Wereldkampioen gaat moeilijk worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:49 schreef Kekster het volgende:
[..]
Ik keek de wedstrijd samen met mijn Duitse en Portugese vrienden.
Ik vond het wel genieten eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, zeker geen top 3, daar was de 2e helft te saai voor. Bovenste helft.
Moest even wat gezeik met het KNHS oplossen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zlataquote:Op maandag 16 juni 2014 20:52 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mooizo. Zonder jou is deze topshow niet compleet.
Flopshow, niet goed voor mijn nostradamusquote:
Ja tuurlijk, zou ik ook doenquote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef Falco het volgende:
Vermeulen probeert te hinten dat ie gisteren ook andere beelden zag
Jawel.quote:
Of ontslag. Dat lijkt me beter.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Ja hoor, ik wil helemaal niet meer horen welke beelden Arno heeft. Ze regelen maar een tv voor 'm ofzo.
Godverdommequote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef alors het volgende:
[..]
Ik zag hem daar staan, maar hij is in de war met Alireza denk ik
Vorig WK de opperbaas toch wel. Jammer van dat blundertjequote:
verkeerde shirtquote:
eensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
2 Heerenveense spitsen, moet goed komen zou je zeggenquote:
Ja maar, Arno.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2 Heerenveense spitsen, moet goed komen zou je zeggen
Jankabash*quote:
twitter:paulinthedark twitterde op maandag 16-06-2014 om 20:55:26Ohneeeeeeeeeeee Arno Vermeulen doet weer verslag #iranig http://t.co/xURTIT2cgi reageer retweet
Haha ja die Saddam Hoessein maakt je afquote:Op maandag 16 juni 2014 20:55 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wie niet meezingt komt bij terugkomst voor het vuurpeleton.
Die mening delen Arno en ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien zou een echte uitleg dan beter zijn, in plaats van hinten.
Is toch allemaal 1 pot nat?quote:Op maandag 16 juni 2014 20:56 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat zijn Soennieten. Iraniers zijn Sjiieten.
Ik volg de Iraanse competitie niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers, ik hoor graag jouw tips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |