abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141175292
misschien wat minder eten bolle vetklep, dan had je ook geen grotere koelkast hoeven kopen
A pretty girl can do more damage with a smile than a Sith with a lightsaber.
pi_141175950
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:47 schreef .sfinx het volgende:
misschien wat minder eten bolle vetklep, dan had je ook geen grotere koelkast hoeven kopen
De ijskast past precies. Die plinten zijn het probleem domme klaphark.
pi_141178295
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 21:46 schreef Gelser het volgende:

[..]

Hoe is het TS. De plinten al wat onder controle?
Hij staat nét op z'n plek, ideaal is het nog niet alleen, zal zo foto posten.
pi_141178707

Heb een kabelgootje moeten verwijderen omdat het anders niet pastte en die kabels klemmen ook iets met de deur, niet ideaal.
Handig zo'n standaard formaat keuken die niet aan de standaarden voldoet }:|
pi_141180246
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:38 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]

Heb een kabelgootje moeten verwijderen omdat het anders niet pastte en die kabels klemmen ook iets met de deur, niet ideaal.
Handig zo'n standaard formaat keuken die niet aan de standaarden voldoet }:|
Nee ideaal is dit zeker niet. Ziet er wat rommelig uit.
pi_141180754
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 22:59 schreef Gelser het volgende:

[..]

Nee ideaal is dit zeker niet. Ziet er wat rommelig uit.
Morgen maar weer een stukje kabelgoot eroverheen doen, ben op het moment al blij dat ie eindelijk staat en ook aan staat (best stil overigens, stiller dan m'n vorige)

Overigens zit er in deze Isobutaan, dat is het huidige koelmiddel voor koelkasten.
pi_141182216
Koelkasten kunnen een eigen leven leiden.
  maandag 16 juni 2014 @ 23:33:23 #109
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_141182472
Mensen die niet eerst fatsoenlijk meten voordat ze iets kopen. :')
Hier schreef PierreTT het volgende: Ik viel meteen op die kale bats van je O+
Hier schreef UnicornFarts het volgende: Ik ga je misbruiken.
pi_141186333
quote:
6s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:33 schreef Kutmanager het volgende:
Mensen die niet eerst fatsoenlijk meten voordat ze iets kopen. :')
't was gemeten en 't past uiteindelijk precíes.
Had ook geen mm breder moeten zijn maar toch... :P
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:07:05 #111
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_141186743
Wat een leuk topic. Vooral omdat je zo open bent en ons up-to-date hebt gehouden!
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:12:24 #112
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141186870
Wel 'n mooie koelkast.

Topic deed me trouwens even denken aan dat legendarische topic van destrovel over hoe 'n wasmachine niet paste omdat ie even de maten op bol.com verkeerd gelezen had.
Hallon!
  FOK!Fotograaf dinsdag 17 juni 2014 @ 01:13:51 #113
842 Zorro
Z
pi_141186900
Die muur is lelijk. Daar zou een plintje moeten zitten.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_141187156
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:13 schreef Zorro het volgende:
Die muur is lelijk. Daar zou een plintje moeten zitten.
Moet je eens boven de koelkast kijken... :o
Daar zat eerst een plank tegen de muur van z'n 1,2cm dik, van vloer tot plafond, kennelijk ooit aangebracht door de allereerst bewoner van 35 jaar geleden want 't is gewoon kaal beton... nog wel geverfd, valt me alweer mee.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:07 schreef CruisinDen het volgende:
Wat een leuk topic. Vooral omdat je zo open bent en ons up-to-date hebt gehouden!
voor een KLB topic viel me de flamewar ook behoorlijk mee :D

quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:12 schreef BlueMage het volgende:
Wel 'n mooie koelkast.

Topic deed me trouwens even denken aan dat legendarische topic van destrovel over hoe 'n wasmachine niet paste omdat ie even de maten op bol.com verkeerd gelezen had.
Dank, best prijzig maar ik krijg nog ¤75,- terug van Samsung *)
E ik had de maten wel goed gelezen opzich, 59.5cm, ook volgens Samsung zelf.
Thuis opgemeten ook 60cm over op aanrecht hoogte dus ik dacht, dat komt wel goed.
Blijkt die &^$^&#%plint voor problemen te zorgen en is dat niet zo'n simpel hol ding dat normaal gezien nooit vast blijft zitten maar gewoon tropisch hardhout dat vatgespijkerd en vastgelijmd zit!! :(
Slijptolletje gebruikt en met schroevendraaier flink zitten wrikken, muur gesloopt en nog steeds zit er een deel van die plint gewoon vast...

Inmiddels past de koelkast er dus wel langs (niet ideaal maar goed..'t werkt) maar wat the fuck is dat voor een plint???
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:29:06 #115
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141187236
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Moet je eens boven de koelkast kijken... :o
Daar zat eerst een plank tegen de muur van z'n 1,2cm dik, van vloer tot plafond, kennelijk ooit aangebracht door de allereerst bewoner van 35 jaar geleden want 't is gewoon kaal beton... nog wel geverfd, valt me alweer mee.

[..]

voor een KLB topic viel me de flamewar ook behoorlijk mee :D

[..]

Dank, best prijzig maar ik krijg nog ¤75,- terug van Samsung *)
E ik had de maten wel goed gelezen opzich, 59.5cm, ook volgens Samsung zelf.
Thuis opgemeten ook 60cm over op aanrecht hoogte dus ik dacht, dat komt wel goed.
Blijkt die &^$^&#%plint voor problemen te zorgen en is dat niet zo'n simpel hol ding dat normaal gezien nooit vast blijft zitten maar gewoon tropisch hardhout dat vatgespijkerd en vastgelijmd zit!! :(
Slijptolletje gebruikt en met schroevendraaier flink zitten wrikken, muur gesloopt en nog steeds zit er een deel van die plint gewoon vast...

Inmiddels past de koelkast er dus wel langs (niet ideaal maar goed..'t werkt) maar wat the fuck is dat voor een plint???
Even dat legendarische topic: KLB / Wasdroger past niet door deur

(was 'n droger maar boeit niet :P )
Hallon!
pi_141187337
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:29 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Even dat legendarische topic: KLB / Wasdroger past niet door deur

(was 'n droger maar boeit niet :P )
nou toen ik beneden op de begane grond zei dat ik een wenteltrap heb naar m'n voordeur en dat de bezorger toen zei "wenteltrappen bezorgen we niet" schrok ik ook wel behoorlijk..
Door ziekte is m'n fysieke gesteldheid niet denderend en om in m'n eentje een koelkast die groter en zwaarder is dan ikzelf naar boven te slepen zag ik niet echt zitten...
Ik zag mezelf al even staan met een koelkast buiten midden op straat :D

Gelukkig bleek het met mijn trap wel te kunnen en ze hebben zelfs m'n oude koelkast naar beneden gebracht (niet meegenomen omdat de vriezer vol ijs zat en ze ook nieuwe TV's in de wagen hadden.. kon ik begrijpen, maar toch.. wel even beneden neergezet voor me ^O^ )
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:37:54 #117
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_141187399
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]

nou toen ik beneden op de begane grond zei dat ik een wenteltrap heb naar m'n voordeur en dat de bezorger toen zei "wenteltrappen bezorgen we niet" schrok ik ook wel behoorlijk..
Door ziekte is m'n fysieke gesteldheid niet denderend en om in m'n eentje een koelkast die groter en zwaarder is dan ikzelf naar boven te slepen zag ik niet echt zitten..

Gelukkig bleek het met mijn trap wel te kunnen en ze hebben zelfs m'n oude koelkast naar beneden gebracht (niet meegenomen omdat de vriezer vol ijs zat en ze ook nieuwe TV's in de wagen hadden.. kon ik begrijpen, maar toch.. wel even beneden neergezet voor me ^O^ )
Koelkasten zijn doorgaans helemaal niet zwaar dus die lui moeten niet mauwen, die hebben sowieso 'n steekwagentje en alles. Met twee man krijg zelfs ik (want vrouw) zo'n koelkast wel de trap op. :) (ben wel niet ziek, gelukkig)
Hallon!
pi_141187410
Leuk topic, fijne updates, etc etc. Maar je afwerking is waardeloos. Wel tof voor je dat hij na een hele dag eindelijk staat.
"Pools are perfect for holding water"
pi_141187463
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:37 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Koelkasten zijn doorgaans helemaal niet zwaar dus die lui moeten niet mauwen, die hebben sowieso 'n steekwagentje en alles. Met twee man krijg zelfs ik (want vrouw) zo'n koelkast wel de trap op. :) (ben wel niet ziek, gelukkig)
63 kilo, een wasmachine/droger is een stuk zwaarder, zit letterlijk een blok beton in.
Opzich had het me met iemand samen ook wel gelukt, ondanks dat ik best slap ben (de gemiddelde vrouw is sterker gok ik, ik zit zelf op 58 kilo met 1,81m lengte, vind mezelf bijna op een anorexia-patient lijken)
pi_141187604
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:38 schreef probeer het volgende:
Leuk topic, fijne updates, etc etc. Maar je afwerking is waardeloos. Wel tof voor je dat hij na een hele dag eindelijk staat.
Die afwerking is ook waardeloos, past ook eigenlijk nét niet.
60cm koelkast en 60cm ruimte is geen ruimte meer voor stroomkabels.

De verhuurder had een paar maanden geleden een extra stopcontact aangelegd, van die ene aan de muur naar een aan de keukenmuur.
Koelkast wordt nu gevoed "door de keukenmuur" maar ik denk dat ik die gewoon ga verwijderen, was handig maar helaas.. het past niet.
Misschien aan m'n zwager (electriciën) langere kabels vragen en een soort omleiding bouwen.
de deur kan ook net niet goed open door de kabels, vriezer wel (nét) maar die heeft ook geen last van kabels.
pi_141188535
Woeiii zelf gemaakt waterijs van vers natuurwater! (Ik lijk Tini van Toren C wel :Y) )
In een paar uur tijd!
Weet je hoe lang het geleden is dat het ijs in m'n vriezer eetbaar was?

Roomijs smolt nog in m'n oude vriezer, enige ijs dat erin zat groeide op de wanden (te lui om te ontdooien, nu dus ook een no-frost vriezer :D )
  dinsdag 17 juni 2014 @ 04:23:26 #122
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141188536
Heb je geprobeerd hem uit elkaar te halen en op een hoop te gooien TS?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_141188538
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Heb je geprobeerd hem uit elkaar te halen en op een hoop te gooien TS?
nee, hakken en zagen..
  dinsdag 17 juni 2014 @ 04:30:26 #124
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141188547
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]

nee, hakken en zagen..
Lekkere sletjes daarin!
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_141188558
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:30 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Lekkere sletjes daarin!
Uiteraard, ik weet wat ik uitzoek..daarom heb ik nu ook een superkoelkast ;)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 04:41:36 #126
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141188565
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:37 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Uiteraard, ik weet wat ik uitzoek..daarom heb ik nu ook een superkoelkast ;)
Toch wel met WK korting gekocht neem ik aan?
pi_141188569
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:41 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Toch wel met WK korting gekocht neem ik aan?
Da's alleen voor TV's geloof ik maar wel een cashback actie van Samsung zelf, ¤75 (en daarmee nét goedkoper dan het goedkopere model en energiezuiniger (A++).
Met mn Galaxy S4 ook al ¤100 terug gekregen van Samsung, gaat lekker zo...
  dinsdag 17 juni 2014 @ 04:45:14 #128
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141188570
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:43 schreef SiGNe het volgende:
giezuiniger (A++).
Met mn Galaxy S4 ook al ¤100 te
Dan kan je ook concluderen dat Samsung altijd 75,- en 100,- te duur is geweest.
pi_141188580
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dan kan je ook concluderen dat Samsung altijd 75,- en 100,- te duur is geweest.
klopt maar dat krijg ik dus terug :)
En introductieprijs was nog weer een stuk hoger, daarom koop ik liever een vorig model of een model dat eruit gaat (zoals ook bij deze koelkast)
Korting krijg je alleen als ze er vanaf willen of (bij winkels) men veel heeft ingekocht met korting van de fabriek.

Veel goedkoper gaat deze koelkast niet worden nieuw uit de winkel (en ik had nog ¤30,- extra korting weten te regelen).
Qua stroomkosten gaat ie in elk geval wel geld "opleveren", volgens de papieren kost ie ¤56 per jaar aan stroom, m'n vorige koelkast zat denk ik wel op het viervoudige.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 05:02:14 #130
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141188591
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 04:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

klopt maar dat krijg ik dus terug :)
En introductieprijs was nog weer een stuk hoger, daarom koop ik liever een vorig model of een model dat eruit gaat (zoals ook bij deze koelkast)
Korting krijg je alleen als ze er vanaf willen of (bij winkels) men veel heeft ingekocht met korting van de fabriek.

Veel goedkoper gaat deze koelkast niet worden nieuw uit de winkel (en ik had nog ¤30,- extra korting weten te regelen).
Qua stroomkosten gaat ie in elk geval wel geld "opleveren", volgens de papieren kost ie ¤56 per jaar aan stroom, m'n vorige koelkast zat denk ik wel op het viervoudige.
Wat betaal je netto aan die koelkast?
pi_141188595
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Wat betaal je netto aan die koelkast?
Gister heb ik ¤470,- afgerekend (¤499,- officiële prijs, ¤459 via webwinkel maar daar hou ik bij dit soort grote dure apparaten niet van)
Met cashback dus 395,- (model goedkoper (FERND, ik heb FERNC) kostte ¤450,- retail en die doet niet mee aan de cashback)
FERND is ook "slechts" A+ energietabel, degene die ik heb net een klasse hoger, A++ en dat scheelt toch ook weel mooi (al boeit dat me toch iets minder, 't is mooi meegenomen en bij de komende meterstand doorgeven zal ik het ook leuk vinden, dit jaar ook al ¤78 terug door te hoog doorgegeven meterstand)

Cashback is overigens t/m 15 juli dus mocht je nog een koelkast nodig hebben zou ik snel zijn (levering van deze duurde ook 2 weken)

[ Bericht 2% gewijzigd door SiGNe op 17-06-2014 05:13:38 ]
  dinsdag 17 juni 2014 @ 05:19:05 #132
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141188609
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:06 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Gister heb ik ¤470,- afgerekend (¤499,- officiële prijs, ¤459 via webwinkel maar daar hou ik bij dit soort grote dure apparaten niet van)
Met cashback dus 395,- (model goedkoper (FERND, ik heb FERNC) kostte ¤450,- retail en die doet niet mee aan de cashback)
FERND is ook "slechts" A+ energietabel, degene die ik heb net een klasse hoger, A++ en dat scheelt toch ook weel mooi (al boeit dat me toch iets minder, 't is mooi meegenomen en bij de komende meterstand doorgeven zal ik het ook leuk vinden, dit jaar ook al ¤78 terug door te hoog doorgegeven meterstand)

Cashback is overigens t/m 15 juli dus mocht je nog een koelkast nodig hebben zou ik snel zijn (levering van deze duurde ook 2 weken)
Ik heb er niet direct een nodig, ook al hangt het handvat met ducttape vast :') Maar ik kijk net even op BCC en hoewel ik een fan ben van Bosch, zie ik ook veel goedkopere (279,- koelkasten in dezelfde energieklasse.
pi_141188625
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ik heb er niet direct een nodig, ook al hangt het handvat met ducttape vast :') Maar ik kijk net even op BCC en hoewel ik een fan ben van Bosch, zie ik ook veel goedkopere (279,- koelkasten in dezelfde energieklasse.
Ik wilde zelf ook graag een koelkast met no-frost, m'n vorige koelkast vroor constant dicht en ik ben te lui om te ontdooien + dat geeft ook waterzooi (best gek hoe er opeens een plant kan ontstaan ;) )
En koelkasten met no-frost zijn duur, deze is de goedkoopste.

Volgens consumentengids ook het hoogste cijfer, 8,7 en dat vind ik toch ook wel flink meetellen.

En ik ga er vanuit dat ik deze toch wel 15-20 jaar kan houden, dan is het ook niet zo duur meer, ¤23,5 tot ¤31 per jaar (en dan nog ¤56 per jaar aan stroom volgens specificaties)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 05:37:12 #134
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141188627
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:35 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik wilde zelf ook graag een koelkast met no-frost, m'n vorige koelkast vroor constant dicht en ik ben te lui om te ontdooien + dat geeft ook waterzooi (best gek hoe er opeens een plant kan ontstaan ;) )
En koelkasten met no-frost zijn duur, deze is de goedkoopste.

Volgens consumentengids ook het hoogste cijfer, 8,7 en dat vind ik toch ook wel flink meetellen.
Ja dat de vriezer nu vol met ijs zit heb ik nu ook last van :')
pi_141188631
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:37 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Ja dat de vriezer nu vol met ijs zit heb ik nu ook last van :')
hakken met een keukenbijl en een el-cheapo zalm-mes, ook ervaring mee?
Is al eens fout gegaan overigens, zo door de wand van de vriezer heen.. 't is maar goed dat de koelvloeistof in buizen zit.. :D
dat probleem heb ik als het goed is nooit meer *O*

HG heeft overigens wel goed ontdooi-spul maar goed, kan je net zo goed anti-vries van de benzinepomp meenemen, goedkoper en in feite hetzelfde.

Ik heb nu ook weer ijs in de vriezer overigens maar dan mooi in een tray..
Mooi ijs ook trouwens, heel helder en doorzichtig, snel bevroren zonder dat er luchtbellen vrij zijn gekomen, zulk mooi ijs heb ik in geen jaren meer gehad en ik heb héél veel ijs in m'n vriezer gehad!
Ik zou er bijna sentimenteel van worden :')
  dinsdag 17 juni 2014 @ 05:48:30 #136
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141188636
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:41 schreef SiGNe het volgende:

[..]

hakken met een keukenbijl en een el-cheapo zalm-mes, ook ervaring mee?
Is al eens fout gegaan overigens, zo door de wand van de vriezer heen.. 't is maar goed dat de koelvloeistof in buizen zit.. :D
dat probleem heb ik als het goed is nooit meer *O*

HG heeft overigens wel goed ontdooi-spul maar goed, kan je net zo goed anti-vries van de benzinepomp meenemen, goedkoper en in feite hetzelfde.

Ik heb nu ook weer ijs in de vriezer overigens maar dan mooi in een tray..
Mooi ijs ook trouwens, heel helder en doorzichtig, snel bevroren zonder dat er luchtbellen vrij zijn gekomen, zulk mooi ijs heb ik in geen jaren meer gehad en ik heb héél veel ijs in m'n vriezer gehad!
Ik zou er bijna sentimenteel van worden :')
In je nieuwe vriezer bedoel je?
pi_141188641
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 05:48 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

In je nieuwe vriezer bedoel je?
Door de wand heen hakken was bij de oude vriezer, de nieuwe staat nog geen halve dag aan, zou triest zijn als die al dichtgevroren zou zijn.

Dat laatste ging over ijsblokjes, echt mooie blokjes!! Helemaal doorzichtig gewoon...
  dinsdag 17 juni 2014 @ 06:00:17 #138
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_141188649
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:50 schreef SiGNe het volgende:

[..]

't was gemeten en 't past uiteindelijk precíes.
Had ook geen mm breder moeten zijn maar toch... :P
Mensen die geen marge nemen. :')
pi_141188661
quote:
6s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 06:00 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Mensen die geen marge nemen. :')
marges zijn voor mensen die niet tot het uiterste gaan... het lukt of het lukt niet..geen opties er tussen in..
  dinsdag 17 juni 2014 @ 06:12:47 #140
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_141188664
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 06:10 schreef SiGNe het volgende:

[..]

marges zijn voor mensen die niet tot het uiterste gaan... het lukt of het lukt niet..geen opties er tussen in..
Marges zijn voor mensen met ruimtelijk inzicht. Maakt verder niet uit als je dat niet hebt hoor, maar ga dan niet lopen te miepen als je koelkast niet past zonder je halve muur te moeten slopen.
pi_141188667
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 06:12 schreef Kutmanager het volgende:

[..]

Marges zijn voor mensen met ruimtelijk inzicht. Maakt verder niet uit als je dat niet hebt hoor, maar ga dan niet lopen te miepen als je koelkast niet past zonder je halve muur te moeten slopen.
Dan heb je het doel van het topic niet begrepen.. het miepen ging over dat ie misschien niet zou kunnen passen en dat het maar moeilijk ging, niet over dat ik de muur daarvoor moest slopen.
Die muur boeit me geen reet, dat die koelkast op de juiste plek staat wel en da's in elk geval (nog maar nét) gelukt...
en 60 cm is 60 cm, daar valt zonder de muur verder te verneuken weinig aan te doen.

En marges zijn juist voor mensen zonder ruimtelijk inzicht.. mensen mét weten namelijk dat het gewoon wel kan, als je maar wil.
marges zijn voor mensen die het zekere voor het onzekere willen nemen, houden dus rekening met risico's die (vaak) niet nodig zijn.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 06:26:17 #142
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_141188687
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 06:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Dan heb je het doel van het topic niet begrepen.. het miepen ging over dat ie misschien niet zou kunnen passen en dat het maar moeilijk ging, niet over dat ik de muur daarvoor moest slopen.
Die muur boeit me geen reet, dat die koelkast op de juiste plek staat wel en da's in elk geval (nog maar nét) gelukt...
en 60 cm is 60 cm, daar valt zonder de muur verder te verneuken weinig aan te doen.

En marges zijn juist voor mensen zonder ruimtelijk inzicht.. mensen mét weten namelijk dat het gewoon wel kan, als je maar wil.
marges zijn voor mensen die het zekere voor het onzekere willen nemen, houden dus rekening met risico's die (vaak) niet nodig zijn.
Hoe krijg je die koelkast er ooit nog tussenuit als je er niet meer met je vingers naast komt? ;) ;)
  dinsdag 17 juni 2014 @ 06:40:13 #143
403254 Kutmanager
hallo met wie?
pi_141188747
quote:

[..]

:')_!
pi_141211759
quote:

[..]

Prachtige post en een bijna episch einde. Kun je die hele keuken niet beginnen op te meten.
pi_141211872
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 06:26 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Hoe krijg je die koelkast er ooit nog tussenuit als je er niet meer met je vingers naast komt? ;) ;)
Van onderen natuurlijk Handige Harrie :7
pi_141216806
Je koelkast op een verhoging plaatsen; is dat een optie?
pi_141218300
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:37 schreef Pulzzar het volgende:
Je koelkast op een verhoging plaatsen; is dat een optie?
Hij staat inmiddels al, verhoging had gekund maar dan had ik dat eerst moeten bouwen en 't moet ook wel 63kilo kunnen houden, dit was een stuk makkelijker.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 20:59:25 #148
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_141218359
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:58 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hij staat inmiddels al, verhoging had gekund maar dan had ik dat eerst moeten bouwen en 't moet ook wel 63kilo kunnen houden, dit was een stuk makkelijker.
foto
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_141218416
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 20:59 schreef Thezappa het volgende:

[..]

foto
Staat boven bij KLB / Nieuwe koelkast past niet
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:08:43 #150
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_141219046
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:00 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Staat boven bij KLB / Nieuwe koelkast past niet
beste unit haha
pi_141219200
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:08 schreef Thezappa het volgende:

[..]

beste unit haha
Hehe ja :D
10CC breder en zo'n 60cm hoger dan m'n oude.. en m'n vriezer gaat nu gewoon tot -23 als ik dat zou willen :o
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:12:28 #152
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_141219276
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:11 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Hehe ja :D
10CC breder en zo'n 60cm hoger dan m'n oude.. en m'n vriezer gaat nu gewoon tot -23 als ik dat zou willen :o
lijken wegwerken , eerst invriezen en dan in stukjes
  dinsdag 17 juni 2014 @ 21:12:41 #153
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_141219291
of veel patat kan ook
pi_141219367
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 21:12 schreef Thezappa het volgende:

[..]

lijken wegwerken , eerst invriezen en dan in stukjes
Ja precies, geeft minder spetters bij doorzagen...
pi_141283536
plamuur mes achter de plint slaan. sla je de lijm door en minder schade aan de muur
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')