verkapte doodverwensingquote:
Alsof jij weet hoe een hamer werkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef wenfer2 het volgende:
Klacht: TS die incapabel gedrag vertoont met zowel het opmeten van zijn keuken als het verwijderen van één simpele plint.
Mijn technische kant onderschatten.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe een hamer werkt.
hij weet niet eens hoe je het schrijftquote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Alsof jij weet hoe een hamer werkt.
Wat klinkt dit smerig.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
een digitale inverter? ooh weet je ook of hij een double arbetraited loop met strikeback valves heeft? dan kan hij gelijk aan nml
Volgens mij moet ik dan eerst de vortex-manipulator calibreren..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
een digitale inverter? ooh weet je ook of hij een double arbetraited loop met strikeback valves heeft? dan kan hij gelijk aan nml
vergeet dan niet de flux van de negatieve powerkoppel af t0 ekoppleen en na calibreren weer aansluitenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik dan eerst de vortex-manipulator calibreren..
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:31 schreef PeZu het volgende:
[..]
vergeet dan niet de flux van de negatieve powerkoppel af t0 ekoppleen en na calibreren weer aansluiten
Wel een plint from hell.. dat ding zit vast dmv een zwart gat zo hard plakt ie tegen de muur!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef wenfer2 het volgende:
Klacht: TS die incapabel gedrag vertoont met zowel het opmeten van zijn keuken als het verwijderen van één simpele plint.
Gewoon in de nette kleren, je gaat je toch niet speciaal omkleden omdat je gaat klussen, je bet toch geen wijf?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef wenfer2 het volgende:
Als ik aan het klussen ben draag ik trouwens wel gewoon een spijkerbroek en oude zwerver bergschoenen.Kom haten dan.
Voor iemand zonder veters klinkt dit best goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef wenfer2 het volgende:
Ja en mijn delicate Italiaanse schoentjes verpesten en door mijn maathemd schuren zeker. Even omkleden is geen probleem.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wel een plint from hell.. dat ding zit vast dmv een zwart gat zo hard plakt ie tegen de muur!
[..]
Gewoon in de nette kleren, je gaat je toch niet speciaal omkleden omdat je gaat klussen, je bet toch geen wijf?
M'n Tommy Hilfiger vest is ook nog heel en m'n Quick Typhoons ookquote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ja en mijn delicate Italiaanse schoentjes verpesten en door mijn maathemd schuren zeker. Even omkleden is geen probleem.
je bent toch geen watjequote:Op maandag 16 juni 2014 18:19 schreef deadprez het volgende:
Gewoon met grof geweld die plint slopen.
Dat was ik dus ook al aan het doen.. 't is alleen een behoorlijk pittige plint, hardhout en superstevig vastgelijmd.quote:
zaagje erdoor en breekijzer er tussen..koelkast erin en voilaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat was ik dus ook al aan het doen.. 't is alleen een behoorlijk pittige plint, hardhout en superstevig vastgelijmd.
Slopen is ook de enige manier waarop ik 'm eraf krijg denk ik.
geen zaag in huis en ook geen breekijzer, stanleymes, nepdremel en schroevendraaiers.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
zaagje erdoor en breekijzer er tussen..koelkast erin en voila
tja...zit ie niet los in de hoek ? dat je hem in de hoek kan losmaken??quote:Op maandag 16 juni 2014 20:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
geen zaag in huis en ook geen breekijzer, stanleymes, nepdremel en schroevendraaiers.
maar dan nog.. redelijk lastig.
Ook al niet, de plint van de achtermuur zit ervoor (ook muurvast!) en die plint zit niet in de weg opzich dus hoeft ie ook niet weg.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:04 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tja...zit ie niet los in de hoek ? dat je hem in de hoek kan losmaken??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |