Van mij mag de scheids Muller ook best geel geven.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Van allebei heeft het niets met voetbal te maken. Ik baal hier wel van, want ik had zin in een spannende wedstrijd, dat zie ik nu niet meer gebeuren.
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 16-06-2014 om 18:43:37Als Müller dit bij Pepe had gedaan had Pepe geel gekregen, just saying #imago reageer retweet
En terecht, zelfs een kopstoot-beweging zou rood moeten zijn. Achterlijk gedrag dat niet thuis hoort op een voetbalveld.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
als een kopstoot tegenwoordig al het hoofd tegen iemand anders zijn hoofd aan leggen is':')
Alleen jammer dat ze de laatste jaren steeds falen wanneer de winst te ruiken is.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:43 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Lekker hoor dit, Duitsland staat er altijd, Presteren gewoon altijd. Soldaten zijn het.
Wat een bullshit.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:DuBlanqeBogarde twitterde op maandag 16-06-2014 om 18:43:37Als Müller dit bij Pepe had gedaan had Pepe geel gekregen, just saying #imago reageer retweet
Tja, zelf gecreeerdquote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Gramulanion het volgende:
Even dimmen stijnquote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we ons allemaal 1 minuut geestelijk minderwaardig gedragen als blijk van steun aan Pepe.
Portugal kan er gewoon geen reet van.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef KingRoland het volgende:
Dit duitsland zonder Reus en Schweinsteiger... nog steeds oppermachtig
Wil jij dat iedereen zijn tv weg gooit?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Laten we ons allemaal 1 minuut geestelijk minderwaardig gedragen als blijk van steun aan Pepe.
Jeroen Grueter is ook wel ok, zolang Messi niet speeltquote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef OverRated het volgende:
[..]
Elshoff, al een tijdje te enige NOS commentator waar je geen aids van krijgt.
Zonder Ronaldo zouden ze nooit een darkhorse worden genoemd.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Portugal kan er gewoon geen reet van.
Die prijs komt nog wel, geduld. Belangrijkste is; ze gaan er nooit in de groepsfase al uit zoals veel toplanden doen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze de laatste jaren steeds falen wanneer de winst te ruiken is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |