quote:Op maandag 16 juni 2014 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zielige schwalbe van Muller wel bij dat handje
Was niet voor zijn elleboog ...quote:Op maandag 16 juni 2014 18:38 schreef Zorro het volgende:
Rood geven voor die "elleboog" en Neymar voor zijn Elleboog! maar geel
Vergeet de kopstoot ook nietquote:Op maandag 16 juni 2014 18:38 schreef Zorro het volgende:
Rood geven voor die "elleboog" en Neymar voor zijn Elleboog! maar geel
Genieten van een wedstrijd van Duitslandquote:
neequote:
van onze centen!quote:
Dat andere was helemaal niks, alleen hoofden bij elkaar. Costa bij BMI was een stuk zwaarder.quote:
Even afwachten wat Nederland in de finale doetquote:Op maandag 16 juni 2014 18:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ho ho ho, de 1-5 wordt door niemand overtroffen dit WK he..
beetje gel in zijn haar?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu moet Ronaldo het in zijn eentje recht zetten.
winnaar rode kaarten?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
'Portugal maakt een goede kans om dit WK te winnen.' - InZanity
Ja heel veelquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef GGMM het volgende:
'Portugal maakt een goede kans om dit WK te winnen.' - InZanity
Ok. Groetjesquote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Wedstrijd is gelijk over. Ook niet meer leuk om naar te kijken
Nee hoor, alleen maar 2 doelpunten en een rode kaartquote:
Ik zie hem liever pussy de Vrijquote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef Uccie het volgende:
Waarom stel je zo'n debiel op dan tegen Duitsland
Trouwens, wie doet dit NOS commentaar, deze stem heb ik eerdere wedstrijden niet gehoord.
Pepe is gewoon een randdebielquote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef DarkAccountant het volgende:
Flauwe rode kaart, komt gewoon door de reputatie van Pepe.
Ja maar dan nogquote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Muller is ook wel een teringlul natuurlijk.
Onzin, een wereldster als Pepe die zich zo amateur opstelt voor je eigen land.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef Uccie het volgende:
Waarom stel je zo'n debiel op dan tegen Duitsland.
Prima wedstrijdjes, jaquote:
Welke zender?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef tong80 het volgende:
De Duitse verslaggever kwam klaar. Slacht ze af Löw en co.
Flauwe rode kaartquote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef DarkAccountant het volgende:
Hij stelt zich ook niet aan hoor..quote:Op maandag 16 juni 2014 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
Sorry hoor, maar die Muller stelt zich enorm aan. Wat gebeurt er nou eigenlijk?Muller heeft nergens pijn, deze rode kaart is aangenaaid.
de kopstoot van diego costa was harder.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef DarkAccountant het volgende:
De één spuit meer dan de ander.quote:
Lekker op de grond vallen tegen de spits van Zwollequote:Op maandag 16 juni 2014 18:40 schreef Helpmefok het volgende:
HA
[..]
HAHAHAHA.
Jij snapt er geen kutje van.
gras = groenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef fotostarter het volgende:
Nu worden die Portugezen smerig, let maar op
twitter:lipmicrofoon twitterde op maandag 16-06-2014 om 18:41:08Pepe! De steender! De kannibaal! De hakbijl! Pepe! Maar Müller heeft ook op de toneelschüle gezeten, hoor! Tsjonge! #duipor reageer retweet
Muller doet het als de rest aan overacting en het voetbal voor schut zetten, haalt niet weg dat wat Pepe doet rood is.. ook al was het maar zacht. Heeft niets met voetbal te maken.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:38 schreef BillDauterive het volgende:
Sorry hoor, maar die Muller stelt zich enorm aan. Wat gebeurt er nou eigenlijk?Muller heeft nergens pijn, deze rode kaart is aangenaaid.
Ging meer om de reactie zelf gok ikquote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef Maver24 het volgende:
Was niet eens een kopstoot. Muller is een mongool
Daar is ie best goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef Grifte het volgende:
Pepe kan zich beter op haxball richten, daar zijn geen scheidsrechters
Waarom niet?quote:
Hoeft niet hard te zijn.. sowieso voor de intentie kun je al rood geven.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef Maver24 het volgende:
Was niet eens een kopstoot. Muller is een mongool
Dat is meer zijn ding inderdaad.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef Grifte het volgende:
Pepe kan zich beter op haxball richten, daar zijn geen scheidsrechters
Hahahahahahahahahahaquote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef Caland het volgende:
Portugal staat er altijd op eindtoernooien
- Inzanity
Wat verwacht je van die vegetarische bomturk: dat er iets zinnigs uit komt?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef Caland het volgende:
Portugal staat er altijd op eindtoernooien
- Inzanity
quote:
Maar je weet toch dat die Duitsers dit gaan uitlokken.quote:
Ik wil nog wel even de grote Ronaldo show zien hoor vandaagquote:Op maandag 16 juni 2014 18:42 schreef badschaap het volgende:
als ik ronaldo was, zou ik al die haters de vinger geven als ik zou scoren
Geen idee. Jeroen Elshof?quote:
.twitter:sportzeloot twitterde op maandag 16-06-2014 om 18:41:18Real Madrid-spelers die zijn vernederd in Salvador:* Pepe* Ramos* Ronaldo* Coentrao* Xabi Alonso* Casillas reageer retweet
echt hequote:Op maandag 16 juni 2014 18:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat verwacht je van die vegetarische bomturk: dat er iets zinnigs uit komt?
Ik zie hem eerder huilen dan scorenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:42 schreef badschaap het volgende:
als ik ronaldo was, zou ik al die haters de vinger geven als ik zou scoren
Van allebei heeft het niets met voetbal te maken. Ik baal hier wel van, want ik had zin in een spannende wedstrijd, dat zie ik nu niet meer gebeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Muller doet het als de rest aan overacting en het voetbal voor schut zetten, haalt niet weg dat wat Pepe doet rood is.. ook al was het maar zacht. Heeft niets met voetbal te maken.
Niet goed gespeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Geen idee, maar wel in één keer goed.
Pepe is te dom om omgekocht te wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Pepe heeft misschien wel een paar miljoentjes gekregen voor deze kaart.
#illuminati
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
als een kopstoot tegenwoordig al het hoofd tegen iemand anders zijn hoofd aan leggen is':')
Van mij mag de scheids Muller ook best geel geven.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van allebei heeft het niets met voetbal te maken. Ik baal hier wel van, want ik had zin in een spannende wedstrijd, dat zie ik nu niet meer gebeuren.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 16-06-2014 om 18:43:37Als Müller dit bij Pepe had gedaan had Pepe geel gekregen, just saying #imago reageer retweet
En terecht, zelfs een kopstoot-beweging zou rood moeten zijn. Achterlijk gedrag dat niet thuis hoort op een voetbalveld.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
als een kopstoot tegenwoordig al het hoofd tegen iemand anders zijn hoofd aan leggen is':')
Alleen jammer dat ze de laatste jaren steeds falen wanneer de winst te ruiken is.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Lekker hoor dit, Duitsland staat er altijd, Presteren gewoon altijd. Soldaten zijn het.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 16-06-2014 om 18:43:37Als Müller dit bij Pepe had gedaan had Pepe geel gekregen, just saying #imago reageer retweet
Tja, zelf gecreeerdquote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Gramulanion het volgende:
Even dimmen stijnquote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we ons allemaal 1 minuut geestelijk minderwaardig gedragen als blijk van steun aan Pepe.
Portugal kan er gewoon geen reet van.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Dit duitsland zonder Reus en Schweinsteiger... nog steeds oppermachtig
Wil jij dat iedereen zijn tv weg gooit?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we ons allemaal 1 minuut geestelijk minderwaardig gedragen als blijk van steun aan Pepe.
Jeroen Grueter is ook wel ok, zolang Messi niet speeltquote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
Elshoff, al een tijdje te enige NOS commentator waar je geen aids van krijgt.
Zonder Ronaldo zouden ze nooit een darkhorse worden genoemd.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal kan er gewoon geen reet van.
Die prijs komt nog wel, geduld. Belangrijkste is; ze gaan er nooit in de groepsfase al uit zoals veel toplanden doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de laatste jaren steeds falen wanneer de winst te ruiken is.
Alsof Nederland ook maar iets te vertellen heeft tegen die moffen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Hoop dat Muller een rotschop krijgt straks. Zo'n acteur moet je niet bij NL - DLD hebben.
Ja, dat gaat dan ook nog wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jeroen Grueter is ook wel ok, zolang Messi niet speelt
Ik dacht dat dit nep was.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Zelfs Rihanna is teleurgesteldtwitter:
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
.twitter:sportzeloot twitterde op maandag 16-06-2014 om 18:41:18Real Madrid-spelers die zijn vernederd in Salvador:* Pepe* Ramos* Ronaldo* Coentrao* Xabi Alonso* Casillas reageer retweet
Volgende wedstrijd is Zwitserland v Frankrijk. Ik wens Varane en Benzema alvast veel sterkte toe.
Hehe idd. Duitsland gaat Nederland, als we al tegen ze moeten dit toernooi, wel een lesje leren.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof Nederland ook maar iets te vertellen heeft tegen die moffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |