden (derde) voor te blijven en zo zijn eerste gouden medaille op dit onderdeel te realiseren. Het verschil met Langeveld was op de streep 51 seconden.
Adrenaline
Dumoulin ging onderweg nog onderuit bij de eerste van de twee omlopen door de Bommelerwaard. ,,Dat was natuurlijk enorm schrikken, maar ik ben eigenlijk door de adrenaline gewoon weer opgestapt en verder gereden. Misschien was de kloof met Langeveld dan nog wel groter geweest, had ik hem zelfs in kunnen halen. Maar het maakt eigenlijk geen verschil voor mij of ik nu met een minuut of een seconde win. Ik ben Nederlands kampioen en dat is voor het eerst."
Rood-wit-blauwe trui in Tour
Dumoulin vond het aan zijn stand verplicht om de titel te veroveren. ,,Dat is geen arrogantie, maar gezien mijn seizoen tot nu toe mocht ik met ambitie naar dit NK afreizen. Internationaal is Tony Martin vaak nog iets te sterk, maar die startte gelukkig niet hier. Het is voor mij ontzettend mooi dat ik nu in de Tour de France kan starten in de rood-wit-blauwe trui, daar kijk ik echt naar uit."
Titelverdediger Lieuwe Westra ontbrak in Zaltbommel. Hij is met het oog op de Tour de France op hoogtestage.
Ja. Veel elite zonder contract. Dat is ook een aparte wedstrijd met eigen trui.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Hoe worden de deelnemers aan zo'n NK eigenlijk geselecteerd.
Er zijn namen bij waar ik nog nooit van gehoord hebt.
Districtskampioenen oid???
Straks eens even terug kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:50 schreef Jason22 het volgende:
Hier de samenvatting van het NK 2011 dat ook in Ootmarsum werd gereden met de beruchte aanval van Gesink.![]()
http://nos.nl/video/251363-samenvatting-nk-wielrennen-2011.html
Schaatsers zijn over het algemeen ook goede wielrenners. Kramer werd volgens mij in de jeugd bij het NK tijdrijden wel eens tweede achter Gesink of Mollema (weet even niet welke, denk de Gees)quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:23 schreef Mykonos het volgende:
Martina Sablikova wint het NK tijdrijden bij de Tsjechische dames. Gebrek aan concurrentie, of gewoon heel goed in twee sporten?
Mollema.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Schaatsers zijn over het algemeen ook goede wielrenners. Kramer werd volgens mij in de jeugd bij het NK tijdrijden wel eens tweede achter Gesink of Mollema (weet even niet welke, denk de Gees)
zeg het maar jongens waar kan dit over gaan?twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 26-06-2014 om 19:16:20Potjandorie. Een paar mooie wielerdingen staan er te gebeuren bij de NOS. Zondag op tv. Morgen online. #verrassing. reageer retweet
Beelden vanaf de fiets?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef Evertjan het volgende:
zeg het maar jongens waar kan dit over gaan?twitter:hendriksmj twitterde op donderdag 26-06-2014 om 19:16:20Potjandorie. Een paar mooie wielerdingen staan er te gebeuren bij de NOS. Zondag op tv. Morgen online. #verrassing. reageer retweet
Ik had op Radio 1 gehoord dat je in de toekomst heel nauwkeurig de positie van een renner kan bepalen, doormiddel van een apparaatje. Zo kunnen de commentatoren zeggen waar renner X zich bevindt in de koers en hoeven D&D zich niet meer af te vragen waar Mollema of Gesink zijn. Misschien dat ze daar iets mee willen? Ik dacht dat Traksel zich als vrijwilliger beschikbaar heeft gesteld bij het NK van zondag en dat de NOS dat ook een keer wilde gaan testen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef Evertjan het volgende:
Gesink-Kramer is het bekendste voorbeeld, van het NK tijdrijden in 2004. Thijs van Amerongen was toen derde, Krachtwijk 10e en Michel Kreder 20e.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Mollema.
Bauke plaatste tijdens de afgelopen OS nog foto's op Facebook van hem op het podium en Sven een treetje lager
En Sablikova is gewoon een klasbak!
http://www.radsportverband.at/quote:Zwei Tage nach dem Zeitfahren und eine Woche vor dem Start der 66. Österreich Rundfahrt steht das wichtigste heimische Eintagesrennen auf dem Programm: die Staatsmeisterschaft im Straßenfahren am Sonntag, den 29. Juni, im Großraum Innsbruck. Gleich 180 km sind in Tirol zu fahren. Zunächst vier Runden zwischen Kaltenbach und Zell/Ziller, danach bis zum Alpbachtal und von dort westlich durchs Inntal bis Innsbruck und im Finish nochmals drei giftige letzte Schlussrunden von Igls über Innsbruck-Mitte und Aldrans nach Igls, quasi eine Bergankunft am Fuße der Olympia-Bobbahn.
Volgens mij heeft het te maken met de plannen van Bobbie Traksel, die gaat iig met livetracker rijden. Zie ook http://www.nspyre.nl/metbobbie/quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef Evertjan het volgende:
geen Pieter Weening op het NK?quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:52 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zover mijn luxemburgs reikt heeft Laurent Didier de tijdrit kampioenschappen in Luxemburg gewonnen. 2e werd Bob Jungels, 3e Ben Gastauer.
http://www.rtl.lu/sport/cyclissem/547593.html
Weet iemand toevallig in welke plaatse de nationale kampioenschappen in Luxumburg plaatsvinden.
Mogelijk ben ik zondag in de buurt?
Overigens een pittig rondje in oostenrijk als ik het zo lees:
[..]
http://www.radsportverband.at/
En de startlijst voor Nederland.
http://knwu-nkwielrennen.(...)ielrennen%202014.pdf
en België
http://www.bkwielsbeke.be/deelnemers_heren_elite.pdf
Fabriek is wel elite zonder contract he? Rijdt op hetzelfde niveau als Kramer en Bergsma op de fiets.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dit jaar deed Durk Fabriek mee op het NK tijdrijden, die ook oa de Henk Angenent Classic gewonnen heeft.
(maar goed, die is ook wel eens NK wintertriatlon geweest, dus dat suggereert dat je beide wel aardig kan)
En Berden de Vries, winnaar van Olympia's tour dit jaar, was 6 jaar geleden 3e op het WK junioren op de schaats (achter Verweij en Blokhuijsen, dus niet echt prutsers).
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ker-in-m-n-vel.dhtmlquote:Johnny Hoogerland voelt zich niet lekker bij zijn nieuwe wielerploeg Androni Giocattoli. Hij heeft veel moeite met de cultuur binnen de Italiaanse ploeg en de taalbarrière: 'De conversaties gaan vaak in het Italiaans, daardoor lijkt het alsof je er niet bij hoort', treurt de Zeeuw.
Sinds het behalen van de Nederlandse titel vorig jaar, gaat het een stuk minder met de prestaties van Johnny: 'Ik heb mijn niveau geen enkel moment gehaald', zegt Hoogerland in De Telegraaf. Hij verwacht dan ook geen hoofdrol te spelen in het NK op de weg van komende zondag. 'Ik heb me verkeken op de cultuur en taalbarrière. Ergens zit een blokkade', zegt hij.
Zijn ploegmaat Kenny van Hummel kan zijn draai beter vinden bij Adroni: 'Hij kan beter met de situatie omgaan. Niet iedereen is hetzelfde hè', lacht Johnny. Toch is de klimmer erg blij met de kans die Adroni Giocattoli hem gegeven heeft. Tot na de Vuelta zat Johnny te wachten op een ploeg. 'We wisten dat onze ploeg Vacansoleil-DCM ging stoppen, dus ik wilde me in de kijker fietsen", toen ik drie dagen voor het einde afstapte in de Vuelta had ik nog geen ploeg.'
Johnny denkt dat hij zijn contract bij Adroni vooral te danken heeft aan zijn Nederlandse kampioenstrui, misschien dat hij zich zondag toch opnieuw kan uitblinken. 'Het is niet mijn parcours. Maar ja, op een NK is alles mogelijk zo bleek ook vorig jaar. Laat ik me daar maar aan vasthouden.'
Bjorg Eva Jensen werd gisteren 4e tijdens het Noors kampioenschap tijdrijdenquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:23 schreef Mykonos het volgende:
Martina Sablikova wint het NK tijdrijden bij de Tsjechische dames. Gebrek aan concurrentie, of gewoon heel goed in twee sporten?
Prachtige carriere.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:53 schreef TheArt het volgende:
Einde carrière Hushovd. Maakt het vandaag op een persconferentie bekend.
Die is zeker nog ouder dan Jeannie Longo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bjorg Eva Jensen werd gisteren 4e tijdens het Noors kampioenschap tijdrijden
Jensen schaatste in 1980 naar olympisch goud op de 3km.
Bedanktquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:13 schreef 99.999 het volgende:
Luxemburg is bij Mamer als ik het goed snap. Net ten westen van Luxemburg Stad
http://www.fscl.lu
http://map.geoportail.lu/(...)983.028&X=77092.032#
54 dus een goede belofte voor de toekomst.quote:
quote:1. GER MARTIN Tony OPQ 56'22"
2. GER ARNDT Nikias GIA 57"
3. GER TEUTENBERG Lars - 01'14"
4. GER WESTMATTELMANN Daniel TKG 02'06"
5. GER HESSLICH Nico - 02'09"
6. GER KOCH Michel CAN 02'17"
7. GER SÜTTERLIN Jasha MOV 02'27" 21
8. GER DROSTE Jan-Niklas THF 03'06"
9. GER WALBRÜL Gero - 03'11"
10. GER STOCKHAUSEN Richard BAI 04'02"
Echte concurrentie had hij vandaag niet...denk dat Contador en Froome een paar maatjes te groot zijn. Valverde gaat met Nibali, Talansky en VDB2 uitmaken wie derde wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Piti
Maar wel goed voor de Tour. Gaat het Froome en Contador gewoon moeilijk maken.
LLS 19e.
Ion Izagirre en Castroviejo is geen concurrentie?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Echte concurrentie had hij vandaag niet...denk dat Contador en Froome een paar maatjes te groot zijn. Valverde gaat met Nibali, Talansky en VDB2 uitmaken wie derde wordt.
Castroviejo stelt dit jaar erg teleur in het tijdrijden. Izagirre heeft inderdaad een paar prima tijdritten gereden, maar is eigenlijk ook subtop (niveautje Clement zeg maar)quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ion Izagirre en Castroviejo is geen concurrentie?
Mwah, misschien op dit moment nog wel, maar Izagirre gaat echt een topper worden. Dat geef ik je op een briefje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 23:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Castroviejo stelt dit jaar erg teleur in het tijdrijden. Izagirre heeft inderdaad een paar prima tijdritten gereden, maar is eigenlijk ook subtop (niveautje Clement zeg maar)
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:25 schreef buzz1291 het volgende:
Kreuziger geschorst! Afwijkende bloedwaarden in 2011 en 2012. Geen tour en doet dus een Dekkertje. Altijd al een verdacht te goede renner gevonden.
Deze jongen ga ik niet selecteren voor mijn poultjes, dat is een ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:25 schreef buzz1291 het volgende:
Kreuziger geschorst! Afwijkende bloedwaarden in 2011 en 2012. Geen tour en doet dus een Dekkertje. Altijd al een verdacht te goede renner gevonden.
Nieuw autotje kopen en over een tijdje contractje bij Astana, dit dat zus zo.quote:
Dat zeker, want hij was weer op zijn Nibali's krachten aan het stoken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:36 schreef Sjiznit het volgende:
Toch wel mooi dat Nibali campionissimo is. Gun het hem wel.
Blijft een domme renner.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:37 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat zeker, want hij was weer op zijn Nibali's krachten aan het stoken.
Och, je moet natuurlijk wel in de positie komen op een zege te kunnen kopen.quote:
Kut, zoveel geld heb ik helemaal niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NK vrouwelijke journalisten? José Been stoempend op de pedalen?
reedt?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:50 schreef Momo... het volgende:
Kreuziger reedt in 2011 en 2012 idd voor Astana
*reetquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:50 schreef Momo... het volgende:
En kwam juist in die jaren eigenlijk niet vooruit in vergelijking met vorig jaar..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:50 schreef Momo... het volgende:
Zijn baseline zal waarschijnlijk gedopeerd zijn, dan krijg je clean in 2011 en 2012 natuurlijk abnormale waarden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En kwam in die juiste jaren eigenlijk niet vooruit in vergelijking met vorig jaar..
Wel weer toevallig hoor, is blijkbaar al een heel lang lopende procedure (juni 2013 kreeg Kreuz voor het eerst iets te horen) en het komt echt los in de week voor de Tour..
DAt komt altijd los in de week voor de Tourquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En kwam juist in die jaren eigenlijk niet vooruit in vergelijking met vorig jaar..
Wel weer toevallig hoor, is blijkbaar al een heel lang lopende procedure (juni 2013 kreeg Kreuz voor het eerst iets te horen) en het komt echt los in de week voor de Tour..
Clean rijden bij Astana klinkt niet logischquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zijn baseline zal waarschijnlijk gedopeerd zijn, dan krijg je clean in 2011 en 2012 natuurlijk abnormale waarden.
Wel heel beroerd van Traksel zegquote:
Ik wil dat bloedpaspoort van Kruijswijk ook wel eens zienquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:57 schreef Sheepcidus het volgende:
Kruijswijk krijgt als kreuziger geschorst wordt alsnog die witte trui van de giro in 2011
Vergeet Hoogerland niet. Ook die trui niet echt waard eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:49 schreef Mani89 het volgende:
Met een beetje pech krijgen we weer een Nederlands kampioen als bijvoorbeeld een Jans Koerts, Stefan van Dijk, Rudi Kemna of Pim Ligthart.
Hij doet morgen niet mee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:09 schreef buzz1291 het volgende:
T. Dekker nu in een live uitzending van VI Oranje. Goede voorbereiding om morgen 100 km mee te bollen als peleton vulling.
Hij zei net bij VI dat hij er met dit parcours niks te zoeken heeft.quote:
Kop op zeg dit is het NK. Bij Mollema kan ik het nog enigzins begrijpen maar als profrenner hoor je gewoon aan de start van een nationaal kampioenschap te staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij zei net bij VI dat hij er met dit parcours niks te zoeken heeft.
Alsof hij in de heuvels alles kapot rijdt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Tinkoff heeft het zelf bekend gemaakt. Waarschijnlijk bang dat het tijdens de Tour uitlekt.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:28 schreef Cavaliers het volgende:
Leuke timing wel, ze zijn bang voor Bert.
Kan 'ie niets aan doen, is de taalbarrièrequote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:18 schreef Mani89 het volgende:
Gewoon helemaal niet waard, die bakt er echt he-le-maal niks meer van zeg.
Kreuzinger is (nog) niet betrapt. Tinkoff laat hem preventief geen wedstrijden rijden.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:24 schreef Blik het volgende:
Dus dan krijg Valverde de zege van de AGR van 2013?
En dat TD niet meedoet slaat nergens op, die hoort gewoon aan de start te staan
Da's dan CKquote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:59 schreef wimderon het volgende:
Tuft NK in Canada, na een solo van meer dan 100 kilometer.
Da's niet echt de gebruikelijke afkorting. In België gebruiken ze BK voor het belgisch kampioenschap/de belgisch kampioen. In duitsland wordt over het DM gesproken.quote:
In dat geval CC?quote:Op zondag 29 juni 2014 08:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's niet echt de gebruikelijke afkorting. In België gebruiken ze BK voor het belgisch kampioenschap/de belgisch kampioen. In duitsland wordt over het DM gesproken.
Wat een loserquote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat dus. Had minstens 200km voor Slagter kunnen knechten. Maar dat zal voor meneer wel te min zijn. En zolang het mag van Vaugters wordt er dus zo weinig mogelijk arbeid op de fiets verricht.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 22:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Kop op zeg dit is het NK. Bij Mollema kan ik het nog enigzins begrijpen maar als profrenner hoor je gewoon aan de start van een nationaal kampioenschap te staan.
Zie NK topicquote:Op zondag 29 juni 2014 15:17 schreef Bismarck het volgende:
Greipel prolongeert zijn titel. Nog een jaar in de kampioenstrui.
http://www.cqranking.com/men/asp/gen/race.asp?raceid=26687
Zijn contract loopt af dan begrijp ik het nog minder.quote:Op zondag 29 juni 2014 10:29 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Dat dus. Had minstens 200km voor Slagter kunnen knechten. Maar dat zal voor meneer wel te min zijn. En zolang het mag van Vaugters wordt er dus zo weinig mogelijk arbeid op de fiets verricht.
twitter:hendriksmj twitterde op zondag 29-06-2014 om 16:28:30De docu ‘Trainen In IJle Lucht’ gaat vandaag helaas de zender niet halen. Wanneer wel is afhankelijk van #nedmex. reageer retweet
twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 15:11:13I was selected for TdF last week, then they pulled me last night. Wiggo, Dowsett, Pete, Swifty, fancy a city break? I hear York's nice. reageer retweet
Die tweet daarvoor dan ... 4 of 5 uur 's nachts klagen dat niemand de telefoon opneemtquote:Op maandag 30 juni 2014 15:17 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 15:11:13I was selected for TdF last week, then they pulled me last night. Wiggo, Dowsett, Pete, Swifty, fancy a city break? I hear York's nice. reageer retweet
Team zit toch in de VS?quote:Op maandag 30 juni 2014 15:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Die tweet daarvoor dan ... 4 of 5 uur 's nachts klagen dat niemand de telefoon opneemt
Misschien een idee om met Wiggo en Steegmans een ploeg op te richten voor ontevreden renners?twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 16:39:28For the record, I was going to be ready for the Tour, so sad my team didn't believe in me, after everything we've been through. Not cool. reageer retweet
Wiggoquote:Op maandag 30 juni 2014 17:50 schreef OProg het volgende:
Misschien een idee om met Wiggo en Steegmans een ploeg op te richten voor ontevreden renners?twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 16:39:28For the record, I was going to be ready for the Tour, so sad my team didn't believe in me, after everything we've been through. Not cool. reageer retweet
Is de taalbarriere voor Sjonnie niet te groot met die twee britten en een vlaming?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wiggo
Steegmans
Millar
Hoogerland
#goeploegske
De samenwerking met Hilaire was altijd goed dus Vlaams moet lukken lijkt me.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Is de taalbarriere voor Sjonnie niet te groot met die twee britten en een vlaming?
Zeker weten?quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De samenwerking met Hilaire was altijd goed dus Vlaams moet lukken lijkt me.
twitter:millarmind twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:17:00For Sale. Been raced, not much. Battery fully charged (I think). Good condition. Reasonable offers please. reageer retweet
twitter:Vaughters twitterde op maandag 30-06-2014 om 21:14:12Sorry to upset fans, but in the end, we didn't have confidence in Dave's health holding up - and Ramunas Navardauskas deserved a spot. reageer retweet
Als ge Hilaire Verschueren kunt verstaan , kun je iedereen verstaan....quote:Op maandag 30 juni 2014 18:51 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
De samenwerking met Hilaire was altijd goed dus Vlaams moet lukken lijkt me.
quote:De Dutch Food Valley Classic heeft een andere naam. De wielerkoers heet voortaan de Arnhem Veenendaal Classic.
De wedstrijd, in 1985 begonnen als Veenendaal-Veenendaal, wordt dit jaar verreden op vrijdag 22 augustus. Anders dan voorheen is Arnhem de startplaats. Het peloton vertrekt vanaf de Markt en gaat via de Posbank naar Veenendaal. Via Twitter en Facebook werd het publiek gevraagd om met een nieuwe naam te komen. Mede door de tientallen inzendingen die binnenkwamen, koos het bestuur voor Arnhem Veenendaal Classic.
Vorig jaar was het lang onzeker of de koers van start zou kunnen gaan. Mede door steun van de gemeenten Veenendaal en Arnhem is de wedstrijd gered. 'Met de nieuwe naam Arnhem Veenendaal Classic geven we duidelijk aan waar de koers wordt verreden en welke gemeenten zich hebben verbonden aan de wielerkoers', aldus bestuursvoorzitter Job van Schuppen.
De Arnhem Veenendaal Classic probeert zoveel mogelijk ProTour-ploegen aan de start te krijgen, maar dat is volgens Van Schuppen door de overvolle kalender lastig. Waarschijnlijk worden het er 4 à 5. Ook doen er 6 à 7 ProContinentale ploegen mee. Koersdirecteur Thijs Zonneveld zegt dat hij nog geen namen kan noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |