Ligt er heel erg aan, als het niet opschiet kan het inderdaad nog uren duren, maar als het vlot gaat lijkt het me minder de moeite. Maar wellicht moet ik het toch gewoon nog even open laten. Ik wil daar nu gewoon nog niet over beslissen geloof ikquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:52 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je daar straks over denkt![]()
Grappig dat je dit nu aanhaalt, ik was vanaf het begin overtuigd van een ziekenhuisbevalling (ik moest echt niet denken aan een thuisbevalling) maar de laatste tijd spookt steeds vaker een thuisbevalling door m'n hoofd.
Lekker thuis bevallen dusquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij zes centimeter pas? Da's nauwelijks de moeite meer waard
En als ik voor de 3 uursbevalling ga red je dat niet
Volgens mij wordt hier vooral zachtzinnig gepraat over het zetten van de prik. Niemand hier roept "joh, neem een ruggenprik want dat is pas relaxed manquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
ik vind dat hier best wel zachtzinnig over een ruggenprik gepraat wordt.
Naja, het ging mij niet om de duur vanaf 6 cm maar de heftigheid nam toen wel toe bij mijn relaxte bevallingquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er heel erg aan, als het niet opschiet kan het inderdaad nog uren duren, maar als het vlot gaat lijkt het me minder de moeite. Maar wellicht moet ik het toch gewoon nog even open laten. Ik wil daar nu gewoon nog niet over beslissen geloof ik
Imo denkt niemand er 'zo makkelijk' over, maar gaat het dus vooral om het zetten van de prik zelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:52 schreef Zoë23 het volgende:
Het is fijn dat het bestaat maar ik denk er iig niet zo makkelijk over.
aan het bevallen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:54 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Lekker thuis bevallen dus
Wat ik ook ga doen!
(ben weer thuis dus)
Tongpiercing voel je dus echt helemaal niks van. Je loopt daarna alleen een paar dagen met een dikke lap in je mond en eet veel waterijsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:42 schreef Fee-nix het volgende:
Chanty, een navelpiercing lijkt mij veel enger dan een ruggeprik. En een tongpiercing ook!
Bezoek was hier meteen al de eerste dag, verspreid over de bezoekuren kwamen: ouders, schoonouders, mijn zusjes, schoonzus+man. Ging prima.
Mijn eigen man hield zich wel aan de bezoekuren, maar ik was 's avonds dan ook erg moe en niet heel gezellig meer. Maar als ik het me goed herinner, mag manlief er zijn wanneer hij wil (overdag iig).
De eerste keer had ik een kamer alleen (heerlijk!!) De tweede keer lag ik in mijn eentje op een tweepersoonskamer. Tot de laatste nacht... Toen kwam er nog een moeder en baby bij. Jankende baby van een ander 's nachts vond ik geen succes. Maarja, gelukkig was het de laatste nacht. Hoop dat ik nu weer een kamer alleen kan krijgen. Ze streven er wel naar, na een keizersnee.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:54 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Lekker thuis bevallen dus
Wat ik ook ga doen!
(ben weer thuis dus)
Ho effequote:
Hahaha nee das waarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bij zes centimeter pas? Da's nauwelijks de moeite meer waard
En als ik voor de 3 uursbevalling ga red je dat niet
Ook dat was geen pretje maar dat heeft vast te maken met de weeën en het verkeerd zetten van de ruggeprik.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:58 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Imo denkt niemand er 'zo makkelijk' over, maar gaat het dus vooral om het zetten van de prik zelf.
Laat dat maar aan mij over! Morgen ben ik vast weer beter gehumeurd. Denk dat ik even een dagje nodig heb om te resetten en mezelf kut te voelen en alles oneerlijk te vinden en mezelf zielig te vinden. En dan ga ik morgen weer met frisse moed de schouders eronder zetten.quote:
Ik kan het me gewoon voorstellen allemaal. Want ik riep steeds van als ik naar het ziekenhuis moet dan so be it bla bla bla doe ik wel even.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 16:10 schreef Chanty het volgende:
[..]
Laat dat maar aan mij over! Morgen ben ik vast weer beter gehumeurd. Denk dat ik even een dagje nodig heb om te resetten en mezelf kut te voelen en alles oneerlijk te vinden en mezelf zielig te vinden. En dan ga ik morgen weer met frisse moed de schouders eronder zetten.
Nou, dat inderdaad. Wat mefke en ik (en een paar anderen zeiden) was om Chanty gerust te stellen voor het geval ze sowieso een ruggenprik zal moeten. Ik lees het helemaal niet zoals Sunshine zegt.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij wordt hier vooral zachtzinnig gepraat over het zetten van de prik. Niemand hier roept "joh, neem een ruggenprik want dat is pas relaxed man". Althans, naar mijn idee gaat het gros van de opmerking over het feit dat het zetten van de ruggenprik erg meevalt. Vooral omdat dat is waar Chanty zich (onder andere) wat zorgen over maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |