Alleen Niet_toegestaan_ is gay.quote:
De prostaat is een klier die bij de man vlak onder de blaas om de urinebuis heen zit.quote:
Zulke wijven, bahquote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
In stukken snijden en voeren aan de piranha's, deze bitch.
is fa2 jatochquote:
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:21 schreef MMGYMCMB het volgende:
In stukken snijden en voeren aan de piranha's, deze bitch.
Blijft wel grappig.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik zie er tenminste niet zo uit
[ afbeelding ]
Tnxquote:Op maandag 16 juni 2014 23:22 schreef voederbietel het volgende:
[..]
De prostaat is een klier die bij de man vlak onder de blaas om de urinebuis heen zit.
De prostaat bevindt zich naast het rectum en produceert een aantal hulpstoffen die aan het sperma worden toegevoegd. De prostaat voorkomt door samentrekking dat er sperma in de blaas kan stromen.
Een andere naam voor de prostaat is voorstanderklier,[1] afgeleid van het Griekse woord προστάτης - prostates, letterlijk "degene die voor staat", "beschermer", "wachter".[2]
In 2002 werden door het internationaal comité van anatomische terminologie de vrouwelijke para-urethrale klieren benoemd als 'vrouwelijke prostaat'.[3]
De prostaat verschilt aanmerkelijk binnen verschillende diersoorten, zowel anatomisch, chemisch als fysiologisch.
hoax, hij drinkt geen pitt bierquote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
ik zie er tenminste niet zo uit
[ afbeelding ]
Hij kan d'r niks aan doen, een moslim is stompzinnig om d'r zelf voor te kiezen.quote:
Afvallige.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:30 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hij kan d'r niks aan doen, een moslim is stompzinnig om d'r zelf voor te kiezen.
kafir, ik hoop voor je dat allah genadig isquote:Op maandag 16 juni 2014 23:31 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kan best moslim zijn zonder al dat gehaat, kijk naar ons.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
Perzisch is echt n lelijke taal. Die nmrs
Wat een typische tata kijk op het m-o...quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Denk dat Iran, op Israël na misschien, het machtigste land in het Midden-Oosten is.
quote:
Turks is veel lelijker man.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
Perzisch is echt n lelijke taal. Die nmrs
Marokkaans is echt kaolo lelijk, alleen sommige straattaalwoordjes klinken grappigquote:
Spaans bedoel je?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Marokkaans is echt kaolo lelijk, alleen sommige straattaalwoordjes klinken grappig. En Dominicaans.
Marokkaans is sowieso een afschuwelijke taal ja, maar Turks net zo.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Marokkaans is echt kaolo lelijk, alleen sommige straattaalwoordjes klinken grappig. En Dominicaans.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
1 Perzischquote:Op maandag 16 juni 2014 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Marokkaans is sowieso een afschuwelijke taal ja, maar Turks net zo.
Huh? (srs) Of is dit een jab jegens krio?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je Marokkaans niet verbetert.
Vocaroo om tegendeel te bewijzenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:43 schreef ntm het volgende:
[..]Ik vind Nederlands en Duits lelijkere talen. Frans & Italiaans
Inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:42 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je Marokkaans niet verbetert.
Whehehehe.quote:
Echt denken dat Marokkaans een taal is LOL.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? (srs) Of is dit een jab jegens krio?
1. Marokkaansquote:
Ewa sahbi je snapt me toch of niet? Zo niet kowed dan a hazi batata.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt denken dat Marokkaans een taal is LOL.
Ben je PVV'er ofzo.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1. Marokkaans
2. Marokkanen
3. Marokko
Mijn top 3 van dingen die ik haat.
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1. Marokkaans
2. Marokkanen
3. Marokko
Wat dacht je van Arabisch.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ewa sahbi je snapt me toch of niet? Zo niet kowed dan a hazi batata.
Ja.quote:
http://vocaroo.com/i/s1S86T27pZu4quote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vocaroo om tegendeel te bewijzen.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef krioro het volgende:
[..]
Echt denken dat Marokkaans een taal is LOL.
Woow. What happened?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1. Marokkaans
2. Marokkanen
3. Marokko
Bedankt.quote:
Marokko heeft dan ook werkelijk niets goeds voortgebracht. Oke ntm, maar zij is gered door haar Tunesische genenquote:
KIJK OM JE HEENquote:
Dat noemt men een dialect.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef Che_ het volgende:
[..]gekke 3azie jij... denken dat Mocrokaans helemaal arabisch is
Voetballers.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marokko heeft dan ook werkelijk niets goeds voortgebracht. Oke ntm, maar zij is gered door haar Tunesische genen
Ik snap je wel ja, net zoals ik snap dat Dominicaans-Spaans verschilt van regulier Spaans.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ewa sahbi je snapt me toch of niet? Zo niet kowed dan a hazi batata.
Dat denk ik niet, gekke mocro.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef Che_ het volgende:
[..]gekke 3azie jij... denken dat Mocrokaans helemaal arabisch is
marokkanenhaatquote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marokko heeft dan ook werkelijk niets goeds voortgebracht.
Heb ik nietquote:Op maandag 16 juni 2014 23:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Huh? (srs) Of is dit een jab jegens krio?
[..]
Vocaroo om tegendeel te bewijzen.
[ afbeelding ]
Marokkaanse theequote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Marokko heeft dan ook werkelijk niets goeds voortgebracht. Oke ntm, maar zij is gered door haar Tunesische genen
Goede ad krijg ik erbij.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:48 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1S86T27pZu4
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik snap je wel ja, net zoals ik snap dat Dominicaans-Spaans verschilt van regulier Spaans.
Weet je hoe mooi land Marokko is.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Goede voetballer of niet?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ene die z'n vrouw die net een miskraam kreeg achterliet om een balspelletje te spelen?
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die ene die z'n vrouw die net een miskraam kreeg achterliet om een balspelletje te spelen?
OH. RUIM OP DAN??!!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 23:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Goede ad krijg ik erbij.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |