Wielrennen is denk ik qua aandacht/kosten verhouding een van de beste opties voor sportsponsoring .quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:26 schreef poiuytr het volgende:
Hoop echt dat er een grote Nederlandse sponsor gevonden gaat worden al gaat dat wel bijzonder lastig zijn als je ziet hoe moeilijk bijvoorbeeld de schaatsers het al hebben.
Ik denk dat het lastiger wordt dan de laatste keer. Toen had je langer de tijd dan nu. Al die rijders met een aflopend contract zullen echt niet te lang willen wachten op een nieuwe sponsor. Als er een andere ploeg langskomt, acht ik de kans groot dat ze weggaan. En als de smaakmakers van Belkin ergens anders tekenen, is het lastiger om een goede sponsor te vinden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:26 schreef poiuytr het volgende:
Hoop echt dat er een grote Nederlandse sponsor gevonden gaat worden al gaat dat wel bijzonder lastig zijn als je ziet hoe moeilijk bijvoorbeeld de schaatsers het al hebben.
Denk dat dat "gewoon" het doel is geweest voor Belkin. Voor vrij weinig geld enorm veel publiciteit halen en als ze alles zelf op moeten hoesten, stop je ermee. Ze hebben blijkbaar toch niet zoveel liefde voor het wielrennen als ze zelf altijd hebben gezegd, maar zakelijk gezien hadden ze het niet beter kunnen doen..quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:33 schreef Dos37 het volgende:
Nu alweer stoppen, klinkt niet echt als gezonde bedrijfsvoering. Zeker na goede reclame van de resultaten van vorig jaar.
Moeten ze dan echt weer gaan rijden op een bruine boterham met pindakaasquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef Momo... het volgende:
Bijvoorbeeld Albert Heijn wou toch uitbreiden naar België? Waarom zouden die niet instappen bij zoiets?
Eerst het bordje van Rabo leegeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:40 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat dat "gewoon" het doel is geweest voor Belkin. Voor vrij weinig geld enorm veel publiciteit halen en als ze alles zelf op moeten hoesten, stop je ermee. Ze hebben blijkbaar toch niet zoveel liefde voor het wielrennen als ze zelf altijd hebben gezegd, maar zakelijk gezien hadden ze het niet beter kunnen doen..
Kunnen ze beter AH to Go voor gebruiken danquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef Momo... het volgende:
Bijvoorbeeld Albert Heijn wou toch uitbreiden naar België? Waarom zouden die niet instappen bij zoiets?
Daar ben ik het wel mee eens maar laatste maanden/ jaren hebben wel uitgewezen dat het niet zo makkelijk meer is om aan een sponsor te komen. Daarbij spelen al die doping verhalen ook nog steeds een beetje bij de buitenwereld wat betreft wielrennen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wielrennen is denk ik qua aandacht/kosten verhouding een van de beste opties voor sportsponsoring .
Zulk soort dingen worden meestal toch echt wel vermeld hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De kleine lettertjes worden niet altijd in een persbericht verwerkt.
Alonso met een team vol Nederlanders.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:58 schreef Guard het volgende:
Zou Alonso al met een schuin oog naar de licentie van de ploeg kijken?
Las vorge week dat Albert Heijn de markt al aan het veroveren is in België. Ze boeken al betere resultaten dan de traditionele Belgische supermarktketens. Die hebben dat denk ik niet meer nodig.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:39 schreef Momo... het volgende:
Sterker nog. Er gaan nu Delhaizes dicht omdat de AH het goed doet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Las vorge week dat Albert Heijn de markt al aan het veroveren is in België. Ze boeken al betere resultaten dan de traditionele Belgische supermarktketens. Die hebben dat denk ik niet meer nodig.
twitter:sepvanmarcke twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 10:48:45Unexpected email this morning. Sponsor will quit. We hope there will be a new sponsor for this great team! reageer retweet
twitter:RGUpdate twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 11:09:47Sad to hear about the end of @TeamBelkin after 2014 but this team should stay together! #RideTheFuture reageer retweet
twitter:W1lcokelderman twitterde op dinsdag 17-06-2014 om 10:49:43Sad news today that Belkin will stop sponsoring by the end of 2014, c'mon sponsors help the TEAM to #ridethefuture .... reageer retweet
Sinds wanneer maak jij je druk om spelling van namen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef tong80 het volgende:
Ik las het borisz. Maar durfde het niet te posten omdat ik niet wist hoe je Delhaize moet spellen.
Het blijft toch een individuele sport wat dat betreft. Je moet er alleen voor zorgen dat je genoeg 'gekken' om je heen kan verzamelen die zich kapot voor je willen rijden zodat ze zelf ook wat eer kunnen vergaren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:59 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ja Bauke, jij komt heus wel aan de bak.
quote:'Het was natuurlijk even slikken, maar er zat een clausule in het contract dat ze de samenwerking konden beëindigen en daar heeft het bedrijf gebruik van gemaakt', legt Plugge uit. 'We zijn er inmiddels wel aan gewend dat het zo kan gaan in de wielersport. Ik heb alles geprobeerd om de stap van Belkin tegen te houden, omdat ik denk dat de wielersport het bedrijf ook wereldwijd meer aanzien kan geven, maar zij zien dat helaas toch anders.'
http://www.volkskrant.nl/(...)-veel-goodwill.dhtml
Daar sta ik dan weer totaal niet van te kijken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:36 schreef Momo... het volgende:
Alleen jammer dat Chet Pipkin eerst zo enthousiast was als een klein kind met snoep in de hand en dat dat toch allemaal op zijn Amerikaans geacteerd is in plaats van dat hij het ook echt leuk vond.
Amstel Radler 0,000000005%quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh ja, een TEAM. En dan moet dat 0,0 % er ook nog bij, dat zal Contador aanspreken de overstap te wagen.
9th place for Lars Boom, great performance in the ZLM Tour!!!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Daar sta ik dan weer totaal niet van te kijken.
Als je al uit je plaat gaat omdat Jos van Emden de Münsterland Giro wint, weet je dat je met een acteur te maken hebt.
Nou nou...tikkeltje minder kan ook wel. Je doet alsof dit de moeder van alle teams is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ho Johannes. TEAM he.
Niet zomaar een team. Een TEAM.
als Wilco TEAM schrijft, dan is het TEAM en geen team, begrepen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:56 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou nou...tikkeltje minder kan ook wel. Je doet alsof dit de moeder van alle teams is.
quote:Geen NK voor Bauke Mollema
GRONINGEN - Bauke Mollema laat het Nederlands kampioenschap wielrennen dit jaar links liggen. Het NK past volgens de Belkin-kopman uit Groningen niet in de voorbereiding op de Ronde van Frankrijk.
,,Ik denk dat het overslaan van het NK een betere voorbereiding is'', aldus Mollema vanuit de Ronde van Zwitserland, waar hij zijn laatste koers voor de Tour rijdt.
Het NK wielrennen wordt een week voor de Tourstart in Ootmarsum gehouden.
http://www.dvhn.nl/nieuws(...).U6A-viuv6Bw.twitter
Paniaguaquote:Op Dinsdag 17 juni 2014 14:21 schreef Nu.nl het volgende:
'Wielrenner Santambrogio geeft dopinggebruik toe'
Wielrenner Mauro Santambrogio heeft ruim een jaar na zijn positieve dopingtest in de Ronde van Italië schuld erkend.
'Wielrenner Santambrogio geeft dopinggebruik toe'
De Italiaan bekende zijn dopinggebruik tegenover de recent opgerichte onafhankelijke hervormingscommissie van de internationale wielerunie UCI, zo meldt Gazzetta dello Sport.
Voor zover bekend is Santambrogio de eerste wielrenner die dopinggebruik toegeeft tegenover de commissie die is opgericht naar aanleiding van de dopingperikelen rondom Lance Armstrong.
Santambrogio testte vorig jaar in mei positief op epo tijdens de laatste week van de Giro, waarin hij een rit won. Enkele dagen eerder werd zijn ploeggenoot Danilo Di Luca al betrapt.
Volgens de Gazzetta krijgt de 29-jarige Santambrogio, die lang volhield onschuldig te zijn, met terugwerkende kracht een schorsing van 18 maanden. In november zou de Italiaan weer kunnen koersen.
In oktober zorgde de oud-renner van Vini Fantini nog voor paniek bij zijn vrienden en volgers op Twitter door "Addio Mondo" (vaarwel wereld) te posten. Het leek op een afscheidstweet, maar vele bemoedigende reacties brachten hem op andere gedachten.
Momenteel werkt Santambrogio deeltijds als bakker en zoekt hij naar een ploeg die hem kan helpen bij zijn comeback.
Belkin is natuurlijk ook wel een sneu merk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:57 schreef Ereinion het volgende:
Jammer, maar de sponsor zal wel gemerkt hebben dat het niet het specifieke rendement had dat ze wilden terugzien.
Bucklerquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:38 schreef Guard het volgende:
Och alsof Superconfex geen sneu merk was, of Buckler, of Wordperfect, of Novell.
Wat dat betreft heeft de ploeg wel een traditie van sneue merken als sponsor
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:44 schreef tong80 het volgende:
Ik las het borisz. Maar durfde het niet te posten omdat ik niet wist hoe je Delhaize moet spellen.
Is dit het begin van een nieuwe traditie?quote:
Team Bietensapquote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien wordt het tijd voor het Amstel Radler Pro Cycling Team, Ten Dam lust er in elk geval wel pap van.
Wielerflitsquote:Gisteren liet Belkin weten zijn sponsoring van de gelijknamige wielerploeg te beëindigden aan het eind van het huidige seizoen. Chet Pipkin, CEO en oprichter van het bedrijf, reageerde vandaag voor het eerst en liet weten erg tevreden te zijn geweest met de prestaties van de ploeg het afgelopen jaar.
Vorig jaar tekende Pipkin een contract van tweeënhalf jaar met de wielerformatie. "In die overeenkomst staat voor beide partijen een clausule om het contract voortijdig te beëindigen." Hier maakte het bedrijf dus gebruik van ondanks een goede positieve uitwerking in Europa. "Wereldwijd gezien liggen er voor ons echter meer mogelijkheden om te groeien in werelddelen waar we met de sponsoring van de wielerploeg geen impact hebben", zegt de CEO tegen De Telegraaf.
Met de prestaties van de renners en de ploeg was de Amerikaan wel tevreden. "Laat ik voorop stellen: de wielerploeg heeft fantastische prestaties neergezet en we hebben op een goede en fijne manier samengewerkt met de ploeg. We kijken vol spanning uit naar de komende Tour de France."
Is nu niet het punt dat rabobank stopt met meebetalen aan de ploeg?quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wielerflits
Blijft een raar verhaal. Zo'n bedrijf besluit (vermoedelijk na rijp beraad) om een wielerploeg te gaan sponsoren, om er dan na anderhalf jaar achter te komen dat wielrennen niet zoveel aandacht krijgt in gebieden buiten Europa waar ze willen groeien. Tenzij ze als bedrijf recentelijk hun focus hebben verschoven naar Azië ofzo, is dat vreemd. Je weet van te voren dat je met een wielerploeg weinig exposure krijgt in China...
Kan ie beter een turn of tafeltennisploeg gaan sponsorenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wielerflits
Blijft een raar verhaal. Zo'n bedrijf besluit (vermoedelijk na rijp beraad) om een wielerploeg te gaan sponsoren, om er dan na anderhalf jaar achter te komen dat wielrennen niet zoveel aandacht krijgt in gebieden buiten Europa waar ze willen groeien. Tenzij ze als bedrijf recentelijk hun focus hebben verschoven naar Azië ofzo, is dat vreemd. Je weet van te voren dat je met een wielerploeg weinig exposure krijgt in China...
Gewoon nooit van plan geweest om langer te sponsoren en optimaal te profiteren van het geld van de Rabobank.quote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wielerflits
Of ze voeren de druk op voor Belkin om de gele trui binnen te slepenquote:Op woensdag 18 juni 2014 09:50 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Wielerflits
Is daar ergens beeld van?quote:Op woensdag 18 juni 2014 12:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
Vandaag start in Eigen land ook de Ster ZLM Toer.
Vanmiddag om 14:30u vertrekt de eerste renner in de proloog rondom Bladel.
Twee keer, eerst door een brand en nu net weer na een incident vlak na start.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Koers schijnt stil gelegd te zijn door een brand, zeggen ze net bij Sporza.
Belgische renner, weet even niet meer wie, die tegen een overstekende toeschouwer aanreed. Is naar het ziekenhuis gebracht (dejavuquote:Op woensdag 18 juni 2014 16:13 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Twee keer, eerst door een brand en nu net weer na een incident vlak na start.
Kenneth Vanbilsen. Niets ergs trouwens. Vanbilsen heeft een wond aan zijn hoofd en de overstekende jongen heeft niets.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:00 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Belgische renner, weet even niet meer wie, die tegen een overstekende toeschouwer aanreed. Is naar het ziekenhuis gebracht (dejavu). Althans, dat wisten ze te melden op Sporza.
Ook elke dag samenvatting op Omroep Brabant.,Al weet ik niet hoelaat.quote:
Dat laatste is dan weer jammer.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:04 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kenneth Vanbilsen. Niets ergs trouwens. Vanbilsen heeft een wond aan zijn hoofd en de overstekende jongen heeft niets.
Ik zie dranghekken, 2 agenten en een verkeersregelaar. Is normaal gesproken toch voldoende.quote:Op woensdag 18 juni 2014 23:24 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
lijkt me ook niet echt duidelijk afgezet.
quote:This year's Clásica San Sebastián will feature a 15-kilometre finishing loop around the city, according to Basque newspaper Diario Vasco.
Race organisers, Organizaciones Ciclistas Euskadi have added the ride through the streets to give the city more air-time on television and bring in tourists, but say that it will only come if the race is exciting.
"If a race is boring by many city you want to sell do not sell anything. You have to get it colorful, attractive and spectacular. From there I can sell and I can focus on the sights of San Sebastian," said local broadcaster Fernando Lopetegi.
The route will follow the same path as last year, bringing the riders out to the west of San Sebastián. They will loop around and return to San Sebastián from the east. However, instead of finishing almost immediately afterwards, the riders will be taken on a tour of the city’s sights.
This new finishing loop with bring the riders down the sea-front and, as they leave the beach, they will be taken up towards the Hotel San Sebastián. After the wider roads along the promenade, it will be a tight squeeze up here making it easier for a small group of riders to maintain a gap on the main peloton.
The climb along the Paseo del Faro starts of gently enough, but there are four hairpin bends to negotiate before the tackle the almost 20 percent gradients at the top. There will be little time to admire the view over the bay as they come back off the headland and back into the city. There are still some tight turns to catch out the riders before they finish on the east side of the beach as before.
Traditionally, the final selection has been on the Jaizkibel, just under 40 kilometres from the finish. However, the addition of this climb so close to the finish could change the complexion of the race.
ik stond zelf ook op die plek een paar minuutjes eerder, heb ongeluk net niet gezien.quote:Op donderdag 19 juni 2014 07:22 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Ik zie dranghekken, 2 agenten en een verkeersregelaar. Is normaal gesproken toch voldoende.
quote:Oleg Tinkov: ‘Mollema is me al aangeboden’
Op dezelfde dag dat Belkin bekend maakte aan het einde van dit jaar de sponsoring te stoppen, is Bauke Mollema al aangeboden bij Oleg Tinkov. De 46-jarige eigenaar van Tinkoff-Saxo liet aan Telesport weten dat Mollema’s zaakwaarnemer (SEG Cycling) direct contact heeft opgenomen.
„Ik ben diezelfde dag nog gebeld of ik interesse heb in Mollema. Het is een goede renner absoluut, maar de bedragen die worden gevraagd zijn veel te hoog. Als er een fatsoenlijk voorstel komt, wil ik daar best op ingaan. Dat geldt overigens ook voor Wilco Kelderman. Een groot talent dat ik best in de ploeg zou willen hebben. Maar de meeste zaakwaarnemers die me met voorstellen bellen, denken dat ik toch maar een domme Rus ben, die elk bedrag op tafel legt. Maar ik ben niet zo dom hoor, anders zou ik niet zoveel geld hebben”, aldus Tinkov, wiens vermogen op de Forbes-lijst op zo’n 765 miljoen dollar wordt geschat.Bron: Telegraaf
Beetje gek inderdaad, het is ook helemaal niet duidelijk wat je er voor terugkrijgt. Van het geld wat ze hiermee ophalen kunnen ze nog niet eens het maandsalaris van Mollema betalen...quote:Op donderdag 19 juni 2014 16:09 schreef Waaghals het volgende:
Belkin begint nu zelfs met een tientjesactie.
![]()
http://www.teambelkin.com(...)with-just-euros-3240
Merkwaardig genoeg hebben ze het na deze tweet niet meer over Theo gehad.quote:
twitter:TeamBelkin twitterde op donderdag 19-06-2014 om 16:24:31#SterZLMToer - @TeamBelkin leads the pack. 2km to go. reageer retweet
Heeft 'ie zichzelf weer eens te pletter gereden?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lol. Sta ik net bij de AH, staat er in man in wielerkleding achter me bij de kassa.
Hele hoofd kapot, bloeduitstortingen, pleisters op diversen plaatsen.
Ik kijk nog eens, bleek het Gert Jan Theunisse
Die mag toch niet meer aan sport doen?quote:Op donderdag 19 juni 2014 18:11 schreef Sjoerd102 het volgende:
Lol. Sta ik net bij de AH, staat er in man in wielerkleding achter me bij de kassa.
Hele hoofd kapot, bloeduitstortingen, pleisters op diversen plaatsen.
Ik kijk nog eens, bleek het Gert Jan Theunisse
http://www.omroepbrabant.(...)el+moeilijk+mee.aspxquote:Gert-Jan Theunisse mag nooit meer intensief sporten: 'Daar heb ik het heel moeilijk mee'
Publicatie: woensdag 26 maart 2014 - 18:14 | Auteur: Joost van Erp
Gert-Jan Theunisse mag nooit meer intensief sporten (Foto: ANP) Gert-Jan Theunisse mag nooit meer intensief sporten (Foto: ANP) Vergroot foto
BERGHEM - Gert-Jan Theunisse uit Berghem mag nooit meer intensief sporten. De 51-jarige oud-wielrenner overleefde tientallen hartaanvallen en leeft met een pacemaker.
"Zonder dat apparaat was ik dood geweest", vertelt Theunisse woensdag aan Omroep Brabant. De oud-wielrenner had langere tijd last van pijn op de borst en viel regelmatig flauw. "Het werd steeds erger. Eerst gebeurde het een keer per maand, toen drie keer in de week en op een bepaald moment iedere dag. Toen het tien keer per dag mis ging, heb ik medische hulp gezocht."
Intensive care
Theunisse kwam op de intensive care te liggen. "Het was kantje boord." Dankzij de pacemaker leeft de Brabander nog. Maar hij mag dus nooit meer sporten. En sport is zijn lust en zijn leven. "Ik heb het daar emotioneel heel moeilijk mee. Ik heb met sport mijn brood verdiend en dat kan nu niet meer. Laat ik het zo zeggen: deze situatie valt voor mij niet mee."
De oud-coureur houdt zich er aan, want anders is het voor hem afgelopen. Van de doktoren hoorde hij dat zijn hart veel te lang en hard is doorgegroeid. "Dat komt door mijn topsportcarričre." Daar betaalt Theunisse dus nu de tol van.
Winst op Alpe d'Huez
De wielrenner won in 1989 in de Tour de France de befaamde rit naar Alpe d'Huez. Hij veroverde in hetzelfde jaar ook de bolletjestrui.
Moest ik ook gelijk aan denkenquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die mag toch niet meer aan sport doen?
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)el+moeilijk+mee.aspx
Maar ook al mag hij niet meer, ik kan me moeilijk voorstellen dat hij helemaal niet meer sport. Hij is echt een sportaholic.quote:Op donderdag 19 juni 2014 20:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken
Maarja, vond het stom om zoiets te vragen in een volle AH.
Tsjah, ik ken zijdelings iemand die in die tijd op hoog niveau wielrende. Mag nu ook niet meer intensief sporten, maar fietst en loopt wel weer. Verhaal gaat dat ie toendertijd wel aan de amfetamines zat en last van z'n rikketik kreegquote:Op donderdag 19 juni 2014 19:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die mag toch niet meer aan sport doen?
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)el+moeilijk+mee.aspx
Gesink bedoel je?quote:Op donderdag 19 juni 2014 23:08 schreef Marcoss het volgende:
Bol ook geblesseerd en mist het NK. Belkin schakelt zichzelf wel aardig zo, missen al Markus, Goos, Bol, Hofland en Mollema..
Ik denk dat hij Mollema bedoelt. Mollema slaat NK overquote:
Bakelants vroeg dus 800.000 euro salarisquote:Ploegleider Hilaire Van der Schueren: ‘Wie gaat er jongeren nog een kans geven?’
‘Zolang er geen grote multinationals komen, zal de wielersport het moeilijk blijven hebben. En managers die denken dat ze een jaarloon van 800.000 euro kunnen vragen omdat hun renner een Tourrit heeft gewonnen en enkele dagen in het geel heeft gereden, zullen hun verwachtingen moeten bijstellen. Ik zie ook het voordeel niet om het aantal renners per ploeg te beperken tot 22. Wie gaat dan nog jonge renners de kans geven? Als de plaatsen beperkt zijn, zullen de ploegen voor zekerheid kiezen.’
Bizar sterke prestatie ja. Check die uitslagquote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:10 schreef Mykonos het volgende:
En Bouhanni wordt 3e in een (semi-)bergrit in de Route du Sud
Maar dat zal bij Theunisse geen rol spelen....quote:Op donderdag 19 juni 2014 22:10 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsjah, ik ken zijdelings iemand die in die tijd op hoog niveau wielrende. Mag nu ook niet meer intensief sporten, maar fietst en loopt wel weer. Verhaal gaat dat ie toendertijd wel aan de amfetamines zat en last van z'n rikketik kreeg
quote:Op vrijdag 20 juni 2014 17:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bakelants vroeg dus 800.000 euro salaris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |