Ben jij half Duits ofzo? Of rij je Audi? Of hoe zit dat?quote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef Jian het volgende:
Beetje jammer vind ik het wel, ik had me een beetje voorbereid op een vechtpot op het scherps van de snede met 2 aan elkaar gewaagde ploegen ..... met mijn voorkeur voor Der Jungs natuurlijk
Beidequote:Op maandag 16 juni 2014 18:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ben jij half Duits ofzo? Of rij je Audi? Of hoe zit dat?
Hmm ja, alleen other score met een absurd lage quotering. Ik ga nog wat geks doenquote:Op maandag 16 juni 2014 18:52 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat. Wilde ik ook zetten, maar die geven ze gewoon niet. Lijers. Dan maar 4-0 en hopen dat ze niet nog meer scoren.
ach 1,50 die kan ik wel missenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:00 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol. wel met een beetje beleid gokken he.
bah die vlag blijft echt voor altijd lelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Jian het volgende:
Wees nu toch eerlijk jongens, Der Mannschaft heeft gewoon altijd een geweldige mentaliteit en ze kunnen gewoon geweldig goed voetballen. Als Nederland zou zijn gefuseerd met Duitsland dan waren we allang meermalen Weltmeister geweest, ik zeg alsnog doen
[ afbeelding ]
Dat is niet de VOC-mentaliteit.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:05 schreef Jian het volgende:
Wees nu toch eerlijk jongens, Der Mannschaft heeft gewoon altijd een geweldige mentaliteit en ze kunnen gewoon geweldig goed voetballen. Als Nederland zou zijn gefuseerd met Duitsland dan waren we allang meermalen Weltmeister geweest, ik zeg alsnog doen
[ afbeelding ]
Doen we er speciaal voor jou een klein oranje wimpeltje aanquote:Op maandag 16 juni 2014 19:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
bah die vlag blijft echt voor altijd lelijk.
dat is ook een goeiequote:Op maandag 16 juni 2014 19:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik woon op Sealand![]()
http://www.sealandgov.org/
Ik ben voor het winnende kamp. Welke vlag, volkslied of naam ik daarvoor moet aanhangen zal me aan mijn reet roesten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |