SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
"Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
Ikr. Als iemand vervelend is gewoon dreigen met spoilerenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:19 schreef krullenbolletje het volgende:
Got spoilers geven je zoveel macht
Jij doet het alleen nog echt ook met je enge boze ogen :Squote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ikr. Als iemand vervelend is gewoon dreigen met spoileren.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij doet het alleen nog echt ook met je enge boze ogen :S
Mensen die dit doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ben pas bij aflevering 2quote:Op maandag 16 juni 2014 20:24 schreef wietparkiet het volgende:
Beetje jammer tt
beter had je een recente spoiler als TT gezet
Jij weetquote:Op maandag 16 juni 2014 20:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over je nek gaan in de ochtendquote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Snow wanneer ze voor pampus ligt![]()
zo lekker rustig
kwam door die troepjoint van jouquote:Op maandag 16 juni 2014 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Over je nek gaan in de ochtend
zo zwak
"is dit een beetje goed"quote:Op maandag 16 juni 2014 20:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er niks van wilde
WP. Heb je nou nog klappen voor het team gevangen, of durfde je niet meer toen je ook zonder reden geslagen werd?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:37 schreef wietparkiet het volgende:
Wings strapped for burdens on your shoulders.
You'll never be amongst the celestials.
We bathe in flames tonight.
For we will shine more than the skies as we burn out our load.
Heb zowel van flips en snow klappen gevangenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
WP. Heb je nou nog klappen voor het team gevangen, of durfde je niet meer toen je ook zonder reden geslagen werd?
Je zou ze muzikaal scholen weet je nog. Dat je geslagen zou worden was slechts een leuke bijkomstigheid.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Heb zowel van flips en snow klappen gevangen
althans bij snow duurde dat niet zo heel lang want die was snel lam
Sorry. Ze zijn niet eng, slecht heel groot en boos.quote:
Oh kut helemaal vergetenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je zou ze muzikaal scholen weet je nog. Dat je geslagen zou worden was slechts een leuke bijkomstigheid.
[..]
Sorry. Ze zijn niet eng, slecht heel groot en boos.
quote:
Heb de muziek netjes uitgezet tijdens het voetballenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had zelfs een compromis kunnen sluiten. Zij voetbal, jij de muziek.
Teleurstelling is momenteel wel het minste wat ik voel.
Ja fijn, ik zat met dat dronken monster opgescheept. Bedankt allemaal.quote:
Rustig? I wish.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef wietparkiet het volgende:
Snow wanneer ze voor pampus ligt![]()
zo lekker rustig
Ze was bij ons heel erg rustig en "lief"quote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ja fijn, ik zat met dat dronken monster opgescheept. Bedankt allemaal.
[..]
Rustig? I wish.
Ze lag naar adem te happen als een vis op het droge.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ze was bij ons heel erg rustig en "lief"
Hardop gelachenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze lag naar adem te happen als een vis op het droge.
Te lachen om hoe ze ademde.
En vervolgens weer naar adem te snakken omdat ze geen lucht meer kreeg van het lachen.
Herkenbaar ja. Die motoriek van haar is niet helemaal goed heb ik zo het ideequote:Om nog maar niet te beginnen over alle klappen die ze mij 'per ongeluk' uitdeelde omdat ze geen controle meer had over haar motoriek.
Ik schuif het nu wel op de drank, maar eigenlijk is ze altijd zo hè.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Herkenbaar ja. Die motoriek van haar is niet helemaal goed heb ik zo het idee
Stiekem wel. maar dat moet je niet tegen haar zeggen dat vind ze niet leuk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik schuif het nu wel op de drank, maar eigenlijk is ze altijd zo hè.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:46 schreef Rodawa het volgende:
Ja fijn, ik zat met dat dronken monster opgescheept. Bedankt allemaal.
Ja toen jij me Darth Vader noemde zag ik hem telkens voor me bij elke ademhalingquote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ze lag naar adem te happen als een vis op het droge.
Te lachen om hoe ze ademde.
En vervolgens weer naar adem te snakken omdat ze geen lucht meer kreeg van het lachen.
Om nog maar niet te beginnen over alle klappen die ze mij 'per ongeluk' uitdeelde omdat ze geen controle meer had over haar motoriek.
Wacht zijn er beelden/geluidsopnames van?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja toen jij me Darth Vader noemde zag ik hem telkens voor me bij elke ademhaling.
Ook nog stiekem alles opnemen![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wacht zijn er beelden/geluidsopnames van?
Ja. Heel veel.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Wacht zijn er beelden/geluidsopnames van?
Daarvoor lag je ook al zelfingenomen te grinniken. Om nog maar niet te beginnen over daarna. In zulke tijden mis ik een traplift.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja toen jij me Darth Vader noemde zag ik hem telkens voor me bij elke ademhaling.
Ook nog stiekem alles opnemen![]()
Dat ik dit gemist hebquote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarvoor lag je ook al zelfingenomen te grinniken. Om nog maar niet te beginnen over daarna. In zulke tijden mis ik een traplift.
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daarvoor lag je ook al zelfingenomen te grinniken. Om nog maar niet te beginnen over daarna. In zulke tijden mis ik een traplift.
quote:
Krijg je nare rimpels van.quote:
Volgende keer ben je welkom om mee te rijden en haar te tillen. Ik kan je daarna even afzetten bij het busstation, het schijnt dat je gratis mag reizen als je de buschauffeur pijpt.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgende keer ben je welkom om mee te rijden en haar te tillen. Ik kan je daarna even afzetten bij het busstation, het schijnt dat je gratis mag reizen als je de buschauffeur pijpt.
Krul, onze favoriete hoer.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Volgende keer ben je welkom om mee te rijden en haar te tillen. Ik kan je daarna even afzetten bij het busstation, het schijnt dat je gratis mag reizen als je de buschauffeur pijpt.
LR je overdrijft. Mijn ogen zijn alles behalve groot.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik beeld mij nu zoiets in. Brrr
[ afbeelding ]
Omg snow roddelhoerquote:Op maandag 16 juni 2014 21:19 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Omdat zij het meeste contact heeft met rodawaquote:Op maandag 16 juni 2014 21:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Hoe weet je nou dat snow het was?
wij waren er ook bij
haha en wat voor'n contactquote:Op maandag 16 juni 2014 21:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omdat zij het meeste contact heeft met rodawa
Ik zie niksquote:Op maandag 16 juni 2014 22:12 schreef Rodawa het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij omschrijft dit jullie meet wel.
Ja godver, ik was direct in paniek omdat het niet werkt. Heb het al gefixed - je herkent jezelf vast wel terug.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zie niksMaar er staat iets van party panda dus het kan wel kloppen
Ik dacht bij jou meer aan linksvoor of rechts in het hoekje. Maar dat is slechts op basis van de roddels die ik gehoord heb uit de mond van een dronkaard.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:14 schreef krullenbolletje het volgende:
Oh nu zie ik hem wel, die panda's rechts waren snow en ik ja
Je bent gewoon jaloersquote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef Rodawa het volgende:
Lees: het gras maaienkrul naar adem doen snakken
krul pletten
Ik klom inderdaad wel zo over een bankquote:Op maandag 16 juni 2014 22:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik dacht bij jou meer aan linksvoor of rechts in het hoekje. Maar dat is slechts op basis van de roddels die ik gehoord heb uit de mond van een dronkaard.
Geplet worden door je vetquote:Op maandag 16 juni 2014 22:18 schreef Snowbells het volgende:
Over een grasveld rollen met krulop krul zitten
over krul heen liggen
Ligt nu in de wasmand hehe. Was er wel ingetrokkenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:21 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb je die trojka nog uit je broek gekregen???
Wacht. Donderdag?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt nu in de wasmand hehe. Was er wel ingetrokken. Mja mja jmr. Ik moet donderdag sowieso nog even broeken halen
.
HIGH WAISTED JEANS. YEAH.
Ja moet in Arnhem wezenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:25 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Wacht. Donderdag?
not sure if fucked... [ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja moet in Arnhem wezen. Gewoon 1 winkel in en klaar. Rustig blijven ademen.
[..]
n Arnhem wezen. Gewoon 1 winkel in en klaar. Rustig blijve
[..]
en. Gewoon 1 winkel in en klaar. R
Oke nice. /screenshotquote:
Misschien een paar anderen. Is toch leeeuuuukquote:Op maandag 16 juni 2014 22:29 schreef Rodawa het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Oke nice. /screenshot
Dat overleef ik wel.
Ik heb al mogen ervaren hoe jij je broodje koopt. Of ja, koopt. Daar een poging tot doet.quote:Op maandag 16 juni 2014 22:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Misschien een paar anderen. Is toch leeeuuuuk?
Zeg even als je een leuke vindt ik wil er ook nog 1!!quote:Op maandag 16 juni 2014 22:24 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ligt nu in de wasmand hehe. Was er wel ingetrokken. Mja mja jmr. Ik moet donderdag sowieso nog even broeken halen
.
HIGH WAISTED JEANS. YEAH.
Ik als autist hele planning gemaakt van nu moeten we de tram hebbenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik heb al mogen ervaren hoe jij je broodje koopt. Of ja, koopt. Daar een poging tot doet.
Ik bereid me vast mentaal voor.
WP's autisme gaat helemaal losquote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ik als autist hele planning gemaakt van nu moeten we de tram hebben
"nee ik wil nu lunchen (half 4 's middags)"
-krul
"zal ik een broodje halen ik zit echt te twijfelen of ik een broodje zal halen. jesper wat denk jij zal ik een broodje halen"
-snow
Ik had 0-1quote:Op maandag 16 juni 2014 22:51 schreef Hooidraad het volgende:
1-1 gegokt.
Dus in totaal 5 puntjes omdat ik de 'winnaar' goed had?
Bershka bby!!! zoveel keusquote:Op maandag 16 juni 2014 22:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zeg even als je een leuke vindt ik wil er ook nog 1!!
quote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
-krul
"zal ik een broodje halen ik zit echt te twijfelen of ik een broodje zal halen. jesper wat denk jij zal ik een broodje halen"
-snow
Ik had alleen nog maar ontbetenquote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
-krul
-snow
Haha teringquote:Op maandag 16 juni 2014 22:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
-krul
-snow
-Broodjeszaakquote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha teringGisteren was het niet anders. We zijn ongeveer elke winkel op CS afgeweest op zoek naar eten - uiteindelijk kwamen we weer bij het eerste broodjeszaakje uit.
niet la place toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha teringGisteren was het niet anders. We zijn ongeveer elke winkel op CS afgeweest op zoek naar eten - uiteindelijk kwamen we weer bij het eerste broodjeszaakje uit, want hoe vies het er daar de eerste keer ook uitzag, het was nog altijd beter dan de rest.
Ik wil een kfcquote:
Dat merk ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:02 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Alle 3 ja. Ik breng het graag wat gedramatiseerd.
Komt ook srs goed uit, want rond die tijd heb ik sowieso weer fucking veel honger.quote:Op maandag 16 juni 2014 23:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dat merk ik.
Donderdag ook maar langs de sub hè
Hey wij zijn juist blij. Misschien moet ik ook maar zo'n topic openen zoals Moira deed met Monopolyquote:
Ik beloof je eenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hey wij zijn juist blij. Misschien moet ik ook maar zo'n topic openen zoals Moira deed met Monopoly
blufquote:Op maandag 16 juni 2014 23:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hey wij zijn juist blij. Misschien moet ik ook maar zo'n topic openen zoals Moira deed met Monopoly
Goed zo. Al zou ik dat ondanks mijn ietwat vervelende gedrag aan jouw adres vandaag nooit doen hoor :squote:Op maandag 16 juni 2014 23:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Als ik ooit zoiets open dan mag je mij persoonlijke afschieten
Mijn botten worden al wat broos leeftijdstechnisch. Ik kan het risico op een klap niet permitterenquote:
gewoon een halve fles trojka aarbeienlimonade geven en ze gaat plat als ze je probeert te meppenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mijn botten worden al wat broos leeftijdstechnisch. Ik kan het risico op een klap niet permitteren
Wodkaquote:Op maandag 16 juni 2014 23:25 schreef Snowbells het volgende:
Het was meer de pure wodka en pineapple aids waar ik aan dood ging
daar kan ik toch nooit onder door manquote:Op maandag 16 juni 2014 23:52 schreef Dientje12 het volgende:
Limboooooo
____________________________________________________________________________________
Nee, voor het eggie! Lange tijd niet gezien sinds dat ding dat je niet de echte krul was. Beetje zo een 'Wie van de Drie' verhaal...quote:
dingen doenquote:Op maandag 16 juni 2014 23:55 schreef Hooidraad het volgende:
Heuj... Dientje is terug!
Waar zo lang al die tijd?
Huh wat niet de echte krul?quote:Op maandag 16 juni 2014 23:59 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Nee, voor het eggie! Lange tijd niet gezien sinds dat ding dat je niet de echte krul was. Beetje zo een 'Wie van de Drie' verhaal...
Whahahaaaaa, misschien een topic voor BNW ofzo. Ik begreep er ook geen bal van maar soms lees je eens wat.quote:
Doe even normaal met je overmatig vieze klefheid. Ik wil jullie smerig opgegeilde gezichten niet zien terwijl jullie zo over elkaar schrijven in de SC.quote:
Ahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Whahahaaaaa, misschien een topic voor BNW ofzo. Ik begreep er ook geen bal van maar soms lees je eens wat.
Ik beeld me graag in dat de echte Boy Zonderman achter jouw account zit.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:03 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Whahahaaaaa, misschien een topic voor BNW ofzo. Ik begreep er ook geen bal van maar soms lees je eens wat.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Doe even normaal met je overmatig vieze klefheid. Ik wil jullie smerig opgegeilde gezichten niet zien terwijl jullie zo over elkaar schrijven in de SC.
Ben je ziek?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ze heeft mij net goed verzorgd door eten en drinken te brengen enz
Het zal wel... goed dattie er weer bent!quote:
mmmm wat heb je gegetenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Had wel te lang niks gegeten en last van maag maar is nu weg
Whahaha, zou wat zijn heuj!quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik beeld me graag in dat de echte Boy Zonderman achter jouw account zit.
Zit dit kleffe wangedrag nou niet aan te moedigen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Als je een relatie hebt is het toch vrij normaal dat je dat doet
Ik zeg juist dat ik dat normaal vind waardoor ik dat soort berichtjes niet zo goed snapquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zit dit kleffe wangedrag nou niet aan te moedigen.
Echt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Vertel Snow maar dat ik geen truien uit mijn jeugd heb bewaard.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
Roro, ik moest je nog melden dat Snow graag een trui van jou wil hebben.
Oh zo.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat ik dat normaal vind waardoor ik dat soort berichtjes niet zo goed snap
Idd. Ik feed graagquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:06 schreef Amarantha het volgende:
Piccolinis zijn vies lekker, die ga ik ook weer eens halen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Picolinis visticks en ijs![]()
Inb4 fatty
He vieze bolle ga afvallenquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:07 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zit dit kleffe wangedrag nou niet aan te moedigen.
Hou je bek over bol.quote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Piccolinis zijn vies lekker, die ga ik ook weer eens halen.
Hoe waren de vi sticks?
Ik stik nog net niet als hij weer eens over me heen rolt in zijn slaap. Of zijn arm op mijn hoofd parkeert.quote:
Vienetta strawberry.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Wat voor ijs?Ik moet echt Ben & Jerry's halen deze week. Waar is dat het goedkoopste? (de echte)
Zal eens wat anders op je hoofd parkeren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik stik nog net niet als hij weer eens over me heen rolt in zijn slaap. Of zijn arm op mijn hoofd parkeert.
Wel de brandweer nodig als hij moet douche?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik stik nog net niet als hij weer eens over me heen rolt in zijn slaap. Of zijn arm op mijn hoofd parkeert.
Last van je maag en dat is het eerste wat je eetquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Picolinis visticks en ijs![]()
Inb4 fatty
Viennetta, homo. Godverdomme zeg, spel je nou expres al het eten verkeerd? Picolini's, visticks, vienetta. Ik walg van je. #obeseragequote:
Noem je mij nu een hete jongen?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:12 schreef klawie het volgende:
[..]
Wel de brandweer nodig als hij moet douche?
Guccipet? Heh?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:12 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zal eens wat anders op je hoofd parkeren.![]()
![]()
/FL-mode
nee maar srs, wil je mijn gucci-pet nou nog?
Het hielp.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:13 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Last van je maag en dat is het eerste wat je eet![]()
Ik hou van je. Maar ben wel superblij dat we gewonnen hebben.quote:
Lief.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik hou van je. Maar ben wel superblij dat we gewonnen hebben.
Mobiel fokken struggles.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Viennetta, homo. Godverdomme zeg, spel je nou expres al het eten verkeerd? Picolini's, visticks, vienetta. Ik walg van je. #obeserage
O-okquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Laat maar, we bespreken dit wel even achter de coulissen.
Ja m'n familie is deels Duits, ergens 353634734652351 jaar terug, heb een Duitse achternaam.quote:
Haha, jij bent familie van Ireen Wüst.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja m'n familie is deels Duits, ergens 353634734652351 jaar terug, heb een Duitse achternaam.
Had ik vorige week al, geen zin in. Het wordt één van de twee, maar welke. Denk pizza met kebab, kaas, lading knoflooksaus erbijquote:
Oaar weken terug in zwolle kebab gehaald snachts was echt on te kotsen wn miste sambalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Had ik vorige week al, geen zin in. Het wordt één van de twee, maar welke. Denk pizza met kebab, kaas, lading knoflooksaus erbij![]()
Dat niet, maar ze komt wel uit een durp hier vlakbij.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:18 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Haha, jij bent familie van Ireen Wüst.
Sambalquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:21 schreef klawie het volgende:
[..]
Oaar weken terug in zwolle kebab gehaald snachts was echt on te kotsen wn miste sambal
Weet jij trouwens wat leuks is om te doen in zwolle op date??
Jij bent een rijke tatta zet de airco aanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb het wel behoorlijk warm altijd dus ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |