quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Parlay het volgende:
![]()
Ik ga ff een halve zebra in het roofdierenverblijf gooien![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:12 schreef Parlay het volgende:
![]()
Ik ga ff een halve zebra in het roofdierenverblijf gooien![]()
Het is een beetje rustig maar ik vind het wel gezellig, ook al ben is snel tevree, dat kan ook.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Is het hier nog gezellig. Zelfs het schrijven over Ruud en Bill kan ik niet meer aan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Is het hier nog gezellig. Zelfs het schrijven over Ruud en Bill kan ik niet meer aan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die kleding is altijd zo grappig uit die tijd
Goed hoor. De strijd gaat zo beginnen hier op de bank, ik ben voor Duitsland, opa heeft Portugal winnend.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is een beetje rustig maar ik vind het wel gezellig, ook al ben is snel tevree, dat kan ook.
En ja het is momenteel ernstig in de COS, de spanningen lopen hoog op door die 2![]()
En dan bedoel ik in onszelf, Ruud moet eruit![]()
Maar goed genoeg daar over.
Hoest met Oma
Mooi zoquote:Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goed hoor. De strijd gaat zo beginnen hier op de bank, ik ben voor Duitsland, opa heeft Portugal winnend.
Ik ga irl ook altijd van het slechtste uit.... kan het niet tegenvallenquote:
Daarom is het ook zo'n goede uitspraakquote:Op maandag 16 juni 2014 17:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga irl ook altijd van het slechtste uit.... kan het niet tegenvallen
We moeten eigenlijk een actie beginnen. Ze bombarderen met e-mails, dat als ze niet ophouden met dat gemanipuleer, we niet meer kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga irl ook altijd van het slechtste uit.... kan het niet tegenvallen
Droom jij lekker verder. Het blijft tv maak je niet te druk erom.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een actie beginnen. Ze bombarderen met e-mails, dat als ze niet ophouden met dat gemanipuleer, we niet meer kijken.
LOL, dat zal JdM aan zijn ballen jeuken. Ik heb vanmorgen Nico al gemaild dat ik die kut haan niet meer hoef.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een actie beginnen. Ze bombarderen met e-mails, dat als ze niet ophouden met dat gemanipuleer, we niet meer kijken.
beeld is al niet meer te vertrouwen, zo echt kunnen ze alles maken,quote:Op maandag 16 juni 2014 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar die 'making of' programma's. Ik wil het niet weten.
Waarom zouden ze dat doen en dan zou ik nooit meer naar die winkel gaan. Je wordt al genoeg geconfronteerd met ellende en hier in Nederland is er ook genoeg waar je bijna niets over hoort.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Joezi het volgende:
Leuk winkelwagentjes concept.
[ afbeelding ]
Wel bij maar kapoetquote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker handig van je dan om dat te vergeten
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Geef je nummerquote:Op maandag 16 juni 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
En zo hoort het, die irritante koptelefoons in de trein.
Ik zou eerder actief zo'n organisatie gaan tegenwerken dan er aan doneren. Flikker toch op met je manipulatieve meuk. Net als met die dierenrechtenorganisaties die je ongevraagd bombarderen met beelden van kuikentjes die in de shredder gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
En dat allemaal in zo'n korte tijd. Moet je nagaan wat er over 100 jaar, 1000 jaar enz mogelijk is.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
beeld is al niet meer te vertrouwen, zo echt kunnen ze alles maken,
Wat is er irritant aan een koptelefoon? Mits je een gesloten koptelefoon hebt waarmee je niet je medepassagiers lastig valt dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
En zo hoort het, die irritante koptelefoons in de trein.
Ik hoop over 20 jaar al veel leuke dingen nog te kunnen meemaken hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dat allemaal in zo'n korte tijd. Moet je nagaan wat er over 100 jaar, 1000 jaar enz mogelijk is.
Dan heb je een hekel aan jezelf dusquote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef isax het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die in de trein eten ook al doe ik het nu ook.
Ik zie regelmatig van die domme wijven die hun kutmuziek op vol volume afspelen op van die krakkemikkige Apple oordopjes. Wat een slechte kwaliteit is dat zeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is er irritant aan een koptelefoon? Mits je een gesloten koptelefoon hebt waarmee je niet je medepassagiers lastig valt dan.
Sennheiser in-ear. Kun je alles zo hard luisteren als je zelf wil, en niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb Apple oordopjes![]()
Zijn wel kut ja maar geen idee welke wel goed zijn, teveel keus...
Zullen ook wel een hoop geld kosten dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sennheiser in-ear. Kun je alles zo hard luisteren als je zelf wil, en niemand die er last van heeft.
Vind het wel meevallen. Tegen de tijd dat ik nieuwe moet kopen zou ik al minstens 5 paar Apple oordopjes versleten hebben. Dus ik heb liever langer goed geluid waar ik iets meer voor betaal dan constant het gezeik met nieuwe goedkope shit moeten kopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen ook wel een hoop geld kosten dan.
Ik gebruik ze dan gewoon minder dan jij want ik heb de mijne al 4 jaar en doen het nog steeds.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Tegen de tijd dat ik nieuwe moet kopen zou ik al minstens 5 paar Apple oordopjes versleten hebben. Dus ik heb liever langer goed geluid waar ik iets meer voor betaal dan constant het gezeik met nieuwe goedkope shit moeten kopen.
Ja ik ben wel een intensieve gebruiker. En ik wil die bass voelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gebruik ze dan gewoon minder dan jij want ik heb de mijne al 4 jaar en doen het nog steeds.
Voor achter de pc heb ik gewoon een koptelefoon, sowieso veel beter dan dopjes want ik heb gevoelige oren.
Ik heb er in principe niets tegen, maar er ging een keer in de spits een dikke negerin naast me zitten met een Burger King menu, dat was echt gewoon onbeschoft. Als je iets gaat lopen eten dat ze aan de andere kant van de coupé nog kunnen ruikenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef isax het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die in de trein eten ook al doe ik het nu ook.
Ik ook vandaar de koptelefoon maar op de scootert met dat ding rondrijden ziet er een beetje schuimpjes achtig uitquote:Op maandag 16 juni 2014 17:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een intensieve gebruiker. En ik wil die bass voelen.
Dat is wel grappig. Die beelden heb ik ook nog voor me. Beetje als dit.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:48 schreef Joezi het volgende:
Vroegah liepen we met een dikke ghettoblaster op de schouder, met NWA en hardocore bandjes![]()
Hoe meer motherfuck erin zat hoe stoerder we dachten te zijn.
Cool!quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef isax het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)het-nu-met-hem-gaat/
Uw dagelijkse Kees fix
Heb je ook "de regels van Matthijs" gezien?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef isax het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)het-nu-met-hem-gaat/
Uw dagelijkse Kees fix
Ik gebruik m'n koptelefoon alleen als ik thuis ben. Vind het er zo dom uitzien, terwijl het nog wel een mooie koptelefoon is.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook vandaar de koptelefoon maar op de scootert met dat ding rondrijden ziet er een beetje schuimpjes achtig uit![]()
Maar dopjes met een bas zou leuk zijn dus ik heb het genoteerd
Ik moet nog even een nieuwe voor thuis kopen, had laatst de buurman om 5 uur snachts in de huiskamer staan. Buiten gebruik ik ook alleen die in-ear doppies wel eens.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n koptelefoon alleen als ik thuis ben. Vind het er zo dom uitzien, terwijl het nog wel een mooie koptelefoon is.
Yes, alhoewel de nieuwe al beter klinken dan de vorige generatie, is het nog steeds meuk. Maar er zijn maar weinig fabrikanten die degelijke oortjes meeleveren met de mp3speler. Sony doet het bijvoorbeeld wel bij de betere mp3spelers van ze.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig van die domme wijven die hun kutmuziek op vol volume afspelen op van die krakkemikkige Apple oordopjes. Wat een slechte kwaliteit is dat zeg.
Dat dusquote:Op maandag 16 juni 2014 17:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n koptelefoon alleen als ik thuis ben. Vind het er zo dom uitzien, terwijl het nog wel een mooie koptelefoon is.
20 / 30 euro heb je al enorm goede. In vergelijking met de standaard dopjes dan. Die van een tientje zijn zelfs al beter eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen ook wel een hoop geld kosten dan.
Julias is ook zo iets.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er in principe niets tegen, maar er ging een keer in de spits een dikke negerin naast me zitten met een Burger King menu, dat was echt gewoon onbeschoft. Als je iets gaat lopen eten dat ze aan de andere kant van de coupé nog kunnen ruiken
Dus dat. En ik wil niet die dude zijn die anderen deelgenoot wil maken van z'n muziek. Regel je eigen muziek maar.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, alhoewel de nieuwe al beter klinken dan de vorige generatie, is het nog steeds meuk. Maar er zijn maar weinig fabrikanten die degelijke oortjes meeleveren met de mp3speler. Sony doet het bijvoorbeeld wel bij de betere mp3spelers van ze.
Ik stond laatst in een volle trein, dus niet bepaald stil. Raampjes open, windgeruis, pratende mensen. En ik hoorde iemand z'n hardcore uit z'n dopjes komen op zo'n volume dat ik op het ritme mee kon dansen.
Dat kan niet goed zijn
Dat is het dus, teveel keus en welke zijn dan goed en ben bezig geweest met revieuws lezen e.d. maar daar werd ik alleen verwarder vanquote:Op maandag 16 juni 2014 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
20 / 30 euro heb je al enorm goede. In vergelijking met de standaard dopjes dan. Die van een tientje zijn zelfs al beter eigenlijk.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moet ook wilde beesten gaan voederen![]()
Tot straks allemaal![]()
![]()
Sennheiser heeft voor de meeste mensen wel een prettig geluid. Iedere fabrikant heeft zo z'n huis "sound" die afhankelijk is van smaak. Of in het geval van Beats en andere modemerken, het gebrek daar aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het dus, teveel keus en welke zijn dan goed en ben bezig geweest met revieuws lezen e.d. maar daar werd ik alleen verwarder van
Ligt er een beetje aan wat je kiest daar. Vaak is het wel te doen, die snackbarmeuk van de Burger King of de Smullers is erger.quote:
Uhuh. Ik moet eens een nieuwe kabel in mijn "buiten" koptelefoon solderen, ik mis het zo erg om onderweg muziek te luisterenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat. En ik wil niet die dude zijn die anderen deelgenoot wil maken van z'n muziek. Regel je eigen muziek maar.
Friet met satesaus is om van te gruwelenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je kiest daar. Vaak is het wel te doen, die snackbarmeuk van de Burger King of de Smullers is erger.
Knuppel maakt wel veel geluidquote:Op maandag 16 juni 2014 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zou zoveel schelen als ze stiltecoupés zouden handhaven. Met een knuppel.
Ik accepteer Allah als de enige echte god, bid 5 keer per dag richting Mekka, als Iwan hem er straks uitgooit.quote:
Je hebt ze gebrainwashedquote:Op maandag 16 juni 2014 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de kinderen vandaag wat WK liefde door de strot geduwd.
En nu wil ik een WK cd om de hele middag te draaien. Opnieuw en opnieuw.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:35 schreef liesje1979 het volgende:
Ze kennen Hup Holland Hup niet eens meer tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:34 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb de kinderen vandaag wat WK liefde door de strot geduwd.
En nu wil ik een WK cd om de hele middag te draaien. Opnieuw en opnieuw.
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:38 schreef Joezi het volgende:
quoteringen dalen als een gek, voor Duitsland dan
lolquote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, Duitsland gaat m uitspelen en zichzelf sparen, nog een heel tournooi te gaan
Nee Duitsland kan alleen aanvallenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, Duitsland gaat m uitspelen en zichzelf sparen, nog een heel tournooi te gaan
Vuile teringmof.quote:Op maandag 16 juni 2014 18:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Duitsland kan alles m'n beste, je kijkt naar de aanstaande Weltmeister!
quote:Op maandag 16 juni 2014 18:41 schreef liesje1979 het volgende:
En we hebben nu zo'n poster op de groep waar je de standen op kan invullen, zou ik wel even doen want ik had toch het meeste gezien. Ik wist er eigenlijk geen maar nog wel wie er van jullie geld door had gewonnen. FML.
waarom staat 5-0 er niet bijquote:Op maandag 16 juni 2014 18:48 schreef Baconbus het volgende:
Dan maar voor 4-0 gaan. 3-1 wordt het toch niet meer.
lol dat is altijd wel een goede ja, hij verdiend elke wedstrijd wel roodquote:Op maandag 16 juni 2014 18:49 schreef Dottey het volgende:
Die Pepe!
Haha mijn man baalt zo dat ik een rode kaart voor hem had voorzien haha
Dus dat. Wilde ik ook zetten, maar die geven ze gewoon niet. Lijers. Dan maar 4-0 en hopen dat ze niet nog meer scoren.quote:
Ben jij half Duits ofzo? Of rij je Audi? Of hoe zit dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
Beetje jammer vind ik het wel, ik had me een beetje voorbereid op een vechtpot op het scherps van de snede met 2 aan elkaar gewaagde ploegen ..... met mijn voorkeur voor Der Jungs natuurlijk
Beidequote:Op maandag 16 juni 2014 18:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben jij half Duits ofzo? Of rij je Audi? Of hoe zit dat?
Hmm ja, alleen other score met een absurd lage quotering. Ik ga nog wat geks doenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat. Wilde ik ook zetten, maar die geven ze gewoon niet. Lijers. Dan maar 4-0 en hopen dat ze niet nog meer scoren.
ach 1,50 die kan ik wel missenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. wel met een beetje beleid gokken he.
bah die vlag blijft echt voor altijd lelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Jian het volgende:
Wees nu toch eerlijk jongens, Der Mannschaft heeft gewoon altijd een geweldige mentaliteit en ze kunnen gewoon geweldig goed voetballen. Als Nederland zou zijn gefuseerd met Duitsland dan waren we allang meermalen Weltmeister geweest, ik zeg alsnog doen
[ afbeelding ]
Dat is niet de VOC-mentaliteit.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Jian het volgende:
Wees nu toch eerlijk jongens, Der Mannschaft heeft gewoon altijd een geweldige mentaliteit en ze kunnen gewoon geweldig goed voetballen. Als Nederland zou zijn gefuseerd met Duitsland dan waren we allang meermalen Weltmeister geweest, ik zeg alsnog doen
[ afbeelding ]
Doen we er speciaal voor jou een klein oranje wimpeltje aanquote:Op maandag 16 juni 2014 19:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
bah die vlag blijft echt voor altijd lelijk.
dat is ook een goeiequote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik woon op Sealand![]()
http://www.sealandgov.org/
Ik ben voor het winnende kamp. Welke vlag, volkslied of naam ik daarvoor moet aanhangen zal me aan mijn reet roesten.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Jian het volgende:
[..]
We scheren hun koppen kaal en stellen ze op heel Fok ten toon
groot gelijk!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:
In de COS zei iemand dat Ivan vechten voor zijn vaderland, Irak, moest verkiezen boven meedoen aan Utopia.
Schande dat ie zijn land in de steek laatquote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef isax het volgende:
[..]
groot gelijk!
zo hoog niveau hebben ze op geen enkel ander forum
Ze zeggen wel meer daar ......quote:Op maandag 16 juni 2014 19:15 schreef Joezi het volgende:
In de COS zei iemand dat Ivan vechten voor zijn vaderland, Irak, moest verkiezen boven meedoen aan Utopia.
de economie is goed zegt hijquote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Schande dat ie zijn land in de steek laat
Kale geschoren kop al eens gehad, ziet er niet uitquote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet al hoe je er uit ziet![]()
niets om je voor te schamen
Pics?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef isax het volgende:
[..]
ik weet al hoe je er uit ziet![]()
niets om je voor te schamen
je 06 of ik scheer die kop kaalquote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kale geschoren kop al eens gehad, ziet er niet uit
Gemeen zijn ze hè en het dan onder onze neus wrijven dat zei elkaar wel hebben gezien.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe jij eruit ziet.
voor hem dronkenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik voel met 'm mee. Surrounded by idiots.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef Jian het volgende:
Ronaldo is doodziek, duidelijk te zien, niet gewend om afgedroogd te worden
cammen dan maar?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
Er mág opgerot worden naar daaro, niet verplicht maar wel gewenst..![]()
WK 2014
Hè hè eindelijk een man die het zegt. Of is het voor de COS bedoelt?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
WK 2014
Je kunt nu naar ABO, de SC der SC-en, dus niet zeuren.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hè hè eindelijk een man die het zegt. Of is het voor de COS bedoelt?
Oprotten mumselquote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
WK 2014
Nee, ik oefen voor Blauw nou goed?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hè hè eindelijk een man die het zegt. Of is het voor de COS bedoelt?
Gast. Jij komt hier nooit.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:25 schreef 5thencounter het volgende:
WK 2014
Ja maarquote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je kunt nu naar ABO, de SC der SC-en, dus niet zeuren.
Nou nou korte teentjes..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, ik oefen voor Blauw nou goed?
Couldn't care less.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat maakt mijn irritatie niet minder
Ga je naar de ABO meet?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja maarJullie zijn mijn clupie nu
![]()
Ik houd de afgelopen toch wel een beetje mijn mond tijdens het voetbal. Ik probeer het tenminste
Ga met je eight track spelen ofzoquote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat maakt mijn irritatie niet minder
De 'echte' RLS SC. lol.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Wel in de echte RLS SC, ...... dus breng m niet op ideeën alsjeblieft
Ik ben The Blacklist aan het afzien..quote:
Zo RLS geil ben ik niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die bestaat normaal het hele jaar door hè ... 1600 topics lang hoor
En toen dacht je, laat ik effe zeiken, de FB is de laatste tijd maar saaiquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben The Blacklist aan het afzien..![]()
Maar mijn rechteroog viel toevallig op dit stierlijk vervelende Utopia-WK-Voetballen hier
Het is overal saai, maar dat geeft nog geen pas om hier de WK- voetballen te gaan uitlepelenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef Jian het volgende:
[..]
En toen dacht je, laat ik effe zeiken, de FB is de laatste tijd maar saai
Jonguh is gewoon leuk en in WK zelf is het niet bij te benen dat is een soort cos.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is overal saai, maar dat geeft nog geen pas om hier de WK- voetballen te gaan uitlepelen
Hier mag alles, behalve over Utopia praten. Dat zijn nou eenmaal de regels.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is overal saai, maar dat geeft nog geen pas om hier de WK- voetballen te gaan uitlepelen
Ik denk dat iets na 8en het hier toch ook even over utopia zal gaanquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier mag alles, behalve over Utopia praten. Dat zijn nou eenmaal de regels.
Hier, een leuke, niet zo drukke WK-mekker topic, zoek ik zomaar voor jequote:Op maandag 16 juni 2014 19:36 schreef Jian het volgende:
[..]
Jonguh is gewoon leuk en in WK zelf is het niet bij te benen dat is een soort cos.
zwabber heeft volgens mij nog niet eens een utopia reclame gezienquote:Op maandag 16 juni 2014 19:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hier mag alles, behalve over Utopia praten. Dat zijn nou eenmaal de regels.
Eigenlijk wil ik dat de heren gewoon blijven want anders wordt het te rustig hier zoals gisteravond/nachtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hier, een leuke, niet zo drukke WK-mekker topic, zoek ik zomaar voor je![]()
VBL / [VBL Slowchat] #3408 Fa waka dan?
Daar hebben allang we een sterke alliantie meequote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neejquote:Op maandag 16 juni 2014 19:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Bruggenbouwers.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Daar hebben allang we een sterke alliantie mee
Zwabber is hierheen geleid door Liesje omdat wij zo gezellig zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef isax het volgende:
[..]
zwabber heeft volgens mij nog niet eens een utopia reclame gezien
lol gister was ik er gister bijna in mn uppie s'nachts.. maar beter als we de nachten wat matigen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik dat de heren gewoon blijven want anders wordt het te rustig hier zoals gisteravond/nacht
Spanje herpakt welquote:Op maandag 16 juni 2014 19:43 schreef Jian het volgende:
Hoe bestaat het, Spanje, Portugal .... who's next
Ja ik zag het vanmorgen/vanmiddag, toen ik uit bed kwam. was lekker rustig ineens.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol gister was ik er gister bijna in mn uppie s'nachts.. maar beter als we de nachten wat matigen.
Je hebt mazzel dat ik die niet volg, anders had je nu een vreselijke spoiler naar je hoofd gekregenquote:
ik ben niet zo van het aangeraakt worden. haar is niet het probleem.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan zal ik maar wel naar de kapper gaan ja. Groeit toch allemaal door joh.
Ik heb er wel een paar.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik die niet volg, anders had je nu een vreselijke spoiler naar je hoofd gekregen
Ik snap, ik vind het altijd wel lekker gelukkig. Ff doorzetten dan en dan heb je het weer voor een tijdje gehad.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef isax het volgende:
[..]
ik ben niet zo van het aangeraakt worden. haar is niet het probleem.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
goeeeeedenavond [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Op zich wel, Ghana heeft wel een leuk team, VS kan ook wel eens verrassenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Portugal ook wel, moet kunnen Ghana en de VS ...
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Gizmogirl28 het volgende:
goeeeeedenavond [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Van 2 euro 9 euro gemaakt. Geen spectaculaire shit, maar ik sta nog steeds op winst sinds het begin van het WK.quote:
jah Ivan hoeft een naam met maar 4 letters te noemen, dan is mijn dag weer goed.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ruud eruit ruud eruit ruud eruit. Hoop ik i.i.g.
Duimenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah Ivan hoeft een naam met maar 4 letters te noemen, dan is mijn dag weer goed. [ link | afbeelding ]
Niet echt. Zo interessant vind ik je niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zal wel branden ze te plaatsen niet?
geloof dat ruud ook nog een grap gaat uithalen, iest met een luchtalarm af laten gaan zodat iedereen naar buiten moet vluchten, en rook bommenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
DuimenNog 10 minuten en dan weten we het hopelijk, tenzij ivan er een zeer langdradig verhaal van gaat maken.
Zozo...hmmquote:Op maandag 16 juni 2014 19:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet echt. Zo interessant vind ik je niet.
Primaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Van 2 euro 9 euro gemaakt. Geen spectaculaire shit, maar ik sta nog steeds op winst sinds het begin van het WK.
Volgens mij weet iedereen dat ie dat ding heeft en heeft ie er van gemaakt dat ie dat gedaan heeft om iedereen te kunnen roepen als de meeste verspreid over het terrein lopen. Of zoiets.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
geloof dat ruud ook nog een grap gaat uithalen, iest met een luchtalarm af laten gaan zodat iedereen naar buiten moet vluchten, en rook bommen
oh half 9 dus, thnxquote:Op maandag 16 juni 2014 19:54 schreef Jian het volgende:
Nou, nog ruim een half uurtje tot het wegstemmen van Marije, hebben we dat ook weer gehad
Weet ik maar jij liet een link van Sushi winkel zien en toen had ik zoiets van, onderbewustzijn wil dat dan misschien welquote:
He, ik heb in een kamer gezeten waar Utopia aan stond op de TV. Denk ik. Ik had een koptelefoon op.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:41 schreef isax het volgende:
[..]
zwabber heeft volgens mij nog niet eens een utopia reclame gezien
ik was naar sushi aan het kijken maar dat word het niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Weet ik maar jij liet een link van Sushi winkel zien en toen had ik zoiets van, onderbewustzijn wil dat dan misschien wel
waaaaaatquote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
He, ik heb in een kamer gezeten waar Utopia aan stond op de TV. Denk ik. Ik had een koptelefoon op.
Succes met erachter komen wat je wilt dan. Ik kan wel suggesties doen maar je weet zelf het beste wat je in je buurt hebt.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik was naar sushi aan het kijken maar dat word het niet.
http://www.kyoto-cafe.nlquote:Op maandag 16 juni 2014 20:07 schreef isax het volgende:
[..]
ik was naar sushi aan het kijken maar dat word het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |