Toch wel met WK korting gekocht neem ik aan?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 04:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Uiteraard, ik weet wat ik uitzoek..daarom heb ik nu ook een superkoelkast
Da's alleen voor TV's geloof ik maar wel een cashback actie van Samsung zelf, ¤75 (en daarmee nét goedkoper dan het goedkopere model en energiezuiniger (A++).quote:Op dinsdag 17 juni 2014 04:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Toch wel met WK korting gekocht neem ik aan?
Dan kan je ook concluderen dat Samsung altijd 75,- en 100,- te duur is geweest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 04:43 schreef SiGNe het volgende:
giezuiniger (A++).
Met mn Galaxy S4 ook al ¤100 te
klopt maar dat krijg ik dus terugquote:Op dinsdag 17 juni 2014 04:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dan kan je ook concluderen dat Samsung altijd 75,- en 100,- te duur is geweest.
Wat betaal je netto aan die koelkast?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 04:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
klopt maar dat krijg ik dus terug
En introductieprijs was nog weer een stuk hoger, daarom koop ik liever een vorig model of een model dat eruit gaat (zoals ook bij deze koelkast)
Korting krijg je alleen als ze er vanaf willen of (bij winkels) men veel heeft ingekocht met korting van de fabriek.
Veel goedkoper gaat deze koelkast niet worden nieuw uit de winkel (en ik had nog ¤30,- extra korting weten te regelen).
Qua stroomkosten gaat ie in elk geval wel geld "opleveren", volgens de papieren kost ie ¤56 per jaar aan stroom, m'n vorige koelkast zat denk ik wel op het viervoudige.
Gister heb ik ¤470,- afgerekend (¤499,- officiële prijs, ¤459 via webwinkel maar daar hou ik bij dit soort grote dure apparaten niet van)quote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat betaal je netto aan die koelkast?
Ik heb er niet direct een nodig, ook al hangt het handvat met ducttape vastquote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:06 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Gister heb ik ¤470,- afgerekend (¤499,- officiële prijs, ¤459 via webwinkel maar daar hou ik bij dit soort grote dure apparaten niet van)
Met cashback dus 395,- (model goedkoper (FERND, ik heb FERNC) kostte ¤450,- retail en die doet niet mee aan de cashback)
FERND is ook "slechts" A+ energietabel, degene die ik heb net een klasse hoger, A++ en dat scheelt toch ook weel mooi (al boeit dat me toch iets minder, 't is mooi meegenomen en bij de komende meterstand doorgeven zal ik het ook leuk vinden, dit jaar ook al ¤78 terug door te hoog doorgegeven meterstand)
Cashback is overigens t/m 15 juli dus mocht je nog een koelkast nodig hebben zou ik snel zijn (levering van deze duurde ook 2 weken)
Ik wilde zelf ook graag een koelkast met no-frost, m'n vorige koelkast vroor constant dicht en ik ben te lui om te ontdooien + dat geeft ook waterzooi (best gek hoe er opeens een plant kan ontstaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:19 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik heb er niet direct een nodig, ook al hangt het handvat met ducttape vastMaar ik kijk net even op BCC en hoewel ik een fan ben van Bosch, zie ik ook veel goedkopere (279,- koelkasten in dezelfde energieklasse.
Ja dat de vriezer nu vol met ijs zit heb ik nu ook last vanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik wilde zelf ook graag een koelkast met no-frost, m'n vorige koelkast vroor constant dicht en ik ben te lui om te ontdooien + dat geeft ook waterzooi (best gek hoe er opeens een plant kan ontstaan)
En koelkasten met no-frost zijn duur, deze is de goedkoopste.
Volgens consumentengids ook het hoogste cijfer, 8,7 en dat vind ik toch ook wel flink meetellen.
hakken met een keukenbijl en een el-cheapo zalm-mes, ook ervaring mee?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja dat de vriezer nu vol met ijs zit heb ik nu ook last van
In je nieuwe vriezer bedoel je?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:41 schreef SiGNe het volgende:
[..]
hakken met een keukenbijl en een el-cheapo zalm-mes, ook ervaring mee?
Is al eens fout gegaan overigens, zo door de wand van de vriezer heen.. 't is maar goed dat de koelvloeistof in buizen zit..
dat probleem heb ik als het goed is nooit meer![]()
HG heeft overigens wel goed ontdooi-spul maar goed, kan je net zo goed anti-vries van de benzinepomp meenemen, goedkoper en in feite hetzelfde.
Ik heb nu ook weer ijs in de vriezer overigens maar dan mooi in een tray..
Mooi ijs ook trouwens, heel helder en doorzichtig, snel bevroren zonder dat er luchtbellen vrij zijn gekomen, zulk mooi ijs heb ik in geen jaren meer gehad en ik heb héél veel ijs in m'n vriezer gehad!
Ik zou er bijna sentimenteel van worden
Door de wand heen hakken was bij de oude vriezer, de nieuwe staat nog geen halve dag aan, zou triest zijn als die al dichtgevroren zou zijn.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 05:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In je nieuwe vriezer bedoel je?
Mensen die geen marge nemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 00:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't was gemeten en 't past uiteindelijk precíes.
Had ook geen mm breder moeten zijn maar toch...
marges zijn voor mensen die niet tot het uiterste gaan... het lukt of het lukt niet..geen opties er tussen in..quote:
Marges zijn voor mensen met ruimtelijk inzicht. Maakt verder niet uit als je dat niet hebt hoor, maar ga dan niet lopen te miepen als je koelkast niet past zonder je halve muur te moeten slopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
marges zijn voor mensen die niet tot het uiterste gaan... het lukt of het lukt niet..geen opties er tussen in..
Dan heb je het doel van het topic niet begrepen.. het miepen ging over dat ie misschien niet zou kunnen passen en dat het maar moeilijk ging, niet over dat ik de muur daarvoor moest slopen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:12 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Marges zijn voor mensen met ruimtelijk inzicht. Maakt verder niet uit als je dat niet hebt hoor, maar ga dan niet lopen te miepen als je koelkast niet past zonder je halve muur te moeten slopen.
Hoe krijg je die koelkast er ooit nog tussenuit als je er niet meer met je vingers naast komt?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan heb je het doel van het topic niet begrepen.. het miepen ging over dat ie misschien niet zou kunnen passen en dat het maar moeilijk ging, niet over dat ik de muur daarvoor moest slopen.
Die muur boeit me geen reet, dat die koelkast op de juiste plek staat wel en da's in elk geval (nog maar nét) gelukt...
en 60 cm is 60 cm, daar valt zonder de muur verder te verneuken weinig aan te doen.
En marges zijn juist voor mensen zonder ruimtelijk inzicht.. mensen mét weten namelijk dat het gewoon wel kan, als je maar wil.
marges zijn voor mensen die het zekere voor het onzekere willen nemen, houden dus rekening met risico's die (vaak) niet nodig zijn.
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
En marges zijn juist voor mensen zonder ruimtelijk inzicht.. mensen mét weten namelijk dat het gewoon wel kan, als je maar wil.
Prachtige post en een bijna episch einde. Kun je die hele keuken niet beginnen op te meten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan heb je het doel van het topic niet begrepen.. het miepen ging over dat ie misschien niet zou kunnen passen en dat het maar moeilijk ging, niet over dat ik de muur daarvoor moest slopen.
Die muur boeit me geen reet, dat die koelkast op de juiste plek staat wel en da's in elk geval (nog maar nét) gelukt...
en 60 cm is 60 cm, daar valt zonder de muur verder te verneuken weinig aan te doen.
marges zijn voor mensen die het zekere voor het onzekere willen nemen, houden dus rekening met risico's die (vaak) niet nodig zijn.
Van onderen natuurlijk Handige Harriequote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Hoe krijg je die koelkast er ooit nog tussenuit als je er niet meer met je vingers naast komt?![]()
Hij staat inmiddels al, verhoging had gekund maar dan had ik dat eerst moeten bouwen en 't moet ook wel 63kilo kunnen houden, dit was een stuk makkelijker.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef Pulzzar het volgende:
Je koelkast op een verhoging plaatsen; is dat een optie?
fotoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij staat inmiddels al, verhoging had gekund maar dan had ik dat eerst moeten bouwen en 't moet ook wel 63kilo kunnen houden, dit was een stuk makkelijker.
beste unit hahaquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Staat boven bij KLB / Nieuwe koelkast past niet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |