Omdat we gevarieerd moeten etenquote:Op maandag 16 juni 2014 21:23 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien je dat toch vergeten bent, maakt dat ook niet uit.
Ik ga niet elke keer wisselen, auti, ik ben nog zoekende en vind deze eigenlijk wel leuk, heel wat anders als dat bloemetje, die toch wel heel veel op die van Marrije leek.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:24 schreef FANN het volgende:
Hé bah, vin ik niet leuk als iedereen steds van AVA verwisselt daar raak ik van in de war
autiquote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ga niet elke keer wisselen, auti, ik ben nog zoekende en vind deze eigenlijk wel leuk, heel wat anders als dat bloemetje, die toch wel heel veel op die van Marrije leek.
Doe nu de libelle modus maar weer uit.quote:
Probleem?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar eh....... wat was nou het probleem met Donald?
Ja wij ook wel als het moet..quote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
kijk ik kan alles wit zwart maken
[ afbeelding ]
ja, ja, knap hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er gezellig uit ...... notquote:Op maandag 16 juni 2014 21:25 schreef Treehut362 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe nu de libelle modus maar weer uit.![]()
Dat kun je trouwens ondervangen bij het inkopen. Als je afgepast verschillende dingen inkoopt, dan kun je ook niet hetzelfde eten als de dag ervoor.
Met een appel in het gras. Je kent de bijbel?quote:Op maandag 16 juni 2014 21:26 schreef FANN het volgende:
[..]
owwwwwwwww, ah....... ja dáár had ik dus niet aan gedacht
Dan zal het wel niet zo'n groot probleem geweest zijnquote:
ik dacht het is minder vermoeiend voor je ogen dus ik kan wel uitleggen hoe dat moet Google chromequote:
Ik laat mijn auto altijd openquote:Op maandag 16 juni 2014 21:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik niet, ik heb wel dat als ik ergens met de auto heen ga, mijn auto heb geparkeerd en weggelopen ben ik ineens bang ben dat ik mijn auto niet afgesloten heb.
ow........ dat is een appel, ik had dus een soort van sport in mijn hoofdquote:Op maandag 16 juni 2014 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met een appel in het gras. Je kent de bijbel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |