't is tropisch hardhout gok ik, en ik laat me ook niet tegenhouden, heb hoogstens er het juiste gereedschap niet voor.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:20 schreef Kiid het volgende:
Je tegen laten houden door een plintje, wat voor een beta ben jij?!
M'n oude mag je hebben, kleine Samsung, ietwat amerikaans klassiek model.quote:
In principe dus tussen muur en aanrecht, zou moeten kunnen passen.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:22 schreef ZarB het volgende:
Wat betreft die antiklacht: waar ga je dat ding neerzetten?
Da's inderdaad ook nog een optie, al heb ik de halve plint nu toch al gesloopt..quote:Op maandag 16 juni 2014 18:24 schreef naiipajiiau het volgende:
Zet de koelkast dan iets verhoogd neer.. net boven de plint. Maakt toch niet uit want er zitten toch geen bewegende delen in zoals bij een wasmachine dat het alle kanten op gaat trillen.
Wow, dat is fantastisch, Mike!quote:Op maandag 16 juni 2014 18:47 schreef imikethat het volgende:
Koop de TellSell Renovator! Eenvoudig plinten zagen in 3,2,1!
't is dat m'n enige beitel een tijdje geleden gesloopt is toen een vriend van me z'n balkondeur probeerde open te breken (sleutel vergeten), anders had ik die inderdaad gebruikt.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef voederbietel het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiste manier van hout bewerken ouwe mazzelaar.
Een plint beitelen zou je ook niet met een sloopbeitel moeten doenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:51 schreef SiGNe het volgende:
[..]
't is dat m'n enige beitel een tijdje geleden gesloopt is toen een vriend van me z'n balkondeur probeerde open te breken (sleutel vergeten), anders had ik die inderdaad gebruikt.
M'n zwager misschien (electromonteur), maar die zit all the way in Benschop..quote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Een plint beitelen zou je ook niet met een sloopbeitel moeten doen.
Niemand heeft zo'n ding in je omgeving:
[ afbeelding ]
?
Je woont een klere eind uit de buurt anders had je m'n beitel/guts wel mogen lenen. Maar zo'n multitool kun je ook wel huren bij de bouwmarkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
M'n zwager misschien (electromonteur), maar die zit all the way in Benschop..
Sloopbeitel heb ik ook nog , zat bij m'n hamerboor maar die andere beitel die ik had was een houtbeitel.
Te hoog gemeten, dacht dat de problemen op aanrechthoogte zouden komen, niet op plinthoogte.quote:
Kun je geen hogere pootjes vinden om er onder te zetten? Blokjes hout desnoods en dan een mooie plint voorlangs?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Te hoog gemeten, dacht dat de problemen op aanrechthoogte zouden komen, niet op plinthoogte.
Als de koelkast nu strak tegen de muur staat en niet verder geschoven kan worden dan kan ik m'n vingers er nog makkelijk tussen krijgen, daar dus breed genoeg.
't is alleen de deurophanging of de pootjes die net iets uitsteken.
Hardcore met nepdremel en stanleymes gaat het worden.. en wrikken met schroevendraaier.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je woont een klere eind uit de buurt anders had je m'n beitel/guts wel mogen lenen. Maar zo'n multitool kun je ook wel huren bij de bouwmarkt.
Denk dat je met platte schroevendraaiers verder komt ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hardcore met nepdremel en stanleymes gaat het worden.. en wrikken met schroevendraaier.
Die muur boeit me niet zo, toch huur en geen partner die erover kan gaan zeuren "je had al een hálf jaar geleden beloofd... blablabla.. "
Waarom moet je wachten voor je hem aanzet dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:51 schreef SiGNe het volgende:
't scheelt dat er pas vanaf 20:30 stroom op mag (tegenwoordig hoef je nog maar 6 uur te wachten voor je een koelkast na verhuizing aan mag zetten)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |